Neem zo ook een lekkere douche.quote:Op maandag 18 april 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Kak een beetje in, merk toch wel door de zon dat je dan sneller een dipje hebt
Ik morgen vroeg weerquote:Op maandag 18 april 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem zo ook een lekkere douche.
Dan heb ik geen tijd.quote:
Dan moet je nog eerder uit bedquote:
ToT!quote:Op maandag 18 april 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Yup,@ het nieuws hoor.
En ik ben ook flink ingekakt hier....
Idd, vroeg op staan is alweer even wennen.quote:
Best wel ja. Veel wezen fietsen, wat meubeltjes uitgezocht, boodschappen gedaan, iemand over de vloer gehad die een oud tafeltje wilde hebben, met Mini-ToT wezen wandelen enz enz enz.quote:
Zeker als je weekend gehad hebtquote:Op maandag 18 april 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vroeg op staan is alweer even wennen.
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..quote:Op maandag 18 april 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja. Veel wezen fietsen, wat meubeltjes uitgezocht, boodschappen gedaan, iemand over de vloer gehad die een oud tafeltje wilde hebben, met Mini-ToT wezen wandelen enz enz enz.
Ja daar was het wel lekker weer voor!quote:Op maandag 18 april 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..
Ik heb ook weer een fiets.quote:Op maandag 18 april 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..
Kan je nog wel fietsen dan ?quote:
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.quote:
Verstandig wel, beter eerst daarmee fietsenquote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.
Geen idee, ik mis wel meer mensen maar die zien we vanzelf wel weer.quote:
Misschien geen zin of te druk iddquote:Op maandag 18 april 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik mis wel meer mensen maar die zien we vanzelf wel weer.
Ik las het ja.quote:Op maandag 18 april 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Brandweer bevrijdt bezoekers na uur uit attractie in Slagharen https://www.nu.nl/binnenl(...)ie-in-slagharen.html
Fiets geen optie?quote:Op maandag 18 april 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet morgen echt ontzettend omlopen naar cliënten toe om dat er één kruispunt open ligt.....
Sowieso fiets ik niet meer na een ongeluk/operatie, maar dan nog wordt het juist voor fietsers moeilijker gemaakt dan voor voetgangers.....quote:
Oh dat zeker.. en als je niet op de kant hangt lijkt mij het nog niet zo erg of engquote:Op maandag 18 april 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Kan natuurlijk gebeuren, maar ik las hier op FOK! dat soms meerdere attracties stil liggen op topdrukke dagen?
Gelukkig is het morgen weer lekker weer.quote:Op maandag 18 april 2022 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso fiets ik niet meer na een ongeluk/operatie, maar dan nog wordt het juist voor fietsers moeilijker gemaakt dan voor voetgangers.....
Ja, maar vooral tijdtechnisch niet echt handig......maar vooruit: ademhalen en gas erop...quote:Op maandag 18 april 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen weer lekker weer.
Dat zal wel niet. Het is ook een verschil om een stukje te willen of moeten lopen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, maar vooral tijdtechnisch niet echt handig......maar vooruit: ademhalen en gas erop...
En cliënten die op me wachten....en op tijd thuis moeten zijn omdat ik opgehaald wordt voor de werkborrel....quote:Op maandag 18 april 2022 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Het is ook een verschil om een stukje te willen of moeten lopen.
🤣quote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.
Succes voor morgen dan maar.quote:Op maandag 18 april 2022 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En cliënten die op me wachten....en op tijd thuis moeten zijn omdat ik opgehaald wordt voor de werkborrel....
Kan je niet fietsen dan?quote:Op maandag 18 april 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet morgen echt ontzettend omlopen naar cliënten toe om dat er één kruispunt open ligt.....
Zeg ik iets raars?quote:
Als je terug leest dan moet je wel alles lezen.quote:
quote:Op maandag 18 april 2022 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso fiets ik niet meer na een ongeluk/operatie, maar dan nog wordt het juist voor fietsers moeilijker gemaakt dan voor voetgangers.....
Ga niet alles terug lezen. Ik begin waar ik binnen kom op de ipad. 😢quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je terug leest dan moet je wel alles lezen.
[..]
Nee joh, je hebt mij en MrsL laten lachen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga niet alles terug lezen. Ik begin waar ik binnen kom op de ipad. 😢
Beetje dom in dit geval ??
Je las post bericht en een paar post er onder stond het antwoord. Maar geeft verder niks, gebeurd ons allemaal wel eensquote:Op maandag 18 april 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga niet alles terug lezen. Ik begin waar ik binnen kom op de ipad. 😢
Beetje dom in dit geval ??
Mij overkomt dat nooit.quote:Op maandag 18 april 2022 20:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je las post bericht en een paar post er onder stond het antwoord. Maar geeft verder niks, gebeurd ons allemaal wel eens
Omdat je misschien niet op een oude post bericht reageertquote:
Toch nog een goede daad gedaan vandaag 😉quote:Op maandag 18 april 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt mij en MrsL laten lachen.
Ik zal hier morgen even op reageren.quote:Op maandag 18 april 2022 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat je misschien niet op een oude post bericht reageert
Wel met je tablet hequote:Op maandag 18 april 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal hier morgen even op reageren.
En kijk maar even naar de TT.quote:Op maandag 18 april 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch nog een goede daad gedaan vandaag 😉
Mooie ttquote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En kijk maar even naar de TT.
quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En kijk maar even naar de TT.
Geeft niks dat je het niet weet hoor.....maar flinke valpartij met gladheid op de fiets met breuk/operatie tot gevolg, wel geprobeerd om nog te fietsen maar durf echt niet meer....quote:
Het heeft mij ook een tijdje gekost voordat ik weer durfde.quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geeft niks dat je het niet weet hoor.....maar flinke valpartij met gladheid op de fiets met breuk/operatie tot gevolg, wel geprobeerd om nog te fietsen maar durf echt niet meer....
Gaat hier echt niet meer gebeuren.....hometrainer prima, maar niet meer hier in dit idiote (studenten)verkeerquote:Op maandag 18 april 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft mij ook een tijdje gekost voordat ik weer durfde.
Ik had vooral angst voor als ik plotseling zou moeten remmen of uitwijken.quote:Op maandag 18 april 2022 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat hier echt niet meer gebeuren.....hometrainer prima, maar niet meer hier in dit idiote (studenten)verkeer
O daar ligt het probleemquote:Op maandag 18 april 2022 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En cliënten die op me wachten....en op tijd thuis moeten zijn omdat ik opgehaald wordt voor de werkborrel....
Oei ..... beter ga je dat dan ook niet meer doen...... lastig .....quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geeft niks dat je het niet weet hoor.....maar flinke valpartij met gladheid op de fiets met breuk/operatie tot gevolg, wel geprobeerd om nog te fietsen maar durf echt niet meer....
En dat precies is hier een enorme uitdagingquote:Op maandag 18 april 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vooral angst voor als ik plotseling zou moeten remmen of uitwijken.
Het is ondertussen alweer een paar jaar geleden dus ik durf het nu wel weer aan.quote:Op maandag 18 april 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat precies is hier een enorme uitdaging
Ik snap het wel, heb ooit kruisbanden gescheurd tijdens een val in een afdaling en heb daarna nog een tijd angst gehad voor kasseien icm afdalingenquote:Op maandag 18 april 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat precies is hier een enorme uitdaging
Die dingen zijn idd niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 18 april 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het wel, heb ooit kruisbanden gescheurd tijdens een val in een afdaling en heb daarna nog een tijd angst gehad voor kasseien icm afdalingen
Mwah ik echt nooit meer....quote:Op maandag 18 april 2022 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ondertussen alweer een paar jaar geleden dus ik durf het nu wel weer aan.
Kan je het nergens voorzichtig proberen met iemand erbij?quote:Op maandag 18 april 2022 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah ik echt nooit meer....
Allang gedaan hè! Maar ik red me prima onderweg, alleen morgen heb ik gewoon even geen sluiproute.....quote:Op maandag 18 april 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je het nergens voorzichtig proberen met iemand erbij?
Niets is heilig maar wel fijn als je het weer kan.quote:Op maandag 18 april 2022 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Allang gedaan hè! Maar ik red me prima onderweg, alleen morgen heb ik gewoon even geen sluiproute.....
Waarom is fietsen zo heilig eigenlijk
Zie er niet perse een meerwaarde van, kan me doorgaans te voet beter redden onderweg dan met de fiets....quote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets is heilig maar wel fijn als je het weer kan.
Het scheelt natuurlijk ook wel weer per persoon. Nu ik weer werk heb moet ik alles weer in het weekend doen en dan is het wel fijn om de fiets te kunnen pakken. Anders blijft er in het weekend weinig tijd over.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zie er niet perse een meerwaarde van, kan me doorgaans te voet beter redden onderweg dan met de fiets....
quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten voor jou nog steeds een opgevoede scootmobile met rupsbanden regelen.quote:Op maandag 18 april 2022 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Snap ik wel. Zou ik denk ook niet snel meer doen dan.
Ja schiet niet op he. 🤣quote:Op maandag 18 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten voor jou nog steeds een opgevoede scootmobile met rupsbanden regelen.
Luie flikkers hier.quote:
Het zijn meer woorden dan daden 😂quote:
Ik werk nu bij een bedrijf waar ik hem kan laten ombouwen. Wil je er een ligstoel in?quote:
Dat is het overwegen waard. En een dakje er op 🤣quote:Op maandag 18 april 2022 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werk nu bij een bedrijf waar ik hem kan laten ombouwen. Wil je er een ligstoel in?
Welja, ook nog een verwarmt voetenbadje?quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het overwegen waard. En een dakje er op 🤣
Je maakt het wel aantrekkelijker allemaal.quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welja, ook nog een verwarmt voetenbadje?
Een zilveren badeendje voorop je motorkap ipv een Rolls Royce engel.quote:Op maandag 18 april 2022 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt het wel aantrekkelijker allemaal.
quote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een zilveren badeendje voorop je motorkap ipv een Rolls Royce engel.
Slaap lekker Dot.quote:
Dank je.quote:
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FF ☕️quote:
Hoe was jouw Pasen?quote:
Rustig en gezellig. De eerste dag naar zoonlief geweest en tweede waren de dochters hierquote:
Met @Paul naar de IKEA geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig en gezellig. De eerste dag naar zoonlief geweest en tweede waren de dochters hier
Ik heb niet zo heel veel met Pasen eigenlijk.
En bij jou?
O ja ik was mee, vergeten te zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik was mee, vergeten te zeggen.
Maar ik denk dat weet je wel dus hoef ik ook niet te zeggen
Lekker mogen spelen in de ballenbak?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik was mee, vergeten te zeggen.
Maar ik denk dat weet je wel dus hoef ik ook niet te zeggen
Ja Paul speelde in de ballen bak FF en ik zaten in het restaurantquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker mogen spelen in de ballenbak?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Paul speelde in de ballen bak FF en ik zaten in het restaurant
quote:
Hey Haags,quote:
Hey Natte, weer helemaal opgeknapt?quote:
Zeker. Moet alleen even bijkomen van een weekend niets doen en loom worden van de zon.quote:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. Moet alleen even bijkomen van een weekend niets doen en loom worden van de zon.
Ik niet D:quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja was een lekker zonnig lang weekend he.
Hadden de mensen ook wel weer eens nodig zo weekend.
Potjandorie, dan moet je nu hard aan het werk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet D:
Ik moest dingen doen waar nu niets van terecht is gekomen.
Nou ja, de 'deadline' is nu.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandorie, dan moet je nu hard aan het werk.
Oeps, hoe ga je dat doen?quote:
Bluffenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, hoe ga je dat doen?
Of heb je de nacht doorgewerkt
Opgedronkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb van het weekend twee bussen limonade gekocht in de aanbieding maar ik heb echt werkelijk geen idee wat ermee gebeurd is
Nee, ik heb net pas de vorige opgedronken. Wilde de nieuwe pakken en die is er nietquote:
O das vreemd, wel goed gekeken dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb net pas de vorige opgedronken. Wilde de nieuwe pakken en die is er niet
Ik heb zelfs mijn auto gecheckt of ze niet per ongeluk daar achtergebleven warenquote:
Kan toch niet zo maar weg zijn, als je twee flessen koopt en je hebt er maar een in de kast gezet was je dat toch opgevallen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn auto gecheckt of ze niet per ongeluk daar achtergebleven waren
¤5 + het beetje korting door het putje
Nu al de airco aan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Oja, de airco heeft zojuist zijn debuut gemaakt in dit huis
Misschien nog in de boodschappen tas, of vergeten in de tas te doen ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb van het weekend twee bussen limonade gekocht in de aanbieding maar ik heb echt werkelijk geen idee wat ermee gebeurd is
Gisteren kwam ik thuis van paasfamiliebezoek (en van de zon genieten), ging achter mijn bureau zitten, probeerde 20 minuten om iets te doen en ging daarna weer terug waar ik vandaan kwam door de warmtequote:
Ja dat is in deze periode, de avonden koelen nog hard af.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik thuis van paasfamiliebezoek (en van de zon genieten), ging achter mijn bureau zitten, probeerde 20 minuten om iets te doen en ging daarna weer terug waar ik vandaan kwam door de warmte
Als ik hier niets open zet, gaat het echt gigantisch hard. En als ik wel wat open zet, dan merk ik dat het een kwestie van tijd is voor de warmte goed genoeg is doorgedrongen om het dan ook warm te maken.
Hor plaatsen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat kantelramen. Niet om het gekantel, maar om de insecten die er altijd misbruik van gaan maken.
Ik denk dat Nattekat nu enkele zoemers in zijn kamer heeft rondvliegen. Wespen en Bijen.quote:
Tja daar doe je niet veel aan, proberen ze weg te jagen door raam open te zettenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat Nattekat nu enkele zoemers in zijn kamer heeft rondvliegen. Wespen en Bijen.
Ik heb dit hangen bij mijn raam, werkt heel goed!quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stopt insecten niet om er misbruik van te maken.
Ik heb horren er voor, ideaalquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat kantelramen. Niet om het gekantel, maar om de insecten die er altijd misbruik van gaan maken.
Het probleem is dat insecten nog steeds naar binnen kunnen omdat het hor na het raam komt en het raam niet helemaal open kan.quote:
Hopelijk geen hoornaarquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs na een verhuizing weten die klotewespen nog hun weg naar binnen te vinden.
Ik heb kiep kantel ramen en heb de hors voor het raam zitten, dus aan de buiten kantquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat insecten nog steeds naar binnen kunnen omdat het hor na het raam komt en het raam niet helemaal open kan.
Ja, dat is ideaal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb kiep kantel ramen en heb de hors voor het raam zitten, dus aan de buiten kant
Kan dat bij jou niet dan?quote:
Het is echt tijd voor een derde wereldoorlog. Dit soort betuttelingquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:36 schreef ToT het volgende:
Denktank CDA bepleit minimumleeftijd voor fastfood
Patat illegaal maken voor iedereen onder de 18!
En hee peeps!
Patatstaafjes in zonnebloemolie frituren of aardappelschijfjes in zonnebloemolie in een pan bakken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is echt tijd voor een derde wereldoorlog. Dit soort betutteling
Je mag dus wel een patatje als die gekocht wordt door een iemand van boven de 18.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:36 schreef ToT het volgende:
Denktank CDA bepleit minimumleeftijd voor fastfood
Patat illegaal maken voor iedereen onder de 18!
En hee peeps!
Ja nee dat moet dus zwaar ontmoedigd worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je mag dus wel een patatje als die gekocht wordt door een iemand van boven de 18.
Maarum wat voor zoden zet dàt dan aan de dijk in een fastfoodrestaurant?
Daar komen nog steeds hele gezinnen en dus betalen de ouders?
Over een jaar of 20 wel, denk ik. De geesten worden er langzaam maar zeker voor gemasseerd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Betutteling en het gaat niet werken.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Over een jaar of 20 wel, denk ik. De geesten worden er langzaam maar zeker voor gemasseerd.
Geen vet, vlees, tabak, alcohol, suiker, benzineauto's, gasverwarming, niet-islamitische religies enz.
Schakeltopia mist wat.quote:
Geen Pozzaquote:
Heb je nog paaseitjes?quote:
Ik heb er één.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wat zijn supermarkten stom, gewoon 0 parkietenvoer.
honderd miljoen miljard katten en honden voer maar 0 voor vogels.
Beestje heeft nog wel eten en morgen is de dierenwinkel ook wel weer open maar damn.
1 of 2 soorten kan toch wel.
Appie en Deka vond ik wel genoeg net.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]Gozerdt!
Ik dacht dat Jumbo wel vogelvoer had, toch?
Okee dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Appie en Deka vond ik wel genoeg net.
Morgen ook maar even bij de Jumbo kijken de dierenwinkel hier is zo duur.
Maar naar de groothandel waar ik eerder kocht wil ik niet echt meer, daar zaten motjes in het voer.
Heb nu nog maar 1 vogel, dus dan hoef je ook niet zo lomp veel meer.
Matig, met u en de vrouw en mini theo thee?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.
Lidl anders? Volgens mij hebben die ook wel wat.
Hoestie verder overigens?
Ik hoop voor je dat het snel beter gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Matig, met u en de vrouw en mini theo thee?
Details gooi ik even niet in het topic
We leven nog steeds!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Matig, met u en de vrouw en mini theo thee?
Details gooi ik even niet in het topic
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het snel beter gaat.
Mij zit het de laatste tijd ook weer een beetje mee hoewel ik nog niet durf te juichen.quote:
Hij deed het ook zelf zo he!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, als je hier niet happy van wordt!
Werkt perfect papa!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij deed het ook zelf zo he!
[ afbeelding ]
Hier test hij de peuterbescherming van onze nieuwe tafel uit!
Eek!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij deed het ook zelf zo he!
[ afbeelding ]
Hier test hij de peuterbescherming van onze nieuwe tafel uit!
Toen was hij al een deugniet. Maar wel met meer haar dan jij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
3 dagen geleden kreeg ik nog deze reminder van Facebook:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen was hij al een deugniet. Maar wel met meer haar dan jij.
Dan kom ik niet etenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh.Zijn ook niet hier in huis geweest.
Ik stond vandaag bij het afgeprijsde paasspul te kijken toen een vriendin hoi zei, nu heb ik niks meegenomen na bijgekletst te hebbenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stond vandaag bij het afgeprijsde paasspul te kijken toen een vriendin hoi zei, nu heb ik niks meegenomen na bijgekletst te hebben
Heb jij paaseitjes?quote:
Nog een paar .... gekocht voor de visitequote:
quote:
blonde schonequote:
ik was er nog welquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heeeej!!!! We waren je kwijt he @:MrsLoveable
Gewoon blijven zitten. #metooquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
blonde schone![]()
zullen we een Kaagje doen
waar is @FreshFruitquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen @:Moonlight nog en de club van lieve idioten is weer compleet.
Firma list en bedrog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
een Bikkertje is ook nog een optie @:Haags
ach ja oogkleppen op en gaanquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Firma list en bedrog.
Mooi man. En maar blijven stemmen op dat gespuis.
En k'nijn. @DerRabbitquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is @:Freshfruit![]()
en @:Moonlight kom dan
Nu vergeten we nog iemand.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaaa Kaninchen![]()
en @:Foshizzle79
Jaaaquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heeeej!!!! We waren je kwijt he @:MrsLoveable
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:B00ster
@:MrsLoveable
@:Maily
@:FranticDJ
Ik zei dat de club van idioten bijna kompleet is. Met jou erbij is het wel een beetje een overdaad.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei dat de club van idioten bijna kompleet is. Met jou erbij is het wel een beetje een overdaad.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei dat de club van idioten bijna kompleet is. Met jou erbij is het wel een beetje een overdaad.
Ik heb er één van een kilo liggen.quote:
jij snapt dat nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er één van een kilo liggen.
Hoeveel heb je er wel niet gegeten dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er één van een kilo liggen.
Geef hem maar billenkoekquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik hem aanpakken @:MrsLoveable?
Vandaag 0quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er wel niet gegeten dan?
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij snapt dat niet
jij bent geen vrouw
Heb ik op mijn werk gekregen, bijna 40 cm hoog.quote:
Wowquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik op mijn werk gekregen, bijna 40 cm hoog.
quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik had nog carpaccio sla
en fruit
en gebakken aardappeltjes
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik op mijn werk gekregen, bijna 40 cm hoog.
Deze Poezzaquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker
Maar nu even niet, kan zelfs mijn koffie niet op
Het gaat ook lekker en goed op mijn werk, zesde week alweer.quote:
Wat fijn joh!!quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat ook lekker en goed op mijn werk, zesde week alweer.
Poezza heet dezequote:
Je bedoelt: waarom krijg je geen DMmetjes? Geen wanhopige berichten van aanbidders in je inbox?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
@:murp
ik heb gemaild naar FOK
in FB gepost van ONZ
waarom doet mijn DM het niet
nee die krijg ik welquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt: waarom krijg je geen DMmetjes? Geen wanhopige berichten van aanbidders in je inbox?
Pizza Pozza en nu ook Poezzaaquote:
berichten box te vol misschien?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die krijg ik wel
mis alleen die van jou![]()
ik kan geen dm terugsturen
nopequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
berichten box te vol misschien?
Straks ook nog een Pozzabeable.quote:
Nou zo'n poezza ziet er ookbwel prima uitquote:
Een hartjes pizzaquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks ook nog een Pozzabeable.
Die komt ook wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo'n poezza ziet er ookbwel prima uit
Ga ik voor je regelen.quote:
Het heet nu vooral op en ik zit volquote:
Ik een fles whiskey.quote:
die kreeg ik vroegaaaahhh altijd bij de Turk hierquote:
Zeker weten vorm maakt niet zoveel uitquote:
Dan paste er nog wel een paaseitje inquote:
Die had een oogje op je??quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kreeg ik vroegaaaahhh altijd bij de Turk hier
Whiskyquote:
Of tweequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan paste er nog wel een paaseitje in
Ik zag net dat SBS met een nieuw programma komt; BN'ers in het ziekenhuis.quote:
Doe meteen maar een zak danquote:
Het vervolg op schoonduiken op het ijs?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net dat SBS met een nieuw programma komt; BN'ers in het ziekenhuis.
Ik heb liever Whiskey.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen @:Moonlight nog en de club van lieve idioten is weer compleet.
Ik moet je van mijn parkiet een kusje geven.quote:
Kusje terug uiteraard!quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet je van mijn parkiet een kusje geven.
Was de bodem misschien wat dikker?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe meteen maar een zak dan
Maar ik kon net niet eens mijn koffie meer op, nog niet eerder gehad dat ik zo vol zat dat zelfs dat niet meer past
Jawel jij mag ook onder haar vleugeltje zei ze.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kusje terug uiteraard!Als ik dat durf
![]()
Superduperliefquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel jij mag ook onder haar vleugeltje zei ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |