Neequote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er mensen die denken dat we in de Kuip gaan winnen?
Jep, als er 1 seizoen een kans is, dan is het dit seizoen.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neejoh.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jep, als er 1 seizoen een kans is, dan is het dit seizoen.
Gewoon 70 minuten spelen voor een 0-0, en laatste 20 minuten fysiek oprollen.
Ja joh, waar speelt Feyenoord nog voor in de competitie? En die hebben een wedstrijd tegen die Fransen in de benen.quote:
Ik denk dat een goed resultaat van Feyenoord in het voordeel van PSV is. Een nipte uitschakeling zal ze juist gemotiveerd maken om plek 3 koste wat het kost te veroveren.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, waar speelt Feyenoord nog voor in de competitie? En die hebben een wedstrijd tegen die Fransen in de benen.
Ik zeg niet DAT PSV wint, maar ik zie het dit seizoen een keer wel gebeuren.
Dit kun je net zo makkelijk omdraaien hè.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat een goed resultaat van Feyenoord in het voordeel van PSV is. Een nipte uitschakeling zal ze juist gemotiveerd maken om plek 3 koste wat het kost te veroveren.
Dat is een beetje een domme vraag als je de post boven die van jou bekijkt.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het erge is dat hij dat zelf niet zo door lijkt te hebben. Die jongen zat vroeger op de sport 'scoren' ipv op voetbal.quote:Op maandag 2 mei 2022 06:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Viel me gisteren op dat nagenoeg elk één-tweetje met Zahavi leidt tot balverlies
Het schijnt dat hij in China aan de lopende band scoorde idd. En in Israël is hij grenzeloos populair (naar het schijnt).quote:Op maandag 2 mei 2022 15:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het erge is dat hij dat zelf niet zo door lijkt te hebben. Die jongen zat vroeger op de sport 'scoren' ipv op voetbal.
Jongen wordt verkeerd gebruikt. Is geen speler voor een driespitsensysteem. Hij zou moeten spelen naast een targetman in een tweespitsensysteem, waarin hij steeds in de bal en onder die targetman kan komen. Loopt nu constant uit positie in de hoop vrij te komen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in China aan de lopende band scoorde idd. En in Israël is hij grenzeloos populair (naar het schijnt).
Maar ik ben niet heel erg onder de indruk van hem
Maar ook gewoon te oud. Goed moment om door te schakelen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jongen wordt verkeerd gebruikt. Is geen speler voor een driespitsensysteem. Hij zou moeten spelen naast een targetman in een tweespitsensysteem, waarin hij steeds in de bal en onder die targetman kan komen. Loopt nu constant uit positie in de hoop vrij te komen.
Is 'in de bal komen' niet juist het aanspeelbaar zijn (vasthouden, kaatsen etc)? Kun je anders een voorbeeld geven van zo'n duo en wie dan welke rol had? Shearer/Sutton, Koller/Radzinksi, Svevchenko/Rebrov?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jongen wordt verkeerd gebruikt. Is geen speler voor een driespitsensysteem. Hij zou moeten spelen naast een targetman in een tweespitsensysteem, waarin hij steeds in de bal en onder die targetman kan komen. Loopt nu constant uit positie in de hoop vrij te komen.
Davy die een domme vraag stelt.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is een beetje een domme vraag als je de post boven die van jou bekijkt.
Maar ik geef ze een hele goede kans, omdat ze een wedstrijd in de benen hebben. Daar kan PSV gebruik van maken door er een slijtageslag van te maken.
Het hangt ook een beetje af van AZ. Als die een resultaat halen tegen Ajax krijgt PSV daar natuurlijk extra motivatie door. Wint Ajax daar is er een goede kans dat PSV dat extra zal missen nodig om in de Kuip een resultaat te halen.
Heb jij even geluk met onze nieuwe trainerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 06:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik mis de tijden met Nilis en Van Nistelrooy
Doorgaans scoort een trainer geen 25+ goals per seizoenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb jij even geluk met onze nieuwe trainer
helaas andere tijden, jonge toppers ook al was hij een laatbloeier gingen wat ouder wegquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doorgaans scoort een trainer geen 25+ goals per seizoen
Nee, de lopende/komende man naast een targetman.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is 'in de bal komen' niet juist het aanspeelbaar zijn (vasthouden, kaatsen etc)? Kun je anders een voorbeeld geven van zo'n duo en wie dan welke rol had? Shearer/Sutton, Koller/Radzinksi, Svevchenko/Rebrov?
Is mijn stokpaardje hè. Uitblinkers bij de staart eredivisie gingen naar het linkerrijtje. Wanneer je daar uitblonk kwam je bij PSV, Ajax of Feyenoord terecht. Ook nog steeds met wisselend succes trouwens. Beste voorbeelden zijn Stam, Numan, Cocu die pas op iets latere leeftijd bij PSV kwamen. Nu moet je er als topteam al verdomd vroeg bij zijn, anders vertrekken ze naar het buitenland. En dan heb je ook nog te maken een volledig losgeslagen transfermarkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas andere tijden, jonge toppers ook al was hij een laatbloeier gingen wat ouder weg
Ja precies, targetman houdt de bal vast of kopt door en dergelijken. Ik zie Zahavi in beide rollen niet slagen. Hij heeft de snelheid niet voor die rol.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, de lopende/komende man naast een targetman.
Voor beiden rollen hoef je niet per se snel te zijn. Check zijn highlight reel even op YT. Dan zie je hoe hij in China veelal scoorde.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja precies, targetman houdt de bal vast of kopt door en dergelijken. Ik zie Zahavi in beide rollen niet slagen. Hij heeft de snelheid niet voor die rol.
Zal eens kijken. Goeie yt-tips over tactiek en spelersrollen zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor beiden rollen hoef je niet per se snel te zijn. Check zijn highlight reel even op YT. Dan zie je hoe hij in China veelal scoorde.
Luuk de Jong is ook een prima targetman en die is net zo sloom en technisch beperkt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor beiden rollen hoef je niet per se snel te zijn. Check zijn highlight reel even op YT. Dan zie je hoe hij in China veelal scoorde.
Maar werkt wel hard, kan de bal beter vasthouden en is de beste aanvallende kopper van Europa. Weet nog wel een keer dat hij werd diep gestuurd...dat was zo pijnlijk..quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Luuk de Jong is ook een prima targetman en die is net zo sloom en technisch beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |