Is Amber Heard een vrouw?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
ChipsZak. in SHO / Amber Heard vs. Johnny Depp
Het ging om zijn username icm het onderwerp Lenny.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:poepz0r
Dan nog heeft @Poepz0r het recht om mee te lezen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging om zijn username icm het onderwerp Lenny.
Jazeker, met dit argument heeft @Tarado mij gisteren overtuigd, ik ben nu #TEAMHEARDquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is Amber Heard een vrouw?
@:rambodirk
quote:
Ik heb zelfs weleens gehoord dat echte vrouwen helemaal niet poepen @JR-Style-93quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen die in bed poepen zijn vies.
Poept ze daarom in bed?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Amber heard heeft ook stukje aziatisch bloed heb ik vernomen
Erg mooi
Ik trek dat terug blijkbaar is ze niet eens 1% aziatischquote:
Gelukkig had Pietje Puk nog wat tijd over om de situatie te duiden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik trek dat terug blijkbaar is ze niet eens 1% aziatisch
Trouwens ik weet niet waarom mensen hier een vrouw steunen die poept
quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Depp is niet voor niets een razendslimme acteur. Kan het nog steeds gedaan hebben. Ik vind dat hij ook in de video's die ik gezien heb veel acteert.
Zij heeft ook zijn vingertop toch gesneden? Zoiets hoorde ik ook laatstquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig had Pietje Puk nog wat tijd over om de situatie te duiden.
[..]
Zoiets las ik ook, ik dacht alleen hij.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zij heeft ook zijn vingertop toch gesneden? Zoiets hoorde ik ook laatst
Een held. Zag hem al in de jaren 70quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Hadden jullie wel eens gehoord van Jan Rot
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:48 schreef aTypisch het volgende:
de leukste optie die genoemd werd tot nu toe vond ik Ron Jans
100% Heard, dit lijkt me duidelijk.quote:
quote:Ik ben een serieuze e-sporter dus ik zal altijd ageren tegen wangedrag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |