ik ben zo klaar met al die BN-ersquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net dat SBS met een nieuw programma komt; BN'ers in het ziekenhuis.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was de bodem misschien wat dikker?
Ik ook, het heeft niet eens meer zin om ze het ziekenhuis in te slaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben zo klaar met al die BN-ers
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, het heeft niet eens meer zin om ze het ziekenhuis in te slaan.
Volgende keer van die groentechippies halenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
mijn chippies zijn opgevroten door de pubers
Er zit hier sinds kort zo'n cheapass winkeltje die tray'tjes cola blikjes verkoopt en buitenlandse chipsmeukquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende keer van die groentechippies halen
Je kan ook zeggen dat ze op strafkamp naar een badeend moet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit hier sinds kort zo'n cheapass winkeltje die tray'tjes cola blikjes verkoopt en buitenlandse chipsmeuk
daar heeft de dochter vandaag wat ingeslagen
zal ik daar eens een zak van opentrekken![]()
Het is pas echt meuk als je er de volgende dag last van hebtquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit hier sinds kort zo'n cheapass winkeltje die tray'tjes cola blikjes verkoopt en buitenlandse chipsmeuk
daar heeft de dochter vandaag wat ingeslagen
zal ik daar eens een zak van opentrekken![]()
daar gaat ze niet mee akkoordquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze op strafkamp naar een badeend moet.
de helft wat in de USA wordt gemaakt is toch meuk?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is pas echt meuk als je er de volgende dag last van hebt
Komt alles in dat cheapass winkeltje dan uit de usa?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft wat in de USA wordt gemaakt is toch meuk?
neuhhhquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt alles in dat cheapass winkeltje dan uit de usa?
Geen gratis salmonella?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
maar die chips enzo wel
kinder chocola maar overgeslapen
neequote:
Liever obstipatie van de chipsquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
liever niet
ben niet zo dol op buikgriep en dan al helemaal niet zo een erge als Salmonella
lekker ordiquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
buikgriep vind ik zo'n domme naam..
spuitkak
spetterpoep
diarree
buikgriep is de naam voor de griep die vooral effect op de buikregio heeft en hoeft niet altijd en zeker niet continu dit als gevolg te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
buikgriep vind ik zo'n domme naam..
spuitkak
spetterpoep
diarree
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]was al bang dat je een 2 girls one cup pic had gedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
kan hoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
was al bang dat je een 2 girls one cup pic had gedeeld
Ik vind niet dat jij een ban moet krijgen.quote:
nee zo werkt dat nietquote:
uhhh wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij een ban moet krijgen.
2 girls one cup plaatjes was eens banwaardig.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
u zijt een vrouw
die snappen dat niet
ah ja nog steeds tochquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 girls one cup plaatjes was eens banwaardig.
Hij heeft wel gelijk.quote:
quote:
Ik heb het even getest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
Dank @:murp voor het fixxen van mijn DM
Je hebt mijn liefdesverklaring dus gezien.quote:
ik kon de dm's sowieso zienquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt mijn liefdesverklaring dus gezien.
Fijn dat het opgelost is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kon de dm's sowieso zien
maar er alleen niet op reageren
Goed plan dat je mijn bed even gaat voorverwarmen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
en nu zo lekker naar bed
morgen weer een dag
quote:
Morguh DJ ☕️quote:
DAT IS MIJN GRAPquote:Op woensdag 20 april 2022 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wat een homofiele uil zegt.
@:haags
Ja, nee, geeft niet.quote:
Gelukkig maarquote:
Oke, knuffelen?quote:
Hey Youquote:
Wie is die blonde dame?quote:
Jij. Omdat het zwart wit is zijn de kleuren verwisseld enzoquote:
Hoi hoiquote:
haiiquote:
bijzonderquote:Op woensdag 20 april 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij. Omdat het zwart wit is zijn de kleuren verwisseld enzo
haihaiquote:
lekker enthousiastquote:
aaahhhhhhhquote:Op woensdag 20 april 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haii
[..]
bijzonder
[..]
haihaiik kwam kijken hoe het met je is.
ik ben ook heel bijzonderquote:Op woensdag 20 april 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haii
[..]
bijzonder
[..]
haihaiik kwam kijken hoe het met je is.
HALLO GREYSMILF!!!!quote:Op woensdag 20 april 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker enthousiast
[..]
aaahhhhhhh![]()
![]()
goed hoor en met u mevrouw?
hoi haagsiepaagsiewaagsiequote:
Ook wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker enthousiast
[..]
aaahhhhhhh![]()
![]()
goed hoor en met u mevrouw?
Hoe is het met je kies ondertussen?quote:
kut nog steedsquote:
quote:
beide is wel lekkerquote:Op woensdag 20 april 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las net in de TT ''parkietschieten''.
Ik heb echt vakantie nodigof slaap
Gewoon niet. Ik ben al geweest. Ze hebben dingen gedaan maar heb nog steeds pijn. En is nu langer dan een week geleden. Hechting zit er ook nogquote:Op woensdag 20 april 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer wordt er nou wat aan de rest gedaan? mei pas?
[..]
beide is wel lekker
Oh dacht dat je nog extra terug moest erna. Maar na een week nog steeds pijn hebben lijkt me niet de bedoelingquote:Op woensdag 20 april 2022 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon niet. Ik ben al geweest. Ze hebben dingen gedaan maar heb nog steeds pijn. En is nu langer dan een week geleden. Hechting zit er ook nog
dan gaat er iets niet goed neequote:Op woensdag 20 april 2022 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nog extra terug moest erna. Maar na een week nog steeds pijn hebben lijkt me niet de bedoeling
ik weet het nietquote:Op woensdag 20 april 2022 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nog extra terug moest erna. Maar na een week nog steeds pijn hebben lijkt me niet de bedoeling
Waar die speelgoed auto's al niet handig voor zijnquote:
Kattenbrokken?quote:
Jij bent zelf...quote:
quote:
Ik heb de barbecue aangegooid. Worstjes erop. Zoete aardappel erop.quote:
Gister Pozza gehad, we gaan (moeten) nu weer even gewoon koken. Iets met rundvlees, groente en pasta.quote:
Lekker hoor pastaquote:Op woensdag 20 april 2022 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister Pozza gehad, we gaan (moeten) nu weer even gewoon koken. Iets met rundvlees, groente en pasta.
Lees maar even terugquote:Op woensdag 20 april 2022 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker![]()
Wat ga jij eten? Of heb je nog niet besloten.
heb dit eigenlijk altijd wel in huis want een carbonara is ook zo gemaaktquote:Op woensdag 20 april 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Beter dan helemaal niks, en dat is wel lekker
Dat is waar ja..quote:Op woensdag 20 april 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb dit eigenlijk altijd wel in huis want een carbonara is ook zo gemaakt
Smaakte prima, want heb het al opquote:Op woensdag 20 april 2022 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, ik las erover heen. Lekker...
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou die mn bed niet uit trappen.. @:haags
RP is leuker.quote:
Roddelpraat.quote:
Snap ik wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow
ja jan roos en die andere zou ik niet doen
Bingo spelen terwijl je zo stoned bent als een garnaal?quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 20 april 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
Word hier nog een beetje gezellig gedaan?
Uiteraard, met jou erbij alleen maar nog gezelliger.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
Geen ideequote:Op woensdag 20 april 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
GG genotjesquote:Op woensdag 20 april 2022 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Haa Greys in the house.![]()
Hoestie? Doet je DM het al weer?
Hoeveel stukjes zijn het?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
ik heb alle stukjes al gelegd![]()
6quote:
ik doe af en toe puzzelenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
Er wil er hier weer eentje metal luisteren hoor!
Kijk in het najaar wel weer..quote:Op woensdag 20 april 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe af en toe puzzelen
nu met dat mooie weer kan ik leukere dingen bedenken
Op een paar hersencellen na.quote:
Proost!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een paar hersencellen na.
nou als je dat echt graag wilquote:
PE?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou als je dat echt graag wil
ik zal mijn PE er op zetten
Private eyequote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uiteraard, met jou erbij alleen maar nog gezelliger.
Smaak heeft 'ie zeker...quote:
Zeg je toch nietquote:Op woensdag 20 april 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een paar hersencellen na.
En herpes moet je delen.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Korsakov krijg je niet zomaar; daar moet je wel wat voor doen!
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Korsakov krijg je niet zomaar; daar moet je wel wat voor doen!
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu:
Terwijl hij Car Wash op z'n tablet zit te spelen!
Ik doe niks. Alleen koffie drinken en muziek luisteren...quote:Op woensdag 20 april 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
zitten jullie Frantic eens niet zo te plagen
jij plaagt nooit GGquote:Op woensdag 20 april 2022 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik doe niks. Alleen koffie drinken en muziek luisteren...
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Zoals bij Boer Zoekt/Zoent Vrouw(en) afgelopen zondag.
![]()
Eentje had duidelijk een koortslip, de boer gaat haar zoenen, en vervolgens ook de tegenstander van die dame!
Ja toen mevrouw ToT hier in Nederland kwam wonen, moest ik haar toch wat van onze cultuur laten zien he!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Zoals bij Boer Zoekt/Zoent Vrouw(en) afgelopen zondag.
![]()
Eentje had duidelijk een koortslip, de boer gaat haar zoenen, en vervolgens ook de tegenstander van die dame!
En toen liet je haar zo'n aflevering zien?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen mevrouw ToT hier in Nederland kwam wonen, moest ik haar toch wat van onze cultuur laten zien he!
zolang het op je lip blijftquote:Op woensdag 20 april 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel een leuk aandenken zo'n herpes lip
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen liet je haar zo'n aflevering zien?
Nja wel dom van degene die een andere dan gaat zoenenquote:
nope herpes heb je niet voor even maar voor je hele levenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Je komt er nooit meer helemaal vanaf, toch?
Bij een tante van me is het op d'r hersenen geslagen. Ze was al nooit echt 100%, maar sinds dat voorval was ze helemaal ver heen.quote:
dan kan je als kutzwagers nog een gemeenschappelijk aandenken hebbenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope herpes heb je niet voor even maar voor je hele leven
Duikt idd steeds weer op als je weerstand vermindert.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Je komt er nooit meer helemaal vanaf, toch?
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een tante van me is het op d'r hersenen geslagen. Ze was al nooit echt 100%, maar sinds dat voorval was ze helemaal ver heen.
Wel vreemd trouwens; ze is non geweest tot ze haar man leerde kennen!Hoe kwam dat ondeugende nonnetje aan dat virus? Tenzij manlief eerst wilde jaren had gekend?
herpes kun je ook krijgen als iemand met een vieze lip aan je spullen zitquote:Op woensdag 20 april 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een tante van me is het op d'r hersenen geslagen. Ze was al nooit echt 100%, maar sinds dat voorval was ze helemaal ver heen.
Wel vreemd trouwens; ze is non geweest tot ze haar man leerde kennen!Hoe kwam dat ondeugende nonnetje aan dat virus? Tenzij manlief eerst wilde jaren had gekend?
True, in mijn studententijd hadden we een kameraad op bezoek die lekker zat mee te drinken en achteraf zei hij dat hij herpes had. "Ach zo veel mensen hebben het virus toch al en als je er last van krijgt is het je eigen schuld omdat je jezelf zit te verwaarlozen, dus het boeit me echt niet of ik het aan mensen door zou geven of zo."quote:Op woensdag 20 april 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
herpes kun je ook krijgen als iemand met een vieze lip aan je spullen zit
waar jij dan ook weer aan zit
babys kunnen er aan overlijdenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
True, in mijn studententijd hadden we een kameraad op bezoek die lekker zat mee te drinken en achteraf zei hij dat hij herpes had. "Ach zo veel mensen hebben het virus toch al en als je er last van krijgt is het je eigen schuld omdat je jezelf zit te verwaarlozen, dus het boeit me echt niet of ik het aan mensen door zou geven of zo."
Da's niet leuk. Altijd goed afwassen dus.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
herpes kun je ook krijgen als iemand met een vieze lip aan je spullen zit
waar jij dan ook weer aan zit
In je elleboog niezen, handen stuk wassen, 1,5 meter afstand houden enz.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's niet leuk. Altijd goed afwassen dus.
Klopt veel gegeten vroegerquote:Op woensdag 20 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook goed te doen!
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach iemand anders die steeds met een "F" binnen komt, krijgt heel andere reacties!
Nu nog kijken wat de "G" teweeg brengt.quote:
Man.. net zoals met hun bonus die ze krijgenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
dan verdien je dus al 450k maar declareer je ook nog eens 50k![]()
![]()
Leanna Rhymes.quote:
Jij zit ook veilig onder mijn vleugeltje.quote:
Daaromquote:Op woensdag 20 april 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zit ook veilig onder mijn vleugeltje.
Jij bent hier ook mijn vriendinnetje.quote:
Aahw wat liefquote:Op woensdag 20 april 2022 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent hier ook mijn vriendinnetje.
Ook al? Stevige concurrent hier hoor....quote:Op woensdag 20 april 2022 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent hier ook mijn vriendinnetje.
cat fight inquote:Op woensdag 20 april 2022 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook al? Stevige concurrent hier hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
cat fight in
3
2
1Ghehe, neuh laat ik lief blijven deze avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij kunt datquote:Op woensdag 20 april 2022 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ghehe, neuh laat ik lief blijven deze avond
Goed plan, er is al genoeg ellende op de wereld.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief toch ?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
staartquote:Op woensdag 20 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja maar sbe heeft maar tw vleugeltjes ....
Ja das ook zoquote:Op woensdag 20 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kan ook nog onder mijn staartje. Zorg er wel voor dat je niet met je neus aan de verkeerde kant ligt.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Staartplekquote:Op woensdag 20 april 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook nog onder mijn staartje. Zorg er wel voor dat je niet met je neus aan de verkeerde kant ligt.
Ik heb niet voor iedereen plek maar Moonlight gaat even voor. Freshfruit wil het wel van mij overnemen.quote:
Van staartplek naar tweede keusquote:Op woensdag 20 april 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor iedereen plek maar Moonlight gaat even voor. Freshfruit wil het wel van mij overnemen.
Freshfruit is top en zeker geen tweede keus.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van staartplek naar tweede keus
Lul.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
Je mag ook naar iemand wiens naam ik niet zal noemen,die wult vast wel.
Maar jij schuift me gewoon door.....quote:Op woensdag 20 april 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Freshfruit is top en zeker geen tweede keus.
quote:
Ja maar Moonlight heeft mij even nodig en MrsL heeft aan de andere kant al haar plekje. Moet ik tegen hun zeggen rot op?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar jij schuift me gewoon door.....
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, ik heb een groter bed nodig.
Keuzes keuzes......quote:Op woensdag 20 april 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar Moonlight heeft mij even nodig en MrsL heeft aan de andere kant al haar plekje. Moet ik tegen hun zeggen rot op?
SBE is opeens een playerquote:
Mwa, je mag wel onder mij gaan liggen maar ga dan niet 9 maanden klagen.quote:
En ik de tweede keus.quote:
Heb ik van FF geleerd.quote:
Goffer, wil jij ook al met mij in bed?quote:
Ik ben Abid niet!quote:Op woensdag 20 april 2022 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, wil jij ook al met mij in bed?
Nu ben ik helemaal de weg kwijt.quote:
Je bent ook een badeendje, geen postduif!quote:Op woensdag 20 april 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal de weg kwijt.
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent ook een badeendje, geen postduif!
Mooie binnenkomerquote:Op woensdag 20 april 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Breedbekpakipainttopic
* SBE geeft mini ToT een kettingzaag voor zijn verjaardag.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent ook een badeendje, geen postduif!
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE geeft mini ToT een kettingzaag voor zijn verjaardag.
Jij lacht daarom, SBE is woestboos nu.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij lacht daarom, SBE is woestboos nu.
We zijn goed in om elkaar te laten lachen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn goed in om elkaar te laten lachen.
Vooral die blauwe.quote:
Mijn voornaamste probleem is eigenlijk dat ze buiten voor mijn ramen en deuren zitten te hangen. Ik wil doorluchten, maar dat gaat nietquote:Op woensdag 20 april 2022 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
WIl je Mini-ToT ff lenen? 1 van zijn hobby's is insecten pletten!
Je hui in de fik steken om ze weg te roken een optie?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn voornaamste probleem is eigenlijk dat ze buiten voor mijn ramen en deuren zitten te hangen. Ik wil doorluchten, maar dat gaat niet
Ik steek die grote bloemenzooi onder mijn balkon dan wel in de fik. Trekt talloze ongewilde gasten aan en het ziet er toch niet uit.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hui in de fik steken om ze weg te roken een optie?
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
Heb nog een lekkere voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |