dit klinkt logisch, en Moscon start ook niet dus Ineos staat 'lager'quote:Op zondag 17 april 2022 07:47 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze kijken niet naar de winnende ploeg van de vorige editie, maar naar de eerste aanwezige renner uit de uitslag. Omdat Colbrelli niet meedoet, krijgt Lotto (want Vermeersch) het startnummer 1.
Ah kijk, dat wist ik nog nietquote:Op zondag 17 april 2022 07:47 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze kijken niet naar de winnende ploeg van de vorige editie, maar naar de eerste aanwezige renner uit de uitslag. Omdat Colbrelli niet meedoet, krijgt Lotto (want Vermeersch) het startnummer 1.
De spion is een drinker.quote:Neem nu Niki Terpstra. Over hem wordt al maanden met geen woord gerept. Terpstra zal zondag op de eerste rij staan om mee te wippen in de vroege vlucht. Hoe omvangrijker de kopgroep, hoe groter de overlevingskansen. Dan kan je in de wielen meerijden en verspil je in de kopgroep niet meer energie dan in het peloton. De grote kanonnen mogen in de finale dan nog bij Terpstra komen, ze zullen hem op de vlakke kasseistroken niet meer losrijden.
Ik denk dat je gelijk hebt. In het begin dit jaar kwam hij met weetjes uit de Ruta Del Sol en sprak hij ook van last van corona dit jaar.quote:Op zondag 17 april 2022 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik vermoed nog steeds dat het Bakelants is @:showtimer
Ik vermoed al een tijdje dat het meerdere spionnen zijn om de herleidbaarheid te beperken.quote:Op zondag 17 april 2022 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik vermoed nog steeds dat het Bakelants is @:showtimer
Op de dag van Parijs-Roubaix ga je naar het strand? Ik vraag even een subforumban aan.quote:Op zondag 17 april 2022 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo, ik ga vanmiddag naar het strand maar tot die tijd ben ik er live bij en ook in dit topic
Kijk nou wat 'ie doet Johanquote:Op zondag 17 april 2022 10:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de dag van Parijs-Roubaix ga je naar het strand? Ik vraag even een subforumban aan.
Het was ook niet mijn plan, maar uiteindelijk gaat gezelligheid met familie toch voor het kijken van koers (maar ik ga het later terugkijken)quote:Op zondag 17 april 2022 10:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de dag van Parijs-Roubaix ga je naar het strand? Ik vraag even een subforumban aan.
Vreemd.quote:Op zondag 17 april 2022 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn plan, maar uiteindelijk gaat gezelligheid met familie toch voor het kijken van koers (maar ik ga het later terugkijken)
Hoe kan een mens zoveel onzin uitslaan?quote:Op zondag 17 april 2022 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn plan, maar uiteindelijk gaat gezelligheid met familie toch voor het kijken van koers (maar ik ga het later terugkijken)
Ik heb hier een pittige mening over.quote:Op zondag 17 april 2022 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Raaskallenquote:Op zondag 17 april 2022 10:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kan een mens zoveel onzin uitslaan?
Radoteren, die kende ik nog niet.quote:Op zondag 17 april 2022 10:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Raaskallen
1) Bazelen 2) Beuzelen 3) Doordraven 4) Fantaseren 5) Flauw praten 6) IJlen 7) Kletsen 8) Kolderen 9) Leuteren 10) Onzin praten 11) Onzin vertellen 12) Onzinnig praten 13) Radoteren 14) Razen 15) Revelen 16) Schreeuwen 17) Te keergaan 18) Tieren 19) Uit de nek lullen 20) Uit de nekharen lullen 21) Zwetsen
M. Philippa, F. Debrabandere, A. Quak, T. Schoonheim en N. van der Sijs (2003-2009) Etymologisch Woordenboek van het Nederlands, Amsterdamquote:Op zondag 17 april 2022 10:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Raaskallen
1) Bazelen 2) Beuzelen 3) Doordraven 4) Fantaseren 5) Flauw praten 6) IJlen 7) Kletsen 8) Kolderen 9) Leuteren 10) Onzin praten 11) Onzin vertellen 12) Onzinnig praten 13) Radoteren 14) Razen 15) Revelen 16) Schreeuwen 17) Te keergaan 18) Tieren 19) Uit de nek lullen 20) Uit de nekharen lullen 21) Zwetsen
quote:Op zondag 17 april 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
Stond er nou David van der Poel bij Mathieu?
Ik ook niet, blijkbaar komt het uit het Frans. In het Duits bestaat het ook: 'radotieren'. Prachtig die pan-Europese werkwoorden.quote:Op zondag 17 april 2022 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Radoteren, die kende ik nog niet.
Nee, dit kan niet. Kroon > Bobby > Boogerdquote:Op zondag 17 april 2022 11:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind ik niet, al zou Boogerd wel onlogisch zijn bij PR
Ik zit denk ik ook pas om half vier voor de televee, achquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet ook een deel van de koers aan me voorbij laten gaan vanwege de altijd nare familieverplichtingen. Hopelijk voor 15 uur thuis.
Belgenquote:Op zondag 17 april 2022 11:09 schreef Beregd het volgende:
Ik ga ook op bezoek bij familie, maar ik ga er van uit dat de koers gewoon opstaat.
quote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet ook een deel van de koers aan me voorbij laten gaan vanwege de altijd nare familieverplichtingen. Hopelijk voor 15 uur thuis.
quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit denk ik ook pas om half vier voor de televee, ach
Echt heh, als je geen zin hebt ga je niet.quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen naar familie gaan terwijl ze daar geen zin in hebben en het dan ook nog verplicht noemen.
'nee ik kan zondag niet, doei'.
Of georganiseerde misdaadquote:Op zondag 17 april 2022 11:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De enige reden om dit te missen is zo ongeveer de begrafenis van je vader/moeder/kind. Verder geen excuses
Ja jezus maxi zo simpel is het ook niet. Ik ben al bij m'n ouders en die waren uitgenodigd door m'n zus in Deventer, die ik al weinig zie, persoonlijk gevraagd of ik ook meekom. Zeg dan maar eens, nee ik wil Parijs-Roubaix kijken. Of ik heb geen ruggegraatquote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen naar familie gaan terwijl ze daar geen zin in hebben en het dan ook nog verplicht noemen.
Ik heb er niet zo’n problemen mee en ik kijk evt gewoon daar, over het algemeen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |