abonnement Unibet Coolblue
pi_204623489
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:14 schreef Aether het volgende:
Meltdown: Three Mile Island - [VS] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Insiders vertellen over de gebeurtenissen, de controverses en de aanslepende gevolgen van het ongeluk in de kerncentrale van Three Mile Island in Pennsylvania.
Genot.
  woensdag 4 mei 2022 @ 12:42:38 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204624390
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, ik ben zelf ook homo het is denk ik voor de queer-community heel herkenbaar, en het wordt prachtig normaal neergezet zonder te dramatisch te doen. Ik zou hier zelf als jonge homo denk ik heel veel aan gehad hebben. O+
Het is idd weer eens wat anders dan een hele moeilijke coming out of iemand die sterft aan aids. Die verhalen zijn ook belangrijk om te vertellen, maar die kennen we nu wel. Sure, Coming out is ook nu een onerdeel, maar het hoeft niet altijd dramatisch te zijn. Fijn om ook gewoon eens naar een mooi liefdesverhaal te kunnen kijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204624504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het is idd weer eens wat anders dan een hele moeilijke coming out of iemand die sterft aan aids. Die verhalen zijn ook belangrijk om te vertellen, maar die kennen we nu wel. Sure, Coming out is ook nu een onerdeel, maar het hoeft niet altijd dramatisch te zijn. Fijn om ook gewoon eens naar een mooi liefdesverhaal te kunnen kijken.
Precies dit. O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204624938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het is idd weer eens wat anders dan een hele moeilijke coming out of iemand die sterft aan aids. Die verhalen zijn ook belangrijk om te vertellen, maar die kennen we nu wel. Sure, Coming out is ook nu een onerdeel, maar het hoeft niet altijd dramatisch te zijn. Fijn om ook gewoon eens naar een mooi liefdesverhaal te kunnen kijken.
En zo hoort het eigenlijk ook :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 4 mei 2022 @ 15:12:24 #155
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204625696
Ze hebben ook een Woke categorie op Netflix.
Je hoeft alleen maar de app te openen dan zie je alle content staan.
pi_204625929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:12 schreef KingRadler het volgende:
Ze hebben ook een Woke categorie op Netflix.
Je hoeft alleen maar de app te openen dan zie je alle content staan.
:')
pi_204630317
Gestart met de, Vlaamse serie 'Grond'. Gaat over broer en zus die het bedrijf van hun vader overnemen die repatriëring regelt van Marokkaanse overledenen naar Marokko om daar begraven te worden.

Ik hou van Vlaamse series en ik vind deze ook weer amusant :)
pi_204632485
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sisters - [Nigeria] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Beste vriendinnen Sarah en Kemi, aan elkaar verbonden door een gevaarlijk geheim, moeten vluchten nadat een rijke bruidegom is verdwenen op zijn eigen verlovingsfeest.

Clark - [Zweden] Miniserie 2022 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Offbeat
Dit is het bizarre verhaal van Clark Olofsson, de omstreden misdadiger die de inspiratie vormde voor de term 'Stockholm-syndroom'. Gebaseerd op zijn waarheden en leugens.

Cold Mountain - [VS] 2003 16 2:34 uur | Boek, Drama, Duister, Romantisch
Een gewonde soldaat van de Confederatie begint een lange en riskante reis naar huis, waar zijn lief haar boerderij probeert te redden met hulp van een pittige onbekende.

The Pentaverate - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een geheim genootschap beïnvloedt al eeuwen wereldgebeurtenissen, maar krijgt nu te maken met een interne dreiging. Kan een Canadese journalist hen redden, en de wereld?

Wild Babies - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Volg de avonturen van jonge leeuwen, olifanten, pinguïns, schubdieren en meer terwijl ze de hoogte- en dieptepunten van het leven in het wild ontdekken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204637774
Rick & Morty alweer gehad, op naar seizoen 6 ! :D

dat zou ergens deze zomer moeten uitkomen als t goed is :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204642360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:50 schreef TLC het volgende:
Rick & Morty alweer gehad, op naar seizoen 6 ! :D

dat zou ergens deze zomer moeten uitkomen als t goed is :Y
Alleen op HBOMax denk ik.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204642363
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Along for the Ride - [VS] 2022 AL 1:47 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Feelgood, Romantisch
In de zomer voordat de universiteit begint, ontmoet Auden de mysterieuze Eli. 's Nachts laat hij haar het zorgeloze tienerleven ervaren dat ze nooit heeft gekend.

Bienvenidos a Edén | Welcome to Eden - [Spanje] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Sci-Fi
Een groep jongvolwassenen gaat naar een feestje op een afgelegen eiland, maar het verleidelijke paradijs dat ze aantreffen, herbergt gevaarlijke geheimen en valstrikken.

Loin du périph | The Takedown - [Frankijk] 2022 16 2:01 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Twee agenten moeten na tien jaar opnieuw samenwerken en onderzoeken een moord in een politiek en sociaal verdeelde Franse stad, waar een bredere samenzwering dreigt.

Marmaduke - [VS] 2022 6 1:30 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm
De slordige en ondeugende Marmaduke heeft een groot hart, maar komt altijd in de problemen! Heeft hij het talent om te schitteren in de deftige wereld van de hondenshows?

The Sound of Magic - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Tienerserie, Webtoon
Een goochelaar die in een verlaten pretpark woont, doet de problemen verdwijnen van een ontmoedigde teenager die het hard te verduren heeft, en geeft haar weer hoop.

Thar - [India] 2022 16 1:48 uur - Netflix Original | Duister
Als een slaperig woestijnstadje wordt opgeschrikt door moord en het gruwelijke martelplan van een vreemdeling, ziet een ervaren agent kans om zichzelf te bewijzen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204642386
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 07:54:14 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204642406
quote:
Hoe lang gaat dat nog door?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204642410
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Hoe lang gaat dat nog door?
Tot alle auto's glimmen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 07:56:41 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204642413
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 07:55 schreef Aether het volgende:

[..]
Tot alle auto's glimmen.
_O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204642936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:12 schreef KingRadler het volgende:
Ze hebben ook een Woke categorie op Netflix.

Gelukkig.

Ik wil me wel "veilig voelen" als ik netflix.
pi_204651970
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baraki - [België] S01 2021 16 | Comedy
Samen met de familie die hem heeft opgevoed, wil aanstaande vader Yvan een betere versie van zichzelf worden. Er liggen echter obstakels op zijn pad.

Elon Musk: The Real Life Iron Man - [VK] 2018 AL 1:14 uur | Documentaire
In deze documentaire staan Elon Musks levensverhaal en zijn innovatieve ideeën over reistechnologie, kunstmatige intelligentie en ruimtevaart centraal.

I'm in Love with My Car - [VS] 2017 9 1:10 uur | Documentaire
Deze documentaire laat zien hoe de auto-industrie de moderne maatschappij heeft gevormd en welk langdurig effect auto's hebben op de vijf menselijke zintuigen.

Pirate Hunting - [Noorwegen] 2010 12 0:58 uur | Documentaire
Deze documentaire uit 2010 gaat dieper in op de moderne piraterij, met speciale aandacht voor de zakelijke belangen achter deze daden van hebzucht en geweld.

Samtidigt På Jorden | Meanwhile on Earth - [Zweden] 2020 AL 1:12 uur | Documentaire
Deze opmerkelijk sfeervolle documentaire duikt in de industrie van de dood en volgt de routinetaken van Zweedse uitvaartmedewerkers.

Själö: Island Of Souls - [Finland] 2020 12 1:17 uur | Documentaire
Een filmmaakster duikt op een geïsoleerd eiland in de duistere geschiedenis van een voormalig ziekenhuis, terwijl een onderzoeksteam het omliggende terrein onderzoekt.

Wood Industry: A Business Against Nature - [Frankrijk] 2017 AL 0:54 uur | Documentaire
De illegale houthandel zou goed zijn voor miljarden dollars. Draagt IKEA, de grootste meubelfabrikant, stiekem bij aan dit probleem?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204652314
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:49 schreef TLC het volgende:

[..]
Ja wel n beetje raar dat het mensen nooit opvalt als een oude vrouw in de tuin meerdere keren staat te graven :')


Hoezo? Lekker tuinieren.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 mei 2022 @ 10:14:51 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204652898
Is er ergens een goed overzicht met welke series op dit moment op welke streamingdienst te zien zijn (in Nederland)? Ben het overzicht een beetje kwijt, maar ik wil gewoon weten waar ik serie X en Y kan kijken zonder eerst bij Netflix en HBO en Viaplay en Amazon de boel af te gaan zoeken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204652938
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Is er ergens een goed overzicht met welke series op dit moment op welke streamingdienst te zien zijn (in Nederland)? Ben het overzicht een beetje kwijt, maar ik wil gewoon weten waar ik serie X en Y kan kijken zonder eerst bij Netflix en HBO en Viaplay en Amazon de boel af te gaan zoeken :+
Weet niet of je hier iets aan hebt https://www.streamwijzer.nl/
https://www.streamwijzer.(...)s-streamingdiensten/
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  zaterdag 7 mei 2022 @ 10:27:41 #171
62419 CherryLips
chocoholic
pi_204653007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Is er ergens een goed overzicht met welke series op dit moment op welke streamingdienst te zien zijn (in Nederland)? Ben het overzicht een beetje kwijt, maar ik wil gewoon weten waar ik serie X en Y kan kijken zonder eerst bij Netflix en HBO en Viaplay en Amazon de boel af te gaan zoeken :+
Je hebt ook nog film.nl
Nevermind volgens mij klopt daar niets van.
Tap tap tap
pi_204653035
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Is er ergens een goed overzicht met welke series op dit moment op welke streamingdienst te zien zijn (in Nederland)? Ben het overzicht een beetje kwijt, maar ik wil gewoon weten waar ik serie X en Y kan kijken zonder eerst bij Netflix en HBO en Viaplay en Amazon de boel af te gaan zoeken :+
https://www.justwatch.com/nl

Daar kun je op serie X en Y zoeken en geeft aan waar hij gratis te zien bij welke streaming service en ook waar je tegen eventuele betaling bijvoorbeeld een film te zien is.

Bijvoorbeeld Friends:
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/friends

Je kan zelfs dan nog doorklikken om te kijken waar hij bijvoorbeeld in de VS, Frankrijk, of Brazilië te zien is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 mei 2022 @ 10:34:54 #173
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204653073
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:30 schreef Felagund het volgende:

[..]
https://www.justwatch.com/nl

Daar kun je op serie X en Y zoeken en geeft aan waar hij gratis te zien bij welke streaming service en ook waar je tegen eventuele betaling bijvoorbeeld een film te zien is.

Bijvoorbeeld Friends:
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/friends

Je kan zelfs dan nog doorklikken om te kijken waar hij bijvoorbeeld in de VS, Frankrijk, of Brazilië te zien is.
Verdorie, The Walking Dead op Disney+, die heb ik niet. Maar zo te zien ook 10 seizoenen op Netflix en ik moet de tweede helft van seizoen 10 nog, dus dat komt mooi uit. Dank u!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204653948
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Je hebt ook nog film.nl
Nevermind volgens mij klopt daar niets van.
Gisteren toevallig nog gebruikt maar kreeg allerlei errors, wordt volgens mij sowieso niet bijgewerkt.
pi_204655458
quote:
Handig!

Wel enorm frustrerend dat er nu zoveel verschillende streaming-diensten zijn. Alles aanschaffen dan maar ;) . Haha, nee dat gaat mij een beetje te ver.
pi_204655560


Nog meer mensen die op de playstation 4 kijken hier last van? Blijf dit boven in beeld houden hele tijd, hoever hij is met afspelen, de totaaltijd en snelheid. Heel irritant. Iemand enig idee hoe ik dit weg krijg?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:15:03 #177
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204655578
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:12 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]

Nog meer mensen die op de playstation 4 kijken hier last van? Blijf dit boven in beeld houden hele tijd, hoever hij is met afspelen, de totaaltijd en snelheid. Heel irritant. Iemand enig idee hoe ik dit weg krijg?
Google weet dat.
Dit, dus.
pi_204655590
Random op de options toets van ps4 controller gedrukt, daarmee ging het weg (en kwam het terug). Opgelost :)
pi_204655591
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:12 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]

Nog meer mensen die op de playstation 4 kijken hier last van? Blijf dit boven in beeld houden hele tijd, hoever hij is met afspelen, de totaaltijd en snelheid. Heel irritant. Iemand enig idee hoe ik dit weg krijg?
Rechter stick indrukken IIRC.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204663697
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christina P: Mom Genes - [VS] 2022 AL 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze special onderzoekt comedian Christina P de leuke en minder leuke kanten van onder meer ouderschap en relaties door de nuchtere lens van generatie X.

Laia - [Spanje] 2016 16 1:24 uur | Boek, Drama, Duister
Een jonge vrouw moet kiezen tussen haar strenge echtgenoot en zijn beste vriend en vecht voor haar vrijheid, weg van haar vissersdorp dat haar veroordeelt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zondag 8 mei 2022 @ 10:50:52 #181
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_204664400
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:01 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Handig!

Wel enorm frustrerend dat er nu zoveel verschillende streaming-diensten zijn. Alles aanschaffen dan maar ;) . Haha, nee dat gaat mij een beetje te ver.
Duurt vast niet lang meer dat een kabel aanbieder het als één pakket gaat aanbieden en dan zijn we gewoon weer terug bij af met tig zenders.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_204674320
I see you



Toch een verrassend goede film geworden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204675442
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghost in the Shell: SAC_2045 Sustainable War - [Japan] 2021 12 2:00 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Het eerste seizoen van 'SAC_2045' is terug, dit keer als film. Het is 2045. Motoko Kusanagi en Sectie 9 keren terug om een gevaarlijke nieuwe dreiging te bestrijden.

Image of Victory - [Israël] 2021 16 2:09 uur | Drama
In 1948 worden de waarden van een idealistische journalist op de proef gesteld als hij van de Egyptische regering een inval in de kibboets Nitzanim moet verslaan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204680780
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204689965
Waarom heeft trouwens niet elke serie een "previously on..."-intro? Ik volg ondertussen best wel wat series en zeker tussen seizoenen in, maar ook tussen afleveringen aangezien ik echt geen bingewatcher ben, zou het érg prettig zijn als ze dat zouden toevoegen. Ik noem bijv. een Better Call Saul, een Snowpiercer, een How To Sell Drugs Online.

Weet iemand dat?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 mei 2022 @ 16:50:26 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204690252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:23 schreef DjVero het volgende:
Waarom heeft trouwens niet elke serie een "previously on..."-intro? Ik volg ondertussen best wel wat series en zeker tussen seizoenen in, maar ook tussen afleveringen aangezien ik echt geen bingewatcher ben, zou het érg prettig zijn als ze dat zouden toevoegen. Ik noem bijv. een Better Call Saul, een Snowpiercer, een How To Sell Drugs Online.

Weet iemand dat?
Luiheid, denk ik. Het zou soms wel fijn zijn inderdaad, met als voorwaarde dat je wel eerst even een paar seconde een neutraal beeld hebt zodat je het kunt skippen (er zitten vaak spoilers in namelijk, waar niet iedereen op zit te wachten).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204690747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Luiheid, denk ik. Het zou soms wel fijn zijn inderdaad, met als voorwaarde dat je wel eerst even een paar seconde een neutraal beeld hebt zodat je het kunt skippen (er zitten vaak spoilers in namelijk, waar niet iedereen op zit te wachten).
Vroeger, nog voor de streamingservices en toen ze nog op tievie uitgezonden werden, had je dat vrijwel altijd. Ik vind het een gemis.

Hoezo zouden er trouwers spoilers in zitten? Het gaat toch om wat er voorheen gebeurde :?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 mei 2022 @ 18:09:08 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204691207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:23 schreef DjVero het volgende:

[..]
Vroeger, nog voor de streamingservices en toen ze nog op tievie uitgezonden werden, had je dat vrijwel altijd. Ik vind het een gemis.

Hoezo zouden er trouwers spoilers in zitten? Het gaat toch om wat er voorheen gebeurde :?
Het gebeurt wel eens dat iemand na meerdere seizoenen ineens een comeback maakt, wat op een totaal onverwachte manier onthuld wordt en waar je geen moment aan denkt. Als dat personage dan zonder enige reden ineens in de previously te zien is, met een fragment van drie seizoenen terug, is gelijk die hele verrassing weg.

Vroeger, op TV, zette ik inderdaad vaak het geluid even uit tot dat stuk voorbij was. Als ik lang niet gekeken heb vind ik het wel weer even handig. Daarom: als er maar een makkelijke keuze is om het óf te ontwijken of juist wel te kijken. Voorstander van het altijd maken ervan dus.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204691751
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My Sweet Monster - [Rusland] 2021 6 1:38 uur | Feelgood
Een rebelse prinses wordt onder druk gezet om te trouwen met een schurk van een postsorteerder en vlucht diep het bos in waar ze vriendschap sluit met een groot monster.

Workin' Moms - [Canada] S06 2022 16 - Netflix Original | Comedy
Het zwangerschapsverlof is voorbij. Deze vier moeders moeten weer aan de slag en tegelijkertijd het hoofd bieden aan hun kinderen, bazen, liefde en het leven in Toronto.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:23:09 #190
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_204699806
quote:
Ad-Supported Netflix Tier Planned for Last Three Months of 2022, Crackdown on Account Sharing Coming

A more affordable, ad-supported Netflix plan could be introduced before the end of 2022, Netflix told employees in an internal letter (via The New York Times).

Netflix is currently planning to introduce the new ad-supported tier in the final three months of the year, with the plan aimed at attracting new subscribers who find the current pricing unaffordable.

The company has been steadily raising its prices for the last few years, and enacted a significant increase at the beginning of 2022. The basic streaming plan is now priced at $9.99, up from $8.99, and the standard plan that allows for HD streaming is priced at $15.49, up from $13.99 per month.

The highest-tier 4K Ultra HD streaming plan now costs $19.99, a $2 increase over the prior $17.99 price point. Netflix continues to be the only streaming service that prices by streaming quality, with other options like Disney+, Hulu, and Apple TV+ offering more straightforward pricing.

Netflix has long resisted implementing an ad-supported tier and has said multiple times in the past that the streaming service would never show ads, but it is hemorrhaging subscribers. Netflix in April said that it lost subscribers in the first quarter of the year, and it marked the first subscriber loss for Netflix in more than a decade. Netflix lost 200,000 subscribers, and expects to lose two million more next quarter.

The subscriber loss has been partially attributed to account sharing, which Netflix has said that it is going to crack down on. Netflix told employees in the letter that it plans to cut down on password sharing by restricting access to subscribers who share a household. Netflix estimates that 222 million paying households are sharing with an additional 100 million households that are not being monetized.

Netflix started testing an extra payment for those who share their Netflix accounts with people outside their households in March. In Netflix's current test markets of Chile, Costa Rica, and Peru, customers can pay an extra fee to share their accounts with two people outside of their household. When the test was launched, Netflix said that it was working to "understand the utility of these two features" before making changes in other countries.

https://www.macrumors.com(...)supported-plan-2022/
Fijn dat het dan pas is :). Ver na het einde van BCS, Stranger Things 4 en Peaky Blinders. En daarna is mijn relatie met Netflix over.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:34:42 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204700009
Alweer ja?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:35:11 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204700014
Pi werkt niet?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:35:28 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204700018
Oh jawel. Nvm.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204701476
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
42 días en la oscuridad | 42 Days of Darkness - [Chili] S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Intellectueel, Misdaad
In een Chileens stadje doet een vrouw verwoede pogingen om haar zus te vinden te midden van een mediastorm en het politieonderzoek. Gebaseerd op een waargebeurd verhaa.

Irmandade - [Brazilië] S02 2019 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een eerlijke advocate komt voor een moreel dilemma te staan als de politie haar dwingt om haar broer te verlinken, die het hoofd van een nieuwe gevangenisbende is.

Najmro | The Getaway King - [Polen] 2021 16 1:40 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad, Offbeat
Als volksheld-boef ontsnapte hij meermaals uit de gevangenis. Nu hij een nieuwe vriendin heeft, wil hij het rechte pad op. Gebaseerd op het leven van Zdzisław Najmrodzki.

Our Father - [VS] 2022 16 1:37 uur - Netflix Original | Documentaire
Een vrouw neemt thuis een DNA-test af en blijkt meerdere halfbroers en -zussen te hebben. Ze ontdekt een schokkend complot met donorsperma en een populaire arts.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker woensdag 11 mei 2022 @ 21:48:05 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204711808
S1 gezien van Workin' Moms

Niet onaardig.

Maar in het begin ging alle aandacht naar de bovenlip van Catherine Reitman
pi_204713016
Ik wilde Robert kijken, ik dacht 'goh origineel hebben ze nog nooit gedaan zo iets'..

Na pakweg 5 minuten de afstandsbediening gepakt en op back gedrukt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204714881
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maverix - [Australië] S01 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Tieners op crossmotoren gaan in de lucht de strijd aan met hun tegenstanders. Ze halen het beste in elkaar naar boven en proberen alles te winnen in deze snelle serie.

Savage Beauty - [Zuid-Afrika] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een mysterieuze vrouw met een tragisch verleden zint op wraak en werkt zich naar binnen in een machtige familie met een schoonheidsimperium en duistere geheimen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204730804
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bling Empire - [VS] S02 2021 12 - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt LA's superrijke Aziatische en Aziatisch-Amerikaanse plezierzoekers die helemaal losgaan met fantastische feesten, glamour en drama.

COOL ABDOUL - [België] 2021 12 1:52 uur | Drama
In deze biopic zit de getalenteerde Belgische bokser Ismaïl Abdoul vast tussen een succesvolle carrière in de ring en een gevaarlijke criminele wereld.

Don't Breathe 2 - [Servië] 2021 16 1:38 uur | Horror
Een blinde veteraan traint zijn adoptiedochter om opgewassen te zijn tegen elk gevaar. Maar dan worden de twee overvallen door een wraakzuchtige figuur uit het verleden.

Erşan Kuneri - [Turkije] S01 2022 16 - Netflix Original | Comedy
Een bekende figuur in de erotische cinema denkt na over zijn filmerfenis en besluit een ander soort films te maken, van scifi tot middeleeuwse actiefilms.

La familia perfecta - [Spanje] 2022 6 1:51 uur - Netflix Original | Comedy
In eerste instantie schrikt Lucía nogal van de eclectische familie van de vriendin van haar zoon, maar ze weet niet wat voor impact dit zal hebben op haar nette leventje.

The Lincoln Lawyer - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Rechtbank, Thriller
Topadvocaat Mickey Haller uit L.A. is na een ongeluk aan de kant gezet. Hij start zijn carrière — en zijn bekende Lincoln — weer op als hij een moordzaak aanneemt.

Neumatt | New Heights - [Zwitserland] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama
Bedrijfsadviseur Michi Wyss erft de noodlijdende boerderij van zijn overleden vader en moet zijn plattelandsverleden — en de toekomst van zijn familie — onder ogen zien.

Senior Year - [VS] 2022 16 1:53 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een cheerleader raakt in coma na een mislukte stunt. Na 20 jaar ontwaakt ze en keert ze als 37-jarige terug naar school om haar droom waar te maken: galakoningin worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:29:47 #199
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204739060
Bedankt voor dit topic. Toch weer 3 kijktips gevonden die me anders nooit bereikt zouden hebben.
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
pi_204740591
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All My Loving - [VK] 1968 16 0:55 uur | Documentaire
In deze klassieke documentaire met interviews met leden van de Beatles, The Who, Cream en meer wordt de stand van popmuziek in 1968 geanalyseerd.

Ana de día | Ana by Day - [Spanje] 2018 16 1:45 uur | Drama, Intellectueel, Romantisch, Thriller
Als ze hoort dat ze een dubbelgangster heeft die haar leven heeft overgenomen, moet de jonge vrouw kiezen tussen haar eigen identiteit en haar nieuwe anonimiteit.

Bad Hombres - [Nederland] 2017 14 1:26 uur | Documentaire
Aan het begin van het bewind van Trump bezoekt een documentairemaker de meest gebruikte migratieroute op aarde: een weg van Guatemala naar de VS.

Baratometrajes 2.0: El futuro del cine hecho en España - [Spanje] 2014 12 1:27 uur | Documentaire
Onderzoek hoe sociale, politieke en economische factoren de Spaanse filmindustrie hebben gevormd en hoe ze iedereen beïnvloeden, van makers tot distributeurs.

Bittersweet Days - [Spanje] 2019 12 1:12 uur | Comedy, Romantisch
Nadat haar vriend tijdelijk naar Londen is verhuisd, krijgt een jonge vrouw een hechte relatie met haar nieuwe huisgenoot, een extraverte Nederlandse fotograaf.

Blame Game - [Spanje/VK] 2018 9 0:48 uur | Documentaire
In de duistere wereld van elektronisch afval leidt een gebrek aan recycling, juridische onduidelijkheid en meedogenloze bedrijven tot een giftige stortplaats in Ghana.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')