Had graag die kant op gegaan, maar ff te ver. Mooi dat je genoten hebt.quote:Op zondag 12 november 2023 21:38 schreef J0ttem het volgende:
Colour Haze vanavond in Deventer gezien![]()
Heerlijke show. Ik volg de band al meer dan 10 jaar, maar dit is de 1e keer dat ik ze live had kunnen zien. Door omstandigheden is het er nooit van gekomen.
De gitarist klinkt live gewoon precies als op de plaat, prachtig
Wohh, je volgt ze al 10 jaar en ziet ze nu pas voor het eerst, terwijl ze met best wel wat regelmaat in NL spelen?quote:Op zondag 12 november 2023 21:38 schreef J0ttem het volgende:
Colour Haze vanavond in Deventer gezien![]()
Heerlijke show. Ik volg de band al meer dan 10 jaar, maar dit is de 1e keer dat ik ze live had kunnen zien. Door omstandigheden is het er nooit van gekomen.
De gitarist klinkt live gewoon precies als op de plaat, prachtig
Yep, maar bij mij zat er constant iets in de weg qua planning; van vakanties tot begrafenissen of gebrek aan geld. Gelukkig stonden de planeten goed gisterenquote:Op zondag 12 november 2023 23:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wohh, je volgt ze al 10 jaar en ziet ze nu pas voor het eerst, terwijl ze met best wel wat regelmaat in NL spelen?![]()
Heerlijk ja, Love speelden ze gisteren ook als 2e nummer als ik me niet vergis.quote:Op maandag 13 november 2023 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk deze (laatste nummer).
Man man, tijd dat ik ze weer eens live zie.
De eerste keer dat ze Transformation live speelden in de 013 voordat het album uit was was zo tof, die blazers kwamen echt helemaal uit het nietsquote:Op maandag 13 november 2023 11:11 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Yep, maar bij mij zat er constant iets in de weg qua planning; van vakanties tot begrafenissen of gebrek aan geld. Gelukkig stonden de planeten goed gisteren
[..]
Heerlijk ja, Love speelden ze gisteren ook als 2e nummer als ik me niet vergis.
Ze speelden ook Transformation, is toch wel mijn favoriete Colour Haze nummer![]()
Het vooroptreden Swan Valley Heights is ook een aanrader trouwens.
En, komt de nieuwe plaat in je jaarlijst? Ik heb ze ooit op Lowlands gezien en dat was pure chaos, daar smolten je hersens langzaam van weg (zie video). Volgens mij is hun muziek de laatste tijd wel iets beter te consumeren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:00 schreef pipster het volgende:
'Dinsdag as naar HEALTH in Patronaat, eens zien hoe dat live is
Komt erin hoor, hun tagline is Worse yet to come, maar eigenlijk worden ze per keer beter.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:32 schreef Geluiden het volgende:
[..]
En, komt de nieuwe plaat in je jaarlijst? Ik heb ze ooit op Lowlands gezien en dat was pure chaos, daar smolten je hersens langzaam van weg (zie video). Volgens mij is hun muziek de laatste tijd wel iets beter te consumeren.
Ook van naam maar ik had het over de dikgedrukte namen in dat bericht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Jesus & Mary Chain of Chelsea Wolfe ook niet?
En Guapo! Oh en Chrome Hoof lees ik op z'n wiki. Maar die laatste heb iklnog steeds nooit geluisterdquote:
Ken maar een paar nummers van Chrome Hoof, maar die zijn wel tofquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En Guapo! Oh en Chrome Hoof lees ik op z'n wiki. Maar die laatste heb iklnog steeds nooit geluisterd![]()
En Utopia Strong met Steve Davis, de snooker legendequote:Op vrijdag 8 december 2023 16:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kavus Torabi![]()
Ken hem vooral van de periode dat ie met Cardiacs live meespeelde, maar ook zijn werk met Gong en Knifeworld is tof!
Misschien toch maar weer eens een (dag)ticket overwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |