dit klinkt logisch, en Moscon start ook niet dus Ineos staat 'lager'quote:Op zondag 17 april 2022 07:47 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze kijken niet naar de winnende ploeg van de vorige editie, maar naar de eerste aanwezige renner uit de uitslag. Omdat Colbrelli niet meedoet, krijgt Lotto (want Vermeersch) het startnummer 1.
Ah kijk, dat wist ik nog nietquote:Op zondag 17 april 2022 07:47 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze kijken niet naar de winnende ploeg van de vorige editie, maar naar de eerste aanwezige renner uit de uitslag. Omdat Colbrelli niet meedoet, krijgt Lotto (want Vermeersch) het startnummer 1.
De spion is een drinker.quote:Neem nu Niki Terpstra. Over hem wordt al maanden met geen woord gerept. Terpstra zal zondag op de eerste rij staan om mee te wippen in de vroege vlucht. Hoe omvangrijker de kopgroep, hoe groter de overlevingskansen. Dan kan je in de wielen meerijden en verspil je in de kopgroep niet meer energie dan in het peloton. De grote kanonnen mogen in de finale dan nog bij Terpstra komen, ze zullen hem op de vlakke kasseistroken niet meer losrijden.
Ik denk dat je gelijk hebt. In het begin dit jaar kwam hij met weetjes uit de Ruta Del Sol en sprak hij ook van last van corona dit jaar.quote:Op zondag 17 april 2022 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik vermoed nog steeds dat het Bakelants is @:showtimer
Ik vermoed al een tijdje dat het meerdere spionnen zijn om de herleidbaarheid te beperken.quote:Op zondag 17 april 2022 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik vermoed nog steeds dat het Bakelants is @:showtimer
Op de dag van Parijs-Roubaix ga je naar het strand? Ik vraag even een subforumban aan.quote:Op zondag 17 april 2022 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo, ik ga vanmiddag naar het strand maar tot die tijd ben ik er live bij en ook in dit topic
Kijk nou wat 'ie doet Johanquote:Op zondag 17 april 2022 10:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de dag van Parijs-Roubaix ga je naar het strand? Ik vraag even een subforumban aan.
Het was ook niet mijn plan, maar uiteindelijk gaat gezelligheid met familie toch voor het kijken van koers (maar ik ga het later terugkijken)quote:Op zondag 17 april 2022 10:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de dag van Parijs-Roubaix ga je naar het strand? Ik vraag even een subforumban aan.
Vreemd.quote:Op zondag 17 april 2022 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn plan, maar uiteindelijk gaat gezelligheid met familie toch voor het kijken van koers (maar ik ga het later terugkijken)
Hoe kan een mens zoveel onzin uitslaan?quote:Op zondag 17 april 2022 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn plan, maar uiteindelijk gaat gezelligheid met familie toch voor het kijken van koers (maar ik ga het later terugkijken)
Ik heb hier een pittige mening over.quote:Op zondag 17 april 2022 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Raaskallenquote:Op zondag 17 april 2022 10:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kan een mens zoveel onzin uitslaan?
Radoteren, die kende ik nog niet.quote:Op zondag 17 april 2022 10:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Raaskallen
1) Bazelen 2) Beuzelen 3) Doordraven 4) Fantaseren 5) Flauw praten 6) IJlen 7) Kletsen 8) Kolderen 9) Leuteren 10) Onzin praten 11) Onzin vertellen 12) Onzinnig praten 13) Radoteren 14) Razen 15) Revelen 16) Schreeuwen 17) Te keergaan 18) Tieren 19) Uit de nek lullen 20) Uit de nekharen lullen 21) Zwetsen
M. Philippa, F. Debrabandere, A. Quak, T. Schoonheim en N. van der Sijs (2003-2009) Etymologisch Woordenboek van het Nederlands, Amsterdamquote:Op zondag 17 april 2022 10:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Raaskallen
1) Bazelen 2) Beuzelen 3) Doordraven 4) Fantaseren 5) Flauw praten 6) IJlen 7) Kletsen 8) Kolderen 9) Leuteren 10) Onzin praten 11) Onzin vertellen 12) Onzinnig praten 13) Radoteren 14) Razen 15) Revelen 16) Schreeuwen 17) Te keergaan 18) Tieren 19) Uit de nek lullen 20) Uit de nekharen lullen 21) Zwetsen
quote:Op zondag 17 april 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
Stond er nou David van der Poel bij Mathieu?
Ik ook niet, blijkbaar komt het uit het Frans. In het Duits bestaat het ook: 'radotieren'. Prachtig die pan-Europese werkwoorden.quote:Op zondag 17 april 2022 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Radoteren, die kende ik nog niet.
Nee, dit kan niet. Kroon > Bobby > Boogerdquote:Op zondag 17 april 2022 11:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind ik niet, al zou Boogerd wel onlogisch zijn bij PR
Ik zit denk ik ook pas om half vier voor de televee, achquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet ook een deel van de koers aan me voorbij laten gaan vanwege de altijd nare familieverplichtingen. Hopelijk voor 15 uur thuis.
Belgenquote:Op zondag 17 april 2022 11:09 schreef Beregd het volgende:
Ik ga ook op bezoek bij familie, maar ik ga er van uit dat de koers gewoon opstaat.
quote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet ook een deel van de koers aan me voorbij laten gaan vanwege de altijd nare familieverplichtingen. Hopelijk voor 15 uur thuis.
quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit denk ik ook pas om half vier voor de televee, ach
Echt heh, als je geen zin hebt ga je niet.quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen naar familie gaan terwijl ze daar geen zin in hebben en het dan ook nog verplicht noemen.
'nee ik kan zondag niet, doei'.
Of georganiseerde misdaadquote:Op zondag 17 april 2022 11:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De enige reden om dit te missen is zo ongeveer de begrafenis van je vader/moeder/kind. Verder geen excuses
Ja jezus maxi zo simpel is het ook niet. Ik ben al bij m'n ouders en die waren uitgenodigd door m'n zus in Deventer, die ik al weinig zie, persoonlijk gevraagd of ik ook meekom. Zeg dan maar eens, nee ik wil Parijs-Roubaix kijken. Of ik heb geen ruggegraatquote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen naar familie gaan terwijl ze daar geen zin in hebben en het dan ook nog verplicht noemen.
Ik heb er niet zo’n problemen mee en ik kijk evt gewoon daar, over het algemeen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Dat laatste ja. En ik neem aan dat je familie ook wel weet dat je van wielrennen houdt en het dus snappen?quote:Op zondag 17 april 2022 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja jezus maxi zo simpel is het ook niet. Ik ben al bij m'n ouders en die waren uitgenodigd door m'n zus is Deventer, die ik al weinig zie, persoonlijk gevraagd of ik ook meekom. Zeg dan maar eens, nee ik wil Parijs-Roubaix kijken. Of ik heb geen ruggegraat.
Het ging dan ook niet over jou.quote:Op zondag 17 april 2022 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo’n problemen mee en ik kijk evt gewoon daar, over het algemeen.
Ok. simpele oplossing: tv gaat aan bij oudersquote:Op zondag 17 april 2022 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja jezus maxi zo simpel is het ook niet. Ik ben al bij m'n ouders en die waren uitgenodigd door m'n zus in Deventer, die ik al weinig zie, persoonlijk gevraagd of ik ook meekom. Zeg dan maar eens, nee ik wil Parijs-Roubaix kijken. Of ik heb geen ruggegraat.
Alleen maar omdat ik geen reden had opgegevenquote:
Tja. Ik zie ze dus al heel weinig. Maar goed, een groot deel kan ik nog wél zien.quote:Op zondag 17 april 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste ja. En ik neem aan dat je familie ook wel weet dat je van wielrennen houdt en het dus snappen?
Als het maar gezel is. En graag pics van je zus.quote:Op zondag 17 april 2022 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tja. Ik zie ze dus al heel weinig. Maar goed, een groot deel kan ik nog wél zien.
's ochtends was geen optie?quote:Op zondag 17 april 2022 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tja. Ik zie ze dus al heel weinig. Maar goed, een groot deel kan ik nog wél zien.
Getrouwd en vier kinderen maat.quote:Op zondag 17 april 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het maar gezel is. En graag pics van je zus.
quote:Op zondag 17 april 2022 11:23 schreef DeeBee het volgende:
Tietema zelfs genoemd door de Britten, WLR in shambles
quote:Op zondag 17 april 2022 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een verstandig mens heeft een paasontbijt geregeld in plaats van een treurige brunch of dergelijke. Ik ben er derhalve hele middag bij!
@:naatje_1 tot nooit meer ziens!
Voor dat soort onzin hebben ze tweede paasdag uitgevonden toch?quote:Op zondag 17 april 2022 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een verstandig mens heeft een paasontbijt geregeld in plaats van een treurige brunch of dergelijke. Ik ben er derhalve hele middag bij!
@:naatje_1 tot nooit meer ziens!
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 17 april 2022 11:29 schreef borisz het volgende:
Ik ga bier drinken in de stad. Dus de koers volgen op liveblog en af en toe een blik op de stream.
Hij heeft wel wat meer potentie, maar die prestatie van vorig jaar was inderdaad wel te danken aan de vroege vlucht. Zou die dit jaar beter ook weer proberen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:28 schreef The_Undertone het volgende:
Florian Vermeersch is gewoon een tweede Dilier of Turgot.
Dit is erger dan mijn vooruitzichtquote:Op zondag 17 april 2022 11:29 schreef borisz het volgende:
Ik ga bier drinken in de stad. Dus de koers volgen op liveblog en af en toe een blik op de stream.
Hij is zo een beetje een poor man's Devolder vind ik. Ik geloof er niet echt in. Verder gaat Dielon Teuns gewoon winnenquote:Op zondag 17 april 2022 11:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat meer potentie, maar die prestatie van vorig jaar was inderdaad wel te danken aan de vroege vlucht. Zou die dit jaar beter ook weer proberen.
Geen idee, morgen heb ik niets op programma staanquote:Op zondag 17 april 2022 11:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voor dat soort onzin hebben ze tweede paasdag uitgevonden toch?
Dit is folklore van het niveau 'Sven Kramer kan ook heel goed tijdrijden'.quote:Op zondag 17 april 2022 11:35 schreef Beregd het volgende:
Florian brak recent het fietsrecord van Van Aert op 3 km in de container cup. Dat zegt iets.
Kijk naar zijn resultaten, niet alleen dit jaar maar eigenlijk ook verleden jaar. 16e in de E3 is zowat het beste op die fluke in Roubaix na.quote:Op zondag 17 april 2022 11:35 schreef Beregd het volgende:
Florian brak recent het fietsrecord van Van Aert op 3 km in de container cup. Dat zegt iets.
Nys Jr heeft bij zo'n spelletje ook wel eens Mathieu verslagen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:35 schreef Beregd het volgende:
Rond drieën.quote:Op zondag 17 april 2022 11:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe laat verwachten we ze bij Het Bos?
Die van waren echt beledigd omdat ze weten dat ik af hou omdat het ook wielrennen is vandaag. Maar volgend weekend is er ook een 60 jaar getrouwd feest van mijn grootouders dus ik vind het wel goed, ook omdat ik 3 uur met de trein moet.quote:Op zondag 17 april 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste ja. En ik neem aan dat je familie ook wel weet dat je van wielrennen houdt en het dus snappen?
Ik heb niet het idee dat hij voor zijn plezier het Vlaamse voorjaar deedquote:Op zondag 17 april 2022 11:40 schreef TheArt het volgende:
Tsja Pascal, dan had je nog beter niet kunnen opstappen.
Enkel de resultaten zeggen niets. Hij was, buiten in Spanje, ook nergens kopman vorig jaar. Zelfs niet in PR. Dit jaar heeft hij naar het schijnt veel last van valpartijen gehad.quote:Op zondag 17 april 2022 11:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kijk naar zijn resultaten, niet alleen dit jaar maar eigenlijk ook verleden jaar. 16e in de E3 is zowat het beste op die fluke in Roubaix na.
Duh, teken van wat nog komen gaat.quote:Op zondag 17 april 2022 11:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nys Jr heeft bij zo'n spelletje ook wel eens Mathieu verslagen.
Zoveel flukes in de afgelopen twintig jaar, maar eigenlijk niemand die daarna heeft kunnen bevestigen. Boonen in 2002 was niet vanuit de vroege vlucht toch?quote:Op zondag 17 april 2022 11:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kijk naar zijn resultaten, niet alleen dit jaar maar eigenlijk ook verleden jaar. 16e in de E3 is zowat het beste op die fluke in Roubaix na.
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2022 11:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zoveel flukes in de afgelopen twintig jaar, maar eigenlijk niemand die daarna heeft kunnen bevestigen. Boonen in 2002 was niet vanuit de vroege vlucht toch?
Was vooruitgeschoven man voor Hincapie, wiens stuur dan loskwam. Geniale editie was dat, een echte doorregende.quote:
Boonen was wel mee in de kopgroep al bestond die uit een mannetje of dertig.quote:Op zondag 17 april 2022 11:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zoveel flukes in de afgelopen twintig jaar, maar eigenlijk niemand die daarna heeft kunnen bevestigen. Boonen in 2002 was niet vanuit de vroege vlucht toch?
En alsof die al een paar bier achter de kiezen heeft.quote:Op zondag 17 april 2022 11:51 schreef AllesKaputt het volgende:
Bradley Wiggins klinkt als Boris Johnson.
Bradley W. is zelfs voor Britse standaarden een klasse A-alcoholist.quote:Op zondag 17 april 2022 11:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En alsof die al een paar bier achter de kiezen heeft.
Die kopgroep wordt nog wel groter.quote:Op zondag 17 april 2022 12:05 schreef TheArt het volgende:
Wat een flopvlucht. Die gaan niet ver komen.
Toch niet meer voor de eerste kasseistroken. Zal straks wel helemaal stilvallen in het peloton met de aankomende plaspauzes.quote:Op zondag 17 april 2022 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die kopgroep wordt nog wel groter.
Steek een stok tussen zijn spaken.quote:Op zondag 17 april 2022 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat dit kan in deze wereld
Er rijdt een fucking Wit Rus vooraan.
Afschieten he hoppaquote:Op zondag 17 april 2022 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat dit kan in deze wereld
Er rijdt een fucking Wit Rus vooraan.
We? De Player was er gewoon bijquote:Op zondag 17 april 2022 12:16 schreef Mansjester het volgende:
Wel jammer dat we het moment van de afscheiding hebben gemist
Ze maken zich niet druk inderdaadquote:Op zondag 17 april 2022 12:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er zit weinig vaart in de tweede groep.
Zal wel een rechtenkwestie zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
En Sporza gaat pas om 13:30 live, sukkelaars.
Buiten hun schuld om, Eurosport heeft de rechten.quote:Op zondag 17 april 2022 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
En Sporza gaat pas om 13:30 live, sukkelaars.
Dat is niet plots hoor...quote:Op zondag 17 april 2022 12:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
En plots zwaait ineos de plak in het wielrennen.
En wij maar denken dat het Jumbo en Quickstep vooral is.
De Jumbo is wel dicht vandaag.quote:Op zondag 17 april 2022 12:20 schreef Zorro het volgende:
Dan zal Jumbo dat nu ook wel als team gaan dichtrijden.
Haha nee.
Wat is hier in hemelsnaam niet mooi aan?quote:Op zondag 17 april 2022 12:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meer dan een minuut al, jeetje. Dit is niet zo mooi.
Er zitten te veel persoonlijke favorietjes niet mee.quote:Op zondag 17 april 2022 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is hier in hemelsnaam niet mooi aan?
Dat zijn wel veel namen van belang in groep 2, dan is dit nog niet gespeeld zou je zeggenquote:Op zondag 17 april 2022 12:22 schreef TheArt het volgende:
In groep 2:
Van der Poel
Van Aert
Laporte
Asgreen
Van Avermaet
Küng
Pedersen en/of Stuyven
Degenkolb
Ineosquote:Op zondag 17 april 2022 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Precies, Kung niet mee vind ik erg jammer bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 april 2022 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zitten te veel persoonlijke favorietjes niet mee.
2/3 van de favorieten met een streep er door voor de kasseien.quote:Op zondag 17 april 2022 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens mij zit de hele ploeg van Total voorin, maar Terpstra is wel een notaire achterin het peloton renner. Ik heb Turgis, Oss, EBH en Soupe sowieso in groep 1 gezien.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zitten te veel persoonlijke favorietjes niet mee.
Van Baerle is mee, na VDP was dat toch wel de duidelijke nummer 2 vandaag van de Nederlanders.quote:
Teunissenquote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke schaduwfavorieten zijn er wel mee? Lampaert, Senechal, Politt, Madouas, Mohoric bijvoorbeeld?
Ok mee eens maar ik zou denken dat iedereen in die 2de groep een probleem heeft.quote:Op zondag 17 april 2022 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laten we niet te snel conclusies trekken, Roubaix is nog ver, zelfs het Bos is nog 100km.
sowieso zal dit wel zijn sporen achter laten ..quote:Op zondag 17 april 2022 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laten we niet te snel conclusies trekken, Roubaix is nog ver, zelfs het Bos is nog 100km.
1 van de 2 echte toppers die mee is is een Nederlander (lol)quote:
Maar goed als de voorsprong dan 3-4 minuten is.quote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de kasseienstroken eenmaal beginnen, is organisatie al een stuk lastiger.
Trek, Groupama. Wanty als Kristoff ook mist.quote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben wel benieuwd wie het moet gaan dichtrijden op Alpecin na, als we Jumbo-Visma mogen geloven is hun kopman mee, Lampart voor Quickstep.
wat ik er van meekreeg... allemaal behalve Laporte en Van Aert.quote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er Jumbo renners vooraan?
Kunnen misschien stoorzender spelen.
Trek, misschien DSM en vast nog wel een paar andere die dan achteraf toch kansloos blekenquote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben wel benieuwd wie het moet gaan dichtrijden op Alpecin na, als we Jumbo-Visma mogen geloven is hun kopman mee, Lampart voor Quickstep.
En toch lijken ze zich niet erg druk te maken in groep 2. Het is ook niet alsof alle ploegen met kanshebbers/kopmannen in groep 2 ploeggenoten uit groep 1 laten terugzakken om mee te werken.quote:Op zondag 17 april 2022 12:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok mee eens maar ik zou denken dat iedereen in die 2de groep een probleem heeft.
Die eerste groep is best groot. Als Ineos en Quickstep daar de leiding nemen gaat dit nog best lastig worden.
Daan Hoole, Jan Maas?quote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 van de 2 echte toppers die mee is is een Nederlander (lol)
Zeker in Parijs-Roubaix kunnen renners dat nog wel dichtrijden als ze echt goed zijn, vooraan kunnen ze dat ook geen 200 km volhoudenquote:Op zondag 17 april 2022 12:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok mee eens maar ik zou denken dat iedereen in die 2de groep een probleem heeft.
Die eerste groep is best groot. Als Ineos en Quickstep daar de leiding nemen gaat dit nog best lastig worden.
Ja.quote:
Wout en Mathieu zijn alweer snel op elkaar aangewezen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker in Parijs-Roubaix kunnen renners dat nog wel dichtrijden als ze echt goed zijn, vooraan kunnen ze dat ook geen 200 km volhouden
Oh ja snap ikquote:Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker in Parijs-Roubaix kunnen renners dat nog wel dichtrijden als ze echt goed zijn, vooraan kunnen ze dat ook geen 200 km volhouden
Mhmm, lijkt me niet. Dan zouden ze wel gaan rijden.quote:Op zondag 17 april 2022 12:31 schreef wdn het volgende:
[..]
wat ik er van meekreeg... allemaal behalve Laporte en Van Aert.
Het probleem is vooral dat over 30 km de kasseistroken beginnen en dan begint dus ook het gehannes en is het niet echt makkelijk om met een geheel peloton een gat dicht te rijden op een ander peloton.quote:Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mooi plekje Sjoerd!quote:Op zondag 17 april 2022 12:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ondertussen wachten we op de 1e kasseistrook van de dag https://imgur.com/a/SI10v1D
Dan is er alleen niemand om te rijden daarachterquote:Op zondag 17 april 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm, lijkt me niet. Dan zouden ze wel gaan rijden.
Implicerende dat je een broek hebt aangetrokken. En dat is nat dan.quote:Op zondag 17 april 2022 12:34 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een genotkoers op 200km van de meet
broek gaat subiet uit hoor, bohhh
Toch is het zo. Er is, behalve bij Alpecin, verrassend weinig paniek achteraan en dat terwijl er wel alle reden is om in paniek te zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm, lijkt me niet. Dan zouden ze wel gaan rijden.
Maar het hoeft toch ook niet met een geheel peloton? Als je daar met 10 ofzo wegrijdt.. ook voorin zullen ze niet volle bak door blijven rijdenquote:Op zondag 17 april 2022 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat over 30 km de kasseistroken beginnen en dan begint dus ook het gehannes en is het niet echt makkelijk om met een geheel peloton een gat dicht te rijden op een ander peloton.
Wellicht gaan ze dan (te veel) vanuit dat het wel stilvalt straks. 200km koersen is ook geen sinecure voor INEOS natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2022 12:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch is het zo. Er is, behalve bij Alpecin, verrassend weinig paniek achteraan en dat terwijl er wel alle reden is om in paniek te zijn.
Hij bedoelt dat ze dan voorin zouden meedraaien als echt enkel Van Aert en Laporte erachter zit. Aangezien volgens henzelf Theunissen de kopman is vandaag.quote:Op zondag 17 april 2022 12:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch is het zo. Er is, behalve bij Alpecin, verrassend weinig paniek achteraan en dat terwijl er wel alle reden is om in paniek te zijn.
Alleen moet je dan wel een man of 70 gaan inhalen. Lijkt mij ook niet makkelijk. Maar het kan wel natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2022 12:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het hoeft toch ook niet met een geheel peloton? Als je daar met 10 ofzo wegrijdt.. ook voorin zullen ze niet volle bak door blijven rijden
Die teksten van Jumbo moet je ook niet geloven uiteraard, Wout lijkt me daar gewoon de kopman, denk dat hij anders niet eens was gestartquote:Op zondag 17 april 2022 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze dan voorin zouden meedraaien als echt enkel Van Aert en Laporte erachter zit. Aangezien volgens henzelf Theunissen de kopman is vandaag.
Denk dat ik mijn data maar ga opofferenquote:Op zondag 17 april 2022 12:41 schreef Bugno3 het volgende:
Je zou vanmiddag maar naar het strand gaan
Je kan je nog ziek meldenquote:Op zondag 17 april 2022 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn data maar ga opofferen
Je kunt nog je coronakaart trekken.quote:Op zondag 17 april 2022 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn data maar ga opofferen
Of een nadeel.quote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Er komt natuurlijk verbrokkeling van de eerste groep na de kasseien, dat kan ook een voordeel zijn voor de huidige tweede groep
Juist niet, ga daar maar eens langs op een kasseistrook.quote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Er komt natuurlijk verbrokkeling van de eerste groep na de kasseien, dat kan ook een voordeel zijn voor de huidige tweede groep
Maar er is geen 150km lang kasseistrook, dus als de kasseien voorbij zijn heb je mogelijk meer mankracht om gaten dicht te rijden (afhankelijk van welke ploegen de slag missen)quote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Juist niet, ga daar maar eens langs op een kasseistrook.
Nee, want dat tweede peleton brokkelt toch net zo goed af op de eerste kasseistrook.quote:Op zondag 17 april 2022 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar er is geen 150km lang kasseistrook, dus als de kasseien voorbij zijn heb je mogelijk meer mankracht om gaten dicht te rijden (afhankelijk van welke ploegen de slag missen)
Sowieso ook Roosen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:48 schreef Marcoss het volgende:
Affini en Teunissen de Jumbo's in groep 1
Maar met 10 renners ga je dat gat niet dichtrijden als er vooraan nog genoeg knechten zitten. En het is ook wind mee, dus echt makkelijk zal het in groep 1 niet stilvallen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het hoeft toch ook niet met een geheel peloton? Als je daar met 10 ofzo wegrijdt.. ook voorin zullen ze niet volle bak door blijven rijden
alles kitq daar in cadzandquote:
Ik zei gisteren al dat ie zou winnen, maar niemand wilde me gelovenquote:
Behoorlijke sluikreclame ook.quote:Op zondag 17 april 2022 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is geen filmpje meer, dit is een documentaire.
Omdat ze eerder zullen gokken op Lampaert en Senechal vandaag.quote:Op zondag 17 april 2022 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Waarom rijdt Tim mee als Asgreen achteraan zit?
Branded content voor het creëren van brand awareness passend binnen de buying persona. Awareness is de eerste fase in de customer journey. Millenials en Gen Z zijn niet langer geinteresseerd in advertising, maar willen geprikkeld worden door echte content die aansluit bij hun eigen values.quote:Op zondag 17 april 2022 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is geen filmpje meer, dit is een documentaire.
Kans op winst is zo groter dan met alle andere favorieten er ook bijquote:Op zondag 17 april 2022 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Maar het is ook niet alsof ze al 3/4 minuten hebben, het verschil is iets meer dan een minuut..quote:Op zondag 17 april 2022 12:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar met 10 renners ga je dat gat niet dichtrijden als er vooraan nog genoeg knechten zitten. En het is ook wind mee, dus echt makkelijk zal het in groep 1 niet stilvallen.
Met Senechal alleen hebben ze meer kans dan met Asgreen en Matje erbijquote:Op zondag 17 april 2022 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Ineos en QS kunnen de top 10 mooi opvullen zo.quote:Op zondag 17 april 2022 12:55 schreef TheArt het volgende:
In groep 1 zitten sowieso:
Lotto-Soudal: Gilbert,
Alpecin: G. Vermeersch
Jumbo-Visma: Affini, Roosen, Teunissen, Van Dijke
Groupama:
INEOS: Ganna, Kwiatkowski, Rowe, Sheffield, Turner, Van Baarle, Wurf
Quick-Step: Ballerini, Declercq, Lampaert, Senechal, Steimle, Stybar
Bahrain: Mohoric, Arashiro, Price-Pejtersen, Sütterlin, Teuns
Trek: Kirsch, Theuns
AG2R: Dewulf
BORA: Politt
Total: Boasson Hagen, Bodnar, Oss, Soupe, Turgis
DSM: Arndt, Denz, Nieuwenhuis, C. Pedersen
Intermarche: Devriendt, B. Planckaert, Van der Hoorn
Arkea: Capiot, Noppe, Pichon, Russo, Swift
Israel: Boivin,
BikeExchange: Durbridge
Cofidis:
EF: Langeveld, Bissegger, Doull, Scully
UAE:
Uno-X:
Movistar:
Astana: Riabushenko
B&B:
Bingoal:
Wie heeft nog aanvullingen?
Menten, Resell, Gross, Keukeleire, Biermans, Haller, Louvel, Van Moer, Askeyquote:Op zondag 17 april 2022 12:55 schreef TheArt het volgende:
In groep 1 zitten sowieso:
Lotto-Soudal: Gilbert,
Alpecin: G. Vermeersch
Jumbo-Visma: Affini, Roosen, Teunissen, Van Dijke
Groupama:
INEOS: Ganna, Kwiatkowski, Rowe, Sheffield, Turner, Van Baarle, Wurf
Quick-Step: Ballerini, Declercq, Lampaert, Senechal, Steimle, Stybar
Bahrain: Mohoric, Arashiro, Price-Pejtersen, Sütterlin, Teuns
Trek: Kirsch, Theuns
AG2R: Dewulf
BORA: Politt
Total: Boasson Hagen, Bodnar, Oss, Soupe, Turgis
DSM: Arndt, Denz, Nieuwenhuis, C. Pedersen
Intermarche: Devriendt, B. Planckaert, Van der Hoorn
Arkea: Capiot, Noppe, Pichon, Russo, Swift
Israel: Boivin,
BikeExchange: Durbridge
Cofidis:
EF: Langeveld, Bissegger, Doull, Scully
UAE:
Uno-X:
Movistar:
Astana: Riabushenko
B&B:
Bingoal:
Wie heeft nog aanvullingen?
Louvel zit 100% zeker in groep 2.quote:Op zondag 17 april 2022 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Menten, Resell, Gross, Keukeleire, Biermans, Haller, Louvel, Van Moer, Askey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |