Kon niet bewezen worden dus terecht goedgekeurd.quote:Op zondag 17 april 2022 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als een bal die over de zijlijn was.
Precies. Na de 70 min gaat ajax er vol overheenquote:Op zondag 17 april 2022 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen enkel team dat 90 minuten volle druk zetten volhoudt.
Dus bedankt voor deze open deur.
Oh.quote:Op zondag 17 april 2022 18:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kon niet bewezen worden dus terecht goedgekeurd.
Iemand die zoveel onzin vertelt over iets waar ie niets vanaf weet, tsja.quote:
Hij valt al voordat hij lichtjes geraakt wordtquote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef Wotte het volgende:
Nergens om, dat incidentje met veerman is toch een strafschop? Hij is toch gewoon te laat daar.
0 contact.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef Wotte het volgende:
Nergens om, dat incidentje met veerman is toch een strafschop? Hij is toch gewoon te laat daar.
Het was idd buitenspel maar de VAR zou eigenlijk niet meer mogen ingrijpen als het x aantal balcontacten geleden is. Is nu nog niet zo maar hopelijk in de toekomst. Moet blijkbaar eerst nog vaker gebeuren en meer onvrede over komen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan is buitenspel dus ookgewoon buitenspel!
Buiten het veld is daar niet veel aan veranderdquote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
perez was vroeger de grooste debiel op het veld
Iets met een ziekte en een getinte medemens.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar dan 6,7,8 balcontacten? Dan blijft het vaag.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het was idd buitenspel maar de VAR zou eigenlijk niet meer mogen ingrijpen als het x aantal balcontacten geleden is. Is nu nog niet zo maar hopelijk in de toekomst. Moet blijkbaar eerst nog vaker gebeuren en meer onvrede over komen.
Deze heeft duidelijk wat te veel paaseitjes op. Of koffiekoekjes.quote:
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.quote:Op zondag 17 april 2022 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan 6,7,8 balcontacten? Dan blijft het vaag.
ja dat krijg je als in een ajax shirt loopt...dan doet de knjb zijn ogen en oren dichtquote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.
Nee, dat is juist veel duidelijker.quote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |