En toch snap ik wat je bedoeltquote:Op zondag 24 april 2022 02:24 schreef Andromache het volgende:
Ik ga iets heel geks zeggen. Ik houd rekening met NL als shock non-qualifier.
Weet niet. Iets in de running order geeft me dat gevoel.
Okay, zet ik dit er tegenover: S10 gaat probleemloos de finale in en eindigt moeiteloos in de top 10. Want: de dada’s oohoohs en ahaaahs, zijn prachtige oorwurmen. Dat het lied in het Nederlands wordt gezongen is een enorm pluspunt en geeft het nummer meer eigenheid dan andere middelmatige engelstalige bijdragen. En S10 gaat het fantastisch zingen in een geweldige staging die het toch al goede nummer nog eens een zetje meegeven.quote:Op zondag 24 april 2022 22:11 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Dit had ik niet willen lezen. Ik had vandaag ineens hetzelfde: ze gaat de grote verrassing worden het niet te halen. Of ze eindigt ergens teleurstellend 17e of zo. En uitgerekend als ik dat stomme gevoel heb gaan anderen dat vandaag ook nog eens posten
Ja, je hebt eigenlijk misschien wel gelijk… misschien ben ik iets te nerveus ofzo of het allemaal wel goed gaat komenquote:Op zondag 24 april 2022 23:45 schreef Cee het volgende:
Als nummers waar honderd keer Brividi brividi brividiiiiii of Not the same not the same not the saaaaame of Space man Space man nothing but nothing but space maaaaan of Mo mo mo mo low low low low wordt herhaald daarvoor niet worden afgestraft zou ik het vrij idioot vinden als een paar ooohs en aahhhs redenen zijn om een lied te makkelijk te vinden.
Hoe dan ook vind ik het dit jaar gewoon het beste nummer en het raakt me nog steeds.quote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de staging magisch wordt en dat iedereen daar winner vibes bij gaat krijgen.
Ja, meestal is dat het eerste nieuws op de dag van de eerste repetitie. Eerst de outfit, en dan een paar uur later wat foto's en filmpjes van de eerste repetitie.quote:Op maandag 25 april 2022 13:34 schreef Thrts het volgende:
Zal de outfit zaterdag bekend worden? En krijgen we wel iets te zien van de eerste repetitie? Zoals de videos van afgelopen jaren?
😊 Je hoort toch wel dat Og3ne de veel betere vocalisten zijn. Je mag zeggen van dit nummer wat je wilt, maar de samenzang is heel gerafineerd en het heeft niet veel nodig om er helemaal naast te zitten. Blijkt hier.quote:Op maandag 25 april 2022 19:09 schreef Thrts het volgende:
[ twitter ]
Ik zie nu de stand-in van OG3NE, best leuk om te zien.
Ben erg benieuwd hoe die van S10 was, en of het eruit ziet zoals het team zou willen!
Heb je al die buitenlandse reactievideo's gehoord waarin volgens mij niemand zei 'dit is me te Duncan'? En al die opmerkingen dat ze juist zo enorm blij zijn met de oehhhhs en de tatadams omdat ze het dan mee kunnen zingen ondanks Nederlands? Komt goed.quote:Op zondag 24 april 2022 21:13 schreef Prego het volgende:
[..]
En toch snap ik wat je bedoeltmaar dan meer dat ik S10 de finale wel zie halen maar uiteindelijk 15e wordt ofzo. Ik ben zo bang dat ze na de ooooh oooohow van Duncan afgerekend wordt op de oehoeh aaahaah, en het ge-dadadadadada
Ik ben benieuwd! Vanaf wanneer kunnen wij het interview gaan beluisteren?quote:Op maandag 25 april 2022 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel tof interview vandaag gedaan met Lars, “onze” head of delegation waarin ik veel vragen van jullie heb kunnen stellen. Dank daarvoor! Een dingetje uit het interview kan ik al verklappen: S10 heeft haar live on tape opgenomen in Parijs, de dag na de Franse nationale finale! En hij vertelt meer toffe nieuwe dingen… 😊
Woensdag! Volgens mij heb ik wat van je vragen gesteldquote:Op maandag 25 april 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Vanaf wanneer kunnen wij het interview gaan beluisteren?
Daar vertelt hij woensdag het een en ander over, maar hij wilde ook nog niet te veel loslaten voordat het zaterdag is...quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:02 schreef drxanax het volgende:
Is de live on tape dezelfde setting, staging als dalijk in Turijn?
Heb jij er vertrouwen in na het interview met hem?quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar vertelt hij woensdag het een en ander over, maar hij wilde ook nog niet te veel loslaten voordat het zaterdag is...
Inclusief het veenlijk en de fists.quote:Op maandag 25 april 2022 19:09 schreef Thrts het volgende:
[ twitter ]
Ik zie nu de stand-in van OG3NE, best leuk om te zien.
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:10 schreef drxanax het volgende:
[..]
Heb jij er vertrouwen in na het interview met hem?
Einde was echt prachtigggggquote:
Dat laatste is ook de reden dat ik denk dat Sam Ryder misschien meer iets is voor de jury dan voor de televote. Blijkbaar slaat het nummer gewoon niet aan, ondanks al die promotie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:45 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Dit blijft ook meer dan prima gaan. Wel grappig dat Duitsland op 4 staat, maar ook opvallend dat UK het qua streams eigenlijk niet echt goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |