Neem zo ook een lekkere douche.quote:Op maandag 18 april 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Kak een beetje in, merk toch wel door de zon dat je dan sneller een dipje hebt
Ik morgen vroeg weerquote:Op maandag 18 april 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem zo ook een lekkere douche.
Dan heb ik geen tijd.quote:
Dan moet je nog eerder uit bedquote:
ToT!quote:Op maandag 18 april 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Yup,@ het nieuws hoor.
En ik ben ook flink ingekakt hier....
Idd, vroeg op staan is alweer even wennen.quote:
Best wel ja. Veel wezen fietsen, wat meubeltjes uitgezocht, boodschappen gedaan, iemand over de vloer gehad die een oud tafeltje wilde hebben, met Mini-ToT wezen wandelen enz enz enz.quote:
Zeker als je weekend gehad hebtquote:Op maandag 18 april 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vroeg op staan is alweer even wennen.
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..quote:Op maandag 18 april 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja. Veel wezen fietsen, wat meubeltjes uitgezocht, boodschappen gedaan, iemand over de vloer gehad die een oud tafeltje wilde hebben, met Mini-ToT wezen wandelen enz enz enz.
Ja daar was het wel lekker weer voor!quote:Op maandag 18 april 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..
Ik heb ook weer een fiets.quote:Op maandag 18 april 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah een lekker weekendje dus wel, ook heerlijk fiets weer zelf ook nog wezen fietsen gisteren en vandaag etc..
Kan je nog wel fietsen dan ?quote:
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.quote:
Verstandig wel, beter eerst daarmee fietsenquote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.
Geen idee, ik mis wel meer mensen maar die zien we vanzelf wel weer.quote:
Misschien geen zin of te druk iddquote:Op maandag 18 april 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik mis wel meer mensen maar die zien we vanzelf wel weer.
Ik las het ja.quote:Op maandag 18 april 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Brandweer bevrijdt bezoekers na uur uit attractie in Slagharen https://www.nu.nl/binnenl(...)ie-in-slagharen.html
Fiets geen optie?quote:Op maandag 18 april 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet morgen echt ontzettend omlopen naar cliënten toe om dat er één kruispunt open ligt.....
Sowieso fiets ik niet meer na een ongeluk/operatie, maar dan nog wordt het juist voor fietsers moeilijker gemaakt dan voor voetgangers.....quote:
Oh dat zeker.. en als je niet op de kant hangt lijkt mij het nog niet zo erg of engquote:Op maandag 18 april 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Kan natuurlijk gebeuren, maar ik las hier op FOK! dat soms meerdere attracties stil liggen op topdrukke dagen?
Gelukkig is het morgen weer lekker weer.quote:Op maandag 18 april 2022 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso fiets ik niet meer na een ongeluk/operatie, maar dan nog wordt het juist voor fietsers moeilijker gemaakt dan voor voetgangers.....
Ja, maar vooral tijdtechnisch niet echt handig......maar vooruit: ademhalen en gas erop...quote:Op maandag 18 april 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen weer lekker weer.
Dat zal wel niet. Het is ook een verschil om een stukje te willen of moeten lopen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, maar vooral tijdtechnisch niet echt handig......maar vooruit: ademhalen en gas erop...
En cliënten die op me wachten....en op tijd thuis moeten zijn omdat ik opgehaald wordt voor de werkborrel....quote:Op maandag 18 april 2022 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Het is ook een verschil om een stukje te willen of moeten lopen.
🤣quote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid zijwieltjes gehaald.
Succes voor morgen dan maar.quote:Op maandag 18 april 2022 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En cliënten die op me wachten....en op tijd thuis moeten zijn omdat ik opgehaald wordt voor de werkborrel....
Kan je niet fietsen dan?quote:Op maandag 18 april 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet morgen echt ontzettend omlopen naar cliënten toe om dat er één kruispunt open ligt.....
Zeg ik iets raars?quote:
Als je terug leest dan moet je wel alles lezen.quote:
quote:Op maandag 18 april 2022 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso fiets ik niet meer na een ongeluk/operatie, maar dan nog wordt het juist voor fietsers moeilijker gemaakt dan voor voetgangers.....
Ga niet alles terug lezen. Ik begin waar ik binnen kom op de ipad. 😢quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je terug leest dan moet je wel alles lezen.
[..]
Nee joh, je hebt mij en MrsL laten lachen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga niet alles terug lezen. Ik begin waar ik binnen kom op de ipad. 😢
Beetje dom in dit geval ??
Je las post bericht en een paar post er onder stond het antwoord. Maar geeft verder niks, gebeurd ons allemaal wel eensquote:Op maandag 18 april 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga niet alles terug lezen. Ik begin waar ik binnen kom op de ipad. 😢
Beetje dom in dit geval ??
Mij overkomt dat nooit.quote:Op maandag 18 april 2022 20:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je las post bericht en een paar post er onder stond het antwoord. Maar geeft verder niks, gebeurd ons allemaal wel eens
Omdat je misschien niet op een oude post bericht reageertquote:
Toch nog een goede daad gedaan vandaag 😉quote:Op maandag 18 april 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt mij en MrsL laten lachen.
Ik zal hier morgen even op reageren.quote:Op maandag 18 april 2022 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat je misschien niet op een oude post bericht reageert
Wel met je tablet hequote:Op maandag 18 april 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal hier morgen even op reageren.
En kijk maar even naar de TT.quote:Op maandag 18 april 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch nog een goede daad gedaan vandaag 😉
Mooie ttquote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En kijk maar even naar de TT.
quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En kijk maar even naar de TT.
Geeft niks dat je het niet weet hoor.....maar flinke valpartij met gladheid op de fiets met breuk/operatie tot gevolg, wel geprobeerd om nog te fietsen maar durf echt niet meer....quote:
Het heeft mij ook een tijdje gekost voordat ik weer durfde.quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geeft niks dat je het niet weet hoor.....maar flinke valpartij met gladheid op de fiets met breuk/operatie tot gevolg, wel geprobeerd om nog te fietsen maar durf echt niet meer....
Gaat hier echt niet meer gebeuren.....hometrainer prima, maar niet meer hier in dit idiote (studenten)verkeerquote:Op maandag 18 april 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft mij ook een tijdje gekost voordat ik weer durfde.
Ik had vooral angst voor als ik plotseling zou moeten remmen of uitwijken.quote:Op maandag 18 april 2022 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat hier echt niet meer gebeuren.....hometrainer prima, maar niet meer hier in dit idiote (studenten)verkeer
O daar ligt het probleemquote:Op maandag 18 april 2022 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En cliënten die op me wachten....en op tijd thuis moeten zijn omdat ik opgehaald wordt voor de werkborrel....
Oei ..... beter ga je dat dan ook niet meer doen...... lastig .....quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geeft niks dat je het niet weet hoor.....maar flinke valpartij met gladheid op de fiets met breuk/operatie tot gevolg, wel geprobeerd om nog te fietsen maar durf echt niet meer....
En dat precies is hier een enorme uitdagingquote:Op maandag 18 april 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vooral angst voor als ik plotseling zou moeten remmen of uitwijken.
Het is ondertussen alweer een paar jaar geleden dus ik durf het nu wel weer aan.quote:Op maandag 18 april 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat precies is hier een enorme uitdaging
Ik snap het wel, heb ooit kruisbanden gescheurd tijdens een val in een afdaling en heb daarna nog een tijd angst gehad voor kasseien icm afdalingenquote:Op maandag 18 april 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat precies is hier een enorme uitdaging
Die dingen zijn idd niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 18 april 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het wel, heb ooit kruisbanden gescheurd tijdens een val in een afdaling en heb daarna nog een tijd angst gehad voor kasseien icm afdalingen
Mwah ik echt nooit meer....quote:Op maandag 18 april 2022 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ondertussen alweer een paar jaar geleden dus ik durf het nu wel weer aan.
Kan je het nergens voorzichtig proberen met iemand erbij?quote:Op maandag 18 april 2022 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah ik echt nooit meer....
Allang gedaan hè! Maar ik red me prima onderweg, alleen morgen heb ik gewoon even geen sluiproute.....quote:Op maandag 18 april 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je het nergens voorzichtig proberen met iemand erbij?
Niets is heilig maar wel fijn als je het weer kan.quote:Op maandag 18 april 2022 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Allang gedaan hè! Maar ik red me prima onderweg, alleen morgen heb ik gewoon even geen sluiproute.....
Waarom is fietsen zo heilig eigenlijk
Zie er niet perse een meerwaarde van, kan me doorgaans te voet beter redden onderweg dan met de fiets....quote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets is heilig maar wel fijn als je het weer kan.
Het scheelt natuurlijk ook wel weer per persoon. Nu ik weer werk heb moet ik alles weer in het weekend doen en dan is het wel fijn om de fiets te kunnen pakken. Anders blijft er in het weekend weinig tijd over.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zie er niet perse een meerwaarde van, kan me doorgaans te voet beter redden onderweg dan met de fiets....
quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten voor jou nog steeds een opgevoede scootmobile met rupsbanden regelen.quote:Op maandag 18 april 2022 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Snap ik wel. Zou ik denk ook niet snel meer doen dan.
Ja schiet niet op he. 🤣quote:Op maandag 18 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten voor jou nog steeds een opgevoede scootmobile met rupsbanden regelen.
Luie flikkers hier.quote:
Het zijn meer woorden dan daden 😂quote:
Ik werk nu bij een bedrijf waar ik hem kan laten ombouwen. Wil je er een ligstoel in?quote:
Dat is het overwegen waard. En een dakje er op 🤣quote:Op maandag 18 april 2022 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werk nu bij een bedrijf waar ik hem kan laten ombouwen. Wil je er een ligstoel in?
Welja, ook nog een verwarmt voetenbadje?quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het overwegen waard. En een dakje er op 🤣
Je maakt het wel aantrekkelijker allemaal.quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welja, ook nog een verwarmt voetenbadje?
Een zilveren badeendje voorop je motorkap ipv een Rolls Royce engel.quote:Op maandag 18 april 2022 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt het wel aantrekkelijker allemaal.
quote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een zilveren badeendje voorop je motorkap ipv een Rolls Royce engel.
Slaap lekker Dot.quote:
Dank je.quote:
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FF ☕️quote:
Hoe was jouw Pasen?quote:
Rustig en gezellig. De eerste dag naar zoonlief geweest en tweede waren de dochters hierquote:
Met @Paul naar de IKEA geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig en gezellig. De eerste dag naar zoonlief geweest en tweede waren de dochters hier
Ik heb niet zo heel veel met Pasen eigenlijk.
En bij jou?
O ja ik was mee, vergeten te zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik was mee, vergeten te zeggen.
Maar ik denk dat weet je wel dus hoef ik ook niet te zeggen
Lekker mogen spelen in de ballenbak?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik was mee, vergeten te zeggen.
Maar ik denk dat weet je wel dus hoef ik ook niet te zeggen
Ja Paul speelde in de ballen bak FF en ik zaten in het restaurantquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker mogen spelen in de ballenbak?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Paul speelde in de ballen bak FF en ik zaten in het restaurant
quote:
Hey Haags,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |