Nee, om het principe.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:51 schreef laforest het volgende:
TS maakt zich druk om een paar centen.
Wel iets beters te doen dan voor 20 cent in de wachtrij te staan bij een balie.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, om het principe.
Dat jij je graag laat tillen en 20% extra voor alles wil betalen is jouw probleem
Uhu.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, om het principe.
Dat jij je graag laat tillen en 20% extra voor alles wil betalen is jouw probleem
Alle supermarkten hier in de buurt hebben automatische prijskaartjes.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:48 schreef Dauthi het volgende:
Komt op het moment te vaak voor dat er bij de supermarkt een verschil zit tussen de prijzen die op de kaartjes staan, en de prijzen in het systeem van de kassa.
Dan moet je om je geld terug te krijgen naar een servicebalie, waar een onbeschofte medewerker staat, die je behandeld alsof je de winkel aan het beroven bent. Terwijl jij als klant bent opgelicht door die supermarkt.
FTFYquote:Op woensdag 20 april 2022 12:17 schreef Mubassie het volgende:
Maar je kunt natuurlijk voor dat teveel betaalde geld nog hendig wat halve liters Klok Schultenbraü inslaan
Oh, in het dichtsbevolkte, rijkste en met de hoogste concentratie aan supermarkten in Nederland, de randstad.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alle supermarkten hier in de buurt hebben automatische prijskaartjes.
In welk achtergesteld gedeelte van Nederland woon jij?
Moet je nog steeds terug naar de balie om je geld terug te krijgenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:22 schreef Questular het volgende:
Zelfscan dingetje pakken en dan kun je meteen alles controleren.
Amsterdam-West is ook een achtergesteld deel van Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:20 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh, in het dichtsbevolkte, rijkste en met de hoogste concentratie aan supermarkten in Nederland, de randstad.
Hier proberen ze onoplettend winkelend publiek op te lichten.
Beleefd en met 2 woorden sprekend, ja dat zijn mensen met een minimumloon niet gewendquote:Op woensdag 20 april 2022 12:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Dat die medewerkers zo onbeschoft reageert zal wel liggen aan de manier hoe jij hen benaderd, alsof zij degene zijn die jou oplichten
Mensen maken fouten, accepteer en move on, beetje druk maken over een paar centen man man man
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg U u u uquote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Beleefd en met 2 woorden sprekend, ja dat zijn mensen met een minimumloon niet gewend
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Amsterdam-West is ook een achtergesteld deel van Nederland.
Als jij echt woont in 'het dichtsbevolkte, rijkste en met de hoogste concentratie aan supermarkten in Nederland, de randstad', dan hadden ze daar ook automatische prijskaartjes.
Ja, en dan krijg je een grote bek terug en behandelen ze je als een winkeldiefquote:Op woensdag 20 april 2022 12:29 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg U u u u
Als een supermarkt de elektronische prijskaarthouders gebruikte had men dit niet. Maar inderdaad. Je moet altijd opletten. Bij het scannen scannen sommige caissières sommige producten dubbel zodat je meer betaald terwijl je gewoon een enkel product van iets hebt. Als je niet geboord wilt worden vraag je de bon en controleer je die.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:48 schreef Dauthi het volgende:
Komt op het moment te vaak voor dat er bij de supermarkt een verschil zit tussen de prijzen die op de kaartjes staan, en de prijzen in het systeem van de kassa.
Dan moet je om je geld terug te krijgen naar een servicebalie, waar een onbeschofte medewerker staat, die je behandeld alsof je de winkel aan het beroven bent. Terwijl jij als klant bent opgelicht door die supermarkt.
Leuk verhaal HansCojona.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Denken dat zoiets een foutje is Die artikelen zijn nooit verkeerd geprijsd in jouw voordeel. Multinationals vergroten hun marge ten koste van jouw portemonnee, maar tout FOK! praat dat hier weer recht
okquote:Op woensdag 20 april 2022 12:47 schreef stokj het volgende:
Hier in de buurt is er een bakker die verschillende broden verkoopt maar ook een ruim assortiment met gebakjes en koekjes heeft. Op een gegeven moment kregen ze de mogelijkheid om 12 meter verderop een pand te kopen en daar een slagerij te beginnen die best goed loopt. Je kan daar ook belegde broodjes etc halen.
1,5 jaar geleden heeft deze bakker het pand naast de slagerij gekocht. Zo heb je dus twee verschillende winkels van één eigenaar. Deze nieuwe bakkerij is groter, meer assortiment maar is ook prijziger geworden (dit kan ik wel begrijpen gezien de inflatie). Maar het punt is dat er altijd een man bij de voordeur staat die vraagt voor geld voor een goed doel maar gewoon personeel van de winkel is. Je moet blijkbaar vrijwillig 'entreegeld' betalen als je de nieuwe bakkerij in wilt.
Ook is het personeel onbeschofter geworden en werken ze langzaam en kletsen ze maar wat met elkaar terwijl er een lange rij klanten buiten staan te wachten als een hond. In de oude bakkerij deden dezelfde mensen dat niet. Service is eerder een dienst die je van ze vraagt en ze zijn blij als je zo snel mogelijk weer weg bent. Zelfs oude mensen moeten het spit daar onderdelven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |