SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Jij gaat niet alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt best mee hoor als je het een beetje plantAl is het momenteel wel wat minder leuk qua prijzen
Maar het wachten is niet klaar met jouquote:Op zondag 17 april 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oke nu ben ik wel klaar met het wachten
quote:Op zondag 17 april 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het wachten is niet klaar met jou
In Thailand poepen en bevallen ze gewoon op straat dus zo'n peukje maakt ook geen kont uit.quote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel altijd ene mobiele 'asbak' bij me omdat ik weiger peuken op de grond te gooien en op sommige plekken staan geen afvalbakken
Dat is wel fijn, ben je toch niet helemaal alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes![]()
maar heb daar wel vrienden dus ben niet helemaal alleen
Ja dat scheelt wel ietsquote:
Maar ik ga niet naar Thailandquote:Op zondag 17 april 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Thailand poepen en bevallen ze gewoon op straat dus zo'n peukje maakt ook geen kont uit.
Niks mis met alleen zijn als het je eigen keuze is.quote:Op zondag 17 april 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, ben je toch niet helemaal alleen.
Dat is ook zo, maar het lijkt mij altijd wel fijn dat er toch iemand is bij wie terecht kan in een vreemd landquote:Op zondag 17 april 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met alleen zijn als het je eigen keuze is.
in geval van calamiteit is dat wel fijn denk ik ja, voor de rest? mehquote:Op zondag 17 april 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar het lijkt mij altijd wel fijn dat er toch iemand is bij wie terecht kan in een vreemd land
Kinkyquote:Op zondag 17 april 2022 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja ik herinner me een voorbeeld waarbij ik blij was met de tie wraps. Met een tweepersoonsbed bed die dan twee bedden zijn en dan de hele nacht uit elkaar schoven
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.quote:Op zondag 17 april 2022 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in geval van calamiteit is dat wel fijn denk ik ja, voor de rest? meh
Het heeft voor- en nadelenquote:Op zondag 17 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.
Zou het leuk vinden om de dingen te delen.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.
Zou het leuk vinden om de dingen te delen.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Kan je wel continue op fok zittenquote:Op zondag 17 april 2022 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |