Kost ook maar 9900 euro.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een piston motor van een vliegtuig
a zo. 😮quote:Op zondag 17 april 2022 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een radiale motor van een vliegtuig
I knowquote:
Heb daar niet zoveel verstand vanquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 april 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel verstand van
Gevonden!quote:Op zondag 17 april 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan zomaar eens heel erg snel op mijn slaapkamermuur komen.
Dat is 'emquote:Op zondag 17 april 2022 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gevonden!
https://www.residencemaga(...)a-tvarummare/3800772
Het is ‘Stiffkey Blue van Farrow & Ball’. Foto’s wel bewerkt zo te zien, want die oogt veel blauwer als ik google er op na sla.
Denk dat de bussen met fans sowieso pas een stuk later terug zijn. Iedereen zal wel dronken van Stratumseind komen zo.quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf toch thuis. Voel me een beetje mwah mweherig....
Bizar toestel ookquote:
Die piloten schijnen dus zonder uitzondering stokdoof te zijn en zelfs NAVO vliegtuigen komen niet te dichtbij om het geluid.quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar toestel ook
Dat geluid tijdens het opstijgen![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die piloten schijnen dus zonder uitzondering stokdoof te zijn en zelfs NAVO vliegtuigen komen niet te dichtbij om het geluid.
55 natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Ga ik een 50 of 55 inch tv kopen. Hmm.
Niet nu maar wel ergens in de komende paar weken.
Maar dan steekt hij aan beide kanten 1,25 cm uit over het TV kastje. Is dat niet lelijk? Mijn huidige TV steekt schijnbaar aan beide kanten een halve cm uit.quote:
55quote:Op zondag 17 april 2022 22:20 schreef Ama het volgende:
En ik vind het ergens zo groot voor mijn woonkamer. Maar mijn huidige TV is zo oud dat hij met randen ongeveer net zo groot is als een 55 inch TV (dat zei mijn vader dus en daarom twijfel ik nu).
Sowieso millitaire toestellen, geluidsproductie en millieuregels gelden daar niet voorquote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar toestel ook
Dat geluid tijdens het opstijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |