Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoekquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook![]()
@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
Zo'n schutting met horizontale planken. Ze denken waarschijnlijk dat het een inbouwwasrek is ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:46 schreef arvensis het volgende:
Ondergoed tussen de schutting in de voortuin….?
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoek![]()
Buuf aan de andere kant gooit de deken van hond over de schutting om te drogen en dát vind ik dan weer niet erg. Tis maar net wát het is maar bij ondergoed trek ik de grens
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook![]()
@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:55 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?
maar nee, ondergoed bij de voordeur is wel iets dat niet hoeft..
Fijn! Ik was ook halverwege het testen voordat we op vakantie gingen. En die tarwe kon gelukkig wel. Dat scheelt zoveel gedoe. Even een broodje of iets bij die koffie ofzo. Het zit in zoveel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef exode het volgende:
[..]
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.
Gluten ging trouwens goed!Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan van verloofde! Altijd zó makkelijk: oh, zij doet het wel... Poot stijf blijven houdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef exode het volgende:
Verloofde had vorige week alweer stress op haar werk. Er was gedoe over de formatie van volgend jaar en....ja....zij mocht weer gaan inschikken. Ze zou dan woensdag, donderdag, vrijdag moeten werken. Maar dan hebben wij een opvang probleem.
Ze heeft voet bij stuk gehouden voor het eerst in de 16 jaar dat ze er werktZij schuift altijd en past zich aan en nu dus lekker niet. En gelukt, ze gaat dinsdag, woensdag, donderdag werken en dat laat ze zo staan de komende jaren. Ze gaat wel voor het eerst in haar juffen bestaan voor een middenbouw groep staan, groep 5. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden na jaren groep 7 en 8.
Wij hebben de winterbanden er niet op gehad, ze waren aan vervanging toe en de nieuwe auto zou begin van het jaar komen... Die is er nog altijd niet... maar dus geen bandenwissel gehad dit jaar. En de nieuwe heeft 4 seizoenen banden... en mijn autootje heeft ook 4 seizoenen banden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Leandra het volgende:
Heeft iedereen de winterbanden al gewisseld, of er een afspraak voor staan?
Even de zomertijd/wintertijd bandenwissel reminder, 2 weken te laat
Maar vooral omdat ik nu bij de bandenman zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |