ben pas op 6 minquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen was zijn toontje opeens heel anders.
Ik weet niet beter dan dat het er zo uitziet eigenlijk. Kom er zo vaak dat ik me het oude station niet meer kan herinneren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind Utrecht CS wel overzichtelijker geworden
Kan me vergissen, maar volgens mij het grootste ns station van Nederland.quote:
Dat grote klapperende blauwe bord vond ik als klein jongetje indrukwekkendquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het er zo uitziet eigenlijk. Kom er zo vaak dat ik me het oude station niet meer kan herinneren.
Oh echt zou dan verwachten dat Amsterdam of Rotterdam dat isquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar volgens mij het grootste ns station van Nederland.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar volgens mij het grootste ns station van Nederland.
Rotterdam CS is maar een kleintje vergeleken met Utrecht CSquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt zou dan verwachten dat Amsterdam of Rotterdam dat is
Utrecht zit een heel winkelcentrum aan vast.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt zou dan verwachten dat Amsterdam of Rotterdam dat is
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht zit een heel winkelcentrum aan vast.
En met Groningen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Rotterdam CS is maar een kleintje vergeleken met Utrecht CS
https://nl.wikipedia.org/(...)ations_van_Nederlandquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:57 schreef maily het volgende:
Grootste treinstations Nederland
Amsterdam op 1, Utrecht op 2 ......
13e plek dusquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:57 schreef maily het volgende:
Grootste treinstations Nederland
Amsterdam op 1, Utrecht op 2 ......
Het ging om het grootste toch?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)ations_van_Nederland
Wat is grootste? Aantal m2? Aantal treinbewegingen? Aantal passagiers? En passagiers, zijn dat zelfde als bezoekers? En hoe bepaal je dat?quote:
https://nl.wikipedia.org/(...)on%20van%20Nederland.quote:Station Utrecht Centraal is het centraal station van de stad Utrecht, de hoofdstad van de Nederlandse provincie Utrecht. Het station is het belangrijkste knooppunt van de spoorlijnen in Nederland en is mede daardoor in oppervlakte en reizigersaantallen het grootste station van Nederland.
Is ook wel logisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)on%20van%20Nederland.@:maily
NS HQ, Prorail en ILT zit niet voor niets in Utrechtquote:
Nee. Hoog catherijne staat los van centraal station.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht zit een heel winkelcentrum aan vast.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Hoog catherijne staat los van centraal station.
Nope. Je moet eerst naar buiten voor je hc inloopt.quote:
Ik kom er bijna dagelijks. Ik heb geen Google nodig om dat gebied te kennen.quote:
Was ook bedoelt voor Fruitjequote:Op dinsdag 19 april 2022 17:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kom er bijna dagelijks. Ik heb geen Google nodig om dat gebied te kennen.
Ik weet niet waar jij langsloopt dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
vroeger liep je wel direct HC in zonder de buitenlucht inquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet er morgen weer langs, zal even een video voor je maken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij langsloopt dan.
Vroeger ja, al jaren niet meer zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger liep je wel direct HC in zonder de buitenlucht in
Ik moest net aan jou denken!quote:
Lijkt me een zaak voor Meneer de Haan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken!
Kijk, een treintweet
[ twitter ]
Of voor de pleeboyquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een zaak voor Meneer de Haan.
Ik moest drie keer denken voor ik snapte wie je bedoeldequote:Op dinsdag 19 april 2022 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een zaak voor Meneer de Haan.
En straks weer klagen dat de boel verstopt zit (de plee, niet jij)quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken!
Kijk, een treintweet
[ twitter ]
Ik geef die knuppels net een replyquote:
Ik ga voor Maik.quote:
spamquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:16 schreef DJMO het volgende:
En er staat een nieuw wandelavontuur online: DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Jij bent nog maar een kindje dus je weet niet wat spam is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent nog maar een kindje dus je weet niet wat spam is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Weinig op tv nogquote:
Maar hij was wel de verantwoordelijke voor de Wendy look.quote:
Hij was haar dealer?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hij was wel de verantwoordelijke voor de Wendy look.
gedraag jequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:19 schreef Maanvis het volgende:
@:paul is het niet bedtijd voor jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wie is hier nou de volwassene, Gij of ik? HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
nee 20-4quote:
zuchtquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:26 schreef Maanvis het volgende:
Mag ik bij jou op schoot @:paul heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee als we samen naar de ikea gaan
420 is feestdagquote:
wat zit je nou te zuchten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wil je met mij verkeren heeeeeeeeequote:
Kunnen jullie niet samen een showtje gaan maken ergens weekelijks op de npo3 op een tijd stip dat ik sporadisch kijk lijkt mij wel grappig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat zit je nou te zuchten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wil je met mij verkeren heeeeeeeee
benjamin ben?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet samen een showtje gaan maken ergens weekelijks op de npo3 op een tijd stip dat ik sporadisch kijk lijkt mij wel grappig.
En Karbonkel.quote:
paul is wel een karbonkel heeeequote:
quote:
Jij bent toch echt van de maan roos vis.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Op de steiger, een reiger.
In de sloep, poep.
De vogel vliegt weg,
Ik blijf zitten met de troep.
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben net als een goede wijn, bordeaux roodquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Is van Sluipschutters trouwens, als er weer een bepaalde blauwe een FP item maakt
gooide ooit een stukje van Osdorp Posse met een paar kleine aanpassingen en toen dacht er een dat ik het had bedachtquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben net als een goede wijn, bordeaux rood
als je maar goeie tampons hebt danquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben net als een goede wijn, bordeaux rood
Ik check de tekst van "Moordenaar". Maar die ga ik niet posten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gooide ooit een stukje van Osdorp Posse met een paar kleine aanpassingen en toen dacht er een dat ik het had bedacht![]()
In mijn kut geen troep. Ik gebruik wel maandverband.quote:
Check messenger ook evenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik check de tekst van "Moordenaar". Maar die ga ik niet posten.
En jij je reacties.quote:
U heeft een reply mijn waarde heer.quote:
In ONZquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Op de steiger, een reiger.
In de sloep, poep.
De vogel vliegt weg,
Ik blijf zitten met de troep.
Mijn mooiste damequote:Op dinsdag 19 april 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
In ONZ
een bons
daar was de knal
worstje was er al
Frisse manquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn mooiste dame
geen aanname
Altijd fijn
om met jou te zijn.
Ik heb ooit gehad dat ze mij voor hem aanzagen en handtekeningen wilden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:51 schreef DJMO het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)schuldigingen-yvonne
Dafuq lees ik nu? @:FreshFruit
Die gozer doet echt geen vlieg kwaad. Mijn jeugdheld en zo inter als de pest.
Die yvonne moet effe snel optiefen als je 't mij vraagt ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehad dat ze mij voor hem aanzagen en handtekeningen wilden.
Wij altijd een team samenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frisse man
die nog een aardig portje dansen kan
Jou kan ik niet missen
laat ik je daar van vergewissen
Ben je ook Fan van Samantha Steenwijk?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die yvonne moet effe snel optiefen als je 't mij vraagt ...
Wie?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je ook Fan van Samantha Steenwijk?
Hey,wie ben jij?quote:
De dame die 25 kilo afgevallen is door op een paard te zitten.quote:
1+1=1quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij altijd een team samen
Daar komt niemand tussen
Ik zeg daarop Amen.
En wij gaan plussen.
Laat ze niet vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:03 schreef DJMO het volgende:
Ik heb er genoeg van voor vandaag. De ballen.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dame die 25 kilo afgevallen is door op een paard te zitten.
1 team 1 taak.quote:
Nee nee neequote:Op dinsdag 19 april 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dame die 25 kilo afgevallen is door op een paard te zitten.
Sorry hoor Sked,maar geloof jij het?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee nee nee
Ze eet vooral kleine porties het paardrijden is bijzaak
maakt toch ook geen bal uit wat die dame heeft gedaan om af te vallenquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry hoor Sked,maar geloof jij het?
Pillen jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee nee nee
Ze eet vooral kleine porties het paardrijden is bijzaak
Tuurlijk niet. Zal best zijn dat ze dat heeft gedaan, maar daarmee val je niet zoveel af in zo'n tijd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry hoor Sked,maar geloof jij het?
Maar zeg het dan gewoon.En kom niet met smoesjes aan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
maakt toch ook geen bal uit wat die dame heeft gedaan om af te vallen
vind het zo overtrokken allemaal
wordt een beetje boel BN moe zo langzamerhand
ik snap niet wat die Yvonne daar mee te maken heeftquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar zeg het dan gewoon.En kom niet met smoesjes aan.
Die heeft zeker issues. Kindsterretje hè. Maar ze kickt erop en verdient bakken geld ermee, lekker toch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet wat die Yvonne daar mee te maken heeft
zo'n BS
die heeft zelf denk ik een enorm issue
dat je je zo met anderen bezig moet houden
ach jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft zeker issues. Kindsterretje hè. Maar ze kickt erop en verdient bakken geld ermee, lekker toch.
Yvonne heeft een verdienmodel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet wat die Yvonne daar mee te maken heeft
zo'n BS
die heeft zelf denk ik een enorm issue
dat je je zo met anderen bezig moet houden
i knowquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yvonne heeft een verdienmodel.
Wat de roddelbladen,en Showniews RTL Boulevard ook hebben.
Druk weekend gehad zeker?quote:
Lekker slipe.quote:
Dan heb je de boel onder controle.quote:
Doe die pietjepuk maar aanpakkenquote:
Kon ook al de handjes niet thuis houden.quote:
Die beerput is maar net open.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat ik denk FF dat dat soort dingen al gebeurde in de tijd van de zaterdagavond shows vroeger en altijd zo geweest is maar het vroeger niet uit kwam.
Tis toch allemaal verzonnen door Yvonnequote:
Yvonne is er vrij relexad onder.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tis toch allemaal verzonnen door Yvonne
Yvonne is een wappiequote:
Dat denk ik niet.quote:
wappies verzinnen ook dingenquote:
Yvonne heeft spionnen.quote:
die niet te vertrouwen zijnquote:
frikandel van de zeequote:
wat voor vis bedoel ikquote:
quote:8 mei is de dag van kibbeling, de bijzondere vissoort dat alleen voorkomt in de zeeën van Nederland, Ierland, Antarctica (zolang dat tenminste nog bezwembare zeeën zijn) en de Noordpool, waarmee het dier het enige beest is dat zowel op de Noord-, als op de Zuidpool gevonden kan worden. Door de ijskoude temperatuur heeft de kibbeling een reeks mutaties ondergaan waardoor hij een krokant en knapperig korstje heeft aan de buitenkant en een smeuïge binnenkant. De kibbeling is vooral geliefd vanwege zijn lekkere wangetjes die maar al te graag door de vissende Nederlander wordt gegeten.
ja tis gewoon ee politiek spelletjequote:Op woensdag 20 april 2022 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
Hij lult ook maar wat,het is algemeen bekend dat het in de gelederen van FVD ook voorkomt.
Wel een heel gek spelletje dan wat die complotmarmot speelt.quote:Op woensdag 20 april 2022 02:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis gewoon ee politiek spelletje
niks geks aan gebeurde al toen hij nog luiers volscheetquote:Op woensdag 20 april 2022 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een heel gek spelletje dan wat die complotmarmot speelt.
Hij komt er nu mee weg.Als kamerlid zijnde.quote:Op woensdag 20 april 2022 02:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niks geks aan gebeurde al toen hij nog luiers volscheet
ja dat is poiltiek hequote:Op woensdag 20 april 2022 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt er nu mee weg.Als kamerlid zijnde.
quote:
wiesdaquote:
Dit is Erik-Jan Rosendahl.quote:
Ben benieuwd hoe de koela gesmaakt heeftquote:Op woensdag 20 april 2022 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Erik-Jan Rosendahl.
Geweldige gast.
Maar ken je hem echt niet? Hij was altijd de sidekick van Rick van Velthuyzen.quote:Op woensdag 20 april 2022 03:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de koela gesmaakt heeft
ik luister nooit naar de radio, vele teveel gelulquote:Op woensdag 20 april 2022 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ken je hem echt niet? Hij was altijd de sidekick van Rick van Velthuyzen.
Dan beter hier zitten.quote:Op woensdag 20 april 2022 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik luister nooit naar de radio, vele teveel gelul
ja hier is het tenmiste geen popi jopi gelul voor de kijkcijfersquote:
Is goed Hans T.quote:Op woensdag 20 april 2022 03:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja hier is het tenmiste geen popi jopi gelul voor de kijkcijfers
als ik radio luister wil lk muziek horen. Goede muziek door musici die hun instrument beheersen.
Geen ongeinspireerde bagger of nutteloos gelul over de vagina van Yvonne coledewaier
Scherpquote:
glas plas das was gras poep wasquote:
Jan Akkerman woonde bij me in het dorp.Ik ben vaak met zijn zoons op stap geweest.quote:Op woensdag 20 april 2022 03:17 schreef Maanvis het volgende:
geen idee hoe oud Thijs van leer inmiddels is maar hij blijft eeen baas
coolquote:Op woensdag 20 april 2022 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jan Akkerman woonde bij me in het dorp.Ik ben vaak met zijn zoons op stap geweest.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 20 april 2022 03:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
cool
thijs is nog steeds een baas he
Dat is wel iets anders Maan.quote:Op woensdag 20 april 2022 03:25 schreef Maanvis het volgende:
Ook een beetje achterlijk om mensen in de media van drugsgebruik te beschudligen...
TERING KOM JE UIT EEN EI OFZO
JE WEET TOCH DAT ZE DAAR DAGEN VAN 22 UUR MAKEN
HOE DENK JE DAN DAT ZE WAKKER BLIJVEN, EIVONNE
wat is iets andersquote:
In principe is de stof hetzelfde maar het doel anders.quote:
bij talpa hebben/hadden ze drugstests voor iedereen omdat mensen dus keihard aan de pep gingen om de lange dagen te kunnen makenquote:Op woensdag 20 april 2022 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In principe is de stof hetzelfde maar het doel anders.
De Pepsi test?quote:Op woensdag 20 april 2022 03:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij talpa hebben/hadden ze drugstests voor iedereen omdat mensen dus keihard aan de pep gingen om de lange dagen te kunnen maken
ja die yvonne krijgt het nog ene keer serieus aan de stok met de dealerts van Samantha en Dannyquote:
Jij mag niet meer raden.quote:
Danke wol.quote:
wat?quote:
5 euro op je muil.quote:
wat voor weer wordt het vandaag, dan weet ik wat ik aan moet trekkenquote:Op woensdag 20 april 2022 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
En snowflake, ik was deze even vergeten.Maar het staat lijnrecht op de sluiting van DTS.
Sinds Piet is overleden weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2022 04:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat voor weer wordt het vandaag, dan weet ik wat ik aan moet trekken
We gaan het zien, ik heb net ff een TR gemachtquote:Op woensdag 20 april 2022 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn punt is dat de ene zegt een TR te maken en een ander dat afkeurt.
Ik was koffie voor je maken.quote:Op woensdag 20 april 2022 04:51 schreef Maanvis het volgende:
Lame hoor @:Freshfruit, DT ninja en dan wegwezen
Wat lief juffrouw janniequote:
b0lkqqquote:
Godverdomme!!!quote:
quote:
Netjes tochquote:
Welke dag is het vandaag?quote:Op woensdag 20 april 2022 05:58 schreef Maanvis het volgende:
Waar loop je vandaag heen DJMO? Naar de hel, de maan of naar de pomp?
20-4-2022quote:
Ik doelde niet op de datum, maar op de dag van de week.quote:Op woensdag 20 april 2022 06:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
20-4-2022.
Ik denk dt ik vandaag een blauwtje ga lopen
woensdag. Ik ga dus naar eindhoven.quote:Op woensdag 20 april 2022 06:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doelde niet op de datum, maar op de dag van de week.
Woensdag = bezoekdag aan mijn kinderenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
woensdag. Ik ga dus naar eindhoven.
Heb ook geen zin om op eieren te lopen
quote:
oke oke ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Woensdag = bezoekdag aan mijn kinderenDus dan heb ik doorgaans geen wandelplannen. Maar als ik de kolder in m'n kop krijg kan het zomaar eens zijn dat ik in Gouda uitstap en de rest naar Rotterdam ga lopen.
Morguh Maan 😘quote:
HET IS FRIETquote:Op woensdag 20 april 2022 06:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was even bezig
https://frontpage.fok.nl/(...)n-banden-leggen.html
De opmerking waarvan je wist dat hij ging komenquote:
om mij te etterenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De opmerking waarvan je wist dat hij ging komen![]()
Opzettelijk niet in de poll gezet
Niet specifiek jou hoor, maar alle friet droeftoeters.quote:
niks droefs aan een connaisseur zijnquote:Op woensdag 20 april 2022 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet specifiek jou hoor, maar alle friet droeftoeters.
oneensquote:
ongesteld of opgewonden wat bedoel jequote:
Ben aan de wandelquote:Op woensdag 20 april 2022 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ongesteld of opgewonden wat bedoel je
Dus je bent loopsquote:
Kan lekker zijnquote:Op woensdag 20 april 2022 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
broodje brood met extra brood en een bammetje ertussen
Nee, want ik ben geen teef.quote:
maar je loopt welquote:
dan ben je een schuinsmarcheerderquote:Op woensdag 20 april 2022 13:27 schreef Maanvis het volgende:
ben je een loper, dan mag je alleen schuin lopen
DJMO zal een goede soldaat zijn met haar schuine gemarcheerquote:Op woensdag 20 april 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan ben je een schuinsmarcheerder
Daar was ik net nogquote:Op woensdag 20 april 2022 10:17 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruit
Speciaal voor jou even twee videos gemaakt. De eerste is de lange versie waarbij je bij de zij ingang van Utrecht naar buiten loopt, en de tweede een korte overzichtsvideo van de situatie op het stationsplein. Je loopt dus niet rechtstreeks HC in vanuit de stationshal, je moet hoe dan ook eerst naar buiten.
En ik kom er vanavond weer langsquote:
is je OV kaart ingetrokken?quote:
JA en bij ontslag wordt die ingetrokkenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
JA en bij ontslag wordt die ingetrokken
zo werkt dat bij FOK!
Bovendien moeten ze die van jou aan @:paul geven
Jij denkt dat Paul en Murp geld krijgen voor wat ze doen?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
JA en bij ontslag wordt die ingetrokken
zo werkt dat bij FOK!
Bovendien moeten ze die van jou aan @:paul geven
Krijgen we ook, vergoedingquote:Op woensdag 20 april 2022 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij denkt dat Paul en Murp geld krijgen voor wat ze doen?
Je wajong maakt Danny niet over hequote:
Lees je dit Danny. Hij steelt van jouquote:Op woensdag 20 april 2022 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je wajong maakt Danny niet over he
Ik was tenminste nog games crew mocht je die games nog houden uiteindelijk nooit een recensie geschreven.
🫢quote:
Pokémonkaarten?quote:
Heb je mijn videos nog gezien die ik voor je gemaakt heb?quote:
Nee,staan ze in DTS?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je mijn videos nog gezien die ik voor je gemaakt heb?
quote:Op woensdag 20 april 2022 10:17 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruit
Speciaal voor jou even twee videos gemaakt. De eerste is de lange versie waarbij je bij de zij ingang van Utrecht naar buiten loopt, en de tweede een korte overzichtsvideo van de situatie op het stationsplein. Je loopt dus niet rechtstreeks HC in vanuit de stationshal, je moet hoe dan ook eerst naar buiten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |