Ook een zanger van het kamp.quote:
Zou zo'n Sweet Sixteen feestje wel wat voor jou vinden.quote:Op zondag 17 april 2022 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hier geen enkel nummer van kunnen zingen. Gelukkig.
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspinquote:Op zondag 17 april 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zo'n Sweet Sixteen feestje wel wat voor jou vinden.
Ga je lekker?quote:Op zondag 17 april 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspin![]()
FF lekker in de oranje spray tan, beetje blonderen, lekker stijve krullen a la Roy Donders.
Kan niet verder van mij af staan dit
Werkt volgens mij best bevrijdend voor een dagje, lekker kauwgom met open mond kauwen en bellen blazenquote:Op zondag 17 april 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspin![]()
FF lekker in de oranje spray tan, beetje blonderen, lekker stijve krullen a la Roy Donders.
Kan niet verder van mij af staan dit
Naast dit wil ik ook gewoon nog met een schultenbrau, plastic tuinstoel op mijn badslippers in de voortuin.quote:
Ja maar daar hoef je geen kamper voor te zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naast dit wil ik ook gewoon nog met een schultenbrau, plastic tuinstoel op mijn badslippers in de voortuin.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 17 april 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… Net als Bert Versteeg, Jos Simonus en Peter van der Linde.
Metallica?quote:Op zondag 17 april 2022 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even flink los op muziek
[ afbeelding ]
Dat lijkt me tofquote:Op zondag 17 april 2022 20:22 schreef -Shii- het volgende:
En Anton Pieck.![]()
Ik heb hier een exemplaar van het Sprookjesboek van de Efteling van Anton Pieck.
Eens. Morgen maar eens voor gaan danquote:Op zondag 17 april 2022 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef je geen kamper voor te zijn.
Je vriendin heeft toch al een boer gevonden??quote:
Hoeveel ga je er aanschaffen?quote:Op zondag 17 april 2022 20:19 schreef Ama het volgende:
Schiet mooi op zo. Alleen nog een voerbakje, Sputnik, voer, bodembedekking en de ratten zelf (lijkt me wel handig).
quote:Op zondag 17 april 2022 20:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja is het ook. Wel hier en daar gescheurd en pagina's geplakt.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vriendin heeft toch al een boer gevonden??
Zeker van Etto geweest.quote:Op zondag 17 april 2022 20:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja is het ook. Wel hier en daar gescheurd en pagina's geplakt.
Had je vandaag in Houten kunnen doen.quote:
Nee heb al bij iemand rittens gereserveerd en ik vind de knaagdierenbeurs in Houten helemaal niks meer. Ging er vroeger altijd heen voor mijn hamster en later ratten maar het is meer een reptielenbeurs tegenwoordig (vroeger was het meer 50/50 voor mijn gevoel).quote:Op zondag 17 april 2022 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je vandaag in Houten kunnen doen.
Prima huisdierenkeuze als hypochonder.quote:
Moet jij nog niet de stad in om te feesten?quote:Op zondag 17 april 2022 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vriendin heeft toch al een boer gevonden??
En nu zoek je even op tamme ratten.quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima huisdierenkeuze als hypochonder.
Salmonellose.
Leptospirose.
Ziekte van Weil.
Rattenbeetziekte.
De pest.
Hantavirus.
Geen idee hoe ze in het wild zich gedragen daarin maar met tamme ratten en muizen zou ik zeggen nee.quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ratten en muizen samen?
Buren hebben een hele familie in de loungeset
Ga tv kijken danquote:Op zondag 17 april 2022 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we 2 tv kamers (op de slaapkamers na)
Muizen en uilen welquote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ratten en muizen samen?
Buren hebben een hele familie in de loungeset
Wel een druk evenement.volgens mij heeft Soul wat minimuisjes besteld.quote:Op zondag 17 april 2022 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb al bij iemand rittens gereserveerd en ik vind de knaagdierenbeurs in Houten helemaal niks meer. Ging er vroeger altijd heen voor mijn hamster en later ratten maar het is meer een reptielenbeurs tegenwoordig (vroeger was het meer 50/50 voor mijn gevoel).
Meestal niet echt lang.quote:
Ja is sowieso bekend onder alle knaagdieren en reptielenliefhebbers. Goede plek ook om dode ratten enz te kopen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een druk evenement.volgens mij heeft Soul wat minimuisjes besteld.
Russisch baluw moet ik even opzoeken 😉quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |