ik denk dat Kaag een grotere bitch isquote:Op donderdag 21 april 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Kaag = Rutte alleen dan met een kut.
Ik denk dat Rutte er wekelijks zo bijligt in het torenkamertje, terwijl Kaag 'm met een strap-on van 25 cm uitwoontquote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze thuis met een gagball in d'r mond aan de ketting petsjes met de zweep ligt te ontvangen.
ik denk dat Rutte om zijn mammie roept als Kaag hem bewerktquote:Op donderdag 21 april 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte er wekelijks zo bijligt in het torenkamertje, terwijl Kaag 'm met een strap-on van 25 cm uitwoontof met zo'n dildo van formaat amsterdammertje met zo'n vuist aan het uiteinde
Maar kan ook zijn dat ik een zieke geest heb![]()
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte er wekelijks zo bijligt in het torenkamertje, terwijl Kaag 'm met een strap-on van 25 cm uitwoontof met zo'n dildo van formaat amsterdammertje met zo'n vuist aan het uiteinde
Maar kan ook zijn dat ik een zieke geest heb![]()
ToTquote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Vaak zijn de rollen toch juist aardig omgedraaid vergeleken met het normale leven?
Keiharde bankdirecteuren die zich in een klein kooitje laten vernederen door een pittige dame enzo?
jij denkt dat Rutte harder is dan Kaag?????quote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Vaak zijn de rollen toch juist aardig omgedraaid vergeleken met het normale leven?
Keiharde bankdirecteuren die zich in een klein kooitje laten vernederen door een pittige dame enzo?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Rutte om zijn mammie roept als Kaag hem bewerkt
Ja nee, dat bedoel ik juist! Dat harde types in dat wereldje juist sub zijn, dus dan zou Rutte Kaag toch mepjes moeten verkopen?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat Rutte harder is dan Kaag?????
ik denk dan meer aan die moeder van die ene van the big bang theoryquote:
Ik had begrepen dat ze zich niet meer in de wereld der levenden bevond trouwens?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dan meer aan die moeder van die ene van the big bang theory
zo'n joodse moeder![]()
sommige mensen zijn niet geschikt als subquote:Op donderdag 21 april 2022 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, dat bedoel ik juist! Dat harde types in dat wereldje juist sub zijn, dus dan zou Rutte Kaag toch mepjes moeten verkopen?
owwquote:Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze zich niet meer in de wereld der levenden bevond trouwens?
Kaag is toch best een pittige damequote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, wie weet kan ze zo juist weer genoeg frustratie opbouwen voor in het dagelijks leven?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet geschikt als sub
Kaag is daar het voorbeeld van
die voelt zich zoveel beter dan een ander
Bij @Haags in de kelder in den Haagquote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kaag is toch best een pittige damedenk niet dat zij een sub is, maar you never know idd
misschien is ze wel regelmatig te vinden in 1 of andere kelderbox ergens in Rotterdam-Zuid, waar ze ff door 10 negers in alle gaten wordt gepaald
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kaag is toch best een pittige damedenk niet dat zij een sub is, maar you never know idd
misschien is ze wel regelmatig te vinden in 1 of andere kelderbox ergens in Rotterdam-Zuid, waar ze ff door 10 negers in alle gaten wordt gepaald
![]()
Goedele Liekens kan nog wat van me lerenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
de TT had beter kunnen zijn
sextips van Fo
we zijn hard op wegquote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Zo blij dat we niet in Rusland wonen en dit soort dingen gewoon openbaar kunnen zeggen!
@kimholland dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goedele Liekens kan nog wat van me leren![]()
Lolquote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Zo blij dat we niet in Rusland wonen en dit soort dingen gewoon openbaar kunnen zeggen!
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lolzat precies dat te denken toen ik die post over Rutte typte en plaatste
![]()
Moonlight zoeken?quote:
Dat vind ik een knappe damequote:Op donderdag 21 april 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goedele Liekens kan nog wat van me leren![]()
Vertel dat die Wappies maar eensquote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
Compleet gestoord idd.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach Twitter is toch sowieso een emmer vol pus en haat?
Haar echte voornaam deelt ze wel met mij, en zij is een ex-Jehova getuige gone bad, en ik een ex-Catholic schoolgirl gone bad, dus iig datquote:
Denk je dat Oekraïne toleranter is dan ?quote:
Eens !quote:
Ligt eraan wie je volgt.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach Twitter is toch sowieso een emmer vol pus en haat?
Toleranter dan Ruslandquote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk je dat Oekraïne toleranter is dan ?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haar echte voornaam deelt ze wel met mij, en zij is een ex-Jehova getuige gone bad, en ik een ex-Catholic schoolgirl gone bad, dus iig dat![]()
Hallo haags,quote:Op donderdag 21 april 2022 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je volgt.
Ik heb er niet zoveel last van eigenlijk.
Ja hoor, is prima.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hallo haags,
ben je blij met het weer?
ohhhnhquote:
Ik ben niet zo´n klager nee.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohhhnhtoch wel
ik dat jij gedijt het beste met regenachtig weeren niet te warm
dus zelfs jij word er vrolijk van?![]()
Blijft een mooi nummer!quote:Op donderdag 21 april 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
"And I don't understand why I sleep all day
And I start to complain that there's no rain"
🖤
Kan zomaar zijn dat ik een bril nodig hebquote:Op donderdag 21 april 2022 21:03 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
spannend. Zouden ze de boodschap die deppie gisteren op schreef op de spiegel toestaan als bewijs???
Het ligt niet aan jou ogen.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat ik een bril nodig hebmaar WAT staat daar überhaupt?
![]()
Oh gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou ogen.
Tis watquote:
Het klachtenbureau is morgen vanaf 10.00 uur tot 10.01 geopend.quote:
ho wacht het is in 2015 geschrevenquote:Op donderdag 21 april 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat ik een bril nodig hebmaar WAT staat daar überhaupt?
![]()
Ok, ik kom dan wel terug.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het klachtenbureau is morgen vanaf 10.00 uur tot 10.01 geopend.
Houdoequote:
quote:
Hij blijft veel te netjes.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:13 schreef Maanvis het volgende:
gaat nu over de afgehakte vinger
"Heb je je vinger afgehakt"
"Ja nou je gaat wel ineens van niets naar ik heb mijn vinger afgehakt.. en niet eerst we hadden ruzie en zij deed dit en zij deed zo en vervolgens had ik mijn vingeer afgehakt"
moet ook anders moet ie dat weer in een 20 uren cross examination ontkrachtenquote:
Die advocaat van haar is ook een bloedzuiger.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet ook anders moet ie dat weer in een 20 uren cross examination ontkrachten
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:13 schreef Maanvis het volgende:
gaat nu over de afgehakte vinger
"Heb je je vinger afgehakt"
"Ja nou je gaat wel ineens van niets naar ik heb mijn vinger afgehakt.. en niet eerst we hadden ruzie en zij deed dit en zij deed zo en vervolgens had ik mijn vingeer afgehakt"
quote:
Met zo`n vrouw die je helemaal gek maakt kan ik me het heel goed voorstellen.quote:
quote:
Oh ik ben ook anti-Amber Turd hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met zo`n vrouw die je helemaal gek maakt kan ik me het heel goed voorstellen.
ja wie niet tegenwoordigquote:Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Oh ik ben ook anti-Amber Turd hoormaar ook zonder haar hield ie wel van pilletjes en poedertjes
Die opname staat op Dumpert volgens mij.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef Maanvis het volgende:
nu gezeik over een gesprek door elkaar heen wat slecht te verstaan is
Ach hij kan altijd nog de rechter bij haar gebruiken he!quote:Op donderdag 21 april 2022 21:26 schreef Maanvis het volgende:
missende middelvinger aan zijn linkerhand is toch genoeg bewijs om hem niet met je dochter om te laten gaan
zal bestquote:Op donderdag 21 april 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die opname staat op Dumpert volgens mij.
I know, ben er zelf ook niet vies van, dus snap ergens wel dat zo lang te hebben doorgehaald dat er opeens vingers worden afgehaktquote:
Daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal best
bij dumpert is het zo:
RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME hetfilmpjewaar jevoor kwam RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME vvSPAM
Zolang ie zn duim en wijsvinger nog maar heeftquote:Op donderdag 21 april 2022 21:26 schreef Maanvis het volgende:
missende middelvinger aan zijn linkerhand is toch genoeg bewijs om hem niet met je dochter om te laten gaan
ja nou let op man ik ben ook een jaar een junkie geweest en het bgon met er ff niet vies van zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know, ben er zelf ook niet vies van, dus snap ergens wel dat zo lang te hebben doorgehaald dat er opeens vingers worden afgehakt![]()
Ik hoop het, anders wordt neuspeuteren lastig.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang ie zn duim en wijsvinger nog maar heeft
Daar denk jij weer aan.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders wordt neuspeuteren lastig.
Waar moest ik dan anders aan denken?quote:
Ik ben ook geen noob/beginner wat dat betreft, dus snap hoe het erin sluipt en steeds meer wordt en verder gaatquote:Op donderdag 21 april 2022 21:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou let op man ik ben ook een jaar een junkie geweest en het bgon met er ff niet vies van zijn.
half FOK! is junk trouwnes
Alles behalve dat.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar moest ik dan anders aan denken?
ja dat is het fucking rare aan drugsgebruikquote:Op donderdag 21 april 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen noob/beginner wat dat betreft, dus snap hoe het erin sluipt en steeds meer wordt en verder gaaten dat half FOK "junk" is lijkt me "No shit Sherlock"- waardig
![]()
Ik ben bijna 15 dus ik weet dat soort dingen niet.quote:
12, wat doe jij uit je bed?quote:
Kinderbedtijd voor jou lijkt mijquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kinderbedtijd voor jou lijkt mij![]()
Slaap lekker knul.quote:
Maak jij het ook niet te laat?quote:
Ik ga zo, moet alleen nog even aan mijn zak krabben.quote:
Nog een weekje trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga zo, moet alleen nog even aan mijn zak krabben.
toevallig zat ik net mijn zak te krabben tijdens het lezen van jouw [postquote:Op donderdag 21 april 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga zo, moet alleen nog even aan mijn zak krabben.
En dan is het weer bijna weekend.quote:
50.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan is het weer bijna weekend.
Oh ja, kom je op mijn feestje?quote:
Zwembroek mee?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, kom je op mijn feestje?
Of je dronken posts op FOK! terug moet lezen.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:56 schreef Maanvis het volgende:
stel je voor dat je al je dronken telefoongesprekken in de rechtzaal zou moetne terughoren
hahaha ja tering zegquote:Op donderdag 21 april 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of je dronken posts op FOK! terug moet lezen.
Weet je wat ze ook doet,ze kopieert de kleding van Johnny.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:06 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
deze vrouw is eht... volgens mij kan ze elk moment zichzelf van het leven beroven
Who's Johnny.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je wat ze ook doet,ze kopieert de kleding van Johnny.
She said.quote:
quote:
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 21 april 2022 22:06 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
deze vrouw is eht... volgens mij kan ze elk moment zichzelf van het leven beroven
rechtzaak nu met Sjonny dep vs Embur Hurtquote:
Ik krap even aan mijn neus.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:19 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
ahahahhaaa nu dronken vage filmpjes als bewijsmateriaal
Idd geniale film ja ! Was 'm eigenlijk helemaal vergeten tot nu netquote:
VOCHTIG POESJEquote:
Dat zeg je tegen een 12jarige?quote:
dat is zijn username, kan er ook niets aan doenquote:
pak een foehnquote:Op donderdag 21 april 2022 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is zijn username, kan er ook niets aan doen
een watquote:
een f ometpuntjes hnquote:
Dieren drinken geen bier in hun drinkplaats!quote:Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef Maanvis het volgende:
Mensen zijn sowieso raar.
Elk dier: Hoe vaker het bij de drinkplaats komt, hoe makkelijker het dier de drinkplaats weer terugvindt.
Mensen:
Hoe vaker je de drinkplaats bezoekt, hoe lastig ie weer terug te vinden is
Paarden zijn gek op alcohol.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dieren drinken geen bier in hun drinkplaats!
die zijn hartstikke straight edge johquote:Op donderdag 21 april 2022 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dieren drinken geen bier in hun drinkplaats!
gezelligquote:
Parkieten ook.quote:
DMT zit in gras,dat klopt ook.quote:
hoe gaat het met spruitje?quote:
Dat is Raf.quote:
Dat was Raf zijn parkiet die er helaas er niet meer is.quote:
ja dat wist ik achteraf wel, maar vroeg me ook af hoe het met rafeireo gingquote:Op donderdag 21 april 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was Raf zijn parkiet die er helaas er niet meer is.![]()
Mijn parkiet, Lotje, zit lekker op haar schommeltje.
Ik heb hem al lang niet meer gezien maar ik hoop dat het goed met hem gaat.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat wist ik achteraf wel, maar vroeg me ook af hoe het met rafeireo ging
Soms in de nacht is hij er wel.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al lang niet meer gezien maar ik hoop dat het goed met hem gaat.
ik ook, daarom maakte ik een bruggetje naar spruitjequote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al lang niet meer gezien maar ik hoop dat het goed met hem gaat.
Zij had een ander mes gepakt?quote:Op donderdag 21 april 2022 23:20 schreef Maanvis het volgende:
johnny depp moet huilen terwijl amber heard m uitlegt dat het mes waarmee ie zichzelf aan he snijden was te bot was
@Soulraven check dit dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:20 schreef Maanvis het volgende:
johnny depp moet huilen terwijl amber heard m uitlegt dat het mes waarmee ie zichzelf aan he snijden was te bot was
Het zit je ook nooit mee.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco staat op 17 graden en toch slaat ie iedere keer meteen af door de buitenlucht
tis nu afgelopen ze gaan maandag weer verderquote:
ik vind dat ze gewoon wettelijk ilegaal moeten maken dat je je huis te koud / te warm stooktquote:Op donderdag 21 april 2022 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco staat op 17 graden en toch slaat ie iedere keer meteen af door de buitenlucht
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind dat ze gewoon wettelijk ilegaal moeten maken dat je je huis te koud / te warm stookt
en we gaan over tot de orde van de dagquote:
Thermostaat meldt dat ik het pas zojuist eindelijk onder de 21,5 graden heb gekregen. Slaapkamer is nog steeds een gigantisch stuk warmer.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind dat ze gewoon wettelijk ilegaal moeten maken dat je je huis te koud / te warm stookt
Een gewone ventilator is geen optie? Zal wel een domme vraag zijn van me, maar goedquote:Op donderdag 21 april 2022 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik weet nu wel dat die topairco van me gewoon dusdanig machtig is dat ie het met 12 graden buiten binnen niet lekker kan koelen simpelweg omdat ie te koude lucht van buiten opzuigt
Krijg je ervan als je een veel te krachtige airco koopt om je baggerzolder leefbaar te houden.
Maar niet agressief toch? Dat is verdoving, zo ver ik weet.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:32 schreef Maanvis het volgende:
o deppie was aan de opiaten, dan ben je wel ver heen
Hey MK.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar niet agressief toch? Dat is verdoving, zo ver ik weet.
Ik ben voor Johnny.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar niet agressief toch? Dat is verdoving, zo ver ik weet.
Morguh GGquote:
Alweer de laatste werkdag van deze week GGquote:
Normale mensen zetten gewoon een raam open als het buiten nog niet warm is.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik weet nu wel dat die topairco van me gewoon dusdanig machtig is dat ie het met 12 graden buiten binnen niet lekker kan koelen simpelweg omdat ie te koude lucht van buiten opzuigt
Krijg je ervan als je een veel te krachtige airco koopt om je baggerzolder leefbaar te houden.
Morguh DJ lekker geslapen dusquote:
Haagsiequote:
Met koningsdag wel vrij ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer de laatste werkdag van deze week GG
Volgende week ook een kort weekje of werk je gewoon met koningsdag?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan begint mijn vakantie en ga ik naar Ibiza
Kijk aan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:03 schreef Haags het volgende:
[..]
O je hebt nachtdienst gehad? SLaap ze dan voor zoquote:
Hey Haagsquote:
Lekker, weer een kort weekjequote:
Lekker burgerlijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Hebben de kids b ij jullie ook 2 weken vakantie?quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:03 schreef Haags het volgende:
[..]
@Haagsquote:
nee die gaat even dat gat vullenquote:
Net geprobeerd te bellen, volgens mij rijdt-ie Mono of zo; ik kan geen bericht achter laten en krijg een automatisch berichtje of-ie me zo terug kan bellen.quote:
stoute poesquote:
Hallo mevrouwtje het lekkere vrouwtjequote:
Morguh ToT dat is nog te doen, zijn ze inmiddels geweestquote:
Nope, ik heb het algemene nummer gebeld en ff flink m'n gal zitten spuwen over de hele situatie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ToT dat is nog te doen, zijn ze inmiddels geweest
Zal vanzelf wel aankomen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Net geprobeerd te bellen, volgens mij rijdt-ie Mono of zo; ik kan geen bericht achter laten en krijg een automatisch berichtje of-ie me zo terug kan bellen.
Ben benieuwd zegquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ik heb het algemene nummer gebeld en ff flink m'n gal zitten spuwen over de hele situatie.
De telefonist stuurt het nu ook door naar de algemeen directeur wat er allemaal aan de hand is, want hij is het er mee eens dat dit idd geen goede reclame voor hen is.
Jawel, jij dan?quote:
Mag toch hopen dat degene wel een harde schop onder zijn kant krijgt van de baas..quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef ToT het volgende:
Afspraak gemaakt, dag van tevoren: "Sorry, de panelen zijn niet op voorraad. We komen volgende week."
Volgende week: panelen worden geplaatst, monteurs zitten ineens in het busje zonder zich af te melden: "Ja mijn hond moet ingeslapen worden, ik ga er vandoor. Dat laatste uurtje werk doet iemand anders wel."
Binnen trof ik een (licht) beschadigde vloertegel aan en schade met schroeven en zag dat de kabels van de panelen op een totaal verkeerde plek naar beneden getrokken waren.
2 weken later (vandaag) kan pas iemand komen om de klus af te maken, en nu komt die klootviool de hele tijd niet opdagen!
Hij is 1 van de 2 bazen!quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat degene wel een harde schop onder zijn kant krijgt van de baas..
Hey Mrslquote:
Jemig wat een ellende. Lekker bedrijf. Heb je de schade gemeld?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef ToT het volgende:
Afspraak gemaakt, dag van tevoren: "Sorry, de panelen zijn niet op voorraad. We komen volgende week."
Volgende week: panelen worden geplaatst, monteurs zitten ineens in het busje zonder zich af te melden: "Ja mijn hond moet ingeslapen worden, ik ga er vandoor. Dat laatste uurtje werk doet iemand anders wel."
Binnen trof ik een (licht) beschadigde vloertegel aan en schade met schroeven en zag dat de kabels van de panelen op een totaal verkeerde plek naar beneden getrokken waren.
2 weken later (vandaag) kan pas iemand komen om de klus af te maken, en nu komt die klootviool de hele tijd niet opdagen!
Oh nou fijne baas danquote:
Hwey mien lekkuh wustjuh, lekker genieten van je vrije vrijdagquote:
Yup, ze zouden er vandaag naar kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een ellende. Lekker bedrijf. Heb je de schade gemeld?
Je snapt niet dat die lui niet met je meedenken he. Waarom toch zo onbezonnen doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ze zouden er vandaag naar kijken.
Is allemaal wel lichte schade (behalve die kabel die op een vreselijk ongelukkige plek naar binnen komt; dat zal altijd lelijk blijven).
Jij hebt ook een Fitbit of een andere smartwatch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja wel goed verder.
Volgens mijn app wel
Ja 2 weken geleden kreeg ik al te horen dat het moeilijk is om goed personeel te vinden, en net kreeg ik te horen dat die man "dit onverwachts op het laatste moment op zijn bordje" had gekregen enz. terwijl deze afspraak al 2 weken geleden was gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snapt niet dat die lui niet met je meedenken he. Waarom toch zo onbezonnen doen.
Geen goede reclame al met al dat bedrijf
Hopelijk heb je nog niet betaald?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 2 weken geleden kreeg ik al te horen dat het moeilijk is om goed personeel te vinden, en net kreeg ik te horen dat die man "dit onverwachts op het laatste moment op zijn bordje" had gekregen enz. terwijl deze afspraak al 2 weken geleden was gemaakt.
Misschien bedoelde hij de nieuwe afspraak waar hij nu ineens naar toe is gegaan i.p.v. naar ons toe, dat hij dat onverwachts heeft gekregen.
Ik ben wel even ontploft en heb alles opgedreund wat er allemaal mis is gegaan en dat ze dan nog het gore lef hebben om ons weekend te verkutten door morgen pas te komen.
Mijn vrouw riep al dat ze die klotezooi van ons dak af moesten gaan halen en dat ze morgen niet welkom zijn omdat ze hoogstwaarschijnlijk toch al niet zouden komen opdagen.
o dat is jammer, ik doe dat nooit, nooit meer dan de helft.quote:
Ja het was een vereiste van het bedrijf, mar die fout maak ik dus ook nooit meer; dan maar naar een concurrerende partij gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o dat is jammer, ik doe dat nooit, nooit meer dan de helft.
Des te sneller komen ze terug
Ik heb net ook een uur met die koters doorgebracht.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:25 schreef Haags het volgende:
Man man man wat zijn die pleuris kinderen druk zeg. Godverdomme :
@:dud0r
Huh. Dan is het toch vakantie?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net ook een uur met die koters doorgebracht.
Koningsspelen is hier pas volgende week![]()
Hele land heeft het vandaag. Neuh hier doen ze het volgende week pas. Na Koningsdag
Nee dat is de week erna pas hierquote:
Oh oké. Ik dacht dat de meivakantie altijd wel overal gelijk was eigenlijk.quote:
Volgens mij is er 1 week gelijk en dan mogen scholen kiezen of ze er 2 doen en dan ervoor of ernaquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh oké. Ik dacht dat de meivakantie altijd wel overal gelijk was eigenlijk.
Illegaal kabouters te werk gesteld met een notitieboekje en een stopwatchquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt ook een Fitbit of een andere smartwatch?
Heb je die wel aangegeven bij de belasting?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Illegaal kabouters te werk gesteld met een notitieboekje en een stopwatch
Ja ik heb net een inval gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die wel aangegeven bij de belasting?
Top!quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb net een inval gedaan
hier 2 wekenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh oké. Ik dacht dat de meivakantie altijd wel overal gelijk was eigenlijk.
Ik ben me nu aan het afvragen wat die fiets binnen doetquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het afvragen wat die fiets binnen doet![]()
Leuke foto wel
Snap ik. Bij dat bedrijf kom je zeker nooit meer. Al doende leert men. ;ik heb er al baat bij gehad door niet zoveel aan te betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was een vereiste van het bedrijf, mar die fout maak ik dus ook nooit meer; dan maar naar een concurrerende partij gaan.
Ja als de panelen eenmaal aangesloten zijn en alles werkt, dan heb ik natuurlijk ook niks meer met hen te doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Bij dat bedrijf kom je zeker nooit meer. Al doende leert men. ;ik heb er al baat bij gehad door niet zoveel aan te betalen.
Daarvoor moet je in forumpje nummer 5 zijn: Klaagbaakquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het klachtenloket hier wel behoorlijk matig hoor.
Die handelen geen klachten af over deze reeks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in forumpje nummer 5 zijn: Klaagbaak
Niet klagen maar dragen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die handelen geen klachten af over deze reeks.
Iedere klacht zou een onterechte klacht zijn, dus opbokken daarmee!quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die handelen geen klachten af over deze reeks.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedere klacht zou een onterechte klacht zijn, dus opbokken daarmee!![]()
Waarom is er dan een klachtenloketquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedere klacht zou een onterechte klacht zijn, dus opbokken daarmee!![]()
Heeft u een klacht meneer Nattekat?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het klachtenloket hier wel behoorlijk matig hoor.
Superbadeentje zei gisteren dat er één is die geopend is tussen 10:00 en 10:01.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
we hebben de H
we hebben de A
we hebben de A
we hebben de G
we hebben de S
het is HAAGS![]()
MrsL.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft u een klacht meneer Nattekat?
Love you toquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:53 schreef Haags het volgende:
I Just called to say I love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Owjah, nou ja; je bent duidelijk te laat!quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Superbadeentje zei gisteren dat er één is die geopend is tussen 10:00 en 10:01.
Ik was er vanmorgen gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, nou ja; je bent duidelijk te laat!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
ik vlieg volgende week donderdag tyfus vroeg.
Dat had niet gehoeven
u had een klacht?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, ik juich dat Haags weg gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
u had een klacht?
graag schrifetlijk indienen bij
forumvoorbelachelijkeklachten@fok.nl
....en anders niet!quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Over een maand hoor je er wel iets van ons
Ik zie jou niet, dus niet nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
Moet je niet druk modden in F1 @:Nattekat?
Doen er weer mensen boos wie er sneller in een autootje kan rijden dan de ander?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
Moet je niet druk modden in F1 @:Nattekat?
Snap ik. Zou ik ook niet meer doen. Nou hopelijk wordt morgen alles naar tevredenheid opgelostquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als de panelen eenmaal aangesloten zijn en alles werkt, dan heb ik natuurlijk ook niks meer met hen te doen.
De pest is wel dat ik ¤150 per referentie zou krijgen, dus voor iedere nieuwe klant die ik naar hen verwijs.
Vergeet het maar mooi dat ik hun naam ooit nog ga noemen aan mensen die aan zonnepanelen willen beginnen!
Ik had al 2 mensen doorverwezen, maar da's echt voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |