wel logischer maar had wel graag de uitslag van Feyenoord-PSV voor AZ-Ajax gewetenquote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Eredivisiewedstrijden Feyenoord - PSV en AZ - Ajax op zondag 8 mei hebben een nieuwe aanvangstijd gekregen. Feyenoord - PSV start nu om 16.45 uur (dit was 14.30 uur) en AZ - Ajax begint om 14.30 uur (in plaats van het eerder vastgestelde 16.45 uur).
Die hadden ze weer terug moeten nemen bij PSV. Ik denk dat RvN hem ook weer aan de praat had gekregen. Gaat PSV nog enorm spijt van krijgen (en voor de goede orde: dat zei ik indertijd al).quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb met Ihattaren een beetje als bij een ex-vriendin die ik echt niet meer hoefde om haar karakter, maar die ik dan soms zag met haar nieuwe vriend en nog zo verrekt lekker was.
Niet dat ik nou denk dat het veel verschil gaat maken, maar toen PSV thuis tegen Feyenoord moest en op donderdag had gespeeld, was de wedstrijd wel gewoon om 14.30u.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Eredivisiewedstrijden Feyenoord - PSV en AZ - Ajax op zondag 8 mei hebben een nieuwe aanvangstijd gekregen. Feyenoord - PSV start nu om 16.45 uur (dit was 14.30 uur) en AZ - Ajax begint om 14.30 uur (in plaats van het eerder vastgestelde 16.45 uur).
dat blijft altijd moeilijk, z'n status bij PSV was natuurlijk een hele andere dan zoals hij nu bij Ajax binnenkomt en hij is er nog niet, so far so good maar een terugslag kan ook zo maar weer.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hadden ze weer terug moeten nemen bij PSV. Ik denk dat RvN hem ook weer aan de praat had gekregen. Gaat PSV nog enorm spijt van krijgen (en voor de goede orde: dat zei ik indertijd al).
Laat ik het zo zeggen: het was de moeite waard. Als je hem weer aan de praat krijgt heb je een speler van een niveau die je niet elders kan ophalen. En het is niet zo dat hij een zeer talentvolle jeugdspeler in de weg zou gaan zitten. Er is eerder een tekort aan de kwaliteiten die hij heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat blijft altijd moeilijk, z'n status bij PSV was natuurlijk een hele andere dan zoals hij nu bij Ajax binnenkomt en hij is er nog niet, so far so good maar een terugslag kan ook zo maar weer.
Ik weet het niet. Het is natuurlijk ook een signaal naar anderen. Als hij keer op keer afspraken niet is nagekomen en anderen (oa jeugdspelers) zien dat je zomaar weer in genade wordt aangenomen, dan kan dat op de langere termijn veel gedoe opleveren.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hadden ze weer terug moeten nemen bij PSV. Ik denk dat RvN hem ook weer aan de praat had gekregen. Gaat PSV nog enorm spijt van krijgen (en voor de goede orde: dat zei ik indertijd al).
Genoeg tijd en energie is er in hem gestoken, diëtisten personal trainers, de hele flikkerse boel om hem het maar naar z’n zin te maken. Na het overlijden van z’n vader heeft PSV hem tijd gegund en er (voor zo ver ik kan oordelen) alles aan gedaan om hem weer aan het voetballen te krijgen. Maar als Mo keer op keer weer in oude patronen vervalt (weer “ziek” is of zich volvreet bij de Mac), dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het was de moeite waard. Als je hem weer aan de praat krijgt heb je een speler van een niveau die je niet elders kan ophalen. En het is niet zo dat hij een zeer talentvolle jeugdspeler in de weg zou gaan zitten. Er is eerder een tekort aan de kwaliteiten die hij heeft.
Je schijt niet in je eigen nest. Hoe goed je ook bent, dan stopt het.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het was de moeite waard. Als je hem weer aan de praat krijgt heb je een speler van een niveau die je niet elders kan ophalen. En het is niet zo dat hij een zeer talentvolle jeugdspeler in de weg zou gaan zitten. Er is eerder een tekort aan de kwaliteiten die hij heeft.
Ach schei toch uit. Bij PSV was hij gewoon klaar en hoefde ik hem echt niet meer te zien. Het is een kwestie van tijd voor hij bij Ajax ook door de mand valt.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn we Bakkali vergeten? Als het een keer fout gaat, dan kan het aan de speler met een migratieachtergrond liggen. Maar als het twee keer fout gaat, dan mag je je afvragen of je het die spelers te veel naar de zin probeert te maken, of dat er een andere reden is waarom ze uit de bocht vliegen.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Genoeg tijd en energie is er in hem gestoken, diëtisten personal trainers, de hele flikkerse boel om hem het maar naar z’n zin te maken. Na het overlijden van z’n vader heeft PSV hem tijd gegund en er (voor zo ver ik kan oordelen) alles aan gedaan om hem weer aan het voetballen te krijgen. Maar als Mo keer op keer weer in oude patronen vervalt (weer “ziek” is of zich volvreet bij de Mac), dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Daarnaast weet je niet of Ihattaren überhaupt nog wel zin had in PSV.
Ik denk niet dat je PSV iets kan verwijten, plus wat voor signaal geef je af aan jongens die wel de wil hebben en niet het talent, als je Ihattaren keer op keer in genade aanneemt?
Niet Schmidt, niet ten Hag, niet van Nistelrooy maar de enige die Ihattaren aan het voetbal kan krijgen (en houden) is Ihattaren zelf.
Nou, dit dus. Hij lijkt nu wel weer de goede kant op te gaan, het zou zomaar kunnen dat het kwartje eindelijk gevallen is wat er nodig is voor een leven als (succesvolle) prof. Ik hoop het oprecht voor hem.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:37 schreef tja77 het volgende:
an jongens die wel de wil hebben en niet het talent, als je Ihattaren keer op keer in genade aanneemt?
Niet Schmidt, niet ten Hag, niet van Nistelrooy maar de enige die Ihattaren aan het voetbal kan krijgen (en houden) is Ihattaren zelf.
Boeiend, PSV wint dit echt wel. En het kampioenschap zal niet op basis van doelsaldo worden beslist.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:40 schreef GotenSSJ het volgende:
2 goals tegen, tegen de nummer laatst. Ongelofelijk
Denk dat het niet veel uitmaakt of we daar winnen of verliezen voor het kampioenschap.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er mensen die denken dat we in de Kuip gaan winnen?
AZ - ajax is nu eerder, dus als AZ dat verliest dan doet Feyenoord er niet meer toe.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel uitmaakt of we daar winnen of verliezen voor het kampioenschap.
Viel me gisteren op dat nagenoeg elk één-tweetje met Zahavi leidt tot balverliesquote:Op maandag 2 mei 2022 00:51 schreef Ciscus het volgende:
Ben blij als Zahavi en Bruma dadelijk weg zijn. Ben wel klaar met dat verongelijkte van eerstgenoemde als hij de bal niet krijgt in de 16, terwijl hij niet eens fatsoenlijk kan kaatsen. Bruma is ook leuk geweest zo. Next.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |