abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204479485
Hier weer verder! :*
pi_204479571
Hebben jullie ook allemaal 2 weken vrij na deze week? De kinderen zijn er wel aan toe hier.
Even lekker niks hoeven (behalve de tandarts })
pi_204479587
Wij 3 weken vakantie en de ochtend erna meteen naar de tandarts :)

Heb de schutting in de voortuin dichtgeplankt. Werd schijtziek van het tussen de schutting gefrotte ondergoed en andere kleding van de buren :X Koop een droogrek, denk ik dan. Maar das te simpel 8)7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_204479649
Ik heb vanaf volgende week dinsdag vakantie maar dat gaat weer zoals elk jaar in april: ik moet deels werken. Dus laptop gaat mee naar Frankrijk.

Ik ben inmiddels echt wel klaar met het ziek zijn gezeik, het is hier een soort estafette. Ik, B, Juul, weer Juul, nog steeds Juul en nu beginnen B en ik weer.
Juul heeft koorts en zit helemaal vol met snot. B begint ook weer met hoesten en snot. En ik ben mijn stem ook aan het kwijtraken. Verloofde is de enige die door al die verkoudheden heenfietst zonder 1 snotneus.
pi_204479665
@Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook :P

@exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
pi_204479685
Hier een vakantie-mengelmoes. De oudste en mijn man zijn vanaf volgende week twee weken vrij. De jongste anderhalve week. Zelf heb ik strategisch twee vrije dagen opgenomen waardoor ik in totaal zes dagen achter elkaar vrij ben.

Hoop wel dat ik me dan beter voel. Zaterdag positief getest op corona en snotter alles onder nu. ;(
pi_204479705
Ondergoed tussen de schutting in de voortuin….?
Protège moi de mes désirs.
pi_204479711
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook :P

@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoek :X
Buuf aan de andere kant gooit de deken van hond over de schutting om te drogen en dát vind ik dan weer niet erg. Tis maar net wát het is maar bij ondergoed trek ik de grens :P
If they say
pi_204479712
Ik heb overigens de tweede week vrij genomen. 2 mei is onze Eid, woensdag is mijn verlofdag en 5 mei ben ik vrij.

We zouden 2 mei naar de Efteling gaan, maar we zijn gister al geweest. Heerlijk weer gehad ook. O+ Nu even kijken wat we in de vakantie kunnen gaan doen.
Protège moi de mes désirs.
pi_204479718
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:46 schreef arvensis het volgende:
Ondergoed tussen de schutting in de voortuin….?
Zo'n schutting met horizontale planken. Ze denken waarschijnlijk dat het een inbouwwasrek is ofzo :+
If they say
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 09:49:35 #11
382129 crew  Donna
pi_204479719
Wij hebben geen vakantie. Koningsdag vrij en 3 mei vrij. En er zijn jarigen in de vakantieweek, dus feest genoeg.
pi_204479761
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoek :X
Buuf aan de andere kant gooit de deken van hond over de schutting om te drogen en dát vind ik dan weer niet erg. Tis maar net wát het is maar bij ondergoed trek ik de grens :P
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?

maar nee, ondergoed bij de voordeur is wel iets dat niet hoeft..
pi_204479830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook :P

@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.

Gluten ging trouwens goed! *O* Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
pi_204479833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:55 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?

maar nee, ondergoed bij de voordeur is wel iets dat niet hoeft..
:D
Neh, dan denkt ze dat het zo hoort en heb ik binnen no time de achter schutting óók weer vol met wasgoed. Heeft ze in het begin geflikt, zat ik op de bank naar háár wapperende lakens te kijken, in míjn tuin. Heb ik eerst 1 voor 1 dr troep in haar tuin had gekwakt. Snapte ze het nog niet, hing weer de schutting vol. Totdat ik aan de ene kant de lakens haar kant op mieterde en zij ze aan de andere kant weer even snel eroverheen hing. Toen wat gezegd.
Hun voortuin was afgesloten dus kon niet even normaal aanbellen en er wat van zeggen. Anders had ik dat wel gedaan :Y
If they say
pi_204479854
Verloofde had vorige week alweer stress op haar werk. Er was gedoe over de formatie van volgend jaar en....ja....zij mocht weer gaan inschikken. Ze zou dan woensdag, donderdag, vrijdag moeten werken. Maar dan hebben wij een opvang probleem.

Ze heeft voet bij stuk gehouden voor het eerst in de 16 jaar dat ze er werkt _O_ Zij schuift altijd en past zich aan en nu dus lekker niet. En gelukt, ze gaat dinsdag, woensdag, donderdag werken en dat laat ze zo staan de komende jaren. Ze gaat wel voor het eerst in haar juffen bestaan voor een middenbouw groep staan, groep 5. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden na jaren groep 7 en 8.
pi_204479867
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef exode het volgende:

[..]
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.

Gluten ging trouwens goed! *O* Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
Fijn! Ik was ook halverwege het testen voordat we op vakantie gingen. En die tarwe kon gelukkig wel. Dat scheelt zoveel gedoe. Even een broodje of iets bij die koffie ofzo. Het zit in zoveel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204479878
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef exode het volgende:
Verloofde had vorige week alweer stress op haar werk. Er was gedoe over de formatie van volgend jaar en....ja....zij mocht weer gaan inschikken. Ze zou dan woensdag, donderdag, vrijdag moeten werken. Maar dan hebben wij een opvang probleem.

Ze heeft voet bij stuk gehouden voor het eerst in de 16 jaar dat ze er werkt _O_ Zij schuift altijd en past zich aan en nu dus lekker niet. En gelukt, ze gaat dinsdag, woensdag, donderdag werken en dat laat ze zo staan de komende jaren. Ze gaat wel voor het eerst in haar juffen bestaan voor een middenbouw groep staan, groep 5. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden na jaren groep 7 en 8.
Goed gedaan van verloofde! Altijd zó makkelijk: oh, zij doet het wel... Poot stijf blijven houden :Y
If they say
pi_204479892
@exode goed van verloofde!
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:19:37 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204479903
Heeft iedereen de winterbanden al gewisseld, of er een afspraak voor staan?
Even de zomertijd/wintertijd bandenwissel reminder, 2 weken te laat :+

Maar vooral omdat ik nu bij de bandenman zit :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 10:21:31 #20
382129 crew  Donna
pi_204479913
Geen winterbanden gehad afgelopen jaar. 8-)
pi_204479919
Vanaf volgende week inderdaad 2 weken vakantie voor de jongens *O* ze zijn er behoorlijk aan toe ook.
Wij hebben zelf geen vakantie, maar ze hoeven alleen de 2 maandagen naar de bso en 1 woensdag naar oma. De rest is er sowieso 1 van ons thuis.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_204479928
Ik weet niet eens wát voor banden onder de auto zitten :@ Regelt man.
If they say
pi_204479942
Team 4 seizoenen banden :D
pi_204479956
Hier zitten all-weathers onder. Dus geen wisseling van bandjes nodig..
Vorige maand bij de APK stond mijn nummer als eerste op het blaadje EN had ik de auto gebracht EN gezegd dat ze mij moesten bellen. En dan toch nog mijn man bellen. De vorige monteur belde mij altijd wel, dit was een nieuw gezicht. Als ik de auto had opgehaald was dat wel een vermakelijk gesprek geworden (maar ik stond te koken, dus het was handiger dat mijn man hem ophaalde :P
pi_204480002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Leandra het volgende:
Heeft iedereen de winterbanden al gewisseld, of er een afspraak voor staan?
Even de zomertijd/wintertijd bandenwissel reminder, 2 weken te laat :+

Maar vooral omdat ik nu bij de bandenman zit :D
Wij hebben de winterbanden er niet op gehad, ze waren aan vervanging toe en de nieuwe auto zou begin van het jaar komen... Die is er nog altijd niet... maar dus geen bandenwissel gehad dit jaar. En de nieuwe heeft 4 seizoenen banden... en mijn autootje heeft ook 4 seizoenen banden.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')