is dat net zoiets als de turtles?quote:
quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
...weggespoeld.quote:
Jij met een hele tas vol naar huisquote:Op woensdag 20 april 2022 11:08 schreef Ama het volgende:
Lol allemaal mensen naar me toe ja Ama ik moet zeggen dat er allemaal roze kleding in de weggeef ligt nu.
We hebben hier ook een weggeefwinkel namelijk.
Ik kijk er zelden en alles wat wel leuk is is altijd al weg haha.quote:
Dit is al jaren zo'n ''ding''quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil echt extra geld gaan vragen aan mensen die hun account delen.
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Drukke week bedoel je.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is nog een drukke dag ook vandaag
Ik denk dat ik jou voor altijd lees met een amsterdams accent. Sorry, het is gewoon kapot.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Netflix is toch een beetje voor simpele arme mensen, de brave 21-eeuwse variant van de Romeinen die hun vijanden op lieten vreten door leeuwen in hun arena's, brood en spelen voor de tokkies.
Jeetje, heb je het zo druk met je werk?quote:Op woensdag 20 april 2022 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Drukke week bedoel je.![]()
Ik heb nu een paar uur vrij, en dat mag ik echt koesteren deze week. Maar voel me zo enorm opgejaagd dat ik er niet eens van kan genieten. Ben echt zo onrustig omdat de rest van de week tot zondag, een race tegen de klok zal worden.
Ja... Mijn agenda is volledig volgepropt met dingen die''echt'' moeten... Morgen om 6 uur op. En ik mag hopen dat ik 23:45u thuis ben.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, heb je het zo druk met je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |