Sorry voor de kaap.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kreeg een melding dat ik geen topic kon openen, want er was er al een
FF dacht waarschijnlijk dat je het niet door hadquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
VIV had een dromentopic, had wel leuk voor jouw dromen geweestquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pilletjes waar je aparte dromen van krijgt![]()
Die van mij van vannacht had ik nog niet gemeld hier, mar dat waren drie verschillende achter elkaar en het was nogal apart.![]()
En die pilletjes slik ik al ruim twee maanden niet meer, maar ik zie het als een soort restverschijnsel
Jij opent toch nooit?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nee,wat vindt jij ervan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Deze gezien?
https://www.nu.nl/media/6(...)uziekprogrammas.html
Haha geeft niet hoorquote:
Heer aloa.quote:
Eet smakelijk!quote:
opquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Wat ligt er onder dat plakje zalm?
Dat snap ik, als hij me enigszins een beetje kent hierquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
FF dacht waarschijnlijk dat je het niet door had
Een rode biefstuk en daaronder garnalenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Wat ligt er onder dat plakje zalm?
Er ligt een garnaal op, die herken ik, maar volgens mij ligt er ook nog iets onder.quote:
Ja ik vind het wel tof dat ik ze vaak kan herinneren de ochtend eropquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
VIV had een dromentopic, had wel leuk voor jouw dromen geweest
Mijn dromen kloppen nooit, er is geen touw aan vast te knopen.
Lekkere combi.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een rode biefstuk en daaronder garnalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |