quote:On January 16, 2022, rumors surfaced that Valdez would face the WBO junior lightweight champion Shakur Stevenson in a title unification bout on April 30, 2022, at the MGM Grand Garden Arena in Paradise, Nevada.[75] Promoter Bob Arum revealed three days later that Valdez and Stevenson had come to terms to meet in a super-featherweight world title unification fight. The fight is expected to take place on April 30, at the MGM Grand Garden Arena in Paradise, Nevada.
In de Engelse media zijn ook verschillende stukken verschenen, dubieus wereldje. Lijkt ook allemaal samen te komen in Marbellaquote:Op woensdag 20 april 2022 05:02 schreef 3rr0r het volgende:
NOS heeft er ook een artikel over (de drugsmeneer):
https://nos.nl/artikel/24(...)wt-titelgevecht-fury
Dat is wel een zeldzaam lekkere tijd. Voor degenen die Viaplay hebben: daar is het ook op, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ringwalk rond 23:00 NL-tijd?
Denk dat ik wel ergens een stream ga zoeken
Weer eens wat anders dan 5:00quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel een zeldzaam lekkere tijd. Voor degenen die Viaplay hebben: daar is het ook op, toch?
Viaplay begint om 22u zie ik nu, dus 23u ringwalk is niet zo'n verkeerde inschatting gok ik danquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan 5:00Maar is wel met vraagteken want ik weet het ook niet
Thnxquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viaplay begint om 22u zie ik nu, dus 23u ringwalk is niet zo'n verkeerde inschatting gok ik dan
Wat een mongool, en dan bedoel ik niet Tyson. Wat dacht ie dat ging gebeuren....quote:
Ja irritante fucker krijgt er terecht van langs. Helaas zal het Mike wel centjes kosten afhankelijk van hoe goed de advocaat z'n werk doet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat een mongool, en dan bedoel ik niet Tyson. Wat dacht ie dat ging gebeuren....
Zal wel weer op z'n Amerikaans een payday willen
Ja, schakelde in en hoorde die muziek. En topic nog niet refreshed dus dacht dat het hier nog dood wasquote:
Goed dat het niet in Amerika is, want dan hadden we eerst nog volksliederen gehad gezongen door een kwartfinalist van American Idol seizoen 13quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We gaan er bijna aan beginnen ...
Straks zingt Fury ...quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:57 schreef Nober het volgende:
Geen live optreden van een rapper? Matig.
American Pie na zijn zege was wel fantastischquote:
Beter dan Armageddon toenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
American Pie na zijn zege was wel fantastisch
Gelukkig krijgen we nu een renowned opera star.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Goed dat het niet in Amerika is, want dan hadden we eerst nog volksliederen gehad gezongen door een kwartfinalist van American Idol seizoen 13
Dat is zo te zien al gebeurd maatquote:
Lap ... Die Engelsen weten er ook weg mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Goed dat het niet in Amerika is, want dan hadden we eerst nog volksliederen gehad gezongen door een kwartfinalist van American Idol seizoen 13
Ja fuckquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu een renowned opera star.
Wat zei je?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:08 schreef Nober het volgende:
Gaan ze nog knielen voor de zwartjoekels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
30,000,000 Fury exclusief kaartverkoop en PPV verkoopquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat verdienen beide heren pp aan deze wedstrijd? Is dat bekend?
Koekoekquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
30,000,000 Fury exclusief kaartverkoop en PPV verkoop
8,000,000 Whyte
Worteltaart voor m'n vriendin morgen, nu nog net nietquote:
Het is geen Michael Bufferquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:07 schreef heywoodu het volgende:
Jimmy Lennon Jr die 'w' niet uit kan spreken
Fury $29.5 millionquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat verdienen beide heren pp aan deze wedstrijd? Is dat bekend?
Wtfquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
8,000,000 Whyte
Die is ook al 77 natuurlijk (Buffer)quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is geen Michael Buffer![]()
Die is helaas ook wel klaar, klonk niet goede de laatste paar keren
Dat is wel lekker verdienen jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gewoon werkelijk niks gebeurd in de eerste ronde ...
Met jabs de boel aftasten heeft ook waarde.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gewoon werkelijk niks gebeurd in de eerste ronde ...
En vwb kaartverkoop, goedkoopste kaartje was 200 pond, en er zit 80.000 man.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
8,000,000 Whyte
Ah, die wil net als de andere UFC sterren eens gaan cashen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC kampioen. Eind van het jaar free agent.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, die wil net als de andere UFC sterren eens gaan cashen?
Fury is geen grap, ziet er niet super uit met z'n vetjes maar boksen met die lange armen...quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Dit is beter dan die Verhoeven troep die het alleen op conditie doet.
Wacht maar tot ze een Britse (heavyweight) kampioen hebben...quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:42 schreef THEFXR het volgende:
94.000 mensen in een stadion!, UFC is dood
Nee ik bedoel welke Fury gaat zingenquote:
Dit is de Rumble in the Jungle voor Fury ...quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:42 schreef THEFXR het volgende:
94.000 mensen in een stadion!, UFC is dood
Euh, dan mag Joshua eerst die belt eens gaan winnenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou ie echt niet nog eens tegen Joshua voor de unified champion gaan ?
Komende zomer ...quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Euh, dan mag Joshua eerst die belt eens gaan winnen
Was niet heel boeiend idd. Had Whyte uberhaupt een gameplan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Beetje een domper van een gevecht, maar wel een lekkere uppercut om het af te maken
Haymakerquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was niet heel boeiend idd. Had Whyte uberhaupt een gameplan?
Vraag me af hoeveel PPV's er zijn verkocht. 30 pond in UK en 70 dollar in de VSquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:51 schreef THEFXR het volgende:
$35 miljoen base pay, dat is zonder PPV cut.
denk dat Fury wel totaal 75 miljoen binnen haaldquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel PPV's er zijn verkocht. 30 pond in UK en 70 dollar in de VS
Zoiets, en Whyte dus iets van 20 miljoenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat Fury wel totaal 75 miljoen binnen haald
Mee eens, ik had het gevoel dat het gevecht nog los moest komen en toen was het te vroeg al afgelopen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Beetje een domper van een gevecht, maar wel een lekkere uppercut om het af te maken
Fury heeft wel vaker dingen gezegd, zou er nog niet helemaal vanuit gaan dat ie ook daadwerkelijk stopt.quote:Op zondag 24 april 2022 00:41 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mee eens, ik had het gevoel dat het gevecht nog los moest komen en toen was het te vroeg al afgelopen.
Ik had Fury zo graag daar in Wembley zien boksen tegen Joshua, maar helaas lijkt het erop dat dit niet meer gaat gebeuren.
Toch jammer dat Fury stopt, het was/is wel echt een spraakmaker op een leuke manier.
Maar ook oa de WBC heeft er ook belang bij dat niet 1 vechter alle titels heeft lijkt me, de titelgevechten leveren veel geld op...quote:Op zondag 24 april 2022 00:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Fury heeft wel vaker dingen gezegd, zou er nog niet helemaal vanuit gaan dat ie ook daadwerkelijk stopt.
Fury - AJ heeft Fury verneukt met dat derde Wilder gevecht, zonde idd dat die nooit gekomen is voor alle belts.
En hem daarna niet weer verliezen in het eerste de beste gevecht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Euh, dan mag Joshua eerst die belt eens gaan winnen
Daarom kan ook dat hele Fury met pensioen een tactiek zijn van het kamp Fury om de bonden te dwingen met een goed gevecht te komen zijnde Joshua of Usyk (naar gelang wie de titels heeft), ik geloof Fury wel dat die niet meer gaat vechten enkel tegen een mandatory challenger.quote:Op zondag 24 april 2022 01:02 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar ook oa de WBC heeft er ook belang bij dat niet 1 vechter alle titels heeft lijkt me, de titelgevechten leveren veel geld op...
Hahaha.quote:
Uiteindelijk is het misgegaan dat Wilder in het contract had dat er een rematch tegen Fury kon komenquote:Op zondag 24 april 2022 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En hem daarna niet weer verliezen in het eerste de beste gevecht.
[..]
Daarom kan ook dat hele Fury met pensioen een tactiek zijn van het kamp Fury om de bonden te dwingen met een goed gevecht te komen zijnde Joshua of Usyk (naar gelang wie de titels heeft), ik geloof Fury wel dat die niet meer gaat vechten enkel tegen een mandatory challenger.
Fury - Usyk gaat er nooit komen. Maar als AJ moest winnen van Usyk weet je maar nooit dat er toch nog een Fury - Joshua komt.quote:Op zondag 24 april 2022 11:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het misgegaan dat Wilder in het contract had dat er een rematch tegen Fury kon komen. Daardoor moest Fury eerst nog voor de derde keer tegen Wilder.
Usyk was een mandatory voor AJ, maar die had geloof ik al een step-aside vergoeding geaccepteerd zodat de weg vrij lag voor Fury-AJ. Maar ja Fury moest dus nog voor een derde keer tegen Wilder en zo kwam de mandatory tegen Usyk ook weer op de tafel.
Fury - AJ moest ht gevecht worden, maar dat cachet is inmiddels ook wel wat weggezakt
Als AJ wint van Usyk zie ik Fury-AJ ook nog wel gebeuren. Teveel geld in dat gevecht om het te laten schieten.quote:Op zondag 24 april 2022 15:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Fury - Usyk gaat er nooit komen. Maar als AJ moest winnen van Usyk weet je maar nooit dat er toch nog een Fury - Joshua komt.
Maar iets zegt mij dat die boksbonden ook gewoon zelf niet willen dat er n kampioen is die alle belts heeft ...
quote:Tegenover Sky Sports zei Whyte: "Fury heeft me geraakt, daar is geen twijfel over. Hij heeft me goed geraakt ook. Maar ik stond nog wel. Maar na zijn uppercut duwde Fury mij voluit, met 2 handen. Daardoor viel ik achterover, met mijn hoofd tegen het canvas. Dat mag niet, dit is geen worstelen."
quote:Op maandag 25 april 2022 18:42 schreef northernlight81 het volgende:
Dillian Whyte wil nieuw titelgevecht tegen Tyson Fury na ‘illegale move’
[..]
quote:Op maandag 25 april 2022 18:42 schreef northernlight81 het volgende:
Dillian Whyte wil nieuw titelgevecht tegen Tyson Fury na ‘illegale move’
[..]
Die lintjes van het Nederlands Koningshuis worden ook steeds groterquote:Op woensdag 27 april 2022 14:17 schreef Nober het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Katie_Taylor_vs._Amanda_Serrano
[ afbeelding ]
Komt nog een belt bij.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die lintjes van het Nederlands Koningshuis worden ook steeds groter
@heywoodu gaat dit allemaal kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:10 schreef Nober het volgende:
22:30
[ afbeelding ]
1:00
4:00
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was wel een visitekaartje voor het vrouwenboksen zegquote:Op woensdag 27 april 2022 14:17 schreef Nober het volgende:
https://boxrec.com/en/event/849161
30/4 Madison Square Garden, N.Y.
(20-0, 6KO) Taylor (c) vs. Serrano (42-1-1, 30KO)
- WBA, WBC, IBF, WBO, and The Ring female lightweight titles (61.2kg/135lb)
https://en.wikipedia.org/wiki/Katie_Taylor_vs._Amanda_Serrano
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:30 schreef Nober het volgende:
(19-0, 11KO) Dmitry Bivol vs. Sal lvarez (57-1-2, 39KO)
- WBA (Super) light heavyweight title (175 lb/79.4 kg)
22:00
[ afbeelding ]
https://boxrec.com/en/event/850055
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Canelo_lvarez_vs._Dmitry_Bivol
Misschien kan Bivol 3.2kg afvallen voor de rematch in Sal's gewichtsklasse voor alle wereldtitels?quote:
Vast wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien kan Bivol 3.2kg afvallen voor de rematch in Sal's gewichtsklasse voor alle wereldtitels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hier kijk ik naar uitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:17 schreef Nober het volgende:
7 Inoue vs Donaire (Saitama, Japan)
- WBA (Super), WBC, IBF bantamweight (118 lb/53.5 kg)
Dat was de vorige keer echt fenomenaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:15 schreef tjoptjop het volgende:
Tank moet eens wat serieuze tegenstand krijgen
[..]
Hier kijk ik naar uit
Daaromquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer echt fenomenaal
Op naar de rematch?quote:Op zondag 5 juni 2022 14:30 schreef tjoptjop het volgende:
Dus Loma werd verslagen door Teofimo, die vervolgens werd verslagen door Kambosos die daarna weer werd verslagen door Haney
Ik vond Haney best overtuigend, gevalletje van styles make fights imho. Dus of een rematch nou wat toevoegt... Heb je de pot gezien?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Op naar de rematch?
[ twitter ]
[ twitter ]
Loma vs. Haney en dan is de cirkel weer rond.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:30 schreef tjoptjop het volgende:
Dus Loma werd verslagen door Teofimo, die vervolgens werd verslagen door Kambosos die daarna weer werd verslagen door Haney
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het niet zo snel ergens, bij RTL 7 bijv zoals vroeger wel eens is geweest. Maar vond dit:quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op Nederlandse tv te zien? Wel lekker tijdstip schat ik
Wereldwijd op DAZN.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo snel ergens, bij RTL 7 bijv zoals vroeger wel eens is geweest. Maar vond dit:
[ afbeelding ]
Zal geen gebrek aan streams zijn dan neem ik aan en anders doen alsof je in Oekraine zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Wereldwijd op DAZN.
https://en.m.wikipedia.or(...)vs_Anthony_Joshua_II
Zie ook geen persbericht bij RTL.
https://www.rtl.nl/pers/persberichten/V-TwHCIAACMApij5
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:57 schreef Nober het volgende:
it should be noted that the women had to weigh in fully clothed due to this being Saudi Arabia
Kozakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:57 schreef Nober het volgende:
100.5 Usyk
110.9 Joshua
[ twitter ]
• Oleksandr Usyk 221½ vs Anthony Joshua 244½
• Filip Hrgovic 242¾ vs Zhilei Zhang 277
• Callum Smith 174¾ vs Mathieu Bauderlique 174½
• Badou Jack 199 vs Richard Rivera 194¾ (10 rounds)
• Ziyad Almaayouf 139¼ vs Jose Alatorre 136¾ (4 rounds)
• Ramla Ali 122½ vs Crystal Garcia Nova 122¾ — it should be noted that the women had to weigh in fully clothed due to this being Saudi Arabia (8 rounds)
• Andrew Tabiti 216¾ vs James Wilson 238½ (8 rounds)
• Ben Whittaker 173¾ vs Peter Nosic 175¼ (6 rounds)
• Daniel Lapin 173 vs Jozef Jurko 176 (8 rounds)
• Bader AlSamreen 136¼ vs Fuad Tarverdi 135¾ (6 rounds)
• Rashed “Money Kicks” Belhasa 148½ vs Traycho Georgiev 147 (4 rounds)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:43 schreef Nober het volgende:
Volgens mij moet Hrgovic vs. Zhang nog beginnen.
dat is nu begonnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:43 schreef Nober het volgende:
Volgens mij moet Hrgovic vs. Zhang nog beginnen.
Die is met pensioen toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:53 schreef Nober het volgende:
Hrgovic en Usyk.
Even Fury's instagram bekijken of ie aanwezig is.
Wees blij dat je niet in de VS woont, daar is een gemiddelde PPV voor een titlefight van een grote naam minimaal $99quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Boksen begint een elitesport te worden… wat een gezeik om een potje te kijken
Als ie niet schor is tenminstequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:56 schreef Nober het volgende:
Let's get ready to rumble was het toch?
Net als bij Lewis Hamilton zeker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:35 schreef tjoptjop het volgende:
Commentators van Sky zien een hele andere wedstrijd lijkt wel![]()
Mercy rule.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:44 schreef Nober het volgende:
7-0 Joshua niet meer in te halen dus stop het gevecht!!
Groetjes, Sky
Die judge keek met het Sky commentaar in z'n oortje @tjoptjopquote:Op zondag 21 augustus 2022 01:06 schreef Nober het volgende:
Indien Joshua dan kijk ik nooit meer boksen.
Zou wel vreselijk zonde zijn, blijft dan een eeuwige "wat als" net nu heavyweight weer een beetje uit een dal aan het kruipen was de afgelopen 5 jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:26 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Net als Wilder...
Als Fury niet meer terugkomt en Usyk vervolgens ook stopt ligt alles weer open.
Ah, voor de 5e keer weer uit pensioen in een paar jaar tijdquote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:I wish Usyk continued success in your quest for greatness. You are a class act champ.
Yesterday I had to mentally take myself into a dark place to compete for the championship belts! I had two fights, one with Usyk and one with my emotions and both got the better of me.
I’ll be the first to admit, I let my self down. I acted out of pure passion and emotion and when not controlled it ain’t great.
I love this sport so so much and I’ll be better from this point on.
Respect
Dit klinkt als een pauperig figuurtje die zichzelf moed in heeft gedronkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |