Het pretpark laten we voor wat het is; het gaat om het sprookjesbosquote:Op zondag 17 april 2022 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met kinderen?
Aileen zwakzinnige volwassenen gaan vrijwillig naar een pretpark.
Als ik nu drinken in mijn mond had zat het nu tegen mijn laptopscherm aan.quote:Op zondag 17 april 2022 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het pretpark laten we voor wat het is; het gaat om het sprookjesbos
Dat kun je toch niet maken joh… daar lopen allemaal mensen met kinderen…quote:Op zondag 17 april 2022 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben je een Kamper dan?quote:Op zondag 17 april 2022 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2022 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken joh… daar lopen allemaal mensen met kinderen…
Snijplankquote:Op zondag 17 april 2022 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken joh… daar lopen allemaal mensen met kinderen…
Sinds wanneer schrijf je kamper met een hoofdletter?quote:
Is toch een soort van volk?quote:Op zondag 17 april 2022 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijf je kamper met een hoofdletter?
maat het sprookjesbos is een attractie in het pretparkquote:Op zondag 17 april 2022 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, liefhebber van Anton Pieck, romantiek, kastelen en sprookjesquote:
Soort van ... mensen ?quote:
nee, sprookjesbos was er eerst; dat hele pretpark is erom heen gebouwdquote:Op zondag 17 april 2022 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
maat het sprookjesbos is een attractie in het pretpark
[ afbeelding ]
Sowquote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Om je vriendin te batsen in het sprookjesbos zeker.
Is dat niet een beetje heel erg kinderachtig en vooral kitsch?quote:Op zondag 17 april 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, liefhebber van Anton Pieck, romantiek, kastelen en sprookjes
Als je nog twijfelt… je kun nu ook zo’n ei kopen met korting en die voucher vervolgens direct gebruiken om wat te kopen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks, ik wil jouw snijplank bezitten en bewonderen
Juist niet, niet voor niets wordt Pieck wereldwijd bewonderd vanwege zijn artistieke, haast Dickensiaanse voorstellingen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heel erg kinderachtig en vooral kitsch?
Past precies bij Ettoquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heel erg kinderachtig en vooral kitsch?
Ik haat kitsch en kinderachtige dingen... komen er in mijn antiquariaat niet inquote:
Hey Koenquote:
Ik wil het nu ook, ik weet het zeker.quote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nog twijfelt… je kun nu ook zo’n ei kopen met korting en die voucher vervolgens direct gebruiken om wat te kopen.
Het zwikkie komt geloof ik woensdag of donderdag. Nou ben ik niet degene die dat allemaal gaat gebruiken, maar er is nog iemand hier heel enthousiast
Wel vaak heel schoon, maar ja.. wat moet je verder met je tijd..quote:Op zondag 17 april 2022 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak wel een beetje primitief en harig.
Hoe zit je in het spookslot met Danse Macabre dan? Is natuurlijk technisch niet echt onderdeel van het sprookjesbos… maar goed…. Gaat wel wegquote:Op zondag 17 april 2022 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik haat kitsch en kinderachtige dingen... komen er in mijn antiquariaat niet in
Spookslot zit architectonisch heel knap in elkaar en heeft ook heemkundige elementen. Doodzonde als het weggaat.quote:Op zondag 17 april 2022 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe zit je in het spookslot met Danse Macabre dan? Is natuurlijk technisch niet echt onderdeel van het sprookjesbos… maar goed…. Gaat wel weg
Saaie Frank is het met je eens.quote:Op zondag 17 april 2022 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist niet, niet voor niets wordt Pieck wereldwijd bewonderd vanwege zijn artistieke, haast Dickensiaanse voorstellingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |