Daar is de eerste. Leuke rubriek.quote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef freaky40 het volgende:
Troostprijs naar Eindhoven. Je moet er maar blij mee zijn....
Ik was er vrij blij mee geweest jaquote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef freaky40 het volgende:
Huilen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef freaky40 het volgende:
Dat is allemaal opportunistisch geneuzel. Het gaat in het echte voetbal om de landstitel en CL. Klaar.quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je een finale speelt tegen je rivaal dan wil je die toch gewoon winnen?
Ik heb het idee dat je een beetje gepikeerd bent vriend. Log even uit en doe even rustig.quote:
Precies en dat is helaas niet gelukt door een belabberd begin van de tweede helft. Daardoor uiteindelijk verdiend verloren.quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wanneer moet Ajax weer spelen in de CL?quote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is allemaal opportunistisch geneuzel. Het gaat in het echte voetbal om de landstitel en CL. Klaar.
Niet voor jouw.quote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje gepikeerd bent vriend. Log even uit en doe even rustig.
September.quote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wanneer moet Ajax weer spelen in de CL?
Precies natuurlijk is kampioenschap belangrijker. Maar als je in de finale staat wil je gewoon winnen zeker als je tegen Feyenoord of psv speeltquote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt 0 gecreëerd. Kampioenschap gaat echt lastig zat worden.quote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef TornadoDK het volgende:
Tsja 2x start je ronduit kut aan een helft dan roep je het over jezelf af. Psv was ook veel scherper ondanks dat ze donderdag nog gespeeld hebben.
Prima johquote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is allemaal opportunistisch geneuzel. Het gaat in het echte voetbal om de landstitel en CL. Klaar.
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 17 april 2022 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt 0 gecreëerd. Kampioenschap gaat echt lastig zat worden.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pas op, hij gaat je zo calimero noemen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwa toch wel hoor, die afgekeurde goal, bal op de paal, Schuurs kon vrij inschieten maar schiet als een oud wijf. Laatste kwartier was wel echt waardeloos.quote:Op zondag 17 april 2022 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zet mijn hoop op Feyenoord ironisch genoeg. Als die verzaken is hetquote:Op zondag 17 april 2022 20:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mwa toch wel hoor, die afgekeurde goal, bal op de paal, Schuurs kon vrij inschieten maar schiet als een oud wijf. Laatste kwartier was wel echt waardeloos.
En kampioenschap wordt zeker nog spannend maar dat zien we al weken toch?
Ik blijf er vertrouwen in houdeh dat ze het over de streep trekken
Volgend jaar tussen jaar als je ziet wat er weggaat.quote:Op zondag 17 april 2022 20:20 schreef -XOR- het volgende:
De sjeu is er wel een beetje vanaf. Op zich is het niet verkeerd dat er volgend seizoen een compleet frisse start kan worden gemaakt.
Ben ik het ook wel mee eens maar ik vrees voor de kwaliteit van onze selectie als de transferperiode voorbij isquote:Op zondag 17 april 2022 20:20 schreef -XOR- het volgende:
De sjeu is er wel een beetje vanaf. Op zich is het niet verkeerd dat er volgend seizoen een compleet frisse start kan worden gemaakt.
Dat sowieso, ik reken eerder op 2 tussenjaren.quote:Op zondag 17 april 2022 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend jaar tussen jaar als je ziet wat er weggaat.
En we komen net uit 2 tussenjarenquote:Op zondag 17 april 2022 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik reken eerder op 2 tussenjaren.
Ik ben het wel een beetje met je eens. Ik zou zo vijf bekers inruilen voor de landstitel dit jaar, uiteindelijk is dat de hoofdprijs over een heel seizoen. De beker is mooi, maar absoluut een prijs van een lagere categorie.quote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje Erik heeft weer eens een tia
Die gaat het heel moeilijk krijgen in Engeland .quote:Op zondag 17 april 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Different cook.quote:Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat het heel moeilijk krijgen in Engeland .
Bald fraudquote:Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat het heel moeilijk krijgen in Engeland .
Op basis van het goede spel van PSV vandaag? Ze hebben gewoon gruwelijke mazzel gehad met die VAR calls.quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een niveau…. PSV gaat ook gewoon kampioen worden want dit Ajax gaat echt nooit die vier punten voorsprong behouden.
quote:
Zal doodleuk weer met Lindelof-Maguire starten met die Schot of Matic ervoor .quote:
Matic gaat weg, dat scheeltquote:Op zondag 17 april 2022 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Zal doodleuk weer met Lindelof-Maguire starten met die Schot of Matic ervoor .
Elke random stijve hark is goed genoeg voor hem. Moet altijd met spelers ballen die aan hemzelf denken als speler.quote:
Ach, Erik.quote:Op zondag 17 april 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet bestquote:Op zondag 17 april 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heeft PSV geluk gehad of had Ajax pech?quote:Op zondag 17 april 2022 20:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Op basis van het goede spel van PSV vandaag? Ze hebben gewoon gruwelijke mazzel gehad met die VAR calls.
De trage tandem op links kan echt niet meer neequote:Op zondag 17 april 2022 20:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen Netto, geen trainer, geen keeper, Nous en Gravenberch weg en 2 veteranen op links. Wordt een leuke zomer in Amsterdam.
Schijnbaar deed hij ook mee vandaagquote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef fetX het volgende:
Zouden jullie Brobbey weer terugkopen? Zo geweldig doet hij het toch niet?
Zal wel een beetje van de prijs afhangen, maar voor een paar miljoen zijn er waarschijnlijk weinig betere alternatieven.quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef fetX het volgende:
Zouden jullie Brobbey weer terugkopen? Zo geweldig doet hij het toch niet?
Geen van beide, want buitenspel is buitenspel.quote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft PSV geluk gehad of had Ajax pech?
duidelijk buitenspelquote:Op zondag 17 april 2022 20:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Op basis van het goede spel van PSV vandaag? Ze hebben gewoon gruwelijke mazzel gehad met die VAR calls.
Er zijn anders mensen die daar anders over denkenquote:Op zondag 17 april 2022 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen van beide, want buitenspel is buitenspel.
Als je buitenspel gaat geven voor duidelijk buitenspel dan is dat gewoon niet waar voetbal ooit voor bedoeld is.quote:Op zondag 17 april 2022 21:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn anders mensen die daar anders over denken
Gewoon doorvoetballen ja tochquote:Op zondag 17 april 2022 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je buitenspel gaat geven voor duidelijk buitenspel dan is dat gewoon niet waar voetbal ooit voor bedoeld is.
ieder blinde heeft in de herhaling kunnen zien dat tadic niet eens geraakt wasquote:Ten Hag schoof zondagavond na de 2-1 nederlaag tegen PSV aan voor de persconferentie en stelde in zijn analyse van de wedstrijd dat Dusan Tadic in de eerste helft in zijn ogen een penalty had moeten krijgen van scheidsrechter Danny Makkelie toen hij over het been ging bij Joey Veerman.
Voor de basis zou ik hem zeker niet kopen, ook niet als je hem goedkoop kunt krijgen (waarbij hij waarschijnlijk wel een flink salaris zal willen ook).quote:Op zondag 17 april 2022 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zal wel een beetje van de prijs afhangen, maar voor een paar miljoen zijn er waarschijnlijk weinig betere alternatieven.
Jij bent eigenlijk de enige die dat vindtquote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef franske19 het volgende:
Tadic was het schoolvoorbeeld van wat een penalty is.
Verdediger steekt been uit en mist de bal volledig en Tadic valt over dat been. Hoe duidelijker wil je het hebben?quote:Op zondag 17 april 2022 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk de enige die dat vindt
quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef franske19 het volgende:
Voor de VAR noemden we die buitenspel momenten van Brobbey en Tadic op één lijn. Nu met de VAR gaan we prima doelpunten afkeuren omdat er een lichaamsdeel een paar cm verder naar voor of achter uit steekt terwijl er totaal geen voordeel gehaald wordt uit de buitenspelpositie waar de hele regel voor bedacht is.
Tadic ligt al bijna op de grond voordat er überhaupt miniem contact isquote:Op zondag 17 april 2022 22:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Verdediger steekt been uit en mist de bal volledig en Tadic valt over dat been. Hoe duidelijker wil je het hebben?
Prachtig dit.quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef franske19 het volgende:
Voor de VAR noemden we die buitenspel momenten van Brobbey en Tadic op één lijn. Nu met de VAR gaan we prima doelpunten afkeuren omdat er een lichaamsdeel een paar cm verder naar voor of achter uit steekt terwijl er totaal geen voordeel gehaald wordt uit de buitenspelpositie waar de hele regel voor bedacht is.
Ik denk eigenlijk dat franske dit geen penalty vondquote:Op zondag 17 april 2022 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat ik wel een penalty moment vond was Ajax - Fyenoord
[ twitter ]
Dit moment lieten ze niet eens zien bij die joden van studio sport
duidelijker kan het niet
Martinez is gewoon een smerige schoft. Je hebt klootzakken die je er goed bij kunt hebben, zoals een Tadic, van Bommel of Toivonen destijds. Martinez is een ander soort, dat is gewoon een halve crimineel.quote:Op zondag 17 april 2022 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat ik wel een penalty moment vond was Ajax - Fyenoord
[ twitter ]
Dit moment lieten ze niet eens zien bij die joden van studio sport
duidelijker kan het niet
Hij begon vandaag na een paar minuten al gefrustreerd om zich heen te schoppen. Gelukkig doorzag Makkelie dat vrij snelquote:Op zondag 17 april 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Martinez is gewoon een smerige schoft. Je hebt klootzakken die je er goed bij kunt hebben, zoals een Tadic, van Bommel of Toivonen destijds. Martinez is een ander soort, dat is gewoon een halve crimineel.
Hoezo tegenzat? Dat impliceert dubieuze beslissingen en die heb ik niet gezien hoor. Ik heb zelden een bekerfinale gezien die zo clean en foutloos is gefloten.quote:Op zondag 17 april 2022 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heel fijn dat Ajax het eens tegenzat met de arbitrage.Eerste keer dit seizoen.
Het viel in ieder geval allemaal wel net goed, en die penalty op Tadic kun je wel degelijk geven. Goals terecht afgekeurd maar wel vrij lullig omdat het in de opbouw is. Ik noem dat toch wel tegenzitten.quote:Op zondag 17 april 2022 22:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoezo tegenzat? Dat impliceert dubieuze beslissingen en die heb ik niet gezien hoor. Ik heb zelden een bekerfinale gezien die zo clean en foutloos is gefloten.
Dat mag jij zo noemen, maar dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 17 april 2022 22:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het viel in ieder geval allemaal wel net goed, en die penalty op Tadic kun je wel degelijk geven. Goals terecht afgekeurd maar wel vrij lullig omdat het in de opbouw is. Ik noem dat toch wel tegenzitten.
Maakt verder ook niet uit. Ben dolblij dat PSV gewonnen heeft. Stekelenburg is wel echt lachwekkend trouwens.quote:Op zondag 17 april 2022 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mag jij zo noemen, maar dat slaat echt helemaal nergens op.
Ik weet niet wat er lachwekkend aan was? Hij heeft toch geen fouten gemaakt? Ik vond Mvogo eerlijk gezegd minder indruk maken.quote:Op zondag 17 april 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit. Ben dolblij dat PSV gewonnen heeft. Stekelenburg is wel echt lachwekkend trouwens.
Ik vind een beker plus plaatsen voor groepsfase CL net zoveel waard als een landstitel. Alleen is dat historisch gezien volgens mij nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 17 april 2022 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens. Ik zou zo vijf bekers inruilen voor de landstitel dit jaar, uiteindelijk is dat de hoofdprijs over een heel seizoen. De beker is mooi, maar absoluut een prijs van een lagere categorie.
Maar toch, als je die bekerfinale dan speelt en ook nog tegen Ajax, dan is winnen toch wel heel mooi. Zeker omdat je ook in de titel race nog niet op onoverbrugbare achterstand staat en dit soort tikkies toch wel doorwerken.
Die tweede is gewoon een fout. Die man gaat zo traag naar het gras.quote:Op zondag 17 april 2022 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er lachwekkend aan was? Hij heeft toch geen fouten gemaakt? Ik vond Mvogo eerlijk gezegd minder indruk maken.
Die gaat nog langzamer naar de hoek dan Jeroen Verhoeven momenteel man, dat kan echt niet meerquote:Op zondag 17 april 2022 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er lachwekkend aan was? Hij heeft toch geen fouten gemaakt? Ik vond Mvogo eerlijk gezegd minder indruk maken.
Die van Gakpo? Dat is echt flauwekul. Die bal was vreselijk slim ingeschoten.quote:Op zondag 17 april 2022 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die tweede is gewoon een fout. Die man gaat zo traag naar het gras.
Als je dit serieus meent dan had je de goal van Zahavi ook goed moeten keuren.quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef franske19 het volgende:
Nee want dat was geen beetje meer.quote:Op zondag 17 april 2022 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent dan had je de goal van Zahavi ook goed moeten keuren.
Die 1-1 had een goede keeper ook wel gehad, en die duidelijke buitenspelgoal van Zahavi was ook een aardige ketserquote:Op zondag 17 april 2022 22:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die van Gakpo? Dat is echt flauwekul. Die bal was vreselijk slim ingeschoten.
Er zijn er niet veel die zo kort over het standbeen in de korte hoek kunnen schieten, Steek stond opgesteld voor een schot in de verre hoek, dan kun je gewoon niks meer.
Ik ben echt geen fan van hem en hij moet nodig met pensioen, maar die goal kun je hem niet aanrekenen.
Neejoh heb hem nu 3 keer teruggezien, dat was gewoon heel kut gekeept. Afstand is 18 meter, geen 10 meter.quote:Op zondag 17 april 2022 22:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die van Gakpo? Dat is echt flauwekul. Die bal was vreselijk slim ingeschoten.
Er zijn er niet veel die zo kort over het standbeen in de korte hoek kunnen schieten, Steek stond opgesteld voor een schot in de verre hoek, dan kun je gewoon niks meer.
Ik ben echt geen fan van hem en hij moet nodig met pensioen, maar die goal kun je hem niet aanrekenen.
quote:Op zondag 17 april 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
helemaal voor een keeper met zijn pigment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |