SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Jij gaat niet alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt best mee hoor als je het een beetje plantAl is het momenteel wel wat minder leuk qua prijzen
Maar het wachten is niet klaar met jouquote:Op zondag 17 april 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oke nu ben ik wel klaar met het wachten
quote:Op zondag 17 april 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het wachten is niet klaar met jou
In Thailand poepen en bevallen ze gewoon op straat dus zo'n peukje maakt ook geen kont uit.quote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel altijd ene mobiele 'asbak' bij me omdat ik weiger peuken op de grond te gooien en op sommige plekken staan geen afvalbakken
Dat is wel fijn, ben je toch niet helemaal alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes![]()
maar heb daar wel vrienden dus ben niet helemaal alleen
Ja dat scheelt wel ietsquote:
Maar ik ga niet naar Thailandquote:Op zondag 17 april 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Thailand poepen en bevallen ze gewoon op straat dus zo'n peukje maakt ook geen kont uit.
Niks mis met alleen zijn als het je eigen keuze is.quote:Op zondag 17 april 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, ben je toch niet helemaal alleen.
Dat is ook zo, maar het lijkt mij altijd wel fijn dat er toch iemand is bij wie terecht kan in een vreemd landquote:Op zondag 17 april 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met alleen zijn als het je eigen keuze is.
in geval van calamiteit is dat wel fijn denk ik ja, voor de rest? mehquote:Op zondag 17 april 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar het lijkt mij altijd wel fijn dat er toch iemand is bij wie terecht kan in een vreemd land
Kinkyquote:Op zondag 17 april 2022 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja ik herinner me een voorbeeld waarbij ik blij was met de tie wraps. Met een tweepersoonsbed bed die dan twee bedden zijn en dan de hele nacht uit elkaar schoven
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.quote:Op zondag 17 april 2022 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in geval van calamiteit is dat wel fijn denk ik ja, voor de rest? meh
Het heeft voor- en nadelenquote:Op zondag 17 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.
Zou het leuk vinden om de dingen te delen.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.
Zou het leuk vinden om de dingen te delen.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Kan je wel continue op fok zittenquote:Op zondag 17 april 2022 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.
Dat heeft het beidequote:
Ja, mij persoonlijk ook.quote:Op zondag 17 april 2022 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.
Ja die behoefte heb ik persoonlijk dan ook niet zo. Kan ik thuis ook en scheelt een hoop geld. :pquote:
True true iedereen zijn ding.quote:Op zondag 17 april 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, mij persoonlijk ook.
Nu ben ik niet zo reiziger, maar zou het als ik ga wel prettig vinden met iemand te gaan
Maar goed Bitterbal niet en ken er wel meer die liever alleen gaan
Jij gaat nooit op vakantie toch?quote:Op zondag 17 april 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die behoefte heb ik persoonlijk dan ook niet zo. Kan ik thuis ook en scheelt een hoop geld. :p
Geniet er maar lekker van.quote:Op zondag 17 april 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
K ben in thailand niet alleen. Zie die mensen elke dag
Met van die buizen enzo?quote:Op zondag 17 april 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
Oeh gisteren alvast rattenkooi besteld want was ineens korting en bijna nergens te koop verder.
je gaat je eigen testlab beginnen?quote:Op zondag 17 april 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
Oeh gisteren alvast rattenkooi besteld want was ineens korting en bijna nergens te koop verder.
Het is 12 graden buiten. Beetje frisjes nogquote:
In deze sc zitten heel veel alleen reizende. En het is niet zo wart wit, je kan alleen reizen maar op reis weer mensen tegenkomen, of niet, net waar je zin in hebt 😀quote:Op zondag 17 april 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, mij persoonlijk ook.
Nu ben ik niet zo reiziger, maar zou het als ik ga wel prettig vinden met iemand te gaan
Maar goed Bitterbal niet en ken er wel meer die liever alleen gaan
En zo'n renwiel zodat ze je de hele nacht wakker kunnen houdenquote:Op zondag 17 april 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
https://zoo-enzo.nl/ratte(...)penthouse-onderzijde
Nee die hele bende moet ik nog kopen.
Mwah looprad hadden mijn ratten vroeger ook niet en zijn wel meer die dat niet doen. Als je een fatsoenlijke kooi hebt en ze mogen ook buiten de kooi af en toe chillen dan komt het wel goed.quote:Op zondag 17 april 2022 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En zo'n renwiel zodat ze je de hele nacht wakker kunnen houden
Voorbereiding is het halve werkquote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef liesje1979 het volgende:
Kwiwi ik hou gewoon een beetje van je hè? 😀 Met je zakmes
snow? skate? surf?quote:
Heb jij ratten?quote:Op zondag 17 april 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
Maar het is wel strakblauw en over een paar uurtje wel rond de 20?quote:Op zondag 17 april 2022 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is 12 graden buiten. Beetje frisjes nog
hier had het zelfs nog gevroren vannachtquote:Op zondag 17 april 2022 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is wel strakblauw en over een paar uurtje wel rond de 20?
quote:Op zondag 17 april 2022 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jazeker, met toffelsquote:
Zou wel vreemd zijn als je ze al had, maar nog geen kooiquote:
18 volgens mijn voorspelling. Maar het is al wel strak blauw en in de zon best lekkerquote:Op zondag 17 april 2022 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga stofzuigen. Nu echtquote:Op zondag 17 april 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, met toffels
Ik ga zo even een kopje koffie zetten
Voor mensen die er van houden is het prima toch.quote:Op zondag 17 april 2022 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In deze sc zitten heel veel alleen reizende. En het is niet zo wart wit, je kan alleen reizen maar op reis weer mensen tegenkomen, of niet, net waar je zin in hebt 😀
En geen huisjes enz haha.quote:Op zondag 17 april 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn als je ze al had, maar nog geen kooi
Scharrel-ratjesquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen vrienden op deze zonnige morgen. 3:55 erbij weer
Moet wel zeggen als ik ze net heb dat ik de kooi wel aardig leeg laat (voor twee dagen ofzo) maar ze komen allemaal uit een ander nestje dus kunnen ze wat minder makkelijk verstoppen voor elkaar.quote:Op zondag 17 april 2022 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scharrel-ratjes
sommige mensen hebben hun cavia's ook door het huis heen lopen, maar ik zie alleen maar keutels en pies dan.
Denk dat ik het er maar op ga wagen, nu alleen hopen dat de korte broek nog pastquote:Op zondag 17 april 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
18 volgens mijn voorspelling. Maar het is al wel strak blauw en in de zon best lekker
K ben vergeten foto te maken van het eten. Maar het viel nu wat tegen. Gebakken aardappeltjes en een worstje van kip. Die was lekker. En een fritata ofzo. Was gewoon een blok eiquote:
Gelijk geboekt, ziet er kind onvriendelijk uitquote:Op zondag 17 april 2022 10:59 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er echt heel gezellig uit haha. -kuch-
[ afbeelding ]
Goed punt wel.quote:Op zondag 17 april 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk geboekt, ziet er kind onvriendelijk uit
37 euro ookquote:
Er zijn hier paar gezinnen met kinderen. Laat ze gewoon rond gillenquote:Op zondag 17 april 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk geboekt, ziet er kind onvriendelijk uit
Jammer dat het tegenviel.quote:Op zondag 17 april 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben vergeten foto te maken van het eten. Maar het viel nu wat tegen. Gebakken aardappeltjes en een worstje van kip. Die was lekker. En een fritata ofzo. Was gewoon een blok ei
Dat is in Chiliquote:Op zondag 17 april 2022 10:59 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er echt heel gezellig uit haha. -kuch-
[ afbeelding ]
Zucht.quote:Op zondag 17 april 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn hier paar gezinnen met kinderen. Laat ze gewoon rond gillen
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…quote:
Ik denk steeds dit is niet echt toch maar het lijkt wel een echte advertentiequote:
Sorry, volgende keer beterquote:Op zondag 17 april 2022 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al met al wel jammer dat het je niet is gelukt om de paus om te leggen.
Pff wat zou een maand dan lang duren voor mij.quote:Op zondag 17 april 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn hier paar gezinnen met kinderen. Laat ze gewoon rond gillen
Ja dat eet k nu :p. Bij Bangkok airways krijg je vaak ook nog een snackquote:Op zondag 17 april 2022 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer dat het tegenviel.
Had je ‘backup eten’ bij je? (Ik heb altijd een paar muslibars oid in mijn rugzak)
Ja en misschien nu aan de buitenkant ook en dachten ze : even snel een foto maken..quote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…
K zit geen maand in deze terminal amaquote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff wat zou een maand dan lang duren voor mij.
Prima maar ik oordeel gewoon even op deze foto.quote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…
Oooh ik dacht dat ik dat van de week las. Of zelfde eiland was dat het?quote:Op zondag 17 april 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit geen maand in deze terminal ama
Terminalquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Hoe heet die film met Tom Hanks op dat vliegveld
Weet je het zeker? Tom Hanks heeft andere ervaringen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit geen maand in deze terminal ama
Ja wel maar die kinderen zitten hier nu op het vliegveld waar k nog steeds benquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat ik dat van de week las. Of zelfde eiland was dat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |