quote:Op zondag 17 april 2022 17:50 schreef ToT het volgende:
"Urb" kwam nog wel op het papiertje, maar op haar handje kwam "anus".
quote:Op zondag 17 april 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over dat een meisje zijn handtekening wilde hebben op een klein papiertje!
Hallo kerel. Net op tijd thuis voor de ondergang te aanschouwen van ajakkes. @R-woud93quote:
@Danny vindt dit leukquote:Op zondag 17 april 2022 17:56 schreef ToT het volgende:
Abo is verlopen, gelijk weer stervensveel reclames, en je kunt niet meer veel achter elkaar posten.
Daarom nam ik ook maar weer een aboquote:Op zondag 17 april 2022 17:56 schreef ToT het volgende:
Abo is verlopen, gelijk weer stervensveel reclames, en je kunt niet meer veel achter elkaar posten.
Ik heb eigenlijk nog een grotere hekel aan PSV als ik heel eerlijk ben.quote:Op zondag 17 april 2022 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo kerel. Net op tijd thuis voor de ondergang te aanschouwen van ajakkes. @:r-woud93
quote:Op zondag 17 april 2022 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog een grotere hekel aan PSV als ik heel eerlijk ben.
Ja, ik vind het lastig om een partij te kiezenquote:
Niet te doen zonder idd.quote:Op zondag 17 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom nam ik ook maar weer een abo
Ik niet.quote:Op zondag 17 april 2022 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig om een partij te kiezen
Urbanus is en baasquote:Op zondag 17 april 2022 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Grappig dat Urbanus het ook ziet.
Zekers, hij had ook leuke liedjes.quote:
uit dezelfde showquote:Op zondag 17 april 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, hij had ook leuke liedjes.
Heer Koen.quote:
Ik kom net van een terras afgeroldquote:
Dat is niet verkeerd.quote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
Wij hadden ook wel een aardig prakkie net:
[ afbeelding ]
Lekker man..quote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ene krulletje veldsla nu gelijk een salade te noemen..
goed verhaalquote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]Die kwam er later bij op een apart bord!
Joden zijn lafquote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
@:haags Door het gejankt aan de kant van Ajax juich ik toch voor PSV
Ja, wat een ongelofelijke totaaldebiel is dat zeg.quote:Op zondag 17 april 2022 18:37 schreef Haags het volgende:
@:R-woud93 Tadic kunnen ze beter naar Oekraïne deporteren. Prima vervanger voor Zelensky
x22quote:
Er is toch een opruimplicht?quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
Op het grasveldje hier direct op het hoek van het huis liggen er regelmatig dikke hondenbolussen waar Mini-ToT in gaat stampen, en 1x heeft hij er zelfs eentje opgepakt!We parkeren onze auto er naast, dus je loopt er sowieso altijd overheen.
Net zag ik een overbuurvrouw die haar hond daar rustig de gang liet gaan, dus ik sprak haar er heel rustig op aan:
"Ja het blijft wel eenn probleem he, die hondenpoep hier."
- "Ja nou, er zijn hier geen officiële honden-uitlaatplaatsen." (Ze woont aan een ENORM groot grasveld, maar die hond moet bij ons huis kakken.)
"Ja maar ons zoontje pakt de poep wel op en stampt er in."
- "Da's een probleem voor de ouders zelf.", zegt ze heel kalmpjes.
"Maar je kunt toch ook wel een beetje rekening met elkaar houden?"
- "Nou als mijn hond daar gaat zitten, kan ik niet zeggen; Hee, je mag daar niet poepen."
acclimatiserenquote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Whiskey in de hand.quote:
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik een beetje laat als ontbijt.quote:
Zeker een hemarookworst gekochtquote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook toen ik hem uit mijn broek haalde vanmorgen.
In het weekend niet, maar doordeweeks wel idd.quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik een beetje laat als ontbijt.
Ze is wel verplicht het op te ruimen. Ik zou het op een schep doen en netjes op haar stoep neerleggen 🤣quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
Op het grasveldje hier direct op het hoek van het huis liggen er regelmatig dikke hondenbolussen waar Mini-ToT in gaat stampen, en 1x heeft hij er zelfs eentje opgepakt!We parkeren onze auto er naast, dus je loopt er sowieso altijd overheen.
Net zag ik een overbuurvrouw die haar hond daar rustig de gang liet gaan, dus ik sprak haar er heel rustig op aan:
"Ja het blijft wel eenn probleem he, die hondenpoep hier."
- "Ja nou, er zijn hier geen officiële honden-uitlaatplaatsen." (Ze woont aan een ENORM groot grasveld, maar die hond moet bij ons huis kakken.)
"Ja maar ons zoontje pakt de poep wel op en stampt er in."
- "Da's een probleem voor de ouders zelf.", zegt ze heel kalmpjes.
"Maar je kunt toch ook wel een beetje rekening met elkaar houden?"
- "Nou als mijn hond daar gaat zitten, kan ik niet zeggen; Hee, je mag daar niet poepen."
Had je je tel in je broek zitten😂quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook toen ik hem uit mijn broek haalde vanmorgen.
Zo lekkere sappige 😇quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker een hemarookworst gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |