SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Jij gaat niet alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt best mee hoor als je het een beetje plantAl is het momenteel wel wat minder leuk qua prijzen
Maar het wachten is niet klaar met jouquote:Op zondag 17 april 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oke nu ben ik wel klaar met het wachten
quote:Op zondag 17 april 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het wachten is niet klaar met jou
In Thailand poepen en bevallen ze gewoon op straat dus zo'n peukje maakt ook geen kont uit.quote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel altijd ene mobiele 'asbak' bij me omdat ik weiger peuken op de grond te gooien en op sommige plekken staan geen afvalbakken
Dat is wel fijn, ben je toch niet helemaal alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes![]()
maar heb daar wel vrienden dus ben niet helemaal alleen
Ja dat scheelt wel ietsquote:
Maar ik ga niet naar Thailandquote:Op zondag 17 april 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Thailand poepen en bevallen ze gewoon op straat dus zo'n peukje maakt ook geen kont uit.
Niks mis met alleen zijn als het je eigen keuze is.quote:Op zondag 17 april 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, ben je toch niet helemaal alleen.
Dat is ook zo, maar het lijkt mij altijd wel fijn dat er toch iemand is bij wie terecht kan in een vreemd landquote:Op zondag 17 april 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met alleen zijn als het je eigen keuze is.
in geval van calamiteit is dat wel fijn denk ik ja, voor de rest? mehquote:Op zondag 17 april 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar het lijkt mij altijd wel fijn dat er toch iemand is bij wie terecht kan in een vreemd land
Kinkyquote:Op zondag 17 april 2022 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja ik herinner me een voorbeeld waarbij ik blij was met de tie wraps. Met een tweepersoonsbed bed die dan twee bedden zijn en dan de hele nacht uit elkaar schoven
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.quote:Op zondag 17 april 2022 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in geval van calamiteit is dat wel fijn denk ik ja, voor de rest? meh
Het heeft voor- en nadelenquote:Op zondag 17 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.
Zou het leuk vinden om de dingen te delen.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.quote:Op zondag 17 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou er niets aan vinden om alleen op reis te gaan.
Zou het leuk vinden om de dingen te delen.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Kan je wel continue op fok zittenquote:Op zondag 17 april 2022 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.
Dat heeft het beidequote:
Ja, mij persoonlijk ook.quote:Op zondag 17 april 2022 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou vooral een maand lang vinden alleen.
Ja die behoefte heb ik persoonlijk dan ook niet zo. Kan ik thuis ook en scheelt een hoop geld. :pquote:
True true iedereen zijn ding.quote:Op zondag 17 april 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, mij persoonlijk ook.
Nu ben ik niet zo reiziger, maar zou het als ik ga wel prettig vinden met iemand te gaan
Maar goed Bitterbal niet en ken er wel meer die liever alleen gaan
Jij gaat nooit op vakantie toch?quote:Op zondag 17 april 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die behoefte heb ik persoonlijk dan ook niet zo. Kan ik thuis ook en scheelt een hoop geld. :p
Geniet er maar lekker van.quote:Op zondag 17 april 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
K ben in thailand niet alleen. Zie die mensen elke dag
Met van die buizen enzo?quote:Op zondag 17 april 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
Oeh gisteren alvast rattenkooi besteld want was ineens korting en bijna nergens te koop verder.
je gaat je eigen testlab beginnen?quote:Op zondag 17 april 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
Oeh gisteren alvast rattenkooi besteld want was ineens korting en bijna nergens te koop verder.
Het is 12 graden buiten. Beetje frisjes nogquote:
In deze sc zitten heel veel alleen reizende. En het is niet zo wart wit, je kan alleen reizen maar op reis weer mensen tegenkomen, of niet, net waar je zin in hebt 😀quote:Op zondag 17 april 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, mij persoonlijk ook.
Nu ben ik niet zo reiziger, maar zou het als ik ga wel prettig vinden met iemand te gaan
Maar goed Bitterbal niet en ken er wel meer die liever alleen gaan
En zo'n renwiel zodat ze je de hele nacht wakker kunnen houdenquote:Op zondag 17 april 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
https://zoo-enzo.nl/ratte(...)penthouse-onderzijde
Nee die hele bende moet ik nog kopen.
Mwah looprad hadden mijn ratten vroeger ook niet en zijn wel meer die dat niet doen. Als je een fatsoenlijke kooi hebt en ze mogen ook buiten de kooi af en toe chillen dan komt het wel goed.quote:Op zondag 17 april 2022 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En zo'n renwiel zodat ze je de hele nacht wakker kunnen houden
Voorbereiding is het halve werkquote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef liesje1979 het volgende:
Kwiwi ik hou gewoon een beetje van je hè? 😀 Met je zakmes
snow? skate? surf?quote:
Heb jij ratten?quote:Op zondag 17 april 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
Maar het is wel strakblauw en over een paar uurtje wel rond de 20?quote:Op zondag 17 april 2022 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is 12 graden buiten. Beetje frisjes nog
hier had het zelfs nog gevroren vannachtquote:Op zondag 17 april 2022 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is wel strakblauw en over een paar uurtje wel rond de 20?
quote:Op zondag 17 april 2022 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jazeker, met toffelsquote:
Zou wel vreemd zijn als je ze al had, maar nog geen kooiquote:
18 volgens mijn voorspelling. Maar het is al wel strak blauw en in de zon best lekkerquote:Op zondag 17 april 2022 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga stofzuigen. Nu echtquote:Op zondag 17 april 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, met toffels
Ik ga zo even een kopje koffie zetten
Voor mensen die er van houden is het prima toch.quote:Op zondag 17 april 2022 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In deze sc zitten heel veel alleen reizende. En het is niet zo wart wit, je kan alleen reizen maar op reis weer mensen tegenkomen, of niet, net waar je zin in hebt 😀
En geen huisjes enz haha.quote:Op zondag 17 april 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn als je ze al had, maar nog geen kooi
Scharrel-ratjesquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen vrienden op deze zonnige morgen. 3:55 erbij weer
Moet wel zeggen als ik ze net heb dat ik de kooi wel aardig leeg laat (voor twee dagen ofzo) maar ze komen allemaal uit een ander nestje dus kunnen ze wat minder makkelijk verstoppen voor elkaar.quote:Op zondag 17 april 2022 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scharrel-ratjes
sommige mensen hebben hun cavia's ook door het huis heen lopen, maar ik zie alleen maar keutels en pies dan.
Denk dat ik het er maar op ga wagen, nu alleen hopen dat de korte broek nog pastquote:Op zondag 17 april 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
18 volgens mijn voorspelling. Maar het is al wel strak blauw en in de zon best lekker
K ben vergeten foto te maken van het eten. Maar het viel nu wat tegen. Gebakken aardappeltjes en een worstje van kip. Die was lekker. En een fritata ofzo. Was gewoon een blok eiquote:
Gelijk geboekt, ziet er kind onvriendelijk uitquote:Op zondag 17 april 2022 10:59 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er echt heel gezellig uit haha. -kuch-
[ afbeelding ]
Goed punt wel.quote:Op zondag 17 april 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk geboekt, ziet er kind onvriendelijk uit
37 euro ookquote:
Er zijn hier paar gezinnen met kinderen. Laat ze gewoon rond gillenquote:Op zondag 17 april 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk geboekt, ziet er kind onvriendelijk uit
Jammer dat het tegenviel.quote:Op zondag 17 april 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben vergeten foto te maken van het eten. Maar het viel nu wat tegen. Gebakken aardappeltjes en een worstje van kip. Die was lekker. En een fritata ofzo. Was gewoon een blok ei
Dat is in Chiliquote:Op zondag 17 april 2022 10:59 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er echt heel gezellig uit haha. -kuch-
[ afbeelding ]
Zucht.quote:Op zondag 17 april 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn hier paar gezinnen met kinderen. Laat ze gewoon rond gillen
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…quote:
Ik denk steeds dit is niet echt toch maar het lijkt wel een echte advertentiequote:
Sorry, volgende keer beterquote:Op zondag 17 april 2022 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al met al wel jammer dat het je niet is gelukt om de paus om te leggen.
Pff wat zou een maand dan lang duren voor mij.quote:Op zondag 17 april 2022 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn hier paar gezinnen met kinderen. Laat ze gewoon rond gillen
Ja dat eet k nu :p. Bij Bangkok airways krijg je vaak ook nog een snackquote:Op zondag 17 april 2022 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer dat het tegenviel.
Had je ‘backup eten’ bij je? (Ik heb altijd een paar muslibars oid in mijn rugzak)
Ja en misschien nu aan de buitenkant ook en dachten ze : even snel een foto maken..quote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…
K zit geen maand in deze terminal amaquote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff wat zou een maand dan lang duren voor mij.
Prima maar ik oordeel gewoon even op deze foto.quote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…
Oooh ik dacht dat ik dat van de week las. Of zelfde eiland was dat het?quote:Op zondag 17 april 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit geen maand in deze terminal ama
Terminalquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Hoe heet die film met Tom Hanks op dat vliegveld
Weet je het zeker? Tom Hanks heeft andere ervaringen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit geen maand in deze terminal ama
Ja wel maar die kinderen zitten hier nu op het vliegveld waar k nog steeds benquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat ik dat van de week las. Of zelfde eiland was dat het?
Ja sorry kwartje valt nu. Dacht dat je al op je bestemming was.quote:Op zondag 17 april 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel maar die kinderen zitten hier nu op het vliegveld waar k nog steeds ben
Ja ik wilde al zeggen kan je nog een terugvlucht boeken maar niet nodig haha.quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Een maand met gillende kinderen is mij ook te lang ja
Dat eiland is ook niet echt geschikt voor gezinnen tenzij ze in een resort gaan.quote:Op zondag 17 april 2022 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik wilde al zeggen kan je nog een terugvlucht boeken maar niet nodig haha.
Ja mee eens. Kort maar krachtigquote:Op zondag 17 april 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klopt :p. Vette serie was dat wel
Vaak beter dan dat seizoenen lang uitmelken van een serie ja.quote:Op zondag 17 april 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Miniseries zijn af en toe ook wel even fijn tussendoor.
K kom er aanquote:Op zondag 17 april 2022 11:24 schreef dud0r het volgende:
Kaneelbroodjes gehaald. Straks gevulde eieren maken
Wattusquote:
Ah oke.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor de lunch lekker afbakbroodjes.
Worstenbroodjes, Kaiserbroodjes en ciabatta
Misschien ook een eitje bij bakken, want het is tenslotte Pasen
Heb je drie weken niet gegeten ofzo?quote:Op zondag 17 april 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor de lunch lekker afbakbroodjes.
Worstenbroodjes, Kaiserbroodjes en ciabatta
Misschien ook een eitje bij bakken, want het is tenslotte Pasen
In deze SC gek opkijken dat mensen veel eten.quote:Op zondag 17 april 2022 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je drie weken niet gegeten ofzo?
Ik heb de ciabatta maar niet afgebakken, dat werd teveelquote:Op zondag 17 april 2022 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je drie weken niet gegeten ofzo?
Zit je nog met domme vrouwen en die vinden alleen incels en bepaalde bevolkingsgroepen boeiend.quote:
Die hele kermis is net 2 jaar bezigquote:Op zondag 17 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Even mild COVID-19 can cause your brain to shrink.
Recent brain imaging shows the disease can cause physical changes equivalent to a decade of aging and trigger problems with attention and memory, COVID-19 survivors could also be at higher risk for Alzheimer’s disease,
Kun je wel zeggen tegen domme mensen "hedde gij Covid gehad of zo?"
Zijn we straks allemaal cavia's.quote:Op zondag 17 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stel je voor he.. dat dit hele covid gedoe, gewoon een proeftuin is geweest.
worden we allemaal tegen de trein gegooidquote:
Amateurquote:Op zondag 17 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de ciabatta maar niet afgebakken, dat werd teveel
Of vroegtijdige kwijlende en incontinente hoopjes mensquote:
allemaal deel van het grote plan van de eelietus.quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of vroegtijdige kwijlende en incontinente hoopjes mens![]()
Wel winst, want geen pensioenuitkering
Agenda 2030quote:Op zondag 17 april 2022 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal deel van het grote plan van de eelietus.
Of lekker terug naar de middeleeuwen, toen haalden de meesten het maar tot 20-29 jaar oud,quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of vroegtijdige kwijlende en incontinente hoopjes mens![]()
Wel winst, want geen pensioenuitkering
Kunnen de pensioenen wel weer omhoogquote:Op zondag 17 april 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of lekker terug naar de middeleeuwen, toen haalden de meesten het maar tot 20-29 jaar oud,
Stoppen met werken op je 28e, kun je nog lekker een jaartje genieten voordat je rechtop de sloot in gaat.quote:Op zondag 17 april 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen de pensioenen wel weer omhoog
Wel beter voor de aarde, maar goed..quote:Op zondag 17 april 2022 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoppen met werken op je 28e, kun je nog lekker een jaartje genieten voordat je rechtop de sloot in gaat.
Ik vind het ook wel een prima plan, geeft een veel sterker ras, leven als een felle Ferrari in plaats van een slome Lada.quote:Op zondag 17 april 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel beter voor de aarde, maar goed..
Ik vind sowieso wel wat van de huidige genenpoelquote:Op zondag 17 april 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een prima plan, geeft een veel sterker ras, leven als een felle Ferrari in plaats van een slome Lada.
We kunnen beginnen met iedereen af te schieten die nu die 800 euro aan energiesubsidie krijgt, dat is wel een mooi overzichtelijk lijstje om mee te starten.quote:Op zondag 17 april 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind sowieso wel wat van de huidige genenpoel
Gohquote:Op zondag 17 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de ciabatta maar niet afgebakken, dat werd teveel
Morgen weer een dagquote:
Dat is gewoon het plan hoorquote:Op zondag 17 april 2022 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agenda 2030
You will own nothing and will be happy
#WEF
* doet vergiet op mn kop
Ik krijg hier een beetje 1939 vibes bijquote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen beginnen met iedereen af te schieten die nu die 800 euro aan energiesubsidie krijgt, dat is wel een mooi overzichtelijk lijstje om mee te starten.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen beginnen met iedereen af te schieten die nu die 800 euro aan energiesubsidie krijgt, dat is wel een mooi overzichtelijk lijstje om mee te starten.
Geen ijssalon in de buurt?quote:Op zondag 17 april 2022 12:24 schreef datismijnmening het volgende:
Zin in een ijsje maar ik heb al boodschappen gedaan
ik heb dit jaar 1500 euro verbruikt in mijn tandarts verzekering, moet ik nu ook dood?quote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die pedo's in de hogere kringen.quote:
Of een bezorgdienst laten aanrukkenquote:Op zondag 17 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog weer naar buiten
Er mag best een maximum zitten aan ziektekosten die je in het leven op mag souperen, daar hebben de gezonde normale mensen dan weer profijt van.quote:Op zondag 17 april 2022 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb dit jaar 1500 euro verbruikt in mijn tandarts verzekering, moet ik nu ook dood?
Ja, maar als iedereen uit die sociale ruif gaat eten dan gaat dat stelsel wel op de schop.quote:Op zondag 17 april 2022 12:26 schreef Karzai het volgende:
Ben blij dat we in een sociaal land wonen waar we voor elkaar kunnen zorgen als het wat minder gaat
quote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een bezorgdienst laten aanrukken
Ziektekosten en subsidie zit best een wezenlijk verschil tussenquote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er mag best een maximum zitten aan ziektekosten die je in het leven op mag souperen, daar hebben de gezonde normale mensen dan weer profijt van.
Ja, waarom niet.. zolang je maar betaaldquote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Halllo, kunt u één magnum white bezorgen aub.
Ziek worden is een keuze inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er mag best een maximum zitten aan ziektekosten die je in het leven op mag souperen, daar hebben de gezonde normale mensen dan weer profijt van.
Ken je nagaan hoeveel moeite je moet doen voor die paar centenquote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen uit die sociale ruif gaat eten dan gaat dat stelsel wel op de schop.
Daarom wordt het wel steeds moeilijker om een uitkering te krijgen.
Moest ooit voor 3 weken een WW uitkering aanvragen (vanwege de nawerking, achteraf), maar ik vond de procedure best ingewikkeld en ik had nog wat verkeerd gedaan ook (iets niet ingeleverd).
Toen moest ik schriftelijk naar het UWV sturen waarom ik dat verkeerd gedaan had
Ja het kan met die flitsbezorger maar jaquote:Op zondag 17 april 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom niet.. zolang je maar betaald![]()
Ik zie ook vaak zat die Deliverooo en Thuisbezorgd 1 zo'n zielig zakje bezorgen
Bij dat soort instanties werken dan ook van mensen met het IQ van een Poelepetaat.quote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen uit die sociale ruif gaat eten dan gaat dat stelsel wel op de schop.
Daarom wordt het wel steeds moeilijker om een uitkering te krijgen.
Moest ooit voor 3 weken een WW uitkering aanvragen (vanwege de nawerking, achteraf), maar ik vond de procedure best ingewikkeld en ik had nog wat verkeerd gedaan ook (iets niet ingeleverd).
Toen moest ik schriftelijk naar het UWV sturen waarom ik dat verkeerd gedaan had
Ik ga vast m'n polsen doorsnijden voor je.quote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er weinig plezier aan beleefd inderdaadquote:Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef Karzai het volgende:
Dat doen mensen echt niet voor hun plezier hoor
Flitsbezorger ook weer blij met het werk wat je hem of haar geeftquote:Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het kan met die flitsbezorger maar ja
Gelukkig hebben ze een klachtenlijnquote:Op zondag 17 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij dat soort instanties werken dan ook van mensen met het IQ van een Poelepetaat.
Er zijn mensen die iedere maand bij de huisarts zitten en mensen die maar twee keer in hun leven bij de huisarts zitten, de eerste groep kost 6 miljoen aan belastinggeld gedurende het gebrekkige leven en de andere groep nog geen paar 100 euro.quote:Op zondag 17 april 2022 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziek worden is een keuze inderdaad.
Gewoon ruimen die mensen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn mensen die iedere maand bij de huisarts zitten en mensen die maar twee keer in hun leven bij de huisarts zitten, de eerste groep kost 6 miljoen aan belastinggeld gedurende het gebrekkige leven en de andere groep nog geen paar 100 euro.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar blijkbaar wordt die NIPT test voortaan ook vergoed. Dus al die moekes blij dat ze die 195 euro ofzo niet meer zelf hoeven te betalen. Ondertussen wordt er steeds meer geschrapt en overal op gekort qua behandelingen. Maar die dozen blij.
quote:
Of uitzetten naar Italië of andere poeplanden, daar krijg je nog een nieuwe heup en een pacemaker op je 110e omdat het leven nu eenmaal aan God voorbehouden is om te beëindigen.quote:
Ja daarom. Anderen betalen dat wel, denkt iedereen. En dan heb ik eens iets nodig en wordt het niet vergoed of wordt m'n aantal fysiobehandelingen ondanks m'n extra pakket ingekort. Top.quote:Op zondag 17 april 2022 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niets is gratis, want dat moeten wij met een omweg wel betalen.
195 euro teveel vinden, maar dan wel een kind nemen. Ok.quote:Op zondag 17 april 2022 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar blijkbaar wordt die NIPT test voortaan ook vergoed. Dus al die moekes blij dat ze die 195 euro ofzo niet meer zelf hoeven te betalen. Ondertussen wordt er steeds meer geschrapt en overal op gekort qua behandelingen. Maar die dozen blij.
Ja, dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 17 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of uitzetten naar Italië of andere poeplanden, daar krijg je nog een nieuwe heup en een pacemaker op je 110e omdat het leven nu eenmaal aan God voorbehouden is om te beëindigen.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
195 euro teveel vinden, maar dan wel een kind nemen. Ok.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Anderen betalen dat wel, denkt iedereen.
Ja maar kinderen krijgen is een recht. Ofzo. Anderen kunnen de tering krijgen als ze iets mankeren, maar je moet niet aan de voortplanting komen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US kom er maar in.quote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
Zit ook wel regelmatig bij de huisarts maar heb gewoon beetje last van hypochondrie en mijn huisarts wil zelf ook dat ik liever langs kom dan dat ik zelf diagnoses ga stellen door Google.
Ik onderzoek leuke vrouwen helemaal gratisquote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
Zit ook wel regelmatig bij de huisarts maar heb gewoon beetje last van hypochondrie en mijn huisarts wil zelf ook dat ik liever langs kom dan dat ik zelf diagnoses ga stellen door Google.
Nee, maar das serieus schijt.. .ik heb ook nog maar 9 fysiobehandelingen en ik had er eerder 12 geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom. Anderen betalen dat wel, denkt iedereen. En dan heb ik eens iets nodig en wordt het niet vergoed of wordt m'n aantal fysiobehandelingen ondanks m'n extra pakket ingekort. Top.
EN iedereen met een IQ onder de 130 of zoquote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat het enige vereiste isquote:Op zondag 17 april 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel nog bij het knopje kunnen.
Ik ken ook mensen die vanaf hun geboorte taaislijmziekte hebben en om de zoveel maanden in het ziekenhuis moeten worden opgenomen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn mensen die iedere maand bij de huisarts zitten en mensen die maar twee keer in hun leven bij de huisarts zitten, de eerste groep kost 6 miljoen aan belastinggeld gedurende het gebrekkige leven en de andere groep nog geen paar 100 euro.
Drie keer drie is negen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar das serieus schijt.. .ik heb ook nog maar 9 fysiobehandelingen en ik had er eerder 12 geloof ik.
Nu heb ik vorig jaar mijn behandelingen niet opgemaakt en heb ik voor dit jaar het ook niet aan hoeven spreken, maar 9 is gewoon drie keer niets.
Oke Pippiquote:
Ik heb een extra pakket dus vorig jaar was dat genoeg, maar nu zijn er een paar behandelingen afgegaan dus als ik er dit jaar last van had gekregen was het niet genoeg geweest.quote:Op zondag 17 april 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar das serieus schijt.. .ik heb ook nog maar 9 fysiobehandelingen en ik had er eerder 12 geloof ik.
Nu heb ik vorig jaar mijn behandelingen niet opgemaakt en heb ik voor dit jaar het ook niet aan hoeven spreken, maar 9 is gewoon drie keer niets.
Dit zou al een goed begin zijn, even de drempel verhogen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die vanaf hun geboorte taaislijmziekte hebben en om de zoveel maanden in het ziekenhuis moeten worden opgenomen.
Overigens mag een huisartsbezoek best iets van een tientje kosten zodat men inderdaad niet met elke snottebel langs gaat.
Nou, ik niet.. ziek zijn is geen keuze en een dokter moet gewoon vrij toegankelijk zijn om erger te voorkomen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
Overigens mag een huisartsbezoek best iets van een tientje kosten zodat men inderdaad niet met elke snottebel langs gaat.
Downies zijn duurder.quote:Op zondag 17 april 2022 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je hier, bij elk artsbezoek moet je 10% zelf betalen. Ook specialisten, fysio, alles. Tot een maximum van 1000 euro per jaar (als ik me goed herinner) bovenop je eigen risico.quote:Op zondag 17 april 2022 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die vanaf hun geboorte taaislijmziekte hebben en om de zoveel maanden in het ziekenhuis moeten worden opgenomen.
Ja dat IVF wordt vergoedt vind ik ook zo krankzinnig.quote:Op zondag 17 april 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar kinderen krijgen is een recht. Ofzo. Anderen kunnen de tering krijgen als ze iets mankeren, maar je moet niet aan de voortplanting komen.
Sommige mensen hebben dat op hun LinkedIn staanquote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan.
Jij hebt het college "Wiskunde voor vrouwen" gemist?quote:
M'n zus werkt in een apotheek en eens in de zoveel tijd had ze nachtdienst, dan ging ik weleens met haar mee zodat ze niet alleen was. Werd er 's nachts aangebeld door mensen die luiers of ibuprofen nodig hadden. En kwaad als ze daar dan extra voor moesten betalen. Het is geen avondwinkel hè?quote:Op zondag 17 april 2022 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die iedere maand bij de huisarts zitten.quote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat op hun LinkedIn staan
Ja dat snap ik, maar kinderen zijn sowieso duur.. als je een kind neemt moet die 195 euro eigenlijk geen probleem zijn, anders heb je sowieso een probleem als het kind er isquote:
Prima regelingquote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je hier, bij elk artsbezoek moet je 10% zelf betalen. Ook specialisten, fysio, alles. Tot een maximum van 1000 euro per jaar (als ik me goed herinner) bovenop je eigen risico.
Niet 1x, maar zelfs 3 behandelingen...quote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat IVF wordt vergoedt vind ik ook zo krankzinnig.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus werkt in een apotheek en eens in de zoveel tijd had ze nachtdienst, dan ging ik weleens met haar mee zodat ze niet alleen was. Werd er 's nachts aangebeld door mensen die luiers of ibuprofen nodig hadden. En kwaad als ze daar dan extra voor moesten betalen. Het is geen avondwinkel hè?
quote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die iedere maand bij de huisarts zitten.
Ondertussen gaan er mensen zowat dood omdat ze voor een behandeling moeten uitwijken naar andere landen en dus zelf moeten betalen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat IVF wordt vergoedt vind ik ook zo krankzinnig.
Ik zou echt het gesprek beëindigen en hen een fijne nacht wensen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus werkt in een apotheek en eens in de zoveel tijd had ze nachtdienst, dan ging ik weleens met haar mee zodat ze niet alleen was. Werd er 's nachts aangebeld door mensen die luiers of ibuprofen nodig hadden. En kwaad als ze daar dan extra voor moesten betalen. Het is geen avondwinkel hè?
Nee. Nachtdienst is voor als het echt noodzaak is.quote:Op zondag 17 april 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom hebben we in Nederland een fokpremiequote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar kinderen zijn sowieso duur.. als je een kind neemt moet die 195 euro eigenlijk geen probleem zijn, anders heb je sowieso een probleem als het kind er is
Of dat ze op vakantie gingen en even naar de dienstapotheek bij het ziekenhuis gingen 's avonds om hun recept op te halen. Dan stond de auto al helemaal volgeladen klaar om te vertrekken. Ja nee, daar is die apotheek niet voor, je medicijnen liggen gewoon bij je eigen apotheek klaarquote:
Doet me echt denken aan die pro-lifers in Amerika.. alles voor het ongeboren kind, maar als het er eenmaal is, dan mag het stikkenquote:Op zondag 17 april 2022 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertussen gaan er mensen zowat dood omdat ze voor een behandeling moeten uitwijken naar andere landen en dus zelf moeten betalen.
Veel mensen denken sowieso niet heel veel verder..quote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar kinderen zijn sowieso duur.. als je een kind neemt moet die 195 euro eigenlijk geen probleem zijn, anders heb je sowieso een probleem als het kind er is
"Een nachtluier kost 1199 euro mevrouw, dat is dan wel een tweedehandse maar prima uitgewassen, hoeveel wenst u er op te komen halen?"quote:Op zondag 17 april 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou echt het gesprek beëindigen en hen een fijne nacht wensen.
Of gewoon 10x de prijs laten betalen
En dan boos worden zeker?quote:Op zondag 17 april 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze op vakantie gingen en even naar de dienstapotheek bij het ziekenhuis gingen 's avonds om hun recept op te halen. Dan stond de auto al helemaal volgeladen klaar om te vertrekken. Ja nee, daar is die apotheek niet voor, je medicijnen liggen gewoon bij je eigen apotheek klaar
Ja volgens mij is het slagingspercentage voor IVF maar 25%. Dus grote kans dat de eerste keer niet lukt,quote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet 1x, maar zelfs 3 behandelingen...
Let niet op de vlekken of odeur, dat hoort.quote:Op zondag 17 april 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Een nachtluier kost 1199 euro mevrouw, dat is dan wel een tweedehandse maar prima uitgewassen, hoeveel wenst u er op te komen halen?"
Ja precies. Iemand die stervende is en extra morfine nodig heeft ofzo. Maar dan werd er eerst gebeld en kreeg je een fax enzo en konden ze het al klaar leggen. Je kon niet zomaar naar binnen lopen en dat dachten mensen vaak wel. Rolluiken enzo waren ook omlaag en er was een apart loket achter glas enzo. Te veel risico dat er een junk in de zaak staat anders.quote:Op zondag 17 april 2022 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Nachtdienst is voor als het echt noodzaak is.
Ook veel kans op meerlingen, dus wel in 1x klaar danquote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het slagingspercentage voor IVF maar 25%. Dus grote kans dat de eerste keer niet lukt,
Niet? Ik denk bij iedere paring aan kinderen hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel mensen denken sowieso niet heel veel verder..
Ik heb op Schiphol wel eens een receptje opgehaald, twee uur voor vertrekquote:Op zondag 17 april 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze op vakantie gingen en even naar de dienstapotheek bij het ziekenhuis gingen 's avonds om hun recept op te halen. Dan stond de auto al helemaal volgeladen klaar om te vertrekken. Ja nee, daar is die apotheek niet voor, je medicijnen liggen gewoon bij je eigen apotheek klaar
Ja woest. Want ze hadden die medicijnen nodig. Is ook kut als je fulltime werkt en dan die medicijnen een keer moet ophalen, maar je kunt ook even bellen en het overleggen.quote:
Goed verhaal, whatever floats your boatquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet? Ik denk bij iedere paring aan kinderen hoor.
Zit je daar als Henk en Ingrid met een tienling, kunnen wij weer betalenquote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het slagingspercentage voor IVF maar 25%. Dus grote kans dat de eerste keer niet lukt,
*belt zedenpolitie*quote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bahquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja idd, maar een vakantie plan je, medicijnen kun je ook plannen en als je fulltime werkt kan je vragen of je iets eerder weg mag van werk om medicijnen op te halen. Het is niet voor je lol of zoquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja woest. Want ze hadden die medicijnen nodig. Is ook kut als je fulltime werkt en dan die medicijnen een keer moet ophalen, maar je kunt ook even bellen en het overleggen.
Ik heb van een arts wel eens te horen gekregen dat drugsverslaafden inbreken in seniorenwoningen waar zo'n "zuurstof, open vuur verboden" sticker" op de voordeur zit want dan is er ook een kansje dat er een morfinepomp staatquote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Iemand die stervende is en extra morfine nodig heeft ofzo. Maar dan werd er eerst gebeld en kreeg je een fax enzo en konden ze het al klaar leggen. Je kon niet zomaar naar binnen lopen en dat dachten mensen vaak wel. Rolluiken enzo waren ook omlaag en er was een apart loket achter glas enzo. Te veel risico dat er een junk in de zaak staat anders.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verhaal, whatever floats your boat
quote:
quote:
sterkte in de emotionele tijdquote:Op zondag 17 april 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify die minstens 1x per maand uit zichzelf uitlogt
Doe eens niet
Gewoon op tijd betalenquote:Op zondag 17 april 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify die minstens 1x per maand uit zichzelf uitlogt
Doe eens niet
In Boedapest roven daklozen mondwater omdat er alcohol in zit.quote:Op zondag 17 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb van een arts wel eens te horen gekregen dat drugsverslaafden inbreken in seniorenwoningen waar zo'n "zuurstof, open vuur verboden" sticker" op de voordeur zit want dan is er ook een kansje dat er een morfinepomp staat
Een pak vruchtensap achter de verwarming in de gevangenis is ook vrij populair, krijg je lekker van die klonten alcoholhoudende gist.quote:Op zondag 17 april 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest roven daklozen mondwater omdat er alcohol in zit.
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.quote:Op zondag 17 april 2022 13:12 schreef Recce het volgende:
Het balgeval is bijna op de bestemming:
[ afbeelding ]
Liesje moet nog een stukje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een pak vruchtensap achter de verwarming in de gevangenis is ook vrij populair, krijg je lekker van die klonten alcoholhoudende gist.
Ziet er altijd uit van "Ja maar het is heel druk moet je zien wat ze allemaal moeten ontwijken ditdat!"quote:Op zondag 17 april 2022 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.
(ja ik weet dat het vliegtuigicoontje niet op schaal is)
Het is lekker druk in Europa inderdaad:quote:Op zondag 17 april 2022 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.
(ja ik weet dat het vliegtuigicoontje niet op schaal is)
Die blauwe zijn gekaapt of zo toch?quote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is lekker druk in Europa inderdaad:
[ afbeelding ]
als je naar buiten kijkt moet je geen zon meer zien, alleen vliegtuigenquote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die tokkies die van en naar de Canarische eilanden vliegen.quote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Richting Malaga is het ook best druk andersquote:Op zondag 17 april 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die tokkies die van en naar de Canarische eilanden vliegen.
Haha, nee, die posities zijn ontvangen via de satelliet. Daar zit ook een paar minuten vertraging in, geloof ik.quote:
Tokkies met wat meer centjes.quote:Op zondag 17 april 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Richting Malaga is het ook best druk anders
Ja klopt. Maar ze vliegen natuurlijk niet allemaal op dezelfde hoogte.quote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er altijd uit van "Ja maar het is heel druk moet je zien wat ze allemaal moeten ontwijken ditdat!"
Ik kijk serieus nu naar buiten en zie een vliegtuigje met spandoek vliegenquote:Op zondag 17 april 2022 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je naar buiten kijkt moet je geen zon meer zien, alleen vliegtuigen
Ik zie alleen maar blauw. geen vliegtuig, geen wolkje, niks.quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nu naar buiten en zie een vliegtuigje met spandoek vliegen![]()
Kan niet lezen wat erop staat, maar toevallig dit
"Komde een bakske koffie drinken, gr gr Schoonloe"quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
roubaixquote:Op zondag 17 april 2022 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat een weertje man. Roubaix kijken of in de zon gaan zitten?
‘Cavia’s verenigt u! Ons is de broccoli!’quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen weten dat en vragen express hogere prijzen.quote:Op zondag 17 april 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
Dat afdingen in die derde wereld landen vind ik altijd zo vervelend
Dat noem ik oplichtingquote:Op zondag 17 april 2022 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen weten dat en vragen express hogere prijzen.
Hey chef cuisine! Wil je toevallig nog ergens geld aan uitgeven aan iets wat je niet nodig hebt maar nadat je het gezien hebt toch wil hebben?quote:Op zondag 17 april 2022 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op dit moment in alle keukens op Koh Samui [ afbeelding ]
Whehe, ik denk dat ze dan naar de Markt moet in Eindhoven.quote:Op zondag 17 april 2022 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toevallig nog een openbare camera waar ze nog even voor kan gaan zwaaien of een dansje doen?
Dohhhh ook wel eens gezeten daar. Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 17 april 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ik denk dat ze dan naar de Markt moet in Eindhoven.
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Heb je toen ook dansjes gedaan zonder dat je wist dat de hele wereld meekeek?quote:Op zondag 17 april 2022 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dohhhh ook wel eens gezeten daar. Komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |