Veel plezier! Zie dat Minami Deutsch er speelt, die waren de laatste keer dat ik ze zag in een ver en wazig verleden erg vetquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen naar Stoned From The Underground
Nice, ik zag ze afgelopen mei in een klein metalkeldertje in Osnabrück. Geweldige band, had ze graag nog een 2e keer willen zien maar 't zit me iets te dicht tegen een weekendje Londen aan (voor Field Day, qua muziek hele andere koek maar met name Aphex Twin live wil ik niet missenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgende week donderdag naar Church of Misery + Eyehategod
Ken CoM echt al ontzettend lang en dit is de eerste keer dat ik ze live ga zien
Ja, heb me ook zeer vermaakt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:52 schreef J0ttem het volgende:
Nog mensen die afgelopen weekend naar Krach am Bach waren geweest? Wat een tof festival zeg. Beetje jammer van 't kloteweer, maarja daar doe je niets aan (behalve een poncho aantrekken ). Hoogtepunten waren voor mij Slift, Russian Circles en Elder. Verder aangenaam verrast door White Hills, CB3 en Frankie and the Witch Fingers.
Ik verheug er inderdaad erg op, heb hun muziek altijd keivet gevondenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:52 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nice, ik zag ze afgelopen mei in een klein metalkeldertje in Osnabrück. Geweldige band, had ze graag nog een 2e keer willen zien maar 't zit me iets te dicht tegen een weekendje Londen aan (voor Field Day, qua muziek hele andere koek maar met name Aphex Twin live wil ik niet missen).
Nog mensen die afgelopen weekend naar Krach am Bach waren geweest? Wat een tof festival zeg. Beetje jammer van 't kloteweer, maarja daar doe je niets aan (behalve een poncho aantrekken). Hoogtepunten waren voor mij Slift, Russian Circles en Elder. Verder aangenaam verrast door White Hills, CB3 en Frankie and the Witch Fingers.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zie nu dat ik het er met Levi over had een tijdje geleden, we zijn het beide vergeten
Oeh vet, ga er naar kijken!quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voor de rare muziek nerds onder ons (hoi @:Bosbeetle), er is in Mei volgend jaar een speciaal concert om het leven en de muziek van Tim Smith te vieren.
Je moet er denk ik wel snel bij zijn, op een van de ticket websites waren de tickets al weg, hier zijn ze voor nu nog beschikbaar.
Ik heb de mijne al gehaald, ik zoek later wel uit of ik kan
[ afbeelding ]
Ja ze schijnen elkaar al sinds de midden jaren 80 te kennen, ND is blijkbaar de reden dat ze zoveel video's hebben kunnen opnemen. ND heeft ook een nummer gecovered, Shane speelt ook mee op een andere cover meen ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Shane embury heeft ook de cardiac genoemd in zijn Bakers dozen: https://thequietus.com/ar(...)zen-favourite-albums
Sowieso een leuk lijstje wel
Yep zitten een aantal onverwachte keuzes tussenquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Shane embury heeft ook de cardiac genoemd in zijn Bakers dozen: https://thequietus.com/ar(...)zen-favourite-albums
Sowieso een leuk lijstje wel
Er is nu een concert toegevoegd op de dag ervoor, zit ergens te denken of ik niet gewoon naar beide gaquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh vet, ga er naar kijken!
Alvast veel plezier volgend jaar
Stoner Henge?quote:Op woensdag 27 september 2023 23:45 schreef bartrid het volgende:
Als Cardiacs in het stoner topic kunnen, dan kan Henge daar ook wel bij. Ze net live gezien en wat een feest was dat. Geweldig grappig ook.
quote:
Ik ga ze vandaag zien.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
VaNavond naar yawning man geweest was weer top
Jep leuke naamquote:
Ja die is tofquote:
Ja die is tofquote:
Denk langzaam, en dan NO JOYquote:
Ik ga zaterdag naar Zwolle. Helaas was hun Engelse tour afgelast... Zin inquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:25 schreef J0ttem het volgende:
A.s. Vrijdag naar Motorpsycho in Tivoli. Eerste keer sinds 2019, man wat heb ik ze gemist
Heb hem al eens gehoord, live.quote:
New, gisteren nog maar weer een keer geprobeerd te luisteren maar vind er weinig aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ook naar zwolle, maar ik hoop eigenlijk dat ze niet gaan focussen op hun laatste plaat, die vind ik niet zo tof.
2006 en 2008 ja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Witch, spelen die nog ja?
Dacht dat hun laatste album uit 2005 kwam ofzo
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
The seer is inmiddels mijn goto rifje als ik een gitaar oppakHet lekkerst met een goeie fuzz maar ook acoustisch is prima! En ik kreeg laatst het grootste compliment van mijn vriendin toen ik na dat ik het op gitaar had lopen pielen de plaat opzette en ze zei "alweer"
Toch voor het eerst dat ik iets herkenbaar naspeel geloof ik.
Bohhh, wel echt vet zieke locaties voor dat festival hoor, zie ook bijvoorbeeld dezequote:
Dat heb ik met Asteroid van Kyuss. En als ik bas speel, Dragonaut van Sleep.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
The seer is inmiddels mijn goto rifje als ik een gitaar oppakHet lekkerst met een goeie fuzz maar ook acoustisch is prima! En ik kreeg laatst het grootste compliment van mijn vriendin toen ik na dat ik het op gitaar had lopen pielen de plaat opzette en ze zei "alweer"
Toch voor het eerst dat ik iets herkenbaar naspeel geloof ik.
Dank je, de riff van Dragonaut zit bij het lezen van de naam meteen in m'n hoofdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Dat heb ik met Asteroid van Kyuss. En als ik bas speel, Dragonaut van Sleep.
Nice, ik zag Slomosa+KB afgelopen zondag in Deventer, was weer een mooi showtje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Zo Slomosa was weer lekker net in de Melkweg. Zometeen tijd voor mijn derde keer King Buffalo dit jaar![]()
Volgende week zie ik Slomosa ook nog twee keer met Elder
Dan heb ik deze Noorse vrienden alweer 8x gezien.
Dit klinkt als een heel nice project.quote:Gilded Form
On this Bandcamp Friday we also have something on offer. A brand new band from René and Otto from Dead Neanderthals, together with US guitarist Nick Millevoi. If you like later period Earth this one might be for you!
“Dutch/American trio Gilded Form brings you the spiritual side of stoner/doom. Calm, introspective and minimal music for pondering and reflection. Inspired by giants like Earth, early Santana and Bohren & der Club of Gore, their single-song, self-titled debut lifts up its listeners onto divine rays of grandeur into infinity.“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |