Goedemorgenquote:
Dat zag ik eergisteren ook voorbijkomenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:31 schreef Domnivoor het volgende:
Dit topic is leuk om te volgen:
GC / Verlaten caravan.
[ afbeelding ]
Zo fijn, dat dat weer kan.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En na twee jaar coronazooi morgen eindelijk weer kermis![]()
Tijd om het kind in de volwassene weer eens los te laten.
[ afbeelding ]
Ohja lunchen ookquote:
Alpacas!quote:
Ik werd laatst gecorrigeerd toen ik het als die eerste optie uitsprak.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alpacas!Die lopen hier regelmatig door de straat, die behoort blijkbaar tot de wandelroute, maar wat een leuke beesten om te zien.
Is het eigenlijk álpaca, alpáca? @:maily
https://nl.howtopronounce.com/dutch/alpacaquote:Op donderdag 21 april 2022 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alpacas!Die lopen hier regelmatig door de straat, die behoort blijkbaar tot de wandelroute, maar wat een leuke beesten om te zien.
Is het eigenlijk álpaca, alpáca? @:maily
quote:Op donderdag 21 april 2022 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.howtopronounce.com/dutch/alpaca
Die uil is prachtig maar die foto van Kaag had niet gehoeven.quote:
quote:
[[/youtube]quote:Op donderdag 21 april 2022 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die uil is prachtig maar die foto van Kaag had niet gehoeven.
Is Kaag een slang?quote:Op donderdag 21 april 2022 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die uil is prachtig maar die foto van Kaag had niet gehoeven.
Ze is de stammoeder van de slangen.quote:
Ik wist het ook niet, maar het inderdaad alpàcaquote:Op donderdag 21 april 2022 13:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik werd laatst gecorrigeerd toen ik het als die eerste optie uitsprak.
quote:Op donderdag 21 april 2022 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.howtopronounce.com/dutch/alpaca
Ah jij spreekt sisselspraakquote:
Gedaan maar dat is weer wat andersquote:Op donderdag 21 april 2022 13:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Reverse speech zoek dat maar eens op
Welkom in 40+quote:Op donderdag 21 april 2022 15:56 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Ben je te vinden in de Uber eats app ?
Tearoom tango.quote:
Ze hebben al weinig geld ... dus dat nieuwe stadion is ook van de baanquote:
Heel raar vind ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben al weinig geld ... dus dat nieuwe stadion is ook van de baan
Maar nog niet zo oud als The Queenquote:
En ik maar opscheppen dat mijn voormalig kantoor op de plek van de nieuwe middenstip ligt.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben al weinig geld ... dus dat nieuwe stadion is ook van de baan
Dat stadion had er wel kunnen komen, maar supporters willen het zelf niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet .... meer dan logisch ... Knap het oude dan op
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn PSV en Ajax wel schatjes
Zo heette de kat van Mo.quote:
De meningen zijn nogal verdeeld.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat stadion had er wel kunnen komen, maar supporters willen het zelf niet.
Dinsdag tweede gesprek gehad, maar nog niets gehoord. Ook belde dinsdag het bedrijf waar ik ook gesolliciteerd had maar waarvan de functie al ingevuld was, ze krijgen een nieuwe vacature, ze dachten niet dat het aansloot op mijn werkervaring, maar wilden het toch van mij weten. Ze hadden gelijk, het is niet wat ik zoek, maar ze zijn me tenminste niet vergetenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha Dees!![]()
Hoe gaat het met de banenjacht?
Je bent in iedergeval in the picture. Leuk! Nu hopen dat dat tweede gesprek een follow up krijgt.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dinsdag tweede gesprek gehad, maar nog niets gehoord. Ook belde dinsdag het bedrijf waar ik ook gesolliciteerd had maar waarvan de functie al ingevuld was, ze krijgen een nieuwe vacature, ze dachten niet dat het aansloot op mijn werkervaring, maar wilden het toch van mij weten. Ze hadden gelijk, het is niet wat ik zoek, maar ze zijn me tenminste niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |