Was ook lachen om in de Giro tegen jouw blik Fransen te mogen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Hartelijk dank Oorluis en ondergewaardeerd allround artiest Marco Tizza!
Graag gedaan vriend.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was ook lachen om in de Giro tegen jouw blik Fransen te mogen!
Ik meld alvast dat ik ontzettend fan ben van Gaudu en dat ik een monsterbod aan het voorbereiden ben.quote:
Wat heb jij over voor Thymen? Die is erg loyaal aan Fransozen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meld alvast dat ik ontzettend fan ben van Gaudu en dat ik een monsterbod aan het voorbereiden ben.
Thymen kan de tering krijgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb jij over voor Thymen? Die is erg loyaal aan Fransozen.
Do your worst.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meld alvast dat ik ontzettend fan ben van Gaudu en dat ik een monsterbod aan het voorbereiden ben.
Doet @Mani89 hem van de hand in de transferperiode? Die geruchten circuleren wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verslagen door 2 bejaarden uit Israel, ik ben nog lang niet tevreden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doet @:Mani89 hem van de hand in de transferperiode? Die geruchten circuleren wel.
Hmm, in zo'n ronde met matige scores hoopte ik stiekem toch te winnen met 4 puntjesquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:34 schreef baggerbaas het volgende:
Een overwinning met dank aan Ongelukkige Sep. Het moet ook niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |