Dat is een standaard onderdeel van de Russiche strategie. Ook buiten Oekraïne.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het levend begraven van burgers zal wel een reactie uitlokken lijkt me. Alhoewel, het bombarderen van burgers ook…
Maar dat horen we denk ik al sinds dag 3, zo ongeveer.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op BNR werd gezegd dat mariopol compleet in handen is van de Russen nu en dat Azovstal uitgerookt wordt, er gaan geen troepen in.
Druppelsgewijs zullen de mensen er wel uitkomen hoop ik.
Het is meer omsingeld. Het lijkt er op dat de Russen een aanval binnen de bebouwing niet aan durven.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op BNR werd gezegd dat mariopol compleet in handen is van de Russen nu en dat Azovstal uitgerookt wordt, er gaan geen troepen in.
Druppelsgewijs zullen de mensen er wel uitkomen hoop ik.
Dat heb ik niet eerder gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2022 10:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat horen we denk ik al sinds dag 3, zo ongeveer.
Een invasie in Wit-Rusland lokt de NAVO ook zelf uit door een nazi-regime te ondersteunen!quote:Op donderdag 21 april 2022 10:00 schreef Aether het volgende:
Ukraine reveals Russian military plans for “full-scale invasion of Belarus”
https://www.atlanticcounc(...)invasion-of-belarus/
Dat vermoeden was er destijds inderdaad al. Dat spelletje hebben ze overal gespeeld in hun voormalige republieken. En anders regelen ze het wel met gif of een moordaanslag.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:00 schreef Aether het volgende:
Ukraine reveals Russian military plans for “full-scale invasion of Belarus”
https://www.atlanticcounc(...)invasion-of-belarus/
Onzin natuurlijk. Oekraïne is geen nazi-regime dat is Poetin propaganda.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een invasie in Wit-Rusland lokt de NAVO ook zelf uit door een nazi-regime te ondersteunen!
Russian Siege: Go Fuck Yourselfquote:Op donderdag 21 april 2022 10:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is meer omsingeld. Het lijkt er op dat de Russen een aanval binnen de bebouwing niet aan durven.
https://www.bbc.com/news/live/world-europe-61157670
Goh.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Oekraïne is geen nazi-regime dat is Poetin propaganda.
Je refereert nu naar deze specifieke opmerking van je favo 4D schaker?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eerder gehoord eigenlijk
Er zitten allemaal ondergrondse gangen in. Deze fabriek is zodanig gebouwd na WO II door de Soviet-Unie met het oog om het te kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is meer omsingeld. Het lijkt er op dat de Russen een aanval binnen de bebouwing niet aan durven.
https://www.bbc.com/news/live/world-europe-61157670
Hoezo invasie, het is toch al een vazalstaat van Ruslandquote:Op donderdag 21 april 2022 10:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een invasie in Wit-Rusland lokt de NAVO ook zelf uit door een nazi-regime te ondersteunen!
Ik zei alleen maar wat op BNR werd verteld.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je refereert nu naar deze specifieke opmerking van je favo 4D schaker?
Nee, die zal die allicht niet eerder gemaakt hebben.
Maar ondertussen is het een godswonder dat ze daar nog steeds zitten.
En als jij jezelf wil vertellen dat RUS soldaten extreem stupide zijn (zit wat in), en je favo 4D schaker ze tot op detail niveau moet vertellen wat ze moeten doen, en het dan wel goed komt, prima.
Maar mensen die niet geloven in die 4D schaak BS, snappen dat RUS nog steeds in z'n maag zit met die vervelende Oekraïners, en als het echt zo simpel zou zijn om ze af te sluiten, dat weken geleden al gebeurt zou zijn.
Ligt aan wie het nieuws deeltquote:Op donderdag 21 april 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar wat op BNR werd verteld.
Of is nieuws delen ook al “fout”🤨
Het Russische leger is vooral goed in ineffectief zijn en het vermoorden en verkrachten van burgers.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:13 schreef BEFEM het volgende:
Uitroken maar gisteren zou Oekraïne nog een grote uitbraak hebben gehad met voertuigen. Als dat waar is gaat die omsingeling niet bijster goed.
Dat is dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Er zitten allemaal ondergrondse gangen in. Deze fabriek is zodanig gebouwd na WO II door de Soviet-Unie met het oog om het te kunnen verdedigen.
Jaja dat weten we nou wel.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het Russische leger is vooral goed in ineffectief zijn en het vermoorden en verkrachten van burgers.
Alleen in de alternatieve realiteit van Poetins marionetten in dit forum is dat anders.
Eens, het is hun werk om het dagelijkse gebral uit het kremlin te publiceren.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
BNR is altijd journalistiek goed gedegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |