SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Uitgerekend deze editie?quote:Op zondag 17 april 2022 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Typisch dat er uitgerekend deze editie direct koers is.
Gunstige omstandigheden, wind grotendeels mee, minder angst in peloton --> vroeger koers.quote:Op zondag 17 april 2022 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Typisch dat er uitgerekend deze editie direct koers is.
Die zou ik wel een tribunaaltje hier en daar gunnen.quote:Op zondag 17 april 2022 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Mensen die dit, al is het maar deels, missen moeten we echt nóóit meer serieus nemen.
Hoe kan ik het nou altijd met je eens zijnquote:Op zondag 17 april 2022 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Mensen die dit, al is het maar deels, missen moeten we echt nóóit meer serieus nemen.
Zo geweldig vind ik die reclames niet.quote:Op zondag 17 april 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je nu niet broekloos op de bank ligt doe je niet meer mee.
Geen PLAAYYERRR hebbenquote:Op zondag 17 april 2022 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik die reclames niet.
Ik ga geen player nemen enkel voor de Italiaanse koersen, en de eerste paar uren van Roubaix. over 20 minuten is Sporza livequote:
Ik ben ook niet echt een player.quote:
Mensen die de Giro niet mee willen krijgen zonder reclames kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 17 april 2022 13:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga geen player nemen enkel voor de Italiaanse koersen, en de eerste paar uren van Roubaix. over 20 minuten is Sporza live
Niks mis meequote:Op zondag 17 april 2022 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ome Bradley heeft minimaal vijf blikjes bier op.
strandquote:Op zondag 17 april 2022 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die de Giro niet mee willen krijgen zonder reclames kan ik niet serieus nemen
2e rangs wedstrijdje kijk ik wel de samenvattingenquote:Op zondag 17 april 2022 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die de Giro niet mee willen krijgen zonder reclames kan ik niet serieus nemen
"Misschien wel de patron van de ploeg"quote:Op zondag 17 april 2022 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie gaat de koers eigenlijk winnen voor EF? Sebas?
Veel te vroeg om het met zijn tweeën te gaan doen zolang de voorsprong min of meer gelijk blijft.quote:Op zondag 17 april 2022 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout en Mathieu moeten er zelf maar aan beginnen op Viesly vind ik.
O, echt. Dank voor deze visie.quote:Op zondag 17 april 2022 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Veel te vroeg om het met zijn tweeën te gaan doen zolang de voorsprong min of meer gelijk blijft.
Jonas Roets!quote:Op zondag 17 april 2022 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie gaat de koers eigenlijk winnen voor EF? Sebas?
Als je zeker wil terugkomen moet je alles wat je hebt na strook 28 op kop latten vlammen en op de kasseien daarna zelf de sprong maken.quote:Op zondag 17 april 2022 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er moet wel veel gebeuren willen Wout en Matje terugkeren. INEOS kan altijd nog tempo weer opvoeren als ze in achtervolging zijn
quote:Op zondag 17 april 2022 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is Van Baarle. Het is Van Baarle. Is dit Van Baarle? Dit moet Van Baarle zijn.
Het is Ganna.
Toch ga ik niet zappen naar DE BELG.quote:Op zondag 17 april 2022 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is Van Baarle. Het is Van Baarle. Is dit Van Baarle? Dit moet Van Baarle zijn.
Het is Ganna.
Ik dacht trouwens dat Renaat dat gewoon ging doen, maar ondertussen horen we het hele voorjaar al Karl.quote:Op zondag 17 april 2022 13:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch ga ik niet zappen naar DE BELG.
Karrel die, tussen zijn nutteloze non-koersfeitjes door, doet alsof elke uitgesproken zin een hot take is, trek ik nu al niet meer.
quote:Op zondag 17 april 2022 13:27 schreef TheArt het volgende:
Zo te zien gaat Ganna zo terugvallen in groep 2.
quote:
quote:
Rittenkoersen. Maar Renaat is ook ontzettend matig helaas.quote:Op zondag 17 april 2022 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Renaat dat gewoon ging doen, maar ondertussen horen we het hele voorjaar al Karl.
@Momo naar haar tweede setje ondergoed.quote:Op zondag 17 april 2022 13:28 schreef DeeBee het volgende:
Ganna poeft het dicht, @:Koffieplanter komt klaar.
Vrijdag onder de vier minuten, ik zeg het je.quote:Op zondag 17 april 2022 13:28 schreef DeeBee het volgende:
Ganna poeft het dicht, @:Koffieplanter komt klaar.
Weinig dieren te zien in deze omgeving helaasquote:Op zondag 17 april 2022 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Alleen jammer dat Bobbie er met Jeroen zit, en niet Karsten
Sowieso lijken ze maar weinig samen te zitten dit jaarquote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Weinig dieren te zien in deze omgeving helaas
quote:Op zondag 17 april 2022 13:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben geen hoomsueel, maar ik kan wel warm worden van Ganna die fietst.
Tijd om de bingokaart voor de Giro op te gaan tuigen!quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso lijken ze maar weinig samen te zitten dit jaar
Italiaanse koersen is meestal het idee tochquote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso lijken ze maar weinig samen te zitten dit jaar
Die doen ze wel gewoon samen? Dat is dan een pak van mijn hart!quote:Op zondag 17 april 2022 13:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijd om de bingokaart voor de Giro op te gaan tuigen!
Puur geluk.quote:Op zondag 17 april 2022 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Volop chaos en het moet eigenlijk nog beginnen. Koers is zo mooi.
Wielrennen is puur geluk, dom varken.quote:Op zondag 17 april 2022 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Leek toch redelijk by design van INEOS.
Zijn broer is helemaal een driftkikkertje.quote:
gohja, zijn enige kans om nog in beeld te rijden in die koers is ook wel zover van de meet natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2022 13:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Terpstra imponeert. De visionair zijnde spion haalt zijn gram.
Waar zouden ze zitten een deel van groep 1 werdopgeouden door een val. Zit groep 2 daar nu bij?quote:Op zondag 17 april 2022 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Wout en Mathieu hebben vooralsnog geluk met de lekke banden en valpartijen.
Doe je goed Belg.quote:Op zondag 17 april 2022 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo even overgeschakeld naar Sporza
Blijkbaar heeft Turgis hele weg geblokkeerd of GPS motor zit ver achterinquote:Op zondag 17 april 2022 13:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou er een minuut tussen zitten? Dat kan toch haast niet.
Er zit nog een groep vrij dicht achter groep met QS en Ineos.quote:Op zondag 17 april 2022 13:45 schreef TheArt het volgende:
Zijn nu alle andere renners uit groep 1 teruggevallen in groep 2? Dat lijkt me toch sterk.
Waarom zo boos?quote:Op zondag 17 april 2022 13:50 schreef Szura het volgende:
Bedankt hè Niki, we zullen het nooit vergeten, ga nu maar met pensioen
Stond ook wel echt vast daar ook toen de tweede groep daar aankwam.quote:Op zondag 17 april 2022 13:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In feite zijn Van Aert/vdp en co gewoon na die val geen seconde dichter gekomen op de kop van de koers ...
Het is verbrokkeld. Denk niet dat ze veel knechten over hebbenquote:Op zondag 17 april 2022 13:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In feite zijn Van Aert/vdp en co gewoon na die val geen seconde dichter gekomen op de kop van de koers ...
Thieu rijdt wel een minuut dicht in het Bosquote:Op zondag 17 april 2022 13:53 schreef TheArt het volgende:
Het grote peloton heeft echt een probleem zo.
Dat was precies wat ik een tijd terug ook al aangaf. Als de kasseien komen, begint het gehannes, rijden er renners lek, valpartijen e.d en dat helpt een achtervolging absoluut niet.quote:Op zondag 17 april 2022 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is verbrokkeld. Denk niet dat ze veel knechten over hebben
Kruis erover.quote:Op zondag 17 april 2022 13:53 schreef TheArt het volgende:
Het grote peloton heeft echt een probleem zo.
Valpartij van Turgis heeft ze wel heel erg opgehouden kennelijk. Daarvoor reed INEOS nog met handrem op maar toen was het opeens +1 minuut. Nu is het wel klaar vrees ik.quote:Op zondag 17 april 2022 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik een tijd terug ook al aangaf. Als de kasseien komen, begint het gehannes, rijden er renners lek, valpartijen e.d en dat helpt een achtervolging absoluut niet.
Dan zit hij nog op 40 secondenquote:Op zondag 17 april 2022 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thieu rijdt wel een minuut dicht in het Bos
Het gat wordt steeds groter.quote:Op zondag 17 april 2022 13:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Matje poeft het gat zo dicht als hij wil.
Omdat ze bij Sporza er nu al niet meer over op kunnen houdenquote:
Hoezo is Lampaert vervelend? Prima kerel toch, niks mis meequote:Op zondag 17 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het een vervelende Belg met een inteelthoofd is.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 17 april 2022 14:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Tietema als DNF of rijdt ie nog rond?
Is dat niet een pleonasme.quote:Op zondag 17 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het een vervelende Belg met een inteelthoofd is.
Ik vind hem persoonlijk niet zo sympathiek. En het is een Belg met een inteelthoofd.quote:Op zondag 17 april 2022 14:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo is Lampaert vervelend? Prima kerel toch, niks mis mee
Teunissen in goede doen is hier wel kansrijk, terwijl je dat met Wout ook niet zeker weet. Helemaal tevreden zullen ze vast niet zijn, maar heel slecht is de situatie ook nietquote:Op zondag 17 april 2022 14:01 schreef Zwansen het volgende:
Jumbo kan hier toch ook niet tevreden mee zijn?
De nationaliteit is relevant omdat?quote:Op zondag 17 april 2022 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem persoonlijk niet zo sympathiek. En het is een Belg met een inteelthoofd.
Maar meerijden in dit stadium zou ik niet doen.quote:Op zondag 17 april 2022 14:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Teunissen in goede doen is hier wel kansrijk, terwijl je dat met Wout ook niet zeker weet. Helemaal tevreden zullen ze vast niet zijn, maar heel slecht is de situatie ook niet
Kopman is mee.quote:Op zondag 17 april 2022 14:01 schreef Zwansen het volgende:
Jumbo kan hier toch ook niet tevreden mee zijn?
En ze hebben ook alleen nog maar van Hooydonck in die groep met van Aert. Laporte en van Dijke zijn al weg door lekke banden. Dus heel veel keus hebben ze ook niet.quote:Op zondag 17 april 2022 14:02 schreef Marcoss het volgende:
mbo kan hier toch ook niet tevreden mee zijn?
Teunissen in goede doen is hier wel kansrijk, terwijl je dat met Wout ook niet zeker weet. Helemaal tevreden zullen ze vast niet zijn, maar heel slecht is de situatie ook niet
Dit komt uit die reportage van de vrouwen van Terpstra en Ief toch? Die vrouw van Ief was er weer typisch zo een die alleen maar achter het aanrecht staat en iedere zondag bij de finish staat te kijken.quote:
Bijna 20 seconden al er afquote:Op zondag 17 april 2022 14:06 schreef Zwansen het volgende:
Voorste groep lijkt stil te staan, achteraan lijkt het hard te gaan, maar ze komen geen meter dichterbij.
Dat is wel waar inderdaadquote:Op zondag 17 april 2022 14:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar meerijden in dit stadium zou ik niet doen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2022 14:06 schreef Zwansen het volgende:
Voorste groep lijkt stil te staan, achteraan lijkt het hard te gaan, maar ze komen geen meter dichterbij.
Ik dacht uit die serie over Lampaert en Roubaix op youtubequote:Op zondag 17 april 2022 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit komt uit die reportage van de vrouwen van Terpstra en Ief toch? Die vrouw van Ief was er weer typisch zo een die alleen maar achter het aanrecht staat en iedere zondag bij de finish staat te kijken.
Weet ik niet. Dit is iets van afgelopen weken geloof ik toen mevrouw Lampaard corona had en Yves dus elders moest slapenquote:Op zondag 17 april 2022 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit komt uit die reportage van de vrouwen van Terpstra en Ief toch? Die vrouw van Ief was er weer typisch zo een die alleen maar achter het aanrecht staat en iedere zondag bij de finish staat te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |