Neem zo ook een lekkere douche.quote:Op maandag 18 april 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Kak een beetje in, merk toch wel door de zon dat je dan sneller een dipje hebt
Ik morgen vroeg weerquote:Op maandag 18 april 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem zo ook een lekkere douche.
Dan heb ik geen tijd.quote:
Dan moet je nog eerder uit bedquote:
ToT!quote:Op maandag 18 april 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Yup,@ het nieuws hoor.
En ik ben ook flink ingekakt hier....
Idd, vroeg op staan is alweer even wennen.quote:
Best wel ja. Veel wezen fietsen, wat meubeltjes uitgezocht, boodschappen gedaan, iemand over de vloer gehad die een oud tafeltje wilde hebben, met Mini-ToT wezen wandelen enz enz enz.quote:
Zeker als je weekend gehad hebtquote:Op maandag 18 april 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vroeg op staan is alweer even wennen.
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..quote:Op maandag 18 april 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja. Veel wezen fietsen, wat meubeltjes uitgezocht, boodschappen gedaan, iemand over de vloer gehad die een oud tafeltje wilde hebben, met Mini-ToT wezen wandelen enz enz enz.
Ja daar was het wel lekker weer voor!quote:Op maandag 18 april 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..
Ik heb ook weer een fiets.quote:Op maandag 18 april 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..
Kan je nog wel fietsen dan ?quote:
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.quote:
Verstandig wel, beter eerst daarmee fietsenquote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.
Geen idee, ik mis wel meer mensen maar die zien we vanzelf wel weer.quote:
Misschien geen zin of te druk iddquote:Op maandag 18 april 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik mis wel meer mensen maar die zien we vanzelf wel weer.
Ik las het ja.quote:Op maandag 18 april 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Brandweer bevrijdt bezoekers na uur uit attractie in Slagharen https://www.nu.nl/binnenl(...)ie-in-slagharen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |