Zitten toch ook wel wat clubs bij die er dit seizoen vroegtijdig uitvlogen in de EL?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal, dat zegt meer iets over vorig seizoen
Leicester en Marseille al wel van de halve finalisten en As Roma, tja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal, dat zegt meer iets over vorig seizoen
Eens, overwinteren in de CL is eigenlijk alleen voorbehouden aan ploegen met het grote geld, en dat heeft PSV niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je moet kijken wat realistisch is.
Heb er ook 0 vertrouwen inquote:
Ja sowiesoquote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is vaak erg fijn als PSV fan het totaal mis te hebben qua verwachting
Leuk voor de competitie als PSV straks nog 2 punten achter staat.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:35 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord rolt de rode loper voor jullie uit, best lekker
Nah, Ajax wint niet van Heerenveen en Vitesse dus dan is het wel klaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leuk voor de competitie als PSV straks nog 2 punten achter staat.
Die wint Ajax allebei.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah, Ajax wint niet van Heerenveen en Vitesse dus dan is het wel klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die wedstrijd tegen Twente ook een behoorlijke domper met de huidige stand in het achterhoofd, als we deze pot gewoon winnen, dat moeten we nog even afwachten. Zou niet de eerste keer zijn dat we een voorsprong weggeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei in het Live topic al: die 3-0 binnen 20 minuten tegen Twente....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel zuur allemaal ja. Ik word liever 2e met 10 punten achterstand dan met 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 18:13:09 ]
Bedenk me net dat als die bal van Blind gewoon als uit was gegeven, PSV vandaag gelijk had kunnen komen in puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erboven toch. Ajax zou dan twee punten minder hebben gehad dan nu, PSV 1 meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als, als etc.
Zonder Drommel hadden we nu wellicht wel meerdere punten voorsprong gehad."Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |