Goedemorgenquote:
Dat zag ik eergisteren ook voorbijkomenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:31 schreef Domnivoor het volgende:
Dit topic is leuk om te volgen:
GC / Verlaten caravan.
[ afbeelding ]
Zo fijn, dat dat weer kan.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En na twee jaar coronazooi morgen eindelijk weer kermis![]()
Tijd om het kind in de volwassene weer eens los te laten.
[ afbeelding ]
Ohja lunchen ookquote:
Alpacas!quote:
Ik werd laatst gecorrigeerd toen ik het als die eerste optie uitsprak.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alpacas!Die lopen hier regelmatig door de straat, die behoort blijkbaar tot de wandelroute, maar wat een leuke beesten om te zien.
Is het eigenlijk álpaca, alpáca? @:maily
https://nl.howtopronounce.com/dutch/alpacaquote:Op donderdag 21 april 2022 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alpacas!Die lopen hier regelmatig door de straat, die behoort blijkbaar tot de wandelroute, maar wat een leuke beesten om te zien.
Is het eigenlijk álpaca, alpáca? @:maily
quote:Op donderdag 21 april 2022 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.howtopronounce.com/dutch/alpaca
Die uil is prachtig maar die foto van Kaag had niet gehoeven.quote:
quote:
[[/youtube]quote:Op donderdag 21 april 2022 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die uil is prachtig maar die foto van Kaag had niet gehoeven.
Is Kaag een slang?quote:Op donderdag 21 april 2022 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die uil is prachtig maar die foto van Kaag had niet gehoeven.
Ze is de stammoeder van de slangen.quote:
Ik wist het ook niet, maar het inderdaad alpācaquote:Op donderdag 21 april 2022 13:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik werd laatst gecorrigeerd toen ik het als die eerste optie uitsprak.
quote:Op donderdag 21 april 2022 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.howtopronounce.com/dutch/alpaca
Ah jij spreekt sisselspraakquote:
Gedaan maar dat is weer wat andersquote:Op donderdag 21 april 2022 13:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Reverse speech zoek dat maar eens op
Welkom in 40+quote:Op donderdag 21 april 2022 15:56 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Ben je te vinden in de Uber eats app ?
Tearoom tango.quote:
Ze hebben al weinig geld ... dus dat nieuwe stadion is ook van de baanquote:
Heel raar vind ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben al weinig geld ... dus dat nieuwe stadion is ook van de baan
Maar nog niet zo oud als The Queenquote:
En ik maar opscheppen dat mijn voormalig kantoor op de plek van de nieuwe middenstip ligt.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben al weinig geld ... dus dat nieuwe stadion is ook van de baan
Dat stadion had er wel kunnen komen, maar supporters willen het zelf niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet .... meer dan logisch ... Knap het oude dan op
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn PSV en Ajax wel schatjes
Zo heette de kat van Mo.quote:
De meningen zijn nogal verdeeld.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat stadion had er wel kunnen komen, maar supporters willen het zelf niet.
Dinsdag tweede gesprek gehad, maar nog niets gehoord. Ook belde dinsdag het bedrijf waar ik ook gesolliciteerd had maar waarvan de functie al ingevuld was, ze krijgen een nieuwe vacature, ze dachten niet dat het aansloot op mijn werkervaring, maar wilden het toch van mij weten. Ze hadden gelijk, het is niet wat ik zoek, maar ze zijn me tenminste niet vergetenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha Dees!![]()
Hoe gaat het met de banenjacht?
Je bent in iedergeval in the picture. Leuk! Nu hopen dat dat tweede gesprek een follow up krijgt.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dinsdag tweede gesprek gehad, maar nog niets gehoord. Ook belde dinsdag het bedrijf waar ik ook gesolliciteerd had maar waarvan de functie al ingevuld was, ze krijgen een nieuwe vacature, ze dachten niet dat het aansloot op mijn werkervaring, maar wilden het toch van mij weten. Ze hadden gelijk, het is niet wat ik zoek, maar ze zijn me tenminste niet vergeten
Handig, wij hebben ook ooit een kat gehad die we zo noemden, maar ze heette Edisonquote:
Het is nog even spannend dus.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dinsdag tweede gesprek gehad, maar nog niets gehoord. Ook belde dinsdag het bedrijf waar ik ook gesolliciteerd had maar waarvan de functie al ingevuld was, ze krijgen een nieuwe vacature, ze dachten niet dat het aansloot op mijn werkervaring, maar wilden het toch van mij weten. Ze hadden gelijk, het is niet wat ik zoek, maar ze zijn me tenminste niet vergeten
Inderdaad, dus ik wacht geduldig af.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bent in iedergeval in the picture. Leuk! Nu hopen dat dat tweede gesprek een follow up krijgt.
Ze houden de spanning er inderdaad nog even inquote:
De poes voor hem noemde we ook poes...en deze dus ook maar die naam gaan gegevenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig, wij hebben ook ooit een kat gehad die we zo noemden, maar ze heette Edison
Zie wel eens wat FB berichtjes langs komen ... Gaat wel goed volgens mij .. verder niet echt contact meerquote:
Fijn dat het goed met haar gaat. Ze had toen inderdaad een mooie kattenren gebouwd.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie wel eens wat FB berichtjes langs komen ... Gaat wel goed volgens mij .. verder niet echt contact meer
Die heb ik nog een keer gepostquote:Op donderdag 21 april 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met haar gaat. Ze had toen inderdaad een mooie kattenren gebouwd.
Ja inderdaad, fijn dat die kat een goed huis heeft gekregen bij haar.quote:
Supertofquote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Zaterdag ga ik eindelijk mijn lezing houden, twee jaar later dan gepland![]()
Dus nu even met Open Office aan de slag. Een fijne avond
De schildpaddenlezing, het kan eindelijk weer. Alvast succes!quote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Wel fijn dat het andere bedrijf toch even aan je denktquote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel succes! Waar gaat die lezing over?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Je leest dit nu vast niet meer, maar veel plezier en succes met je voorbereiding en je lezing.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Ja dat vond ik ook wel heel tof. Ik neem pas een beslissing als ik hoor dat ze me willen hebben en meer definitieve info hebt over salaris en dergelijke, dan heb ik het plaatje compleet en kan aan de hand daarvan mijn besluit nemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn dat het andere bedrijf toch even aan je denkt![]()
Ben je er al een beetje uit wat je gaat doen, ook met die collega die een burnout heeft?
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schildpaddenlezing, het kan eindelijk weer. Alvast succes!![]()
En fijne avond!
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel succes! Waar gaat die lezing over?
Edit: oh staat hierbovenDat gebeurt er als ik eerst reageer en dan pas lees
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je leest dit nu vast niet meer, maar veel plezier en succes met je voorbereiding en je lezing.
Bedankt allemaal!quote:
Succes met je lezing en dat je ervan kan genieten.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal!
quote:
Luxe hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel heel tof. Ik neem pas een beslissing als ik hoor dat ze me willen hebben en meer definitieve info hebt over salaris en dergelijke, dan heb ik het plaatje compleet en kan aan de hand daarvan mijn besluit nemen.
Bootjes waren populair tijdens corona, maar lekker weg is heerlijk!quote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef notturna het volgende:
[..], maar geen bootje. Die waren vorig jaar al op, dus maar een huisje in Borger. Ook leuk
Psies. Even lekker van de ‘aardbodem verdwijnen.’ Helemaal niks moeten.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bootjes waren populair tijdens corona, maar lekker weg is heerlijk!
Ja idd, maar in september lekker het water weer op.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bootjes waren populair tijdens corona, maar lekker weg is heerlijk!
Dat is niet zo ver bij mij vandaan. Lekker hoor. Borger is een mooi dorp.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef notturna het volgende:
[..], maar geen bootje. Die waren vorig jaar al op, dus maar een huisje in Borger. Ook leuk
Zeker en ook het Nije Hemelriek is mooi.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:30 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver bij mij vandaan. Lekker hoor. Borger is een mooi dorp.
Zeker. Die hele regio is wel mooi.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:30 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver bij mij vandaan. Lekker hoor. Borger is een mooi dorp.
Ik ken het oude nogquote:Op donderdag 21 april 2022 19:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker en ook het Nije Hemelriek is mooi.
Ben er ook ruim 15 jaar niet meer geweest.quote:
Ik ruim 40 jaar niet meerquote:Op donderdag 21 april 2022 19:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben er ook ruim 15 jaar niet meer geweest.
Ja dat is echt onwijs mooi. Heerlijk genieten daar.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker en ook het Nije Hemelriek is mooi.
Echt wel!quote:Op donderdag 21 april 2022 19:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker. Die hele regio is wel mooi.
Ja toen was het volgens mij nog een afgraving.quote:
Nope. Mijn enkel lichtjes verrokken maar meer last van mijn knie.quote:
Hoe kwam dat zo maar?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nope. Mijn enkel lichtjes verrokken maar meer last van mijn knie.
Oh gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nope. Mijn enkel lichtjes verrokken maar meer last van mijn knie.
Mwa een beetje onhandig zijn ze wel.quote:
Niets moet, alles mag!quote:Op donderdag 21 april 2022 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Psies. Even lekker van de ‘aardbodem verdwijnen.’ Helemaal niks moeten.
Ik hoop voor die tijd het water al op te zijn, wij hebben een nieuwe boot gekocht en de oude ingeruild, maar er zijn wat problemen met de levering, dus we zijn nog steeds bootloosquote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd, maar in september lekker het water weer op.
Oh dat is jammer en wrang dat je je oude boot steeds moet zien met wellicht wel met een ander uitvaart.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor die tijd het water al op te zijn, wij hebben een nieuwe boot gekocht en de oude ingeruild, maar er zijn wat problemen met de levering, dus we zijn nog steeds bootloos![]()
Terwijl de oude boot door iemand in het haventje hiernaast is gekocht, daar rijden en lopen we elke keer langs
Ja jammer, maar er zijn ergere dingen en het komt heus wel goed.....ooitquote:Op donderdag 21 april 2022 19:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh dat is jammer en wrang dat je je oude boot steeds moet zien met wellicht wel met een ander uitvaart.
Heb geeneens kinderen. Het kan dus volgende week best wel druk zijn.quote:
Ja met jullie nieuwe.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jammer, maar er zijn ergere dingen en het komt heus wel goed.....ooit
Ja idd...meivakantie.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb geeneens kinderen. Het kan dus volgende week best wel druk zijn.
Maakt het plezier van de nieuwe boot alleen maar groter.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor die tijd het water al op te zijn, wij hebben een nieuwe boot gekocht en de oude ingeruild, maar er zijn wat problemen met de levering, dus we zijn nog steeds bootloos![]()
Terwijl de oude boot door iemand in het haventje hiernaast is gekocht, daar rijden en lopen we elke keer langs
Verstop ik me dus een midweek in een huisje terwijl ik Fok!quote:
Allemaal jankende kinderenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb geeneens kinderen. Het kan dus volgende week best wel druk zijn.
Zekers! Ik verheug me er echt op.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maakt het plezier van de nieuwe boot alleen maar groter.
Kan ik me al opgeven?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien is ie wel groot genoeg voor een 40+ meet
Gewoon een beetje proppenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hebben we een echt Fok!schipquote:Op donderdag 21 april 2022 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan een filmpje dat ik vanmiddag zat te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Geregeldquote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb een vaarbewijs dus ben beschikbaar.
Helemaal geen FOK!kers aan boord, maar recreanten en daar een flink slaatje uit slaanquote:Op donderdag 21 april 2022 20:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik mag tot 25 meter commercieel varen, dus misschien verdienen we nog wat.
Ik zie handelquote:Op donderdag 21 april 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal geen FOK!kers aan boord, maar recreanten en daar een flink slaatje uit slaan
Ik ook, ik ga die nieuwe baan alvast afzeggenquote:
Baan? Jij creëert straks banen. De nieuwe Dees Onassis van de rondvaardwereld.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga die nieuwe baan alvast afzeggen
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Baan? Jij creëert straks banen. De nieuwe Dees Onassis van de rondvaardwereld.
En ik word dan je veel te goed betaalde kapitein op het MS Moneypit.![]()
Waarom hoor ik nu de tune van Loveboat... ?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Baan? Jij creëert straks banen. De nieuwe Dees Onassis van de rondvaardwereld.
En ik word dan je veel te goed betaalde kapitein op het MS Moneypit.![]()
De rol van scheepsdokter moeten we nog invullen, dus je kan solliciteren.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu de tune van Loveboat... ?
Whooptiedoe.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De rol van scheepsdokter moeten we nog invullen, dus je kan solliciteren.
Heb je al een nieuwe? Is het al rond?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga die nieuwe baan alvast afzeggen
onze volleyballer hebben het weer moelijkquote:
Hoe vaak spelen ze?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze volleyballer hebben het weer moelijk
2:0 vanavond en straks 3:0
dann 0:3 nach 3 finalspelen
Ja ja, ouwe hosselaarquote:Op donderdag 21 april 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker dollen.quote:
Komt daar ook een dramaserie van?quote:Op donderdag 21 april 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal below deck @:DaisyStubing
quote:
Dat zijn vaak eenmalige acties van korte duur hequote:
Vaak maar niet altijdquote:Op donderdag 21 april 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak eenmalige acties van korte duur he
Ik vraag me altijd af waarom ze wel een helm dragen.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon vol gas, roer vast zetten en je onder de gasten begeven ...quote:Op donderdag 21 april 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je werd gemist.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef FaithHealer het volgende:
Dag lieve mensen hier.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb eeuwen niet bijgelezen maar zie een Chuf en een BDS en nog wel meer bekenden.
Nee, soms was het ook misquote:
Protocol, daar kan je als Japanner niet van afwijken hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ze wel een helm dragen.
Gewoon zelf doen toch?quote:Op donderdag 21 april 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon vol gas, roer vast zetten en je onder de gasten begeven ...
Hallomquote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef FaithHealer het volgende:
Dag lieve mensen hier.
Ik heb eeuwen niet bijgelezen maar zie een Chuf en een BDS en nog wel meer bekenden.
Hallom BDS. Alsof nooit weggeweest.quote:
En hoe gaat het met u dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 22:58 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Hallom BDS. Alsof nooit weggeweest.
Hoiquote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef FaithHealer het volgende:
Dag lieve mensen hier.
Je lurkt nog steeds mee.. dacht dat je weg wasquote:Op donderdag 21 april 2022 22:58 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Hallom BDS. Alsof nooit weggeweest.
Goed hoor.quote:
Nee lurken doe ik niet. Maar nu had ik echt zoiets van even 40+ kieken.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lurkt nog steeds mee.. dacht dat je weg was
Dees begon vanmiddag over Iggy ... hoe is het daarmee?quote:Op donderdag 21 april 2022 23:04 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ben inmiddels al 60![]()
Mis jullie soms, maar vaak te druk en te moe.
Ben Oma ook, en het leven gaat vaak zo snel en over allerlei rare wegen.
Klopt helemaal,feli beppe.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:04 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ben inmiddels al 60![]()
Mis jullie soms, maar vaak te druk en te moe.
Ben Oma ook, en het leven gaat vaak zo snel en over allerlei rare wegen.
Toeval weer dusquote:Op donderdag 21 april 2022 23:05 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee lurken doe ik niet. Maar nu had ik echt zoiets van even 40+ kieken.
Hallon. Ik ken u niet geloof ik ....quote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef FaithHealer het volgende:
Dag lieve mensen hier.
Iggy gaat geweldig. Ze is zo happy. Wel enorm op mij gefocust, maar dat is niet erg.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees begon vanmiddag over Iggy ... hoe is het daarmee?
Dat weet ik niet, je komt me wel bekend voor hoor.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hallon. Ik ken u niet geloof ik ....
Je hebt er nu 2?quote:Op donderdag 21 april 2022 23:08 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Iggy gaat geweldig. Ze is zo happy. Wel enorm op mij gefocust, maar dat is niet erg.
Nooit meer in huis geplast, kan lekker naar buiten in haar kooi, en ze heeft een vriendje.
Nee, Iggy zit in haar buitenverblijf, en die andere kat komt elke avond langs paraderen.quote:
OK dan lachen ... een ritueelquote:Op donderdag 21 april 2022 23:12 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, Iggy zit in haar buitenverblijf, en die andere kat komt elke avond langs paraderen.
Dat geeft een geblaas en een dikke staart, maar ze zit nu al weer buiten te wachten.![]()
Echt zo'n vrouwtje dus.
Ik moet haar naar binnen trekken. Echt een haat liefde iets.quote:
Lekker slipe,en leuk dat je er weer even was.Kom eens wat vaker.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:16 schreef FaithHealer het volgende:
Slaap lekker mensen.
Morgen weer vroeg op, en dan al weer weekend.
Ja maar dat zal wel met die kooi te maken hebbenquote:Op donderdag 21 april 2022 23:14 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik moet haar naar binnen trekken. Echt een haat liefde iets.
Leuk dat je er weer een keer was.,.. Fijn weekendquote:Op donderdag 21 april 2022 23:16 schreef FaithHealer het volgende:
Slaap lekker mensen.
Morgen weer vroeg op, en dan al weer weekend.
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Succes met je lezing en dat je ervan kan genieten.
Bedankt!quote:Op donderdag 21 april 2022 19:21 schreef Sunsy het volgende:
@:Domnivoor Succes met (het voorbereiden van) je lezing!
Goedenavond allemaal.
U ook een goedenavond.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chufi had een prima bootje.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal
Veel succes!quote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Dank uquote:
Het blijft een mooie.quote:
Klein maar fijnquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 22:55 schreef FaithHealer het volgende:
Dag lieve mensen hier.
quote:
Was u in de Prinsentuin?quote:
Erlangs gereden.quote:
In Frieslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |