Dan heeft Steef mij eerder dit jaar bedot.quote:
Ik denk nog steeds dat het klassement van Bardet de doorslag gaat geven. Het is moeilijk om 200-300 punten voorsprong te nemen op basis van rituitslagen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jammer dat Demare vandaag wel terug kon komen en Cav niet.
Ik heb bijna niemand nergens aan de startquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als Jakobsen in Hongarije al niet hoog in massasprints eindigt zie ik het somber in
Ja hij hersteld zich toch vrij gauwquote:Op zondag 15 mei 2022 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb bijna niemand nergens aan de startEasy win voor jou.
Nou hij had vandaag gewoon moeten winnen in plaats van 2e wordenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef hhh38 het volgende:
Bardet is nog beter dan ik dacht
Stop daar eens mee
Er zijn nog maar weinig etappes over voor Démare vrees ik. Nog maar 2 zonder klimmetje dicht bij de finish. Dan moet Vendrame in die iets zwaardere etappes nog een paar top 5 klasseringen gaan halen en Consonni in beide type etappes top 10 klasseringen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou hij had vandaag gewoon moeten winnen in plaats van 2e worden
Tot nu toe heb ik 262 punten gescoord. Waarschijnlijk sta je nog voor
Edit: als ik goed geteld heb, sta jij op 378 punten tot nu toe. Dit kunnen monsterscores worden.
Dik verdiend.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:15 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89 krijgt billenkoek van Kristoff, erg mooi.
Gefeliciteerd alvast. Ik hoop op een Landisje van Wilco.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:07 schreef Pistolero het volgende:
@:Aguero Het is zoals verwacht een gigantisch faalfestijn met Kelderman, Foss en Gaviria in de Giro.
Straks gaan die sprintjes van Gaviria me nog aan de zege helpen, lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |