SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Athos - [Oostenrijk] 2016 AL 1:35 uur | Documentaire
Een filmmaker kreeg uitzonderlijk toegang tot het klooster op de berg Athos en biedt in deze documentaire een intieme blik in het dagelijkse leven van de monniken.
Cançó per a tu - [Spanje] 2018 12 1:16 uur | Drama, Romantisch
In Catalonië raakt een rechtenstudent met muzikale aspiraties verwikkeld in een driehoeksverhouding met twee vrienden met sterk uiteenlopende politieke overtuigingen.
The Cuba Libre Story - [VS] Miniserie 2015 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie vertelt de tumultueuze geschiedenis van Cuba, meermaals bezet en het resultaat van Koude Oorlog-politiek, maar ook een land van vrijheidsstrijders.
The Defeated - [VS] S01 2020 16 | Drama, Misdaad, Thriller
Een Amerikaanse agent gaat in het Berlijn van 1946 op zoek naar zijn vermiste broer terwijl hij een onervaren Duitse agente helpt het geweld in de stad te bestrijden.
Global Family - [Duitsland] 2018 AL 1:30 uur | Documentaire
Deze documentaire volgt een transnationale vluchtelingenfamilie die Somalië verliet tijdens de burgeroorlog, met veel vragen over hun land, verwantschap en toekomst.
Jargo - [Duitsland] 2004 16 1:28 uur | Drama, Offbeat, Romantisch, Tienerfilm
Een tiener verhuist van Saoedi-Arabië naar Duitsland, sluit er vriendschap met een kruimeldief en raakt verwikkeld in een driehoeksverhouding en een illegaal complot.
Köprüdekiler - [Turkije] 2009 12 1:26 uur | Drama, Duister
In deze hybride documentaire gaat een bloemenverkoopster op zoek naar vast werk, wil een verkeersagent een vriendin en moet een taxichauffeur huwelijksproblemen oplossen.
Peter Lindbergh - The Eye - [Duitsland] 2016 AL 0:51 uur | Documentaire
Ontdek het werk van modefotograaf Peter Lindbergh wiens zwart-witfoto's de covers van iconische albums en tijdschriften hebben gesierd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 24-04-2022 11:59:59 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Gebarentolkquote:Op woensdag 20 april 2022 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor me inmiddels niet meer zo aan het woke gebeuren, heb het opgegeven, daar moeten we 'doorheen' ofzoiets. Waar ik me er nog wel aan stoor is bij historische dingen, een vikingleider die ineens (een donkere) vrouw moet zijn. Een doventolk in een serie in een tijd waarin doventolken nog niet bestonden. Dat soort dingen.
Vind het wel leuk dat in series zoals Pivoting en Russian Doll en nog een andere waar ik niet even op kan komen veel mensen bijna 40 worden, was ook net jarig en ze zitten allemaal op zo'n keerpunt van waar gaat het heenquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:10 schreef potjecreme het volgende:
Russian Doll S2 vind ik minder leuk dan s1
Past wel bij je profielpic. Ik vind het echt enorm plat en typisch jaren 80/90 Nederlandse film. Best wel een teleurstelling.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dirty Lines bleek best een vermakelijke serie. Prima in elkaar gezet.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Spade: Nothing Personal - [VS] 2022 AL 1:06 uur - Netflix Original | Standup-comedy
David Spade heeft het over vernederende doktersbezoekjes, het maki-seizoen in het paradijs, in clickbait trappen en over die ene selfie die hij nooit goed genomen krijgt.
Dialogue Earth - [Duitsland] 2020 AL 1:17 uur | Documentaire
Laat je meeslepen en wegvoeren door de geschilderde landschappen van kunstenaar Ulrike Arnold, die aarde en andere materialen van over de hele wereld gebruikt.
Genesis - [Frankrijk] 2004 AL 1:20 uur | Documentaire
Een verhalenverteller omschrijft de geboorte van het universum en het ontstaan van leven op aarde middels een mix van Afrikaanse fabels en fascinerende beelden.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.365 Days: This Day - [Polen] 2022 16 1:51 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Laura en Massimo zijn terug en sterker dan ooit. Maar Massimo's familiebanden en een mysterieuze man die Laura's hart wil veroveren, bemoeilijken hun liefde.
Bullsh*t The Gameshow - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
De deelnemers doen hun best om moeilijke triviavragen correct te beantwoorden. Als dat niet lukt, gaan ze over tot plan B: liegen, liegen en nog eens liegen.
Komi Can't Communicate - [Japan] S02 2021 6 - Netflix Original | Anime, Manga
Op een middelbare school vol unieke personages helpt Tadano zijn verlegen en mensenschuwe klasgenote Komi om haar doel te bereiken: bevriend raken met honderd mensen.
The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes - [VS] 2022 12 1:41 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt het mysterie rond de dood van filmicoon Marilyn Monroe door middel van nooit eerder gehoorde interviews met haar inner circle.
Silverton Siege - [Zuid-Afrika] 2022 16 1:41 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Na een mislukte sabotagemissie belanden drie antiapartheidsstrijders in een gespannen gijzeling in een bank. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Les 7 vies de Léa | The 7 Lives of Lea - [Frankrijk] S01 2022 12 - Netflix Original | Fantasy, Misdaad, Mystery, Tienerserie
Léa vindt een lijk en wordt wakker in de jaren 90. Ze ondergaat 7 gedaanteverwisselingen terwijl ze het mysterie van zijn dood probeert op te lossen — en te voorkomen.
Bubble - [Japan] 2022 9 1:41 uur - Netflix Original | Drama, Fantasy, Sci-Fi
Een mysterieus meisje heeft een noodlottige ontmoeting met een jongen in een verlaten Tokio dat is overspoeld door bubbels en waar de zwaartekracht zich vreemd gedraagt.
Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles - [VS] S01 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie, Stripboek
Een tienerkonijn dat een echte samoerai wil worden, werkt samen met zijn nieuwe krijgersvrienden om hun stad te beschermen tegen Yokai-monsters, ninja's en kwade aliens.When the student is ready, the teacher will appear.
Hier nu vier afleveringen gezien. Echt een feel good serie; en toch ook realistisch. Zelf ook homo en ik herkende best wel veel zaken. Benieuwd hoe het rest van het seizoen verloopt. Tof dat Olivia Colman eigenlijk zonder grote promoties even rustig zo’n rol mee pakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Heartstopper afgekeken![]()
Kit Connor en Joe Locke zijn fantastisch, maar Olivia Coleman in die laatste scenes, wat een goddelijke actrice is dat toch
eens! Prachtige serie!quote:Op woensdag 27 april 2022 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Heartstopper afgekeken![]()
Kit Connor en Joe Locke zijn fantastisch, maar Olivia Coleman in die laatste scenes, wat een goddelijke actrice is dat toch
Ik was even aan het wachten omdat ik er goed voor wil zitten, zegt iemand midden in een potje CS:GO tegen iemand anders, why did Saul...? Godverdommequote:Op donderdag 21 april 2022 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Wel eens, per week kijken. Dan kan je hier mee praten over deze geweldige serie, en anders moet je dit topic ontwijken. Dat lijkt me geen pretje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |