Die hóren toch ook gewoon in het vak voor mindervaliden?quote:Op zondag 17 april 2022 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat dacht je hier van dan?
quote:Op zondag 17 april 2022 23:06 schreef aloa het volgende:
De beker is niet echt wat in Nederland. Nooit geweest ook.
Liever landskampioen
Landskampioen is vooral mooier vanwege het CL-ticket dat eraan vast hangt. Verder is het zwaaien met een graflelijke schaal op een parkeerplaats natuurlijk niet heel veel specialer dan het zwaaien met een beker op een parkeerplaats.quote:Op zondag 17 april 2022 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]de JC schaal is niet zo relevant, de beker wel maar het kampioenschap uiteraard meer
Een gezinsvak en het eigen invalidenvak bestormen. Tsja, snap opzich wel dat dat volk het verschil niet goed kan waarnemen.quote:Op zondag 17 april 2022 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat dacht je hier van dan?
niet met je eens al vind ik knock-out voetbal op zich wel leukquote:Op maandag 18 april 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind een beker+CL ticket net zo veel waard als een landstitel. Alleen denk ik dus niet dat PSV dat ticket gaat pakken
Eens. Makkelijk scoren is dat. Ten Hag heeft zijn hele carrière al dubieus gewisseld. Als je wint, heb je vrienden.quote:Op maandag 18 april 2022 07:50 schreef manny het volgende:
Beker is voor Ajax alleen leuk samen met titel.
Mmmm. Jammer dat Ten Hag ineens de klaagzang over de arbitrage gaat doen, dat is m.i. Ajax onwaardig. Verder dat al die analisten nu in de rij staan om te roepen dat de scherpte eraf is bij Erik, etc, etc... om te lachen. Daar heeft Co het woord scorebord journalistiek voor uitgevonden.
Op naar de titel, op het tandvlees.....
Landskampioen wordt je over 34 wedstrijden, de beker over circa 5 wedstrijden waarvan 2 tegen de lamme en de blinde. Is echt wel een groot verschil.quote:Op maandag 18 april 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Landskampioen is vooral mooier vanwege het CL-ticket dat eraan vast hangt. Verder is het zwaaien met een graflelijke schaal op een parkeerplaats natuurlijk niet heel veel specialer dan het zwaaien met een beker op een parkeerplaats.
Dag mag jij als enige denken.quote:Op maandag 18 april 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Landskampioen is vooral mooier vanwege het CL-ticket dat eraan vast hangt. Verder is het zwaaien met een graflelijke schaal op een parkeerplaats natuurlijk niet heel veel specialer dan het zwaaien met een beker op een parkeerplaats.
9 van de 10 keer word je ook nog eens kampioen bij NEC uit ofzo, de ontlading van een finale tegen een topclub winnen is veel groter.
Ik vind een beker+CL ticket net zo veel waard als een landstitel. Alleen denk ik dus niet dat PSV dat ticket gaat pakken.
Waarom is het dan ondermaats, kampioen ga je met hangen en wurgen wel worden. Voor alles daarboven heeft Ajax toch een vrij middelmatige selectie met hooguit een paar potentiele toppers zoals Timber of Gravenberch. Dan kan je imo best eruit vliegen tegen een Benfica (of PSV). Zelfs in de twee klassiekers kon je nou niet echt zeggen dat je de betere was.quote:Op maandag 18 april 2022 08:52 schreef Rode_Wijn het volgende:
Qua selectie is dit gewoon een ondermaats resultaat en dat begon in januari al zichtbaar te worden.
Daar heb je wel een punt maar ik vind het in Nederland wel genant hoe een titel verder aangekleed wordt. Zo'n tinnen schaal kan echt niet meer, die Cruijff schaal is veel mooier. (Puur als je naar de trofee zelf kijkt dan.)quote:Op maandag 18 april 2022 09:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Landskampioen wordt je over 34 wedstrijden, de beker over circa 5 wedstrijden waarvan 2 tegen de lamme en de blinde. Is echt wel een groot verschil.
Als je landskampioen wordt ben je de beste van Nederland. Als je de beker wint ben je de beste van.... ja van wat eigenlijk?
ik denk dat de selectie wel een slag beter is dan die van PSV of Feyenoord al zitten er zwakke plekken in, de keepers bijvoorbeeld al pakte dat met Pasveer beter uit dan ik had gedacht, ook Neres hadden ze niet moeten laten gaan, als het 20+ miljoen was geweest ok maar 12? is de moeite niet en je had hem nu goed kunnen gebruiken,quote:Op maandag 18 april 2022 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom is het dan ondermaats, kampioen ga je met hangen en wurgen wel worden. Voor alles daarboven heeft Ajax toch een vrij middelmatige selectie met hooguit een paar potentiele toppers zoals Timber of Gravenberch. Dan kan je imo best eruit vliegen tegen een Benfica (of PSV). Zelfs in de twee klassiekers kon je nou niet echt zeggen dat je de betere was.
Hoe een trofee eruit ziet is bijzaak maar idd, de kampioensschaal kan wel een update gebruiken. Niet totaal iets anders maar een ontwerp gebaseerd op de huidige schaal.quote:Op maandag 18 april 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar ik vind het in Nederland wel genant hoe een titel verder aangekleed wordt. Zo'n tinnen schaal kan echt niet meer, die Cruijff schaal is veel mooier. (Puur als je naar de trofee zelf kijkt dan.)
Vind dat de KNVB sowieso een nieuwe prijs moet ontwerpen voor landskampioenen.
Ja eens hoor, dus kampioen moet je wel worden. Maar vraag me af wie je van deze selectie over een jaar of 4 in de Europese (sub)top tegenkomt. Timber lijkt me een zekerheidje en dan misschien Gravenberch of Shanice nog. Maar verder.quote:Op maandag 18 april 2022 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat de selectie wel een slag beter is dan die van PSV of Feyenoord al zitten er zwakke plekken in, de keepers bijvoorbeeld al pakte dat met Pasveer beter uit dan ik had gedacht, ook Neres hadden ze niet moeten laten gaan, als het 20+ miljoen was geweest ok maar 12? is de moeiete niet en je had hem nu goed kunnen gebruiken,
het gaat om de prijs zelf, wat voor beker/schaal erbij zit is niet zo relevant maar mooi zijn ze in Nederland niet, voor mij is de mooiste cup, die van EC1/CLquote:Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe een trofee eruit ziet is bijzaak maar idd, de kampioensschaal kan wel een update gebruiken. Niet totaal iets anders maar een ontwerp gebaseerd op de huidige schaal.
Ontwerp naar Duits model zou al een hele verbetering zijn.quote:Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe een trofee eruit ziet is bijzaak maar idd, de kampioensschaal kan wel een update gebruiken. Niet totaal iets anders maar een ontwerp gebaseerd op de huidige schaal.
Cruijffschaal en KNVB beker zien er toch prachtig uit?quote:Op maandag 18 april 2022 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat om de prijs zelf, wat voor beker/schaal erbij zit is niet zo relevant maar mooi zijn ze in Nederland niet, voor mij is de mooiste cup, die van EC1/CL
dat is inderdaad afwachten maar het is ook moeilijk als 5 basisspelers daar zeker al niet voor in aanmerking komen ivm leeftijdquote:Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens hoor, dus kampioen moet je wel worden. Maar vraag me af wie je van deze selectie over een jaar of 4 in de Europese (sub)top tegenkomt. Timber lijkt me een zekerheidje en dan misschien Gravenberch of Shanice nog. Maar verder.
Gravenberch sowieso niet. Timber heel misschien.quote:Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens hoor, dus kampioen moet je wel worden. Maar vraag me af wie je van deze selectie over een jaar of 4 in de Europese (sub)top tegenkomt. Timber lijkt me een zekerheidje en dan misschien Gravenberch of Shanice nog. Maar verder.
Je kunt ook overdrijven. Antony en Mazraoui heb je ook nog.quote:Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vind ik lelijk (zonder die puisten zou het een stuk beter zijn) maar het geeft wel aan dat er veel meer mogelijk is met zo'n schaal dan wat we nu hebben.quote:Op maandag 18 april 2022 09:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ontwerp naar Duits model zou al een hele verbetering zijn.
[ afbeelding ]
nou nee, de KNVB beker vind ik echt superlelijk, lijkt niet eens op een trofeequote:Op maandag 18 april 2022 09:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cruijffschaal en KNVB beker zien er toch prachtig uit?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |