Sorry voor de kaap.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kreeg een melding dat ik geen topic kon openen, want er was er al een
FF dacht waarschijnlijk dat je het niet door hadquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
VIV had een dromentopic, had wel leuk voor jouw dromen geweestquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pilletjes waar je aparte dromen van krijgt![]()
Die van mij van vannacht had ik nog niet gemeld hier, mar dat waren drie verschillende achter elkaar en het was nogal apart.![]()
En die pilletjes slik ik al ruim twee maanden niet meer, maar ik zie het als een soort restverschijnsel
Jij opent toch nooit?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nee,wat vindt jij ervan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Deze gezien?
https://www.nu.nl/media/6(...)uziekprogrammas.html
Haha geeft niet hoorquote:
Heer aloa.quote:
Eet smakelijk!quote:
opquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Wat ligt er onder dat plakje zalm?
Dat snap ik, als hij me enigszins een beetje kent hierquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
FF dacht waarschijnlijk dat je het niet door had
Een rode biefstuk en daaronder garnalenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Wat ligt er onder dat plakje zalm?
Er ligt een garnaal op, die herken ik, maar volgens mij ligt er ook nog iets onder.quote:
Ja ik vind het wel tof dat ik ze vaak kan herinneren de ochtend eropquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
VIV had een dromentopic, had wel leuk voor jouw dromen geweest
Mijn dromen kloppen nooit, er is geen touw aan vast te knopen.
Lekkere combi.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een rode biefstuk en daaronder garnalen
Ik zou het met alle liefde willen doen, maar ik heb het gewoon heel vaak niet doorquote:
Ik zie ook zalm.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er ligt een garnaal op, die herken ik, maar volgens mij ligt er ook nog iets onder.
Een reuzengarnaal (gamba), en onderop ook gewone garnaaltjes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er ligt een garnaal op, die herken ik, maar volgens mij ligt er ook nog iets onder.
Nu voel ik me schuldig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het met alle liefde willen doen, maar ik heb het gewoon heel vaak niet door
Avondquote:
Best handig dat je je dromen in je verhaal kan verwerken, bepaalde dromen dan, want ze zullen niet allemaal geschikt zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel tof dat ik ze vaak kan herinneren de ochtend eropGeeft weer schrijfinspiratie. Ik heb vandaag ook een kort verhaaltje geschreven gebaseerd op een gedeelte van mijn droom van vannacht. De omgevingen waar je je in bevindt, wat er gebeurt, etc. kan gebruikt worden om verder een verhaal op te bouwen.
Tja afspraak is afspraak. Het komt een beetje flauw over maar als ze dit toelaten dan kun je straks ook niks meer zeggen als ze een hardstyle show geven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,wat vindt jij ervan?
Ik zou zeggen,ga samenwerken.
Nee nee NIET schuldig. Jouw TT en OP zijn veel leuker dan wat ik van plan wasquote:
Er is altijd wel een vrijwilligerquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het met alle liefde willen doen, maar ik heb het gewoon heel vaak niet door
Leuk. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel tof dat ik ze vaak kan herinneren de ochtend eropGeeft weer schrijfinspiratie. Ik heb vandaag ook een kort verhaaltje geschreven gebaseerd op een gedeelte van mijn droom van vannacht. De omgevingen waar je je in bevindt, wat er gebeurt, etc. kan gebruikt worden om verder een verhaal op te bouwen.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best handig dat je je dromen in je verhaal kan verwerken, bepaalde dromen dan, want ze zullen niet allemaal geschikt zijn.
Dit klinkt weer dubieus.quote:
Dat is waar!quote:
Ik dacht het, jij schrijft hetquote:
Knap als je dat kan, ik ben wat dat betreft Toos Fantasieloos. Al heb ik op de middelbare school weleens een spannend verhaal geschreven over de dakdekkers die aan de overkant van de school bezig waren en waar ik buitenaardse wezens van had gemaakt, de leraar vond het zo goed dat hij hij voor heeft gelezen in de klas.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar dan alsnog zijn bepaalde elementen ervan vaak nog wel bruikbaar. Ik heb dat heel vaak met dromen; een superweird verhaal (zijn dromen vrijwel altijd) maar dan bouw ik voort op iets daaruit en na het wakker worden onder mijn ochtendkoffie blijf ik erover fantaseren, en dat vormt vaak de basis voor mijn verhaal
Deisyyquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, ik ben wat dat betreft Toos Fantasieloos. Al heb ik op de middelbare school weleens een spannend verhaal geschreven over de dakdekkers die aan de overkant van de school bezig waren en waar ik buitenaardse wezens van had gemaakt, de leraar vond het zo goed dat hij hij voor heeft gelezen in de klas.
Maar dat was blijkbaar alles wat er aan schrijven in me zat
Nu doe je jezelf te kort.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nee NIET schuldig. Jouw TT en OP zijn veel leuker dan wat ik van plan was![]()
En voor mijn doen was ik snel, maar het was alsnog sloom
Geweldig verhaal en best nog redelijk gestructureerdquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn dromen van vannacht was o.a. dat ik met mijn ouders een rondvaart op een sloep door rivieren ging maken langs allemaal oude dorpjes en natuur. Mijn oudste kat ging mee for some reason, maar ze moest zwemmen en mocht niet mee op de sloep. Later gingen we stoppen bij een pannenkoekenrestaurant, en daar stond een badkuip in de eetzaal, en daar ging ik in bad. Daarna gingen we terug met de sloep, en was mijn kat in een reuzengarnaal veranderd, en mijn ouders gooiden haar in het water, maar ik vond dat ze te moe was om te zwemmen, dus ik dook erin om haar op de sloep te halen.
Wel toevallig dat ik net over een garnaal heb gedroomd
Ik vind dat wel creatief hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, ik ben wat dat betreft Toos Fantasieloos. Al heb ik op de middelbare school weleens een spannend verhaal geschreven over de dakdekkers die aan de overkant van de school bezig waren en waar ik buitenaardse wezens van had gemaakt, de leraar vond het zo goed dat hij hij voor heeft gelezen in de klas.
Maar dat was blijkbaar alles wat er aan schrijven in me zat
Mijn dromen gaan altijd over ergens naar toe gaan en nooit aankomen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat wel creatief hoor!Klinkt wel zeker ook als iets wat ik zou willen lezen! En dat de leraar het voor gaat lezen zegt ook wel wat toch?
Misschien dat ik het in de ochtend voor mezelf wat meer structureer onbewustquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig verhaal en best nog redelijk gestructureerd
En je hebt dus inderdaad voorspellende dromen
RIP katquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Sorry, ik heb die reuzengarnaal opgegeten. Wist ik veel…
Gelijk wanneer je wakker wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dat ik het in de ochtend voor mezelf wat meer structureer onbewustMaar de volgorde onthoud ik wel vaak. Maar maf is het wel, mijn kat ineens een garnaal geworden en wtf ga ik midden in een vol restaurant in bad
![]()
Ja, eigenlijk had ik dit gewoon vanmorgen in de SC moeten zetten
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn dromen gaan altijd over ergens naar toe gaan en nooit aankomen.
* Aoibhin noteert voor morgenquote:
Het klinkt als Theehuis Rhijnauwenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn dromen van vannacht was o.a. dat ik met mijn ouders een rondvaart op een sloep door rivieren ging maken langs allemaal oude dorpjes en natuur. Mijn oudste kat ging mee for some reason, maar ze moest zwemmen en mocht niet mee op de sloep. Later gingen we stoppen bij een pannenkoekenrestaurant, en daar stond een badkuip in de eetzaal, en daar ging ik in bad. Daarna gingen we terug met de sloep, en was mijn kat in een reuzengarnaal veranderd, en mijn ouders gooiden haar in het water, maar ik vond dat ze te moe was om te zwemmen, dus ik dook erin om haar op de sloep te halen.
Dat is zo balen dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HerkenbaarNet ergens onderweg naar zijn en dan word je wakker
Ik heb dan vaak ook zoiets van "joh, kon ik nou niet nog íets langer blijven slapen om het einde te weten
"
Een paar nachten geleden moest ik in Liechtenstein zijn voor een Songfestival-gerelateerd iets en net toen we op weg waren met het busje werd ik ook wakker
Eens -Shii-, goedenavond.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja er wordt nogal wat goedemorgen gezegd en dat vind ik 's ochtends ook wel gezellig als ik even inlog met m'n koffie en reageer daar dan ook op als er net iemand post met goedemorgen. En verder had ik nog wat getikt maar weer weggehaald.
Goedenavond allemaal!
Laat mij maar een badeendje zijn, Deisyy is al een goede.quote:
Deisyy is de bestequote:Op dinsdag 19 april 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij maar een badeendje zijn, Deisyy is al een goede.
Samba, gamba 🤔quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
... en was mijn kat in een reuzengarnaal veranderd ...
Ik moest na het wakker worden wel even aan Theehuis Rhijnauwen denken omdat we daar vaak na het kanoën heen gingen, maar in mijn droom zag het er wel heel anders uitquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klinkt als Theehuis Rhijnauwen![]()
By the way, de vorige bewoonster van mijn huis had een badkuip in de keuken staan. Ze is nogal een apart type
Ja nu wil ik apart nog een keer naar Liechtenstein, dankzij mijn droomquote:
Hahahahaquote:
Geniet ervanquote:
Misschien was het die in Maarssen. Die ligt ook aan het water.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moest na het wakker worden wel even aan Theehuis Rhijnauwen denken omdat we daar vaak na het kanoën heen gingen, maar in mijn droom zag het er wel heel anders uit![]()
quote:Haha, en toen jij er introk dacht je 'is dit gelijk de badkamer?'
Daar ben ik nooit geweest, dus dat kan ik niet bevestigenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien was het die in Maarssen. Die ligt ook aan het water.
Wel handig voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Dat bad was er al uit gesloopt toen ik voor het eerst ging kijken. Ik ken het alleen van verhalen.
Wie is onze dromendame en wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat ons dromendame er niet meer is.
Ben even haar naam kwijt,maar ze wist het wel leuk te duiden.quote:
Ik heb hier zelfs twee jaar geleden een setje foto's van gepostquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
@:pullup Heb je tijdens jullie trainingskampen wel eens oude Expo 92 paviljoens bezocht ? Zie nu een reportage op de Spaaanse TVE Espaņa Directo. Morgen is het 30 jaar geleden dat de opening was
Ah OK .. vergeten blijkbaar..quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs twee jaar geleden een setje foto's van gepost
Ja en dan echtquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. is me nooit zo opgevallen, maar jammer wel dat ze er niet meer is ..
Zal zo even zoeken de roei accomodaties zitten aan die kant van de rivier dus je komt er altijd bijna doorheenquote:
Ja er waren beelden vanaf een brug.. zag wat boeien en steigersquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal zo even zoeken de roei accomodaties zirren aan die kant van de rivier dus je komt er altijd bijna doorheen
Zekers, ik vond haar echt een lieve en toffe meid.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. is me nooit zo opgevallen, maar jammer wel dat ze er niet meer is ..
Dus jij vond het minder lekker dan je katquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een stoofschotel met donker bier erin gegeten, en heb nu pas door dat mijn kat bijna klaar is met het uitlikken van mijn bord
Dat bord hoef je dus niet meer af te wassen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een stoofschotel met donker bier erin gegeten, en heb nu pas door dat mijn kat bijna klaar is met het uitlikken van mijn bord
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er waren beelden vanaf een brug.. zag wat boeien en steigers
Had je wel bekijks zeker midden in het restaurant in bad 🤣quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik nu begreep is dat ze 29 paviljoens wel bij houden .. maar er waren er over de 100 ..quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was er een. Alles redelijk vervallen ondertussen.
Maar eigenlijk was dat na 5 jaar al het geval, ik kwam in 1997 voor het eerst in Sevilla en toen was het al een zooi daar
Dat roeit moeilijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was er een. Alles redelijk vervallen ondertussen.
Maar eigenlijk was dat na 5 jaar al het geval, ik kwam in 1997 voor het eerst in Sevilla en toen was het al een zooi daar
Ja klopt wel, in de loop der jaren zijn er een aantal juist weer gerenoveerd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik nu begreep is dat ze 29 paviljoens wel bij houden .. maar er waren er over de 100 ..
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel, in de loop der jaren zijn er een aantal juist weer gerenoveerd.
Er is ook een pretpark net over de brug ' La isla magica' Dat nog in bedrijf is. ( meestal niet in de winter weggens te weinig belangstelling van de Spanjaardend an maar in de lente gaat het altijd open
Lekker picos knabbelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook op de rivier ernaast![]()
Mijn Catamaran om ze te volgen
[ afbeelding ]
quote:
En je wat uurtjes op dat ding zitquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
Je moet toch wat als er niets te schreeuwen valt
Nee ze gaan nog op benzine. 1 tankje per dagquote:
pruttel pruttel ... Komt nog welquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze gaan nog op benzine. 1 tankje per dag
Dingen zijn nog wel een beetje.... ehm hoe zal ik het zeggen.....Spaans. Wat inhoud dat ze het niet altijd even goed doen. Dit jaar twee keer stilgelegen midden in de stad en weer teruggesleeptquote:
Je mobiel kun je dan maar beter op zak hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dingen zijn nog wel een beetje.... ehm hoe zal ik het zeggen.....Spaans. Wat inhoud dat ze het niet altijd even goed doen. Dit jaar twee keer stilgelegen midden in de stad en weer teruggesleept
Haha nee hoor ik had alles opgegeten, maar er bleef nog wat van het vocht achter.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij vond het minder lekker dan je kat
Meestal verdampt de alcohol in gerechten ... maar niet in een ijstoetjequote:Op dinsdag 19 april 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik had alles opgegeten, maar er bleef nog wat van het vocht achter.
Ik maak me eerder zorgen of mijn kat niet stiekem wat alcohol op heeft. Het zal grotendeels verdampt zijn, maar toch
Niet eensquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je wel bekijks zeker midden in het restaurant in bad 🤣
ik kijk nu coppa italiaquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal verdampt de alcohol in gerechten ... maar niet in een ijstoetje
Laat ik dat nou net niet in huis hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal verdampt de alcohol in gerechten ... maar niet in een ijstoetje
Samba pa tiquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet in huis hebbenArme Samba
quote:
🤣🤣quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet eensIedereen om mij heen zat rustig pannenkoeken te eten
Ja Mario, dat hebben we hier gisteren als 1 van de eersten besproken.. triest voor hem en zn familiequote:
Ja maar hij is bekend en via social media was natuurlijk ook bekend dat zn vrouw zou gaan bevallen van een tweeling ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:20 schreef mario390 het volgende:
ja weet je als in oostenrijk of duitsland
en meid en kind verliert weet dat niemand
en bij deze fall werd en week van dat gesproken
Ik zou zeggen in Utrecht of is dat te vaag?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar is dit?
Aoibhin mag niet raden
De zuidelijke Sahelwoestijn?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar is dit?
Aoibhin mag niet raden
Afgekeurdquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:30 schreef mario390 het volgende:
goal vor milan
giroud spelt weer bij en
andere team,weest ik niet
Dit kan Leeuwarden zijn.De Kelders.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar is dit?
Aoibhin mag niet raden
Te vaag en tevens onjuist.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen in Utrecht of is dat te vaag?
Bijna goed.quote:
Oepsquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar is dit?
Aoibhin mag niet raden
quote:
Je twijfeltquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kan Leeuwarden zijn.De Kelders.
Jij bent een toptante.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Olle heeft absence epilepsie.
Ik ga hem extra knuffelen en gelukkig mag hij nog sporten.
Morgen uitslapen
Grote vriend.quote:
Jij had voorkennis.quote:
Mooi plekje daar.quote:
Ja. Ik kom er graag.quote:
Ik ben een keer in Leeuwarden geweest ja. Dus dat was te oneerlijk geweestquote:
Knuffel hem maar lekker Saarquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Olle heeft absence epilepsie.
Ik ga hem extra knuffelen en gelukkig mag hij nog sporten.
Morgen uitslapen
Ik hou me daar ook strikt aan.quote:
Mooie plek om te wonen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb daar een tijdje vlakbij gewoond.De Voorstreek.
Gisteren.quote:
Ik ben wel 2 x in Leeuwarden geweest ... maar toen moest die gracht nog gegraven worden volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Leeuwarden geweest ja. Dus dat was te oneerlijk geweest
Dat is altijd goed nieuwsquote:
Je lag in de Prinsentuin.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel 2 x in Leeuwarden geweest ... maar toen moest die gracht nog gegraven worden volgens mij
Dat wordt een puinzooi, kijk maar eens naar ajax de laatste weken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn er ff niet bij .. Maar wacht maar tot Ten Hag daar de scepter gaat zwaaien..
Ze nemen ook alles over van Utrechtquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel 2 x in Leeuwarden geweest ... maar toen moest die gracht nog gegraven worden volgens mij
Waar ik nu woon is iets rustiger.quote:
Ja maar daar gaan nu natuurlijk de geruchten al een tijdje rond ... Alfred Schreuder gat dat herstellenquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt een puinzooi, kijk maar eens naar ajax de laatste weken.
Of Schreuder het nou is ja .............quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan nu natuurlijk de geruchten al een tijdje rond ... Alfred Schreuder gat dat herstellen
Is dat een Duitser?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan nu natuurlijk de geruchten al een tijdje rond ... Alfred Schreuder gat dat herstellen
Ik weet het ook niet .quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of Schreuder het nou is ja .............
Okee.quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is iets rustiger.
Was al eerder assistent van Ten Hag bij Ajax.quote:
En bij Koetje in Barcelonaquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was al eerder assistent van Ten Hag bij Ajax.
Zit nu bij Brugge als coach.
Heeft ook vrij lang gevoetbald.
Zo jammer is dat.Ik werkte daar ooit in een kledingzaak en wat een drukte,daar is nu niks meer van over.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vond het centrum ook opvallend rustig gisteren.
De reden dat Koetje nog wat punten haalde hoor ikquote:
Xavi's cijfers zijn de slechtste sinds 2002 ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De reden dat Koetje nog wat punten haalde hoor ik
Minder punten dan die koe?quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Xavi's cijfers zijn de slechtste sinds 2002 ...
Oh is dat structureel. Zonde.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo jammer is dat.Ik werkte daar ooit in een kledingzaak en wat een drukte,daar is nu niks meer van over.
Op Twitch ook. Het houdt me van de straatquote:
quote:
Tonjaquote:
van wat ? ik was nie inter fanquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Inter wint .. ben je nog steeds fan ?
Dat zei je wel.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ja zoiets ... Gisteren kwam er zoiets langs
Best slecht wel, beide. En Xavi nog iets slechter dus.quote:
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best slecht wel, beide. En Xavi nog iets slechter dus.
Al staat ie wel tweede nu. De rest van de teams doet het dus nog slechter, op 1`na dan.
Het gaat erom dat xavi het nog slechter doetquote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat xavi het nog slechter doet
Dat bedrag voor een container....quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit daar ook een garage bij ? Ik vat hm verder niet
En je bent verplicht om het te verhuren als sociale huurwoning.quote:
En waarom ligt Xavi dan (nog) niet onder vuur?quote:
Laporte krijgt nu de laag ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom ligt Xavi dan (nog) niet onder vuur?
Beeldvorming, hij staat tweede.
Las gisteren weer verhalen over Cruijff naar Ajax.quote:
Niets over gehoord.. Maar zou kunnen dat ie eieren voor zn geld kiest en daar het kippenhok voortijdig verlaat ..quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las gisteren weer verhalen over Cruijff naar Ajax.
Hebben ze het daar nog over?
Hoor ik daar iets over eireren ik ben kippen boerquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets over gehoord.. Maar zou kunnen dat ie eieren voor zn geld kiest en daar het kippenhok voortijdig verlaat ..
Komt vast goed BDSquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hoor ik daar iets over eireren ik ben kippen boer
Je ouders zijn niet de enigequote:Op dinsdag 19 april 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh is dat structureel. Zonde.
Mijn ouders missen de V&D.
V&D was stil blijven staan, faillissement was onvermijdelijkquote:
Maar Koninklijkquote:Op woensdag 20 april 2022 00:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ach ja alles en iedereen heeft een levensduur
Ach ja ... nooit zo mn ding geweest ...quote:Op woensdag 20 april 2022 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Broodje hema rookworst met mosterd
Lol een maatje van mij heeft die dingen gemaakt en verkocht en heeft een eeuwig traumaquote:Op woensdag 20 april 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja ... nooit zo mn ding geweest ...
Ik vond die uitstalling van chocolaatjes met kerstmis en pasen altijd zo heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
V&D was stil blijven staan, faillissement was onvermijdelijk
Ja, dat bestaan blijf ik ook nog heel lang proberen te rekken als het moetquote:
Het was vertrouwd, en dat is hun ondergang geweest.quote:Op woensdag 20 april 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond die uitstalling van chocolaatjes met kerstmis en pasen altijd zo heerlijk![]()
En lekker met vriendinnen van school in tussenuren even daarheen en dan lekker snel langs kleren van verschillende merken kunnen.
En lekker naar de bovenste verdieping voor een broodje kruidenkaas
Ik vind die broodjes lekker zo afentoe en ik koop daar mijn onderbroekenquote:Op woensdag 20 april 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat bestaan blijf ik ook nog heel lang proberen te rekken als het moet
Weer een werkdag.quote:
Hier ook een drukke dag. Een hele dag die kleine meid hier en om 19 uur weer vergadering. Ik begin de dag al moe dus dat wordt wat.quote:
Snel een bakkie.quote:Op woensdag 20 april 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook een drukke dag. Een hele dag die kleine meid hier en om 19 uur weer vergadering. Ik begin de dag al moe dus dat wordt wat.
Dank je wel GGquote:Op woensdag 20 april 2022 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snel een bakkie.![]()
![]()
Dan begint de dag hopelijk goed.
Gezellig op de camping, het is er wel mooi weer voor en voor je kleindochter is het daar natuurlijk helemaal leuk om te zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:15 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
hier ook drukke, vermoeiende maar leuke dagen....druk op de camping, veel werk om alles naar mijn zin te krijgen. Gister kleindochter gehad, zo snel boodschapjes en weer naar de camping
Ja, ook prachtig weer erbij inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig op de camping, het is er wel mooi weer voor en voor je kleindochter is het daar natuurlijk helemaal leuk om te zijn.
Geniet van de dagen Chanel
Ja, dit zijn wel lekkere dagen, van mij mag het zo blijven, niet te warm en toch lekker zonnetje om overdag buiten te kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook prachtig weer erbij inderdaad.
We zijn daar eerst nog druk bezig maar zodra het kan gaat ze mee voordat we helemaal druk zijn en haar zus er ook bij krijgen (begin Juni).quote:Op woensdag 20 april 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig op de camping, het is er wel mooi weer voor en voor je kleindochter is het daar natuurlijk helemaal leuk om te zijn.
Geniet van de dagen Chanel
Op twee oppassen dat gaat vermoeiend worden.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We zijn daar eerst nog druk bezig maar zodra het kan gaat ze mee voordat we helemaal druk zijn en haar zus er ook bij krijgen (begin Juni).
Jij ook een fijne dag met je kleindochter.
Misschien een advertentie plaatsten voor een oppas?quote:Op woensdag 20 april 2022 07:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet eens op mezelf passen.
Goeiemerrege
quote:Op woensdag 20 april 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een advertentie plaatsten voor een oppas?
Heb je de kerstman gezien bij V&D?quote:Op woensdag 20 april 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond die uitstalling van chocolaatjes met kerstmis en pasen altijd zo heerlijk![]()
En lekker met vriendinnen van school in tussenuren even daarheen en dan lekker snel langs kleren van verschillende merken kunnen.
En lekker naar de bovenste verdieping voor een broodje kruidenkaas
Spengleri’squote:
20 april om precies te zijn.quote:
Spannend hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 14:07 schreef mario390 het volgende:
dat heeft maar nie jemand van julie
erwähnt
https://secretcircle.com/tv-shows/hot-summer
Ik wist dat ook niet hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 14:07 schreef mario390 het volgende:
dat heeft maar nie jemand van julie
erwähnt
https://secretcircle.com/tv-shows/hot-summer
Dan is 30 april een betere dagquote:Op woensdag 20 april 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Is ook de geboortedag van Hitler zie ik nu
Dan ben jij jarig?quote:
Nee, toen schoot die engerd zich een kogel door zijn kopquote:
Ahhquote:Op woensdag 20 april 2022 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, toen schoot die engerd zich een kogel door zijn kop
Wedstrijdje wie er als eerste is.quote:
Nu nog even 420 ballonnen lek steken.quote:
Of gewoon alles in de fik stekenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nu nog even 420 ballonnen lek steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |