SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Gewoon, achter het aanrecht enz.quote:Op zondag 17 april 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel vaak heel schoon, maar ja.. wat moet je verder met je tijd..
Gewoon 3x per dag die woonwagen stofzuigen..
niet helemaal, er was eerst een natuurpark de efteling, dus sprookjesbos is gewoon eerste attractie in pretpark eftelingquote:Op zondag 17 april 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] nee, sprookjesbos was er eerst; dat hele pretpark is erom heen gebouwd
Ergens vind ik het wel fascinerend die cultuurquote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon, achter het aanrecht enz.![]()
Vent - Kinderen - Caravan - Kleding/haar/nagels - Exorbitante feestjes.
Dat is mijn beperkte beeld ongeveer.
neenquote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, er was eerst een natuurpark de efteling, dus sprookjesbos is gewoon eerste attractie in pretpark efteling
Stelen, kindhuwelijken, handelen, honden kammen, politie uitdagen en auto's tunen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je vergeet drugsdealen, autohandel en zwart geldquote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En/ of ijzerhandel en zaakjes.quote:Op zondag 17 april 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet drugsdealen, autohandel en zwart geld
Samequote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel fascinerend die cultuur
Een voetbalveldje.quote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, er was eerst een natuurpark de efteling, dus sprookjesbos is gewoon eerste attractie in pretpark efteling
Meid wat heerlijkquote:Op zondag 17 april 2022 19:50 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, zat net even door de folders te bladeren, zag dat ze die blikken met voer bij de aldi nu in de aanbieding hebbenhttps://www.aldi.nl/aanbi(...)html?linkid=11052737
Op RTL5 is er nu een serie over kampers.quote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik somsquote:Op zondag 17 april 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op RTL5 is er nu een serie over kampers.
Er werkt een Kamper voor me, superzachtaardigelieveknuffeljongen maar best wel rare verhalen af en toe.quote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Masked Singer?quote:Op zondag 17 april 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op RTL5 is er nu een serie over kampers.
Je zou die spiegel toch kapot gooien?quote:Op zondag 17 april 2022 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkt een Kamper voor me, superzachtaardigelieveknuffeljongen maar best wel rare verhalen af en toe.
Zoals, zoals ?quote:Op zondag 17 april 2022 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkt een Kamper voor me, superzachtaardigelieveknuffeljongen maar best wel rare verhalen af en toe.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk joh, geloof de efteling zelf niet
Als je zoiets langer dan drie uur kijkt dan kun je zelfs geen schoenen meer strikken of zelf je bips afvegen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik soms![]()
![]()
Inb4 US met dan sterven er 1223928 hersencellen per seconde af als je dat kijkt
quote:Op zondag 17 april 2022 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zoiets langer dan drie uur kijkt dan kun je zelfs geen schoenen meer strikken of zelf je bips afvegen.
Meh, dan moet ik eerst de lange broek weer aanquote:
Nou ja hij zei een keer doodserieus dat iedereen op ze neerkijkt en vol vooroordelen zit, "alsof iedere Kamper met een pistool of een geweer rondloopt, ja dat is wel maar dat is toch anders, vaak heb ik niet eens kogels bij"quote:
quote:
Nou, een hele geruststellingquote:Op zondag 17 april 2022 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja hij zei een keer doodserieus dat iedereen op ze neerkijkt en vol vooroordelen zit, "alsof iedere Kamper met een pistool of een geweer rondloopt, ja dat is wel maar dat is toch anders, vaak heb ik niet eens kogels bij"
quote:Op zondag 17 april 2022 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, een hele geruststelling![]()
Ik stond vroeger op stal bij kampers en die hadden me toch een grote waffel.![]()
Hadden ze net de bak gesleept, blerde er eentje tegen iemand in de bak: NIET GALOPPEREN WANT IK HEB NET DE BAK GESLEEPT
Doe toch normaal joh
Ja, echt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, die mensenquote:
Eeehmquote:Op zondag 17 april 2022 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stond vroeger op stal bij kampers en die hadden me toch een grote waffel.![]()
Hadden ze net de bak gesleept, blerde er eentje tegen iemand in de bak: NIET GALOPPEREN WANT IK HEB NET DE BAK GESLEEPT
Doe toch normaal joh
Het is maar goed dat ze dat niet tegen mij hadden geschreeuwd.quote:
Moest bij hem ook eens wat afgeven "Ja ik zeg wel even dat jij het bent anders slopen ze je auto", ik daar naar binnen op sokken zie ik van achteren een dikke kerel in voetbaltenue op de bank liggen en die liet om tien seconden een keiharde ruft, was dat die Djangoquote:Op zondag 17 april 2022 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe toch normaal joh
Moet ik Django kennen?quote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest bij hem ook eens wat afgeven "Ja ik zeg wel even dat jij het bent anders slopen ze je auto", ik daar naar binnen op sokken zie ik van achteren een dikke kerel in voetbaltenue op de bank liggen en die liet om tien seconden een keiharde ruft, was dat die Django
Hehe eindelijk komt Ajax eens niet weg.quote:
Jangoquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stelen, kindhuwelijken, handelen, honden kammen, politie uitdagen en auto's tunen.
Dacht hou het nog een beetje netjesquote:Op zondag 17 april 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet drugsdealen, autohandel en zwart geld
Ik zou hier geen enkel nummer van kunnen zingen. Gelukkig.quote:
Ook een zanger van het kamp.quote:
Zou zo'n Sweet Sixteen feestje wel wat voor jou vinden.quote:Op zondag 17 april 2022 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hier geen enkel nummer van kunnen zingen. Gelukkig.
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspinquote:Op zondag 17 april 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zo'n Sweet Sixteen feestje wel wat voor jou vinden.
Ga je lekker?quote:Op zondag 17 april 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspin![]()
FF lekker in de oranje spray tan, beetje blonderen, lekker stijve krullen a la Roy Donders.
Kan niet verder van mij af staan dit
Werkt volgens mij best bevrijdend voor een dagje, lekker kauwgom met open mond kauwen en bellen blazenquote:Op zondag 17 april 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspin![]()
FF lekker in de oranje spray tan, beetje blonderen, lekker stijve krullen a la Roy Donders.
Kan niet verder van mij af staan dit
Naast dit wil ik ook gewoon nog met een schultenbrau, plastic tuinstoel op mijn badslippers in de voortuin.quote:
Ja maar daar hoef je geen kamper voor te zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naast dit wil ik ook gewoon nog met een schultenbrau, plastic tuinstoel op mijn badslippers in de voortuin.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 17 april 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… Net als Bert Versteeg, Jos Simonus en Peter van der Linde.
Metallica?quote:Op zondag 17 april 2022 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even flink los op muziek
[ afbeelding ]
Dat lijkt me tofquote:Op zondag 17 april 2022 20:22 schreef -Shii- het volgende:
En Anton Pieck.![]()
Ik heb hier een exemplaar van het Sprookjesboek van de Efteling van Anton Pieck.
Eens. Morgen maar eens voor gaan danquote:Op zondag 17 april 2022 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef je geen kamper voor te zijn.
Je vriendin heeft toch al een boer gevonden??quote:
Hoeveel ga je er aanschaffen?quote:Op zondag 17 april 2022 20:19 schreef Ama het volgende:
Schiet mooi op zo. Alleen nog een voerbakje, Sputnik, voer, bodembedekking en de ratten zelf (lijkt me wel handig).
quote:Op zondag 17 april 2022 20:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja is het ook. Wel hier en daar gescheurd en pagina's geplakt.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vriendin heeft toch al een boer gevonden??
Zeker van Etto geweest.quote:Op zondag 17 april 2022 20:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja is het ook. Wel hier en daar gescheurd en pagina's geplakt.
Had je vandaag in Houten kunnen doen.quote:
Nee heb al bij iemand rittens gereserveerd en ik vind de knaagdierenbeurs in Houten helemaal niks meer. Ging er vroeger altijd heen voor mijn hamster en later ratten maar het is meer een reptielenbeurs tegenwoordig (vroeger was het meer 50/50 voor mijn gevoel).quote:Op zondag 17 april 2022 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je vandaag in Houten kunnen doen.
Prima huisdierenkeuze als hypochonder.quote:
Moet jij nog niet de stad in om te feesten?quote:Op zondag 17 april 2022 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vriendin heeft toch al een boer gevonden??
En nu zoek je even op tamme ratten.quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima huisdierenkeuze als hypochonder.
Salmonellose.
Leptospirose.
Ziekte van Weil.
Rattenbeetziekte.
De pest.
Hantavirus.
Geen idee hoe ze in het wild zich gedragen daarin maar met tamme ratten en muizen zou ik zeggen nee.quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ratten en muizen samen?
Buren hebben een hele familie in de loungeset
Ga tv kijken danquote:Op zondag 17 april 2022 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we 2 tv kamers (op de slaapkamers na)
Muizen en uilen welquote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ratten en muizen samen?
Buren hebben een hele familie in de loungeset
Wel een druk evenement.volgens mij heeft Soul wat minimuisjes besteld.quote:Op zondag 17 april 2022 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb al bij iemand rittens gereserveerd en ik vind de knaagdierenbeurs in Houten helemaal niks meer. Ging er vroeger altijd heen voor mijn hamster en later ratten maar het is meer een reptielenbeurs tegenwoordig (vroeger was het meer 50/50 voor mijn gevoel).
Meestal niet echt lang.quote:
Ja is sowieso bekend onder alle knaagdieren en reptielenliefhebbers. Goede plek ook om dode ratten enz te kopen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een druk evenement.volgens mij heeft Soul wat minimuisjes besteld.
Russisch baluw moet ik even opzoeken 😉quote:
Ik zit er wel aan te denken om over 1.5 uur naar het stadion te gaan. De poorten gaan omstreeks 22.30 uur open..quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet jij nog niet de stad in om te feesten?
quote:Op zondag 17 april 2022 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Russisch baluw moet ik even opzoeken 😉
Spelersbus zo toch ook niet veel langer onderweg zijn?quote:Op zondag 17 april 2022 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om over 1.5 uur naar het stadion te gaan. De poorten gaan omstreeks 22.30 uur open..
Hmmm niet een goed plan dusquote:Op zondag 17 april 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze in het wild zich gedragen daarin maar met tamme ratten en muizen zou ik zeggen nee.
Gewoon gaanquote:Op zondag 17 april 2022 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik zit eigenlijk al gewoon in de stad nu...
Dat was de attractie die ze hadden?quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren vandaag in der tierGARTEN
Und habe ich ein SCHMETZERLING gesehen.
Er komt denk ik wel meer bij kijken dan alleen maar de reistijd Rotterdam - EHV. Denk aan vergunningen vanuit de gemeente, Politieinzet e.d. De meegereisde supporters moeten ook de kans krijgen om in het stadion te komen. Al krijgen die ook wel politiebegeleiding op de snelweg weet ik uit eigen ervaring..quote:Op zondag 17 april 2022 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spelersbus zo toch ook niet veel langer onderweg zijn?
Ja denk wel dat ik zo ga.. Heb uiteraard morgen vrij...quote:
Ja, oke, maar die scenario's moeten bij de gemeente klaar liggenquote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er komt denk ik wel meer bij kijken dan alleen maar de reistijd Rotterdam - EHV. Denk aan vergunningen vanuit de gemeente, Politieinzet e.d. De meegereisde supporters moeten ook de kans krijgen om in het stadion te komen. Al krijgen die ook wel politiebegeleiding op de snelweg weet ik uit eigen ervaring..
Klopt en die zullen wel zijn vastgelegd op dat tijdstip..quote:Op zondag 17 april 2022 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar die scenario's moeten bij de gemeente klaar liggen
Russisch blauw.quote:
Is dat jou kat? Mooie kleur had het al gevondenquote:
Ja ik vind de katten ook heel mooi, 1 van mijn favoriete rassen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo mooi deze…. Alleen niet zo toegankelijk.
Nee heb geen kat meer.quote:Op zondag 17 april 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat jou kat? Mooie kleur had het al gevonden
Met een hele lichte blauwe gloed.quote:
Wel een mooi beestje. Ben zelf niet zo gek op kattenquote:
Ik denk dat dit accuraat isquote:Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen kennen 11 kleuren, vrouwen zo ongeveer 39 miljoen naar schatting.
Is zo, kijk maar naar verf, schemering, zalig, zondag, lieverd, mirre, albast, kloek, voeling, sla, look, New York, knuffel, pret, dobber, lever, applaus, topper, allemaal kleuren voor op de muur als je het aan vrouwen vraagt.quote:
Alleen grijs zijn er al 50.quote:Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen kennen 11 kleuren, vrouwen zo ongeveer 39 miljoen naar schatting.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, kijk maar naar verf, schemering, zalig, zondag, lieverd, mirre, albast, kloek, voeling, sla, look, New York, knuffel, pret, dobber, lever, applaus, topper, allemaal kleuren voor op de muur als je het aan vrouwen vraagt.
Absoluut. Vraag mij trouwens wel af wie al die onzin namen bedenkt. We hebben toch niet voor niets RALquote:Op zondag 17 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, kijk maar naar verf, schemering, zalig, zondag, lieverd, mirre, albast, kloek, voeling, sla, look, New York, knuffel, pret, dobber, lever, applaus, topper, allemaal kleuren voor op de muur als je het aan vrouwen vraagt.
Nee maar serieus, het lijkt wel alsof die gewoon een botanische tuin verwarren met een verfwinkel. Cyclaam, fuchsia, peach, chestnut.quote:
Nou dat lijkt me in dit geval geen raketwetenschapquote:Op zondag 17 april 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij trouwens wel af wie al die onzin namen bedenkt.
Is meer moederkoek zo, leuk voor op de slaapkamer als je geen kinderen wenst.quote:Op zondag 17 april 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje viezig![]()
https://www.gamma.nl/asso(...)kje-087-06/p/B169884
Johan en Maarten van Buro Voormekaar?quote:Op zondag 17 april 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me in dit geval geen raketwetenschap
Dat is meer zo’n diep vlezige roze/rode kleurquote:Op zondag 17 april 2022 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is meer moederkoek zo, leuk voor op de slaapkamer als je geen kinderen wenst.
Nee dat lijstje kwam natuurlijk uit de dikke duim van ons aller UitStraling DUHquote:Op zondag 17 april 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Johan en Maarten van Buro Voormekaar?
Waar wij het voor u dik voormekaar maken
Ik durf te wedden dat zeker een gedeelte hiervan ‘gewoon’ een verfkleur isquote:Op zondag 17 april 2022 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat lijstje kwam natuurlijk uit de dikke duim van ons aller UitStraling DUH
Vleeskleurig voor in de slaapkamer; "creëer samen een intieme atmosfeer alsof uw partner immer berig is"quote:Op zondag 17 april 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is meer zo’n diep vlezige roze/rode kleur
Nou ik hoop gewoon van nietquote:Op zondag 17 april 2022 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat zeker een gedeelte hiervan ‘gewoon’ een verfkleur is
Ik zocht op schemering, maar dit vind ik echt zo’n moederkoek kleurquote:Op zondag 17 april 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vleeskleurig voor in de slaapkamer; "creëer samen een intieme atmosfeer alsof uw partner immer berig is"
quote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht op schemering, maar dit vind ik echt zo’n moederkoek kleur![]()
https://www.histor.nl/inspiratie/vind-jouw-kleur/romantic-evening
Okee weg hierquote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dansende bloemen"
https://www.gamma.nl/asso(...)de-bloemen/p/B161734
Is gewoon een kleur
Diarree met stukjes. Beetje structuur op je muurquote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tia, gonorroe, diarree en mierenstront vind ik wat mindere kleuren.
Scheelt niet veel met wat ik van moederkoeken weet.quote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht op schemering, maar dit vind ik echt zo’n moederkoek kleur![]()
https://www.histor.nl/inspiratie/vind-jouw-kleur/romantic-evening
Dat zeg ikquote:Op zondag 17 april 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met wat ik van moederkoeken weet.
Dobber.quote:Op zondag 17 april 2022 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Lieverd, Dobber en Applaus zijn in ieder geval kleuren![]()
Neeeeee, steriele gedoequote:Op zondag 17 april 2022 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik gebroken wit toch wel de prettigste muurkleur vind om bij te paren in de slaapkamer.
quote:Op zondag 17 april 2022 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Lieverd, Dobber en Applaus zijn in ieder geval kleuren![]()
RAL 9010 is een lifestylequote:
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hygiënisch en is niet zo afleidend
Ik bedoel dan ook geen hysterisch knalroze op de muur he….quote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eerste blauwe kleur heeft mijn zusje op al haar muren, die laatste sla ik even op want die vind ik echt wel wat hebbenquote:Op zondag 17 april 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook geen hysterisch knalroze op de muur he….
Maar gewoon een beetje een intiem sfeertje creëren![]()
Zelfs dat dramatisch donkerblauw/staal vind ik nog wel wat hebben (hoewel ik dat zelf niet zo snel zou doen)
Beetje dit idee zeg maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde gedaan met die laatstequote:Op zondag 17 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eerste blauwe kleur heeft mijn zusje op al haar muren, die laatste sla ik even op want die vind ik echt wel wat hebben
9016 dan?quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nergens 9010. Ik vind dat eigenlijk gewoon ‘vies wit’
Jeetjequote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nergens 9010. Ik vind dat eigenlijk gewoon ‘vies wit’
‘Tandartspraktijk’ witquote:
Als je hier een kleurnummer bij vind laat mij ff weten.quote:Op zondag 17 april 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan zomaar eens heel erg snel op mijn slaapkamermuur komen.
quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf toch thuis. Voel me een beetje mwah mweherig....
Gewoon zo lekker slapen. Morgen voel ik vast weer top.quote:
Klinkt ook als een goed idee.quote:Op zondag 17 april 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon zo lekker slapen. Morgen voel ik vast weer top.
Lekker vroeg naar bed. Doe maar rustig aan je kan je nog wel een paar dagen mwah mweherig voelenquote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hey Fos, wat is dat onder die tafel?quote:
Een radiale motor van een vliegtuigquote:
Kost ook maar 9900 euro.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een piston motor van een vliegtuig
a zo. 😮quote:Op zondag 17 april 2022 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een radiale motor van een vliegtuig
I knowquote:
Heb daar niet zoveel verstand vanquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 april 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel verstand van
Gevonden!quote:Op zondag 17 april 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan zomaar eens heel erg snel op mijn slaapkamermuur komen.
Dat is 'emquote:Op zondag 17 april 2022 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gevonden!
https://www.residencemaga(...)a-tvarummare/3800772
Het is ‘Stiffkey Blue van Farrow & Ball’. Foto’s wel bewerkt zo te zien, want die oogt veel blauwer als ik google er op na sla.
Denk dat de bussen met fans sowieso pas een stuk later terug zijn. Iedereen zal wel dronken van Stratumseind komen zo.quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bizar toestel ookquote:
Die piloten schijnen dus zonder uitzondering stokdoof te zijn en zelfs NAVO vliegtuigen komen niet te dichtbij om het geluid.quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar toestel ook
Dat geluid tijdens het opstijgen![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die piloten schijnen dus zonder uitzondering stokdoof te zijn en zelfs NAVO vliegtuigen komen niet te dichtbij om het geluid.
55 natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Ga ik een 50 of 55 inch tv kopen. Hmm.
Niet nu maar wel ergens in de komende paar weken.
Maar dan steekt hij aan beide kanten 1,25 cm uit over het TV kastje. Is dat niet lelijk? Mijn huidige TV steekt schijnbaar aan beide kanten een halve cm uit.quote:
55quote:Op zondag 17 april 2022 22:20 schreef Ama het volgende:
En ik vind het ergens zo groot voor mijn woonkamer. Maar mijn huidige TV is zo oud dat hij met randen ongeveer net zo groot is als een 55 inch TV (dat zei mijn vader dus en daarom twijfel ik nu).
Sowieso millitaire toestellen, geluidsproductie en millieuregels gelden daar niet voorquote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar toestel ook
Dat geluid tijdens het opstijgen![]()
Fabrikanten werken software nauwelijks bij; dat helpt ook niet bepaald mee.quote:Op zondag 17 april 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
40inch Samsung, een van de eerste UHD modellen (2016)
Man man man wat een traag geval is dat intussen, tv's lijden aan dezelfde vertragingsissues als mobiele telefoons van een paar jaar oud
woh wel snel geregeldquote:Op zondag 17 april 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen idee welke ambtenaar bedacht heeft om PSV rond 23:00 te gaan huldigen voor het winnen van de beker. Kan het hier vrij aardig meekrijgen allemaal.
55 is dan de enige keusquote:Op zondag 17 april 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Ga ik een 50 of 55 inch tv kopen. Hmm.
Niet nu maar wel ergens in de komende paar weken.
dan zou hij even snel moeten blijven, probleem is vaak dat er wel bijgewerkt wordt maar 0 geoptimaliseerd, gewoon generieke updates pushen naar alle modellenquote:Op zondag 17 april 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fabrikanten werken software nauwelijks bij; dat helpt ook niet bepaald mee.
Valt tegen hoor. Ik werk met de grotere partijen samen en ieder jaargang heeft zijn eigen eigenaardigheden qua software. Ontwikkelaars van apps plukken daar niet bepaald de vruchten van.quote:Op zondag 17 april 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou hij even snel moeten blijven, probleem is vaak dat er wel bijgewerkt wordt maar 0 geoptimaliseerd, gewoon generieke updates pushen naar alle modellen
ff lekker snel je oudere modellen vertragen dus, dan kan je weer nieuwe zooi verkopenquote:Op zondag 17 april 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou hij even snel moeten blijven, probleem is vaak dat er wel bijgewerkt wordt maar 0 geoptimaliseerd, gewoon generieke updates pushen naar alle modellen
zo blij met domme tvquote:Op zondag 17 april 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
dat apps minder goed werken, OK, maar bij die van mij duurt het een minuut of wat voordat er ook maar enigsinds gezapt kan worden
"even" de tv aanzetten is een dingetje
bestaan er uberhaupt nog 'domme' digitale tv's waarvan het besturingsgedeelte blijft zoals het is? Dan blijft dat zapgedeelte tenminste hetzelfde en kan je er een Android kastje, Apple TV of Chromecast aanhangen om het op te leukenquote:
Niet echt. Ieder merk heeft weer zijn eigen platform. De Android-gebaseerde TV's zijn wel redelijk up-to-date te houden.quote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt nog 'domme' digitale tv's waarvan het besturingsgedeelte blijft zoals het is? Dan blijft dat zapgedeelte tenminste hetzelfde en kan je er een Android kastje, Apple TV of Chromecast aanhangen om het op te leuken
meh, Andoid, als dat net als een Android telefoon vertraagd kan je je tv ook na 5 jaar als onbruikbaar verklarenquote:Op zondag 17 april 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Ieder merk heeft weer zijn eigen platform. De Android-gebaseerde TV's zijn wel redelijk up-to-date te houden.
Die nieuwe Chromecast werkt echt topquote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar kan nu heel omslachtig HBO kijken op tv
Niks te maren,55 is beter.Punt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
Maar mijn huidige tv steekt 0.75 cm uit aan beide kanten en een nieuwe dan 1.25 cm. Hoop dat dat niet lelijk is dan, nu zie ik het amper.
Dan kun je beter een beamer kopen met een Chromecast of Apple TV eraan.quote:Op zondag 17 april 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, Andoid, als dat net als een Android telefoon vertraagd kan je je tv ook na 5 jaar als onbruikbaar verklaren
Ik heb volgens mij de eerste en werkt ook gewoon goed hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Chromecast werkt echt top
quote:Op zondag 17 april 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
die laatste Chromecast is toch ook een soort Android TV?
Heer aloa.quote:
Fruitvriendquote:Op zondag 17 april 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Hoe later de avond,hoe schooner het volk.
Gewoon omdat deze oud is. Wil 1 die iets minder stroom gebruikt en zonder randen. Wil sowieso niet wachten tot hij een keertje stopt.quote:Op zondag 17 april 2022 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een andere TV?
je geeft je vriendin ook een zusterpakje zeker?quote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vraag mij serieus af of je wel bespaard als je in grootte omhoog gaatquote:Op zondag 17 april 2022 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon omdat deze oud is. Wil 1 die iets minder stroom gebruikt en zonder randen. Wil sowieso niet wachten tot hij een keertje stopt.
Ik heb al besloten dat ik toch voor 50 ga. Ik vind mijn huidige wel groot zat eigenlijk qua beeld. Zit er 2 meter vanaf ofzo.quote:Op zondag 17 april 2022 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
vraag mij serieus af of je wel bespaard als je in grootte omhoog gaat
https://www.sony.com.sg/electronics/support/articles/00008601quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik toch voor 50 ga. Ik vind mijn huidige wel groot zat eigenlijk qua beeld. Zit er 2 meter vanaf ofzo.
quote:Op zondag 17 april 2022 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.sony.com.sg/electronics/support/articles/00008601
beter groter nemen
Jezus als ik op 1 meter afstand naar een 55 inch tv kijk dan ben ik er na een half uur wel weer klaar mee.quote:
Ergens was het een afslag teveel voor me uiteindelijk.quote:Op zondag 17 april 2022 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Ben eindelijk begonnen aan Dark, best intense serie wel
Je hebt hem niet afgekeken?quote:Op zondag 17 april 2022 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens was het een afslag teveel voor me uiteindelijk.
buiten zetten danquote:Op zondag 17 april 2022 23:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus als ik op 1 meter afstand naar een 55 inch tv kijk dan ben ik er na een half uur wel weer klaar mee.
Dat wel, maar paar dingen in het plot kostte me even wat moeite. Het zit wel goed in elkaar en de sfeer is goed neergezet.quote:
Google TV met Chromecast is best fijn. Die heeft een eigen afstandsbediening.quote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar kan nu heel omslachtig HBO kijken op tv
Maar als je een telefoon hebt werkt een normale chromecast ook gewoon hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Google TV met Chromecast is best fijn. Die heeft een eigen afstandsbediening.
Ja het is wel goed nadenkenquote:Op zondag 17 april 2022 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel, maar paar dingen in het plot kostte me even wat moeite. Het zit wel goed in elkaar en de sfeer is goed neergezet.
Jawel, maar dat is toch irritant uiteindelijk in vergelijking met die afstandsbediening.quote:Op zondag 17 april 2022 23:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je een telefoon hebt werkt een normale chromecast ook gewoon hoor.
quote:Op zondag 17 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch irritant uiteindelijk in vergelijking met die afstandsbediening.
quote:
afstandsbediening 3 miljoenquote:Op zondag 17 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch irritant uiteindelijk in vergelijking met die afstandsbediening.
Dat is wel iets heel anders dan een stermotor.quote:
mijn nicht heeft deze. Eerst was die nog wel nieuwsgierig als er mensen kwamen maar nj verstopt de kat zich als er mensen komen Richting haar is echt een knuffelkontquote:Op zondag 17 april 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo mooi deze…. Alleen niet zo toegankelijk.
quote:Op maandag 18 april 2022 02:21 schreef bitterbal het volgende:
Wakker worden!!! tijd om op te staan !!!
Oude mannenplasjetijdquote:Op maandag 18 april 2022 02:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goedemorgen !!!
Kan je weer niet slapen?
Ik ga me nu weer omdraaienquote:Op maandag 18 april 2022 02:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verlies je dan niet je slaap als je te lang wakker blijft?
Muggeziftend ?quote:
Ben al even op.quote:
Hoe lang duurt het nog voor je op de plaats van bestemming bent?quote:
Ja maar hier al kwart over 11 :pquote:Op maandag 18 april 2022 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al even op.
Jij bent er ook vroeg bij.
Denk 2 uurtje. Ongeveerquote:Op maandag 18 april 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voor je op de plaats van bestemming bent?
O jemig. Wat een tijdsverschil.quote:
Kan mij daar iets bij voorstellen. Heb je al wel geslapen dan?quote:Op maandag 18 april 2022 06:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beetje.
Val elk moment in slaap denk k :p
Oh ja zeker wel. :p. Anders had k nu niet keer gefunctioneerd :pquote:Op maandag 18 april 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij daar iets bij voorstellen. Heb je al wel geslapen dan?
Volhouden zoquote:
Ja leuk, ik heb al de eerste Chromecast, daarmee verbrak de verbinding steeds. Toen een Apple TV gekocht, ook steeds gehannes met casten of hoe heet dat. Toen een fire tv stick maar daar is geen HBO app voor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Chromecast werkt echt top
Dan ligt het aan jou ben ik bang.quote:Op maandag 18 april 2022 07:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, ik heb al de eerste Chromecast, daarmee verbrak de verbinding steeds. Toen een Apple TV gekocht, ook steeds gehannes met casten of hoe heet dat. Toen een fire tv stick maar daar is geen HBO app voor.
Nu probeer ik het dus weer met de Apple TV maar krijg voortdurend te melding "deze content is niet beschikbaar" of "deze video kan niet worden afgespeeld".
Ik weet hetquote:Op maandag 18 april 2022 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou ben ik bang.
Zolang het fornuis het doet is er geen man overboord.quote:Op maandag 18 april 2022 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Bluetooth doet het hier ook al niet.
Hoop dat Putin niet op FOK! zit.quote:Op maandag 18 april 2022 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het fornuis het doet is er geen man overboord.
quote:
Morningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |