Ik was hard aan het werk op kantoor vandaag en een collega informeerde mij tussendoor over het nieuws.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Wat gaat het Feyenoord topic opeens hard
Kut dag heb jij gehad.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk op kantoor vandaag en een collega informeerde mij tussendoor over het nieuws.
Einde tijdperk Feyenoord City.
Hag definitief naar Manchester.
Ik zei, joh boeiend. (over Ajax)
https://www.insider.com/j(...)ame-dog-fight-2022-4quote:Op donderdag 21 april 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie vandaan?
Ik moest om 6:30 in loenersloot zijn dus op dat vlak geen medelijden maar met dat soort kantoorpraat zeker welquote:
Dit was toch wel een vrij bijzonder huwelijk als ik het zo lees.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.insider.com/j(...)ame-dog-fight-2022-4
Laatst de Pirates films voor het eerst gezien en waren een stuk leuker dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was toch wel een vrij bijzonder huwelijk als ik het zo lees.
Dit moest ik wel even opzoeken, ben je nog naar het kasteel geweest?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest om 6:30 in loenersloot zijn dus op dat vlak geen medelijden maar met dat soort kantoorpraat zeker wel
It was so outside, it was so bizarre and so grotesque that I could only laugh."quote:Op donderdag 21 april 2022 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.insider.com/j(...)ame-dog-fight-2022-4
Kan ik mij niet herinneren.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moest ik wel even opzoeken, ben je nog naar het kasteel geweest?
Als je maar geen gefrituurde vleermuis bestelt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurney beste plek om te eten in Rotterdam
Witte de WithGodquote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurney beste plek om te eten in Rotterdam
Wat vind jij eigenlijk van Pietje?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Coco het volgende:
@:scrummie heeft een pittige mening over @:pietjepuk2000
Die pietjepuk is toch helemaal geen Feyenoorder?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Coco het volgende:
@:scrummie heeft een pittige mening over @:pietjepuk2000
Ik heb dinsdagnacht een hotelletje in Den Haag @Haagsquote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurneyisbestoke beste plek om te eten in Rotterdam
Lekker manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |