WoW is geen vergelijk met Haxball, eerstgenoemde is veel groter. Haxball is pure aids.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker nooit een raid gedaan in wow?
boze gamers
Chevy is wel een beetje die thuiswonende 18 jarige met compensatie drang en denkt volwassen met een baan de maat te kunnen nemen als ze wat later zijn/consumes missen.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
WoW is geen vergelijk met Haxball, eerstgenoemde is veel groter. Haxball is pure aids.
OSRS>WoW trouwens
Spijtig dat je het niet serieus wenst te nemen uit persoonlijk wrok jegens een zekere user alleenquote:
Eens. Erg spijtig!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat je het niet serieus wenst te nemen uit persoonlijk wrok jegens een zekere user alleen
Hier is het quinoa, chorizo, broccoli en feta.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dezelfde gerechten komen inderdaad vrij vaak voor ja
Schnitzel met aardappeltjes uit de oven en een heerlijke salade.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Lekker maat, royaal genieten.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Schnitzel met aardappeltjes uit de oven en een heerlijke salade.
Ik zou graag willen zien dat je Rambo eens serieus neemt.quote:
Waarom? Ik vermaak me prima met rambo. En zo 'niet serieus' neem ik het niet, ik ben ook gewoon niet zo goed.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zien dat je Rambo eens serieus neemt.
Ik kan dit geen like gevenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niks zo fijn als een goede salade als het lekker weer is.
Kut voor je.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu Earl Grey thee met honing
eensquote:Op woensdag 20 april 2022 19:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
WoW is geen vergelijk met Haxball, eerstgenoemde is veel groter. Haxball is pure aids.
OSRS>WoW trouwens
Earl Greyquote:Op woensdag 20 april 2022 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu Earl Grey thee met honing
Onbekende dingen etenquote:Op woensdag 20 april 2022 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier is het quinoa, chorizo, broccoli en feta.
@:de_boswachter @:rambodirk
Als dat al onbekend is voor je ben je ook wel echt een simpele boerenlulquote:Op woensdag 20 april 2022 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onbekende dingen etenwtf is chorizo en feta??
Earl Grey van Marks & Spencer uit de UK is anders prima.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Earl Grey
Minderwaardig stukje mens.
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onbekende dingen etenwtf is chorizo en feta??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |