Moest lollerenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de kwiwitanties archiveren?
altijd die vervelende bejaardenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een of andere bejaarde tv te kijken op zijn ipad in de trein. Lekker zonder koptelefoon
Ik denk zomaar dat bijten in blaadjes wat minder moeite kost dan ons vel.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen zowel steken en bijten. lees net dat ze zelfs in blaadjes van planten bijten
https://www.nationalgeogr(...)ger-te-laten-bloeien
zo weinig?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff er moet echt een kilo of twee af.
hij vloog in mijn truitjequote:Op donderdag 21 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En hoe erg moet je een hommel pesten dat 'ie je aanvalt.
nee dat het eigenlijk wel meevaltquote:Op donderdag 21 april 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeg je nou dat ik moddertjevet ben?
Nou ja, dan zit mijn broek en overhemd wat lekkerderquote:Op donderdag 21 april 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat het eigenlijk wel meevalt
Gewoon een keer goed poepenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff er moet echt een kilo of twee af.
mij vinden ze er allemaal zo 'gezond' uit zienquote:Op donderdag 21 april 2022 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan zit mijn broek en overhemd wat lekkerder
Was een goede gerriedag tot nu toequote:Op donderdag 21 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een keer goed poepen
quote:Op donderdag 21 april 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij vinden ze er allemaal zo 'gezond' uit zien
Tegen mij zeggen ze dan dat ik een dikke kop gekregen hebquote:Op donderdag 21 april 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij vinden ze er allemaal zo 'gezond' uit zien
niet gezond of je ziet er nu veel beter uit?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze dan dat ik een dikke kop gekregen heb
Op de BBQ van vrienden afgelopen weekend wilde ik het bijna vragen aan iemandquote:Op donderdag 21 april 2022 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang niemand vraagt of je zwanger bent is het goed
Ik heb het weleens gevraagd. En ze was niet zwanger. That day I learnedquote:Op donderdag 21 april 2022 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de BBQ van vrienden afgelopen weekend wilde ik het bijna vragen aan iemanduiteindelijk bleek ze ook zwanger te zijn, maar die was daarvoor al vrij flink geworden.
Pas vragen als ze gaat lekkenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwangerschappen nooit naar vragen nee. Je weet nooit wat er achter zit.
Eh, ze melden het vanzelf wel. De uitdaging is om het daarna weer over ándere dingen te laten gaan.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas vragen als ze gaat lekken
Vakantierooster zeker?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:36 schreef Haags het volgende:
Ik ga toch maar eens even lekker lunchen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |