Deze inmiddels gemist, maar wel een volger op bandcamp erbij. Klinkt tof!quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:17 schreef J0ttem het volgende:
Morgenavond speelt Love Your Witch uit Israël op Het Groene Veld / ADM Noord, Amsterdam. Mijn band Swamp Fire verzorgt het vooroptreden. Dus mocht er iemand in de buurt zijn; 't gaat een mooi feestje worden
Ja, ik heb ook al een paar stukjes gekeken vanmiddag/avond.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
https://www1.wdr.de/ferns(...)-uebersicht-100.html
Livestreams van Freak Valley Festival, waar best een aardige lineup speelt
[ afbeelding ]
Niet alles hiervan zal gestreamd worden, maar o.a. Clutch, Melvins, Orange Goblin en Earthless wel
Ik moet nog wachten to 25 aug maar heb er wel zin in.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, die set van Earthless op de Freak Valley stream net was wel weer vies lekker zeg
Uiteraard ook met eerbetoon aan Tony McPhee, geheel in de lijn der verwachting.
Moet ze echt weer eens live gaan zien
Ja ik geloof dat ik ergens zag dat ze dit jaar een paar weken in de VS speelden, dan even twee-drie weken Europa aandoen om dan meteen weer verder te gaan in Noord-Amerika, lijkt me nogal intensquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten to 25 aug maar heb er wel zin in.
Belachelijk touschema hebben die gasten trouwens twee dagen later staan ze in chicago
Ze waren top op Into The Grave! The Vintage Caravan ook trouwens, geweldigquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, die set van Earthless op de Freak Valley stream net was wel weer vies lekker zeg
Uiteraard ook met eerbetoon aan Tony McPhee, geheel in de lijn der verwachting.
Moet ze echt weer eens live gaan zien
Klinkt epischquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze waren top op Into The Grave! The Vintage Caravan ook trouwens, geweldig
Gisteren naar King Buffalo geweest in Vera, Groningen. Was uiteraard geweldig, maar dat voorprogramma: The Great Machine, wow! Stampende beukende stoner uit Israel met als toetje de drummer (met drums) en gitarist (met gitaar) het publiek in en zanger/bassist die daar een rondje omheen ging crowdsurfen
Tof ik heb A Little Man And A House And The Whole World Window op vinyl maar met een deuk erin waardoor de eerste paar nummers skippen. Wel een erg coole plaatquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
https://www.loudersound.c(...)bum-gets-4cd-reissue
Ik denk dat ik ff een notitie in mn agenda moet zetten, kan deze niet missen
Had al een tijdje een aanbieding op Ebay op het oog voor de plaat, maar als die gereissued wordt, dan koop ik liever de reissue + de boxset
Trouwens wat vind jij van mr bungle ik vond cardiacs altijd een soort missing link tussen mr bungle en wat oudere prog rock, wellicht is dat ook wat voor jou, vooral disco volante.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
https://www.loudersound.c(...)bum-gets-4cd-reissue
Ik denk dat ik ff een notitie in mn agenda moet zetten, kan deze niet missen
Had al een tijdje een aanbieding op Ebay op het oog voor de plaat, maar als die gereissued wordt, dan koop ik liever de reissue + de boxset
Een van mijn favoriete platen inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tof ik heb A Little Man And A House And The Whole World Window op vinyl maar met een deuk erin waardoor de eerste paar nummers skippen. Wel een erg coole plaat
Ken vooral California van ze, moet sowieso wat meer van Mike Patton checken, vandaag toevallig Tomahawk's eerste plaat en die plaat van Lovage geluisterd, die man is wel echt geniaal.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens wat vind jij van mr bungle ik vond cardiacs altijd een soort missing link tussen mr bungle en wat oudere prog rock, wellicht is dat ook wat voor jou, vooral disco volante.
Zondag 2 juli Monster Magnet in de Melkweg. Vreselijke tent, maar het is Monster Magnet dus ik doe het mezelf aanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er komende week nog stonerconcertjes ergens? Zag Weedeater voorbij komen, maandag in Baroeg.
Heb nooit zo'n problemen met Melkweg. Heb ze twee weken terug gezien op Into the Grave, vind de tickets wel behoorlijk prijzig voor Monster Magnet in Melkweg als ik eerlijk mag zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zondag 2 juli Monster Magnet in de Melkweg. Vreselijke tent, maar het is Monster Magnet dus ik doe het mezelf aan
oeh die laatste is aanlokkelijk voor naast mijn plaat met een deuk.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
https://abc-mary.myshopif(...)vinyl-casebound-book
De limited edition van Cardiacs' A Little Man and a House and the Whole World Window is te koop nu.
100 pond is flink wat geld, maar zo te zien zit er ook wel echt behoorlijk veel in het pakket.
Mooi ook dat ze zelf maatregelen nemen tegen scalpers
Als het goed is komt er in september ook gewoon een standaard LP versie uit voor een normale prijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |