SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Ben ook keihard gegaan vandaag.quote:Op maandag 18 april 2022 00:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lammetjesdag gehad, was erg mooi @:gurneyisbestoke
Erg mooi, je was naar DGTL toch? Ik was gister naar awake, dus even de kater eruit gedronkenquote:Op maandag 18 april 2022 00:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ook keihard gegaan vandaag.
Was wel een leuk festival, nu nog een erg lange reis naar Rotterdam
U riep.? mijn ouevre is idd ongëevenaard.quote:Op maandag 18 april 2022 00:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Haags en Tong als kwaliteitusers in dit topic.![]()
![]()
![]()
Dan lees je niet goed wat er staat.quote:Op maandag 18 april 2022 00:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Haags en Tong als kwaliteitusers in dit topic.![]()
![]()
![]()
Wacht ze met neuken tot ze getrouwd is? Of alleen in de kont tot dan?quote:Op maandag 18 april 2022 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Die Els_rechts op Twitter is echt een topper. Bewonder wel hoe ze over het geloof denkt
Ik heb je een paar dagen terug al bij haar geïntroduceerd.quote:Op maandag 18 april 2022 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Die Els_rechts op Twitter is echt een topper. Bewonder wel hoe ze over het geloof denkt
wat ordinair zegquote:Op maandag 18 april 2022 00:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wacht ze met neuken tot ze getrouwd is? Of alleen in de kont tot dan?
Ja, zeker. Helaas wel verkeerd spul gehad voor het eerst (Bitcoins @aTypisch ), daardoor een uur of twee kotsmisselijk geweest zonder enig leuk effect. Later werd het nog wel een chill festival gelukkig.quote:Op maandag 18 april 2022 00:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi, je was naar DGTL toch? Ik was gister naar awake, dus even de kater eruit gedronken
Grapjes over gelijkenis met @:tong80 graag achterwege laten.
Erg mooi maat.quote:Op maandag 18 april 2022 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, zeker. Helaas wel verkeerd spul gehad voor het eerst (Bitcoins @:atypisch ), daardoor een uur of twee kotsmisselijk geweest zonder enig leuk effect. Later werd het nog wel een chill festival gelukkig.
Zat eraan te komen, je lijkt al een tijdje uit vorm.quote:Op maandag 18 april 2022 08:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 303 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 99 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is niet leuk
quote:Op maandag 18 april 2022 08:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand fotos kunnen vinden van die maskers die ze op zouden hebben gehad om Ihattaren te beledigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |