quote:Op zondag 17 april 2022 17:50 schreef ToT het volgende:
"Urb" kwam nog wel op het papiertje, maar op haar handje kwam "anus".
quote:Op zondag 17 april 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over dat een meisje zijn handtekening wilde hebben op een klein papiertje!
Hallo kerel. Net op tijd thuis voor de ondergang te aanschouwen van ajakkes. @R-woud93quote:
@Danny vindt dit leukquote:Op zondag 17 april 2022 17:56 schreef ToT het volgende:
Abo is verlopen, gelijk weer stervensveel reclames, en je kunt niet meer veel achter elkaar posten.
Daarom nam ik ook maar weer een aboquote:Op zondag 17 april 2022 17:56 schreef ToT het volgende:
Abo is verlopen, gelijk weer stervensveel reclames, en je kunt niet meer veel achter elkaar posten.
Ik heb eigenlijk nog een grotere hekel aan PSV als ik heel eerlijk ben.quote:Op zondag 17 april 2022 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo kerel. Net op tijd thuis voor de ondergang te aanschouwen van ajakkes. @:r-woud93
quote:Op zondag 17 april 2022 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog een grotere hekel aan PSV als ik heel eerlijk ben.
Ja, ik vind het lastig om een partij te kiezenquote:
Niet te doen zonder idd.quote:Op zondag 17 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom nam ik ook maar weer een abo
Ik niet.quote:Op zondag 17 april 2022 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig om een partij te kiezen
Urbanus is en baasquote:Op zondag 17 april 2022 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Grappig dat Urbanus het ook ziet.
Zekers, hij had ook leuke liedjes.quote:
uit dezelfde showquote:Op zondag 17 april 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, hij had ook leuke liedjes.
Heer Koen.quote:
Ik kom net van een terras afgeroldquote:
Dat is niet verkeerd.quote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
Wij hadden ook wel een aardig prakkie net:
[ afbeelding ]
Lekker man..quote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ene krulletje veldsla nu gelijk een salade te noemen..
goed verhaalquote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]Die kwam er later bij op een apart bord!
Joden zijn lafquote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
@:haags Door het gejankt aan de kant van Ajax juich ik toch voor PSV
Ja, wat een ongelofelijke totaaldebiel is dat zeg.quote:Op zondag 17 april 2022 18:37 schreef Haags het volgende:
@:R-woud93 Tadic kunnen ze beter naar Oekraïne deporteren. Prima vervanger voor Zelensky
x22quote:
Er is toch een opruimplicht?quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
Op het grasveldje hier direct op het hoek van het huis liggen er regelmatig dikke hondenbolussen waar Mini-ToT in gaat stampen, en 1x heeft hij er zelfs eentje opgepakt!We parkeren onze auto er naast, dus je loopt er sowieso altijd overheen.
Net zag ik een overbuurvrouw die haar hond daar rustig de gang liet gaan, dus ik sprak haar er heel rustig op aan:
"Ja het blijft wel eenn probleem he, die hondenpoep hier."
- "Ja nou, er zijn hier geen officiële honden-uitlaatplaatsen." (Ze woont aan een ENORM groot grasveld, maar die hond moet bij ons huis kakken.)
"Ja maar ons zoontje pakt de poep wel op en stampt er in."
- "Da's een probleem voor de ouders zelf.", zegt ze heel kalmpjes.
"Maar je kunt toch ook wel een beetje rekening met elkaar houden?"
- "Nou als mijn hond daar gaat zitten, kan ik niet zeggen; Hee, je mag daar niet poepen."
acclimatiserenquote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Whiskey in de hand.quote:
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik een beetje laat als ontbijt.quote:
Zeker een hemarookworst gekochtquote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook toen ik hem uit mijn broek haalde vanmorgen.
In het weekend niet, maar doordeweeks wel idd.quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik een beetje laat als ontbijt.
Ze is wel verplicht het op te ruimen. Ik zou het op een schep doen en netjes op haar stoep neerleggen 🤣quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
Op het grasveldje hier direct op het hoek van het huis liggen er regelmatig dikke hondenbolussen waar Mini-ToT in gaat stampen, en 1x heeft hij er zelfs eentje opgepakt!We parkeren onze auto er naast, dus je loopt er sowieso altijd overheen.
Net zag ik een overbuurvrouw die haar hond daar rustig de gang liet gaan, dus ik sprak haar er heel rustig op aan:
"Ja het blijft wel eenn probleem he, die hondenpoep hier."
- "Ja nou, er zijn hier geen officiële honden-uitlaatplaatsen." (Ze woont aan een ENORM groot grasveld, maar die hond moet bij ons huis kakken.)
"Ja maar ons zoontje pakt de poep wel op en stampt er in."
- "Da's een probleem voor de ouders zelf.", zegt ze heel kalmpjes.
"Maar je kunt toch ook wel een beetje rekening met elkaar houden?"
- "Nou als mijn hond daar gaat zitten, kan ik niet zeggen; Hee, je mag daar niet poepen."
Had je je tel in je broek zitten😂quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook toen ik hem uit mijn broek haalde vanmorgen.
Zo lekkere sappige 😇quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker een hemarookworst gekocht
Ja zijn vriendin is alleen een droog garnaaltje gewendquote:
Kan ze beter bij jou aankloppen 😉quote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zijn vriendin is alleen een droog garnaaltje gewend
Yup, maar daar heeft diegene letterlijk en figuurlijk schijt aan.quote:Op zondag 17 april 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is toch een opruimplicht?
Hier wel volgens mij.
Een sambalbij.quote:
Wat een naar mens is dat danquote:Op zondag 17 april 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar daar heeft diegene letterlijk en figuurlijk schijt aan.
Ik spit het grasveld gewoon om.quote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel verplicht het op te ruimen. Ik zou het op een schep doen en netjes op haar stoep neerleggen 🤣
Behoorlijk ja.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 17 april 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
E
L
E
M
A
A
L
N
I
E
T
S
I
N
A
M
S
T
E
R
D
A
M![]()
![]()
@:R-WOUD93
Ik heb ook zo'n buurvrouw gehad. Die gooide altijd de resten vis vlakbij ons voor in de bosjes. Waar alle vliegen op afkwamen en ook stinken als een gekquote:Op zondag 17 april 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
Tja het was ONS probleem dat Mini-ToT in de poep gaat stampen als hij naar de auto toe loopt / van de auto naar huis loopt.
En rekening met elkaar houden? Ja ze gaat die hond niet verbieden te poepen.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n buurvrouw gehad. Die gooide altijd de resten vis vlakbij ons voor in de bosjes. Waar alle vliegen op afkwamen en ook stinken als een gek![]()
Toch maar even langs gegaan.
Ik ga jou niet verbieden om haar gezicht in die poep te douwen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
Tja het was ONS probleem dat Mini-ToT in de poep gaat stampen als hij naar de auto toe loopt / van de auto naar huis loopt.
En rekening met elkaar houden? Ja ze gaat die hond niet verbieden te poepen.
Snap ik idd, maar soms is de grens wel bereikt.quote:Op zondag 17 april 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
De pest is dat we geen gezeik hier in de buurt willen hebben.
Geen bemiddelingspersoon in de wijk?quote:Op zondag 17 april 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
De pest is dat we geen gezeik hier in de buurt willen hebben.
De wijkagent...quote:Op zondag 17 april 2022 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen bemiddelingspersoon in de wijk?
Een Joegoslaaf die een tientje wil verdienen.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een Joegoslaaf die een tientje wil verdienen.
quote:
Dan heb je straks een kaal grasveld voor je deur 🤣quote:Op zondag 17 april 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik spit het grasveld gewoon om.
Bij elke drol steek ik ruimschoots er omheen in het gras, graaf het uit en keer het om om de drol zo te begraven.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga jou niet verbieden om haar gezicht in die poep te douwen.
Ik ga Mini-ToT ook niet verbieden in haar tuin te gaan zitten schijten.quote:Op zondag 17 april 2022 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga jou niet verbieden om haar gezicht in die poep te douwen.
Wel even hemarookworst vragen om een schijtcursus te geven.quote:Op zondag 17 april 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga Mini-ToT ook niet verbieden in haar tuin te gaan zitten schijten.
even een bv'tje oprichten hoorquote:Op zondag 17 april 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel even hemarookworst vragen om een schijtcursus te geven.
Weet jij hoe laat Bridget Maasland?quote:Op zondag 17 april 2022 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
Zit ee docu te kijken over een airline die dienst doet naar de mijnen in het hoge noorden van canada. gewoon boeings op gravel en sneeuw landen. nice.
🤣🤣quote:Op zondag 17 april 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga Mini-ToT ook niet verbieden in haar tuin te gaan zitten schijten.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 17 april 2022 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:haags
Ajakkes verloren las ik net 😉quote:Op zondag 17 april 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HELEMAAAAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAM![]()
![]()
Ja snap ik ook wel, die hebben een loodzware week Europees achter de rug... oh wacht @R-woud93quote:
Hahahahahahahahahaquote:Op zondag 17 april 2022 20:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, die hebben een loodzware week Europees achter de rug... oh wacht @:R-woud93
Hhaahahahahahahahahahahahahahhhhaaahahahahaha
Maanlampje.quote:
Hoe verloopt je paasweekend?quote:
Ik heb het zelf druk maar ik heb nog maar de helft van de dingen uitgevoerd.quote:
Nou, beter dan helemaal niks tochquote:Op zondag 17 april 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het zelf druk maar ik heb nog maar de helft van de dingen uitgevoerd.
Dat klinkt matigquote:Op zondag 17 april 2022 21:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja meh mah meh gaat wel denk ikHoestie met jou?
Lang geen contact gehad?quote:Op zondag 17 april 2022 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zal na een aantal maanden weer eens contact zoeken met mijn vader
Ja, ach laten we het positief houden deze paasdagquote:Op zondag 17 april 2022 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klinkt matigMet mij gaat het uitstekend
Nee hij negeert mijquote:
Ik zie Pasen eigenlijk nooit echt als een feestdagquote:Op zondag 17 april 2022 21:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, ach laten we het positief houden deze paasdag![]()
Mooizo dat het uitstekend gaat!
Oh wat naar zeg bah!quote:Op zondag 17 april 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hij negeert mij
Ligt niet aan hem hoor, sinds zijn herseninfarct is het een apart man
Ik normaal ook niet, maar mijn moeder doet er altijd wel aanquote:Op zondag 17 april 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie Pasen eigenlijk nooit echt als een feestdag
Ik ook niet. Ik pleit al jaren voor afschaffen van Pasen.quote:Op zondag 17 april 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie Pasen eigenlijk nooit echt als een feestdag
Oh haha ja dan is het andersquote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar mijn moeder doet er altijd wel aan![]()
Ik niet, heb al zo weinig vrije dagenquote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik pleit al jaren voor afschaffen van Pasen.
Die vrije dagen moeten ook terug naar de werknemer. Mag dat zelf bepalen wanneer in te zetten.quote:Op zondag 17 april 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik niet, heb al zo weinig vrije dagen
Als je het zo bekijkt ben ik het er mee eens ja, tussen januari en zomervakantie heb ik 5 verplichte vrije dagen, na de vakantie tot kerst niksquote:Op zondag 17 april 2022 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Die vrije dagen moeten ook terug naar de werknemer. Mag dat zelf bepalen wanneer in te zetten.
Pasen, hemelvaart en Pinksteren ik zeg; toedeledokie
deze manquote:Op zondag 17 april 2022 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Die vrije dagen moeten ook terug naar de werknemer. Mag dat zelf bepalen wanneer in te zetten.
Franticquote:Op zondag 17 april 2022 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze man
oh wacht voor mij is dat al zo
Wil je even onder mijn vleugeltje om uit te rusten?quote:
Woopp!quote:Op zondag 17 april 2022 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
do you know what the moon can do to your stereo
Liever slapen als dat magquote:Op zondag 17 april 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je even onder mijn vleugeltje om uit te rusten?
Nee ik heb nu heel veel dagen achtereen vrij met minder inzet verlofurenquote:Op zondag 17 april 2022 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat.quote:
Slaap lekker onder de vleugel van SBE 😉quote:
Hij spreid zijn vleugels graag voor Mrsl 😉quote:
Alleen voor haar?quote:Op zondag 17 april 2022 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij spreid zijn vleugels graag voor Mrsl 😉
Dankjewelquote:Op zondag 17 april 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker onder de vleugel van SBE 😉
Ik denk als je lief vraagt er onder zijn andere vleugeltje ook wel plaats is voor jouquote:
@Superbadeendjequote:Op zondag 17 april 2022 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk als je lief vraagt er onder zijn andere vleugeltje ook wel plaats is voor jou
maar Mrsl is zijn favoriet
O jee.quote:
Ik merk nu ouder begin te worden dat ik het steeds minder goed kan hebbenquote:
Kan. Als je er maar niet ziek van wordt. Daar heb je je zelf mee.quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik merk nu ouder begin te worden dat ik het steeds minder goed kan hebben
Vooruit dan maar.quote:
Nou jij hebt het niet koud vannacht 😉quote:
Als zij maar geen ruzie krijgen onderling.quote:Op zondag 17 april 2022 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou jij hebt het niet koud vannacht 😉
Morgen de hele dag op de bank en dan kan ik er dinsdag wel weer tegenaanquote:Op zondag 17 april 2022 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan. Als je er maar niet ziek van wordt. Daar heb je je zelf mee.
Nee hoor, elk een vleugel toch?quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als zij maar geen ruzie krijgen onderling.
Leg je gewoon je snavel er tussen 🤣quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als zij maar geen ruzie krijgen onderling.
Gezellig voor je vrouw 🤣🤣quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen de hele dag op de bank en dan kan ik er dinsdag wel weer tegenaan
Mijn mannelijke snavel.quote:
Wees maar niet bang, bij mij lig je veilig.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, bij mij lig je veilig.
Wil je ontbijt op bed of aan tafel?quote:
Bedquote:Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je ontbijt op bed of aan tafel?
Die moet morgen werken, weinig last vanquote:
Dat is beter want een eettafel heb ik niet.quote:
Hmmmquote:Op zondag 17 april 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is beter want een eettafel heb ik niet.
O dat scheelt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die moet morgen werken, weinig last van
Ik hoop dat je geen beschuit wil want dat geeft van die rotkruimels.quote:
Yoghurt is ook goed hoor of gebakken eitje.....quote:Op zondag 17 april 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen beschuit wil want dat geeft van die rotkruimels.
Thee, koffie of sinasappelsap?quote:Op zondag 17 april 2022 22:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yoghurt is ook goed hoor of gebakken eitje.....
Thee please....quote:Op zondag 17 april 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thee, koffie of sinasappelsap?
Nog meer eisen?quote:
Slaap lekker dreamer.quote:Op zondag 17 april 2022 22:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh alleen je vleugel om me heen....trusten
Nog niet, maar denk nog wel even weg met dit mooie weerquote:
Ik ga zo aan de paaslunchquote:Op maandag 18 april 2022 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog niet, maar denk nog wel even weg met dit mooie weer
Wat voor lekkers heb je allemaal?quote:
Wat saai.quote:Op maandag 18 april 2022 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Broodjes uit de oven, croissantjes, kaasbroodjes enzo
Nee, dat is zeer speciale versie!quote:Op maandag 18 april 2022 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Patatje "speciale militaire operatie" bedoel je zeker!
Dat zijn de lekkerstequote:Op maandag 18 april 2022 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Patatje "speciale militaire operatie" bedoel je zeker!
Dat is niet handig neequote:Op maandag 18 april 2022 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 3 weken geleden echt een tragische fout gemaakt om een overleg met mijn scriptiebegeleider op de dag na Pasen te plannen. Godverdomme
Ach dan heb je dat ook weer achter de rug.quote:Op maandag 18 april 2022 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 3 weken geleden echt een tragische fout gemaakt om een overleg met mijn scriptiebegeleider op de dag na Pasen te plannen. Godverdomme
Als dat geen zuipen wordt.quote:Op maandag 18 april 2022 15:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier morgen eind van de middag werkborrel![]()
Een werkborrel is ook niet om te gaan zuipen. Gewoon gezelligheid.quote:Op maandag 18 april 2022 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah, met twee consumptiebonnen? En tussen half 4/half 6?![]()
Klopt, we zien elkaar eigenlijk nooit....niet eens tijdens werktijd dus ja, leuk om weer eens bij te kletsen met collega'squote:Op maandag 18 april 2022 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een werkborrel is ook niet om te gaan zuipen. Gewoon gezelligheid.
Idd, ook wel leuk om de mensen eens anders te leren kennen ipv werkgerelateerd.quote:Op maandag 18 april 2022 15:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt, we zien elkaar eigenlijk nooit....niet eens tijdens werktijd dus ja, leuk om weer eens bij te kletsen met collega's
Jep en collega's van kantoor zijn er ook bij die ik normaal gesproken alleen via mail/telefoon spreekquote:Op maandag 18 april 2022 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ook wel leuk om de mensen eens anders te leren kennen ipv werkgerelateerd.
Ik werk liever met dat kutweer van aankomende weekquote:Op maandag 18 april 2022 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dan heb je dat ook weer achter de rug.
Ik draai normaliter trance. Heel soms uitstapje naar hardcore.quote:Op maandag 18 april 2022 12:40 schreef dud0r het volgende:
@:hemarookworst
Deze is ook erg lekker om goed hard te draaien
Hey schoonheid.quote:
quote:
Ik voel me aangesprokenquote:
Ja heb mij wel vermaakt, alleen wat minder goed nieuws te horen gekregenquote:
Dat is minder.quote:Op maandag 18 april 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb mij wel vermaakt, alleen wat minder goed nieuws te horen gekregen
Als je een sterke schouder nodig hebt...quote:
Nee dat ook weer niet..quote:Op maandag 18 april 2022 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een sterke schouder nodig hebt...
Goed bezig sbequote:Op maandag 18 april 2022 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een sterke schouder nodig hebt...
Altijd toch.quote:
Ze is nou eenmaal op Fok mijn vriendin.quote:
Oh nou okee.......quote:Op maandag 18 april 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is nou eenmaal op Fok mijn vriendin.
Jij toch ook een beetje?quote:Op maandag 18 april 2022 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nou okee.......![]()
Nee hoor grapje
Zekers wel.quote:
quote:Op maandag 18 april 2022 18:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mooi heb ik in elk geval weer een vleugel slaapplekje vanavond
O dat is minderquote:Op maandag 18 april 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb mij wel vermaakt, alleen wat minder goed nieuws te horen gekregen
Je hebt de smaak te pakken 🤣quote:Op maandag 18 april 2022 18:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mooi heb ik in elk geval weer een vleugel slaapplekje vanavond
Zekers, zolang we maar lol hebben.quote:Op maandag 18 april 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Ha ha kan allemaal hier
Zo is datquote:Op maandag 18 april 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, zolang we maar lol hebben.
Dat is het belangrijkste, er is in de wereld al ellende genoeg.quote:
Nogal ja, skip echt veel nieuwsberichten de laatste tijd.....quote:Op maandag 18 april 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste, er is in de wereld al ellende genoeg.
Die lees idd liever nietquote:Op maandag 18 april 2022 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nogal ja, skip echt veel nieuwsberichten de laatste tijd.....
Dat doe ik ook bij veel nieuwsberichten.quote:Op maandag 18 april 2022 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nogal ja, skip echt veel nieuwsberichten de laatste tijd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |