quote:Op woensdag 20 april 2022 10:17 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruit
Speciaal voor jou even twee videos gemaakt. De eerste is de lange versie waarbij je bij de zij ingang van Utrecht naar buiten loopt, en de tweede een korte overzichtsvideo van de situatie op het stationsplein. Je loopt dus niet rechtstreeks HC in vanuit de stationshal, je moet hoe dan ook eerst naar buiten.
quote:
Thanks,wel apart dat ik de mention niet kreeg.quote:
Proost.quote:
Heer PLY.quote:
quote:
Maakte die grap omdat lam omgedraaid mal isquote:Op woensdag 20 april 2022 18:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ben prettig gestoordzit geen kwaad in, deze tering lijer
MrsL.quote:
Ahh zo, ik word altijd melig en dubbelzinnig met bak op. Nooit agressief ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakte die grap omdat lam omgedraaid mal is
Dat denk ik ook niet nee..
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén x gehad op een foto met drie wijven
Nu overtuigd dat hc niet aan het station vast zit?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,wel apart dat ik de mention niet kreeg.
Eén x gehad met een vriend die gaf zo een griet 25 gulden en hing om mijn nek waar jip bij was en zei, he schat zullen we weer even over de kermis samen net zoals vorige week?quote:
Dat is lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén x gehad met een vriend die gaf zo een griet 25 gulden en hing om mijn nek waar jip bij was en zei, he schat zullen we weer even over de kermis samen net zoals vorige week?stomme geintjes dat
Ik geloof je,en snap de reden denk ik ook wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu overtuigd dat hc niet aan het station vast zit?
Dat is wel beter,maar kan ook wel vervelend zijn voor een anderequote:Op woensdag 20 april 2022 18:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Ahh zo, ik word altijd melig en dubbelzinnig met bak op. Nooit agressief ofzo.
Jip heel nuchter in dat gelukkig, keek heel even schuin naar mij, maar die vriend lachte het hardst dus gelijk wel doorquote:
PLYquote:Op woensdag 20 april 2022 19:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Heee Mrs lhad je nog niet gegroet dame
Nog een beetje kunnen genieten van het weer? Hebde hele middag achter aan het water gezeten hier, wind kwam goed vanaf Oost, heb een schot tussen de overkapping. Als het West is dan niks. Heerlijk vit d opgedaan zoquote:
Vandaag niet echt.. beetje een luie dag gehadquote:Op woensdag 20 april 2022 19:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen genieten van het weer? Hebde hele middag achter aan het water gezeten hier, wind kwam goed vanaf Oost, heb een schot tussen de overkapping. Als het West is dan niks. Heerlijk vit d opgedaan zo
Ook weleens lekker, ieder zijn ontspanning hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vandaag niet echt.. beetje een luie dag gehad
Was 24 hier uit de windquote:Op woensdag 20 april 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Vond het best wel fris met die wind.. maar als je goed beschut zit, dan zal het wel mee vallen
Ja mooi is dat hé, soms hier ook best veel musjes soms koolmeesjesquote:Op woensdag 20 april 2022 19:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook weleens lekker, ieder zijn ontspanning hoor
Hier veel vogels waarvan ik geniet, leve de natuur.
Hier komt elke vogel voor, zelfs ooyevaarsquote:Op woensdag 20 april 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hé, soms hier ook best veel musjes soms koolmeesjes
Stevig doorgehuppeld.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:24 schreef DJMO het volgende:
16 km gemaakt in 4 uur tijd. Inclusief rustpauze. Was prima weer
De paradijsvogel.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier komt elke vogel voor, zelfs ooyevaarser is één vreemde vogel hier en dat ben ik
Das wel rap 4 in het uurquote:Op woensdag 20 april 2022 19:24 schreef DJMO het volgende:
16 km gemaakt in 4 uur tijd. Inclusief rustpauze. Was prima weer
Met die kleine beentjes helemaal.quote:
Ja bij het en op het water sowieso iddquote:Op woensdag 20 april 2022 19:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier komt elke vogel voor, zelfs ooyevaarser is één vreemde vogel hier en dat ben ik
Hoop kennis opgedaan sinds ik hier woon over de vogelsquote:Op woensdag 20 april 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja bij het en op het water sowieso idd
Jij bent de krullevaar?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:26 schreef PLY het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat was later nog een spelletje op de radio.quote:
Geniet ervan.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:41 schreef PLY het volgende:
Ik heb nog steeds geen dm? Maar goed, als je een mod goed de waarheid zegt in dm word je daarvan uitgesloten? Ga lekker op mijn stijger zitten aan het water met weer een lente bok, laters lieve mensen![]()
![]()
ftfyquote:Op woensdag 20 april 2022 19:41 schreef PLY het volgende:
Ik heb nog steeds geen dm? Maar goed, als je een mod goed de waarheid zegt in dm word je daarvan uitgesloten? Ga lekker op mijn steiger zitten aan het water met weer een lente bok, laters lieve mensen![]()
![]()
Lil Elements.quote:
Niet op mijn DTS story reagerenquote:
Je zit daar met een dinnetje.quote:
quote:
Be? Ik ken haar niet.quote:
Is mod op OUD geweestquote:
Ja ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 00:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is mod op OUD geweestKen haar al zeker een jaar of 13 denk ik, van toen ik nog wel in OUD postte
quote:
Goedemorgen.quote:
wtfquote:Op donderdag 21 april 2022 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel heel triest.
[ afbeelding ]
Voorheen was de top 5 boven de 500 posts. Dit zegt best iets.quote:
Kom je doen?quote:
Effe pissen en roken. ben al weer wegquote:
quote:
Dansje.quote:
Drink ik alleen als ik bij @Rob ben. Thuis heb ik een bonenmachine staanquote:
Mailymuppy!quote:
quote:
ik hoop maar dat het daar diep genoeg isquote:Op donderdag 21 april 2022 08:27 schreef DJMO het volgende:
Gebeurt me niet vaak dat @:Rob degene is die mij uit m'n nest appt. Meestal moet ik hem wakker maken. Meer koffie en een peuk en dan maar eens onder de douche duiken geloof ik.
Niet al te letterlijk nemen maantje, niet al te letterlijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hoop maar dat het daar diep genoeg is
Ken je die mop van die ene autist die tegen de andere autist zegt dat ie dingen niet zo letterlijk moet nemenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet al te letterlijk nemen maantje, niet al te letterlijk.
Nee, da's godenzonenvocht.quote:
Boodschappen doen bij de jumbo ?quote:
Senseo mag je geen koffie noemen hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 08:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drink ik alleen als ik bij @:Rob ben. Thuis heb ik een bonenmachine staan
Een taske @Sfanctaquote:Op donderdag 21 april 2022 09:19 schreef murp het volgende:
[..]
Senseo mag je geen koffie noemen hoor
Jij zoekt ruzie met @Robquote:Op donderdag 21 april 2022 09:19 schreef murp het volgende:
[..]
Senseo mag je geen koffie noemen hoor
Morguh GGquote:Op donderdag 21 april 2022 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Hoe ging het gister, met oppassen en alle drukte?
Neuh. Al gevonden.quote:
Mijne doet nu ook weerquote:Op woensdag 20 april 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ftfy
en mijne doet het sinds gisteren weer
nadat ik een FA heb gevraagd hoe het zat
Vergeet dat maar. Heb al zo vaak post retour gestuurd. Blijf post krijgen. Flikker het nu gewoon in de vullisbakquote:Op donderdag 21 april 2022 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
Heb allemaal post van vorige bewoner retour gestuurd. Hopelijk doen die er wat mee
Ook terugsturen naar de vorige bewoner.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan de bonen van gisteren nu wel goed merken
quote:Op donderdag 21 april 2022 11:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ook terugsturen naar de vorige bewoner.
Nee, maar mijn sterrenbeeld is wel Weegschaalquote:Op donderdag 21 april 2022 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Woon je in Bilthoven? NWS / Flat in Bilthoven verwoest na gasexplosies
Geld?quote:Op donderdag 21 april 2022 13:04 schreef DJMO het volgende:
Ik sta bij de action voor de deur en er is iets wat ik nodig heb, maar ik weet niet wat
Ja dat ook jaquote:
Dan ga je maar met een straatkrantje daar staanquote:
Ben zonder iets te kopenquote:Op donderdag 21 april 2022 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga je maar met een straatkrantje daar staan
das ook centraal voor sloterdijkquote:
ja! over 15 minutenquote:Op donderdag 21 april 2022 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Centraal ook?
Ik vraag dit voor een vriendin
Dat roep ik al twee jaarquote:Op donderdag 21 april 2022 17:55 schreef murp het volgende:
Ik vind dat eigenwel leuk, dat treinleven
Een keer met de trein en net als djmo elke beleving hier even delen.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:55 schreef murp het volgende:
Ik vind dat eigenwel leuk, dat treinleven
Ja, zal ik dat doen dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een keer met de trein en net als djmo elke beleving hier even delen.
ohquote:Op donderdag 21 april 2022 18:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
achter het glas word je niet bruin
Onder welke steen heb jij geleefd? Die zijn er al jaren niet meerquote:Op donderdag 21 april 2022 17:59 schreef murp het volgende:
Zeg @:DJMO ik zie geen karretje meer met snoep en drinken
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd? Die zijn er al jaren niet meer
Lolquote:Op donderdag 21 april 2022 18:00 schreef murp het volgende:
[..]
IK SCHROK VAN EEN PASEERDERNDE TREIN!!!!!
Roken, gamen, mensen kijken, WhatsAppen, FOK!ken.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef murp het volgende:
@:DJMO, wat doe jij met al die wachttijd?
Wandelen denk ikquote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef murp het volgende:
ja nu hebben ze zo´n tas maar wtfquote:Op donderdag 21 april 2022 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
ROKEn in de TREINquote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Roken, gamen, mensen kijken, WhatsAppen, FOK!ken.
Niet als ik moet overstappen hoorquote:
gluurburen in de treinquote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef murp het volgende:
oh je bedoelt tijdens het treinen, nee dan rook ik niet. Maar voor de rest wat ik zei ^^quote:
Het wiebelt te veelquote:Op donderdag 21 april 2022 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh je bedoelt tijdens het treinen, nee dan rook ik niet. Maar voor de rest wat ik zei ^^
https://nieuws.ns.nl/railcatering-komt-niet-meer-terug/quote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja nu hebben ze zo´n tas maar wtfdat lijkt mij best pittig om te dragen
en nu je het zegt zo´n snackpersoon heb ik zeker al een jaar niet meer in de trein gezien bestaat dat nog?
ahhhhhhhhhh thanksquote:Op donderdag 21 april 2022 18:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://nieuws.ns.nl/railcatering-komt-niet-meer-terug/
Geen last van.quote:
OK WEES BLIJ dan ben je een leuker mens hierquote:
BLIJ!!!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2022 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
OK WEES BLIJ dan ben je een leuker mens hier![]()
doe maarquote:
Ik ben er aan gewend geraakt ze niet meer te zien. Conducteurs controleren tegenwoordig ook amper meer, ze stiefelen de coupe door met een gehaast goededag en de enkeling die nog wel de moeite neemt om iets van z'n werk te maken roept iets om als: voor de ganzenliefhebbers het broed seizoen is aangebroken, links en rechts u van ziet u verschillende soorten ganzen waaronder een verdwaalde nijlgans.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wel jammer dat het weg is, niet dat ik er ooit iets heb gekocht of andere iets heb zien kopen maar service in de trein is toch wel een luxe
Gat in de markt dus.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 21 april 2022 18:24 schreef maily het volgende:
@:murp hoe zijn de toiletten? Genoeg papier enzo?
In de treinquote:Op donderdag 21 april 2022 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
Geen idee
In de trein of op het station?
Hardop gelachen (Y)quote:Op donderdag 21 april 2022 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gat in de markt dus.
En omdat het niet officieel van NS is kan er ook handeltjes ' onder de toonbank' verkocht worden.
Belangrijke meeting? Coke om de zenuwen weg te nemen.
Amper geslapen en toch een lange werkdag voor de boeg? Pep ook hier verkrijgbaar.
Zenuwen voor een Solilicitaitegesprek? Alle pammetjes zijn beschikbaar.
Behoefte om wakker te worden op een rangeerterrein? Heroine, ghb, wat wil je nog meer.
Wil je dat je niet meer in de trein zit maar dat de trein in jouw zit? En dat er een gele draak op het stoeltje naast je zit te briesen? Pak dan wat LSD
Of heb je honger. Gevulde koekeeen! Gevulde koeken!!
Dit nr blijft geweldig, ook al vindt djmo van nietquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:29 schreef murp het volgende:
MN NIEWE TREIN KOMT ER ZO AAAN TOT ZOOOOOOOOO
Ik durf er niet op te klikkenquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 april 2022 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Murp's act is 100x leuker dan die van Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |