Sorry voor de kaap.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kreeg een melding dat ik geen topic kon openen, want er was er al een
FF dacht waarschijnlijk dat je het niet door hadquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
VIV had een dromentopic, had wel leuk voor jouw dromen geweestquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pilletjes waar je aparte dromen van krijgt![]()
Die van mij van vannacht had ik nog niet gemeld hier, mar dat waren drie verschillende achter elkaar en het was nogal apart.![]()
En die pilletjes slik ik al ruim twee maanden niet meer, maar ik zie het als een soort restverschijnsel
Jij opent toch nooit?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nee,wat vindt jij ervan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Deze gezien?
https://www.nu.nl/media/6(...)uziekprogrammas.html
Haha geeft niet hoorquote:
Heer aloa.quote:
Eet smakelijk!quote:
opquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Wat ligt er onder dat plakje zalm?
Dat snap ik, als hij me enigszins een beetje kent hierquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
FF dacht waarschijnlijk dat je het niet door had
Een rode biefstuk en daaronder garnalenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Wat ligt er onder dat plakje zalm?
Er ligt een garnaal op, die herken ik, maar volgens mij ligt er ook nog iets onder.quote:
Ja ik vind het wel tof dat ik ze vaak kan herinneren de ochtend eropquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
VIV had een dromentopic, had wel leuk voor jouw dromen geweest
Mijn dromen kloppen nooit, er is geen touw aan vast te knopen.
Lekkere combi.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een rode biefstuk en daaronder garnalen
Ik zou het met alle liefde willen doen, maar ik heb het gewoon heel vaak niet doorquote:
Ik zie ook zalm.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er ligt een garnaal op, die herken ik, maar volgens mij ligt er ook nog iets onder.
Een reuzengarnaal (gamba), en onderop ook gewone garnaaltjes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er ligt een garnaal op, die herken ik, maar volgens mij ligt er ook nog iets onder.
Nu voel ik me schuldig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het met alle liefde willen doen, maar ik heb het gewoon heel vaak niet door
Avondquote:
Best handig dat je je dromen in je verhaal kan verwerken, bepaalde dromen dan, want ze zullen niet allemaal geschikt zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel tof dat ik ze vaak kan herinneren de ochtend eropGeeft weer schrijfinspiratie. Ik heb vandaag ook een kort verhaaltje geschreven gebaseerd op een gedeelte van mijn droom van vannacht. De omgevingen waar je je in bevindt, wat er gebeurt, etc. kan gebruikt worden om verder een verhaal op te bouwen.
Tja afspraak is afspraak. Het komt een beetje flauw over maar als ze dit toelaten dan kun je straks ook niks meer zeggen als ze een hardstyle show geven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,wat vindt jij ervan?
Ik zou zeggen,ga samenwerken.
Nee nee NIET schuldig. Jouw TT en OP zijn veel leuker dan wat ik van plan wasquote:
Er is altijd wel een vrijwilligerquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het met alle liefde willen doen, maar ik heb het gewoon heel vaak niet door
Leuk. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel tof dat ik ze vaak kan herinneren de ochtend eropGeeft weer schrijfinspiratie. Ik heb vandaag ook een kort verhaaltje geschreven gebaseerd op een gedeelte van mijn droom van vannacht. De omgevingen waar je je in bevindt, wat er gebeurt, etc. kan gebruikt worden om verder een verhaal op te bouwen.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best handig dat je je dromen in je verhaal kan verwerken, bepaalde dromen dan, want ze zullen niet allemaal geschikt zijn.
Dit klinkt weer dubieus.quote:
Dat is waar!quote:
Ik dacht het, jij schrijft hetquote:
Knap als je dat kan, ik ben wat dat betreft Toos Fantasieloos. Al heb ik op de middelbare school weleens een spannend verhaal geschreven over de dakdekkers die aan de overkant van de school bezig waren en waar ik buitenaardse wezens van had gemaakt, de leraar vond het zo goed dat hij hij voor heeft gelezen in de klas.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar dan alsnog zijn bepaalde elementen ervan vaak nog wel bruikbaar. Ik heb dat heel vaak met dromen; een superweird verhaal (zijn dromen vrijwel altijd) maar dan bouw ik voort op iets daaruit en na het wakker worden onder mijn ochtendkoffie blijf ik erover fantaseren, en dat vormt vaak de basis voor mijn verhaal
Deisyyquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, ik ben wat dat betreft Toos Fantasieloos. Al heb ik op de middelbare school weleens een spannend verhaal geschreven over de dakdekkers die aan de overkant van de school bezig waren en waar ik buitenaardse wezens van had gemaakt, de leraar vond het zo goed dat hij hij voor heeft gelezen in de klas.
Maar dat was blijkbaar alles wat er aan schrijven in me zat
Nu doe je jezelf te kort.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nee NIET schuldig. Jouw TT en OP zijn veel leuker dan wat ik van plan was![]()
En voor mijn doen was ik snel, maar het was alsnog sloom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |