Zoiets bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 20 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van de top van de tenenkrommendste?
quote:Op woensdag 20 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Walgelijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb een hele collectie van dit soort walgelijkheden, hoe erger, hoe beter.quote:
Net een ongeluk in een tunnel. Hoe afschuwelijk het ook is, je blijft toch kijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele collectie van dit soort walgelijkheden, hoe erger, hoe beter.
Wat voor USquote:Op woensdag 20 april 2022 10:28 schreef Karzai het volgende:
Het gaat al wat beter, al een bank verkocht.
Weer allemaal mooie spulletjes in de winkel.
Belletje om de butler te roepen bijvoorbeeld. Onmisbaar in ieder huishouden
[ afbeelding ]
Alsof de butler dat hoort op z'n immense landgoed.quote:
Hier ik heb dezequote:Op woensdag 20 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo heb ik ergens heel ver weg een kleine collectie van die stichtelijke briefjes die reli-gekkies weleens uitdelen als je op de trein zit te wachten.
is dat net zoiets als de turtles?quote:
quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 20 april 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik word trouwens ook helemaal schijtziek van al die citaten die op Instagram enzo worden gedeeld alsof het wijze uitspraken van een of andere goeroe zijn en De Waarheid. Oké, je hebt een mooi citaat gevonden dat in jouw straatje past en waardoor alle andere mensen die er anders over denken stom zijn. Leuk voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |