SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
het strand is voor mij een activiteitquote:Op donderdag 21 april 2022 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah heb je dan je hersens uitgeschakeld ofzo?
Ik moet na een dag niksen echt weer een dag activiteiten doen anders word ik erg onrustig.
quote:Op donderdag 21 april 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Pappa steekt mamma met zijn enorme angel, daarna lossen haar ingewanden op, zuigt haar leeg, braakt wat van mamma in mijn mond en zoekt een nieuwe mamma voor mij.
fietsdingetjesquote:
Nou ja, veel gewassen hebben wel wat bestuiving nodig. Vruchten vooral.quote:
Kwiwi werkt volgens het NIMBY principe.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Veel liever bijen ja.
Al vind ik hommels het leukst.
Mijn vorige huis had zoveel boorgaten rondom de voordeur dat dat vanzelf een insectenhotel werdquote:Op donderdag 21 april 2022 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, veel gewassen hebben wel wat bestuiving nodig. Vruchten vooral.
Lol die hebben daar een lekker holletje en als ze zin hebben breken ze het muurtje open en vliegen ze uit. Maar bijen zijn niet zo erg toch? Wespen, dat zijn de fuckers!
Die zien er zo aaibaar uitquote:Op donderdag 21 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Veel liever bijen ja.
Oh wow!quote:Op donderdag 21 april 2022 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vorige huis had zoveel boorgaten rondom de voordeur dat dat vanzelf een insectenhotel werd
Hommels zijn ook bijen.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Veel liever bijen ja.
nou, dat lag niet aan mijquote:Op donderdag 21 april 2022 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow!Wel goed dat je je steentje bijdraagt.
Ja, weet ik, maar over het algemeen denk je toch meer aan zo'n unit bij "bij" en niet direct aan een hommel.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hommels zijn ook bijen.Maar wel de bijensoort met de hoogste aaibaarheidsfacor.
Eigenlijk niet. Ze zijn een aparte soort, maar vallen wel onder dezelfde familiequote:Op donderdag 21 april 2022 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hommels zijn ook bijen.Maar wel de bijensoort met de hoogste aaibaarheidsfacor.
Zelfde familie, ander geslacht. Maar de familie noemen ze ook "bij", om het simpel te houden.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ze zijn een aparte soort, maar vallen wel onder dezelfde familie
Vallen allemaal onder de "vieze beesten"quote:Op donderdag 21 april 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde familie, ander geslacht. Maar de familie noemen ze ook "bij", om het simpel te houden.
Je bent zelf vies.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vallen allemaal onder de "vieze beesten"
hmmquote:Op donderdag 21 april 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, gisteren sporten was een succes, de trap aflopen is hels en het doet zeer achter m'n tetten, maar m'n rug voel ik niet.
Voordat ik heb kunnen bekijken of het een wesp of een bij is ben ik al gillend weggerendquote:Op donderdag 21 april 2022 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, veel gewassen hebben wel wat bestuiving nodig. Vruchten vooral.
Lol die hebben daar een lekker holletje en als ze zin hebben breken ze het muurtje open en vliegen ze uit. Maar bijen zijn niet zo erg toch? Wespen, dat zijn de fuckers!
Borstspieren zitten onder borstweefsel he.quote:
jaja, dat ik precies waar ik aan dachtquote:Op donderdag 21 april 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Borstspieren zitten onder borstweefsel he.
quote:Op donderdag 21 april 2022 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, dat ik precies waar ik aan dacht
Uhuh.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, dat ik precies waar ik aan dacht
Wat ontzettend onprofessioneel. Sowieso al dat gillen maar al helemaal dat zo'n orthopeed dat dan gaat staan vertellen.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben bij mijn zusje onder narcose haar knie doorgebogen om verhard littekenweefsel tegen te gaan, de orthopeed vertelde dat er een OK verpleegkundige flauw was gevallen om het scheurende geluid dat dat gaf en dat de rest stond te gillen in afgrijzen.
Bijten nog welquote:
Ik dacht dat Zwitsers zo punctueel warenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:01 schreef kwiwi het volgende:
Zit te wachten op een vriendin die chronisch te laat is. Ik kom al later omdat ik dat weet, en dan is ze alsnog later hier
Zijn ze ook. Maar zij is amerikaansquote:Op donderdag 21 april 2022 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zwitsers zo punctueel waren
loof hier niks vanquote:
burger met frietjesquote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh burgermetfrietjesmentaliteit dus
ze kunnen zowel steken en bijten. lees net dat ze zelfs in blaadjes van planten bijtenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een of andere bejaarde tv te kijken op zijn ipad in de trein. Lekker zonder koptelefoon
ga je naar je vader?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een of andere bejaarde tv te kijken op zijn ipad in de trein. Lekker zonder koptelefoon
Moest lollerenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de kwiwitanties archiveren?
altijd die vervelende bejaardenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk zomaar dat bijten in blaadjes wat minder moeite kost dan ons vel.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen zowel steken en bijten. lees net dat ze zelfs in blaadjes van planten bijten
https://www.nationalgeogr(...)ger-te-laten-bloeien
zo weinig?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff er moet echt een kilo of twee af.
hij vloog in mijn truitjequote:Op donderdag 21 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En hoe erg moet je een hommel pesten dat 'ie je aanvalt.
nee dat het eigenlijk wel meevaltquote:Op donderdag 21 april 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeg je nou dat ik moddertjevet ben?
Nou ja, dan zit mijn broek en overhemd wat lekkerderquote:Op donderdag 21 april 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat het eigenlijk wel meevalt
Gewoon een keer goed poepenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
mij vinden ze er allemaal zo 'gezond' uit zienquote:Op donderdag 21 april 2022 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan zit mijn broek en overhemd wat lekkerder
Was een goede gerriedag tot nu toequote:Op donderdag 21 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een keer goed poepen
quote:Op donderdag 21 april 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij vinden ze er allemaal zo 'gezond' uit zien
Tegen mij zeggen ze dan dat ik een dikke kop gekregen hebquote:Op donderdag 21 april 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij vinden ze er allemaal zo 'gezond' uit zien
niet gezond of je ziet er nu veel beter uit?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze dan dat ik een dikke kop gekregen heb
Op de BBQ van vrienden afgelopen weekend wilde ik het bijna vragen aan iemandquote:Op donderdag 21 april 2022 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang niemand vraagt of je zwanger bent is het goed
Ik heb het weleens gevraagd. En ze was niet zwanger. That day I learnedquote:Op donderdag 21 april 2022 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de BBQ van vrienden afgelopen weekend wilde ik het bijna vragen aan iemanduiteindelijk bleek ze ook zwanger te zijn, maar die was daarvoor al vrij flink geworden.
Pas vragen als ze gaat lekkenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwangerschappen nooit naar vragen nee. Je weet nooit wat er achter zit.
Eh, ze melden het vanzelf wel. De uitdaging is om het daarna weer over ándere dingen te laten gaan.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas vragen als ze gaat lekken
Vakantierooster zeker?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:36 schreef Haags het volgende:
Ik ga toch maar eens even lekker lunchen hoor.
Nee nog niet. Volgende week nog 2 dagen werken en dan 1.5 week vrij. Ibizaquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 april 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb net een lekker broodje naar binnen geschovenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:36 schreef Haags het volgende:
Ik ga toch maar eens even lekker lunchen hoor.
...huehue?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net een lekker broodje naar binnen geschoven
Wat ordinair @Ettoquote:Op donderdag 21 april 2022 12:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee nog niet. Volgende week nog 2 dagen werken en dan 1.5 week vrij. Ibiza
Dat wordt de rest van de vakantie binnen zitten.quote:
Mijn zus had vroeger zo'n grote radio met CD-speler etc. Daar zaten achterin allemaal schroefgaten. In de zomer is daar toen een solitaire bij in gaan wonen.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vorige huis had zoveel boorgaten rondom de voordeur dat dat vanzelf een insectenhotel werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |